Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Atos23

    senior tag

    válasz Dell XPS #8503 üzenetére

    Én a notiktól rendeltem egy pár új Asus zsanért.

    GLS meghozta, beépít, túl keménynek tűnt. Kb. 20 hajtás után eltört az egyik. Írtam nekik, hogy ez szerintem hibás volt. Azt hiszem csodálkoztak, de küldtek új párt.

    Megjött az új, beépít, 20 hajlítás után eltört. Írtam megint a srácoknak, jeleztem nekik, hogy nézzék át a raktárkészletet. Visszaírtak, hogy valóban kőkemény az összes.

    Rendeltek külföldről újabb adagot, megint küldtek egyet, az már jó volt.

    Szóval amellett hogy az alkatrészbe belenyúltak ők is, én is, nem volt rájuk panaszom. Nem kötözködtek, nem számítottak fel futárköltséget egyszer sem, és végig fel volt kínálva a lehetőség, hogy visszaadják a pénzt. Pedig mechanikus alkatrészről volt szó.

Új hozzászólás Aktív témák