Hirdetés
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Házimozi haladó szinten
- Milyen asztali médialejátszót?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ASUS ROG Ally
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen videókártyát?
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen egeret válasszak?
- Külső 3,5'' mobil rack-ek topikja
-
PROHARDVER!
A Need For Speed World egy online játszható multiplayer autós arcade játék, melyet a Black Box nevű fejlesztőcsapat készített. A versenyzés helyszíne az eddigi NFS játékokból ismert helyek: (Most Wanted, Carbon területei).
Új hozzászólás Aktív témák
-
tutuhawer
őstag
Na, minden fórumban felmerültek problémák az új játékosok körében, és a 3-as chatben (/join 3 a parancsa) is megy a vita a panaszokról, és gondoltam, most ráérek, benyomok pár okosságot, amit gondolok. Nyilván lehet elfogadni, vitetkozni vele, de az biztos, hogy pár régi játékos tapasztalatait ha ez kapcsán megosztja, mind tanulatunk. Sorra veszem végig az újoc-problémákat, amik minden nap előjönnek szinte:
-"játszottam a carbonnal meg a most wanteddel sokat, úgyhogy ismerem a pályákat, a térképet": ez a szöveg a nfs worldben az utolsó helyezésre jogosítja fel a játékost. A fizika se ugyanaz, de az ellenfelek sem. Aki ezzel a dumával jön, még sehol se tart...
-"50-es vagyok, végigjátszottam, nincs cél": a játék szerintem 50-es szinten kezdődik igazán, amikor eltűnik az ebből eredő különbség. A single player játékokban ez a vég, de itt mindig van egy következő főőellenség, akit le lehet győzni. Aki legyőzött már mindenkit, annak tényleg vége... de nincs ilyen játékos
-"gyorsan szinteket akarok lépni, sok team escape-et nyomok": Nem az a fejlődés, ha valaki szupergyorsan lép szinteket, mert akkor mire az 50.-re ér, nem lesz elég versenytpasztalata, és óriási, megsemmisítő vereségek jönnek. A versenykilométert a team escape nem adja meg.
-"kell a lóvé új kocsira, azért megyek TE-t": majd egyszer pontosan utánaszámolok, hogy a saját szintemen való 8 sofőrös verseny jobban fizet, mint a team escape, akár a 3 és fél perces All-in pálya. Csak az a biztos, nulla kihívás, jó ott menni. Persze jó móka is a TE, de akkor nem szabad azt mondani, hogy a pénzért nyomjuk, hanem akkor azt mondjuk, ökörködünk, bohóckodunk.
-"nem tudok menni multiba, mert szar a kocsim, és a tuning is gyenge benne": Ebben elismerem, lehet egy kis igazság, nem könnyű manapság az újoncoknak. DE! Aki a szíve gépét veszi meg, annak nem tökmindegy, ha nem is olyan ütős a játékban? Aki meg a jó kocsit akarja megvenni, az kérdezhet itt, és azonnal megtudja, mi a tuti. Akár előtuningolt gépet is lehet venni... Több ilyen is van.
-"Szar a kocsi, nem lehet vele nyerni egyszerűen" Audi r8-cal is meg tudom csinálni a jó futamokat, de elismerem, szinte bűvészmutatvány a kocsi irányítása. Az 50%-os mutatót elérni bármivel lehet esély, a kocsi eddig se nyerte a futamot, és ez után se fogja... Egyre inkább biztos vagyok ebben, a porschék mellett is ott tudok lenni jópárszor.
"nincs boostos kocsim, nem lehet boost nélkül játszani": de igen, lehet, jópár kiváló sofőr nyomja ingyenesen. Én magam bő egy évig ingyenesen nyomtam, majd 1-1 1250 Ft-os sms-t küldtem be az utóbbi 3 hónapban, hogy legyen garage, ültetés és esetleg felni a maradékból.
"persze, hogy tud ingyenesen menni, itt van már régóta": ajha, legyen már ennyi előnye a régi motorosnak... Ajha, legyen már június előtti bodykit és ültetés meg egyedi felni az autóján. Ajha, legyen már több hónap alatt egy felépített autója... Ajha, legyen már pár ezres multiplayer versenytapasztalata a régi sofőrnek... Aki új, az is érkezzen meg 0 km-rel, ingyenesen, és építse fel magát, ma mondom, nem könnyű, sok a boostos ellenfél, de régen se volt olyan jó, higgye el mindenki. A lényeg, hogy nincs rövidítés a sikerhez, a boost se garancia rá mindig, sőt! Végig kell járni a szamárlétrát! Nézegetem a boostos társak statját, amit nem kommentálok, a panaszaik néha meg már-már szánalmasak
"sok a csaló, elbasszák a statisztikámat": nem vagyunk statisztikusok úgyse, nem? Kinek akarunk villogni vele? Kinek mutogatjuk? A stat szerintem röhej, nem mutat reaálitást én pl nevetségesen esélytelen futamokon is elindulok és a csalók ellen se lépek ki alt+f4-gyel. Sajnos a csalók ellen annyit tudok mondani, hogy mindenki máshogy oldja meg: én leszarom, előzzön meg, legyőzni úgyse tud a sok gyökér. Valaki abbahagyja, nem tudja elviselni az ügyet. Itt nincs jó válaszom
"leütköznek, lerammolnak mindig" Ez a legkedveltebb marhaság. Engem miért nem ütnek le? mert nem kerülök ilyen pozícióba, vagy csak nagyon ritkán. Persze, könnyen megyek, mert tudom, mi merre hány lépés... Magamtól jöttem rá, hogy hogyan is néz ki a játék, miután 100 futamból elbuktam kb 90-et régen a fal miatt. Megjegyezném, hogy régen olyan brutálisan szar volt a verseny mód, hogy alig lehetett előzni, ide-oda ugrált mindenki, nem egyszerre indultunk, nem volt 3-2-1 start, a számláló a végén szar volt... Hadd ne soroljam... A szinkronizációs problémák 100X akkorák voltak, mint ma. Ezért van most sok ütközés, de meg is mondom, mi a megoldás ellene, de a versenykilométert mindenkinek magának kell megoldania...
"hogy kerüljem el, hogy leütközzenek? Hogyan ütközzek én? Könnyű a kocsim, nincs is eslyem leütni, meg elnyomnak mindig." Indulóra annyi, hogy a súly nem tényező. A szinkronizációval ütjük le a sofőrt és kapjuk az ütést. Nincs valós kontakt a az akciót indító fél képerrnyőjén. Amikor fordulok balra, az autó balra szinte megnyúlik kicsit egy autónyi hellyel, és ha ezt tudom, nem kell hozzáérnem a belső íven érkező kollégához. Aki ha már belső íven próbál előzni, jó nagy hibát követ el, főleg multiban én azt odaverem a falhoz, éppen a régi szar hibák és futamok miatt. Belső íven a legritkább esetben van előzés ütközés nélkül. Ehhez tudni kell a pályát, a kocsimat, az ellenfél kocsiját és lehetőségeit. Azaz versenykilométer kell sok. Erőből elmenni egyenesben nem lehet, mert számítani kell rá, hogy odaütnek. Mindenki kapott már a pofájára, és a játékosok 90%a szeretné visszaadni, de inkább ne nekünk.Autózzunk szorosan az ellenfél nyakán, de ne pont mögötte, mert belaggol egyet előre-hátra és akkor lelassulunk miatta. Kicsit oldalra legyünk, másik íven menjünk, már amennyire az autónk engedi. Nem könnyű pl egy nissan skyline-nal valaki mögött menni, és reagálni minden mozdulatára, mert elfogy a tapadásunk, traffic jön stb...és vége a versenynek. Mindenki próbál a maximumom autóni, ha mögötte megyünk, és hibázhat simán, és ha ez megvan, kigyorsításon a nitróval megelőzhetjük és akkor jók lehetünk.
"szemét vagyok, ha direkt ütközöm?": sokak szerint igen, és szerintem is kicsit igen. Erre az én íratlan szabályaimat(most már lerírt) tudom mondani: ha a boostos kocsi sofőrjét utolérem, leütöm a picsába, mert amikor a ready gombot megnyomom, a kezébe adom az aranykártyát, amit ha nem kér, elveszem tőle, mégohzzá csúnyán, ha lehet. Vegyen több boostot - szoktam írni. Vagy azt írja noob vagyok(kezdő - newbie), erre azt írom, az vagyok és kész, te meg PRO, ahogy láttuk. A boostos kocsi ha hibázik, ne akarjon már második esélyt, még nitróval se, mert rsebb, jobb agépe, mint az enyém, nem kaphat több esélyt, a készítők odaadták neki. Sajnálom. Aztán ütközöm, ha belső íven próbál jönni a sofőr, pici fék és magabiztosan bezárom a belső ívet, de nyilván lotusom nincs, a többivel nehezebb ezt megcsinálni... Egyenesben elég, ha rángatom a kocsit jobbra-balra, ami szemétség, tudom, de azt is tudom, hogy aki utolér az egyenesben, az még nem érdemli meg, hogy megelőzzön. Tessék domborítani a kanyarban is majd... nitrózni mindenki tud a murcinak, tán még nekem is menne.Szóval egyenesben erőből csak a csalók mennek el
Ha felmerül az, hogy véletlenül én kerülhetek szar helyzetbe, akkor eszembe jutnak a régi futamok és vagy elveszem a gázt, beállok a versenyző mögé, vagy eldöntöm, ki álljon fejre inkább. Ha sokan rajtolunk, nincs mindig bevált koreográfia, mit kell tenni.
"a kedvenc autóm szar nagyon, nem lehet vele menni,eladom": hát akkor nem is kedvenc... a 003-as profilomban nincs ütőképes trendi autóm, és ott is rányomtam már elise, exige, porsche meg minden más ellen is... És mégis ott a közel 50%-os győzelmi mutató. Bármivel lehet menni, de azért illik szeretni is a kocsit, különben mi értelme...? Azt vegyük meg, ami jó és szeretjük is. Előtte kérdezzünk mondjuk, abból baj nem lehet.
"mit vegyek a boostomból, van 8000...?" ami akarsz... sose a jó autót venném meg, hanem amit szeretnék... bmw m3 E92 és majdan az E30 ha érkezik... bmw 135i. Nem porsche meg lambó, meg mittudoménmi... Bodykit, ültetések, felnik, ezeket venném, sose kártyákat. Én így gondolkodom, boost nélkül szinte...Így hirtelen ennyi jutott eszembe. ütközés, boost, versenyek, autók, minden megvolt, ami baj szokott lenni. Lehet okoskodni, hadd tanuljunk mind.. Én is minden nap tanulok valamit...
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone 15 Pro max 256GB gyári független kiváló akku
- IPhone 15 Pro 512GB gyári független 2026.12.10 iCentre jótállás
- DELL Universal Dock UD22
- GIGABYTE RTX 5070 Ti 16GB GDDR7 EAGLE OC SFF - Új, 3 év garancia - Eladó!
- Bomba ár! Acer Nitro V - i5-6300HQ I 8GB I 128SSD + 1TB I GTX960 4G I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gari!
- RAKTÁRSÖPRÉS!!! - Videókártyák, Monitorok, Notebookok, Stb. - Szaküzletből! Számlával!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R7 1800X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA Corsair 550W
- Asus ROG Zephyrus G14 - 14"2.8K OLED 120Hz - Ryzen 9 8945HS - 16GB - 1TB - RTX 4060 -2,5 év garancia
- HIBÁTLAN iPhone 14 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3242
- Ritkaság! Új! Microsoft Surface Laptop 5 Alcantara 13.5" i5-1245U 16GB 1000GB 1év garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest