- Kiemelkedően csendes ASUS VGA jött a Noctua közreműködésével
- Mini kijelzős SSD-hűtő a Thermalright névjegyével
- Windows: mi történik valójában Leállításkor, Alvó módban és Újraindításkor?
- Gyenge Wi-Fi otthon? – a leggyakoribb hibák és megoldások
- Korábbi vezetője szerint 40 milliárd dollár kell az Intel versenyképességéhez
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Egérpad topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kiemelkedően csendes ASUS VGA jött a Noctua közreműködésével
- Melyik tápegységet vegyem?
- TCL LCD és LED TV-k
- Androidos tablet topic
- Házimozi belépő szinten
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Lopakodva befutott a Radeon RX 9060
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
spleenszuru
őstag
válasz
Apollo_21 #96 üzenetére
Nekem is nehéz, még easyn is. Még ha a kocsim éppen az adott class felső határát súrolja is.
(Eclipse)
Engem viszont a kevés pénz jobban elszomorít. Még mindig csak 1 kocsit tudok tuningolni, de azt is csak optika nélkül, különben nem lenne pénzem a teljesítményre sem.
(Week 2 közepe)
Megvettem a rendőr lerázás utáni extra pénz modot tegnap a kocsira, azt is nyilván csak a mainre, mivel 31kJa, és csak miután megveszed 50k-ért a garázsra a szuper fejlesztést..
Palace editionbe igazán belefért volna szerintem egy perma 10% kedvezmény a shopokba, mint az elődökben, de már ezt is kisajnálják. -
Apollo_21
addikt
válasz
Apollo_21 #96 üzenetére
Az újrakezdés részt most lestem ki, köszi!
A többit meglátjuk most ha nem mx5el megyek, hátha más az élmény.
YT videókba vigan csapatnak kezdő kocsival 0tuningal gyakorlatilag mindenkit porrá aláznak vele, én meg szenvedek, nem is értem.
Próbáltam h ne drifteljen a kanyarba hátha ott vesztek sebességet, ezáltal előnyt, próbáltam hogy menjen a drift értelmes határok között hogy legyen nitro löket, úgyse jó. -
Apollo_21
addikt
Sziasztok,
még nem ástam bele magam nagyon a topicba, de nem igazán tetszik maga a játék, igazából eléggé elveszi a játékos kedvét azzal hogy szinte minden esélytelen nyerés szempontból.
Itt ui: valahogy kilehet kukázni a profilod és teljesen újrakezdeni? -
válasz
spleenszuru #94 üzenetére
Week 1 minden szempontból a legrohasztóbb, anyagi szempontból is.
Ne csüggedj, 3. és 4. héten már dőlni fog a lé, főleg hogyha kicsit bevállalósabb vagy a zsarukkal is. Tehát érdemes minél több eventet kipucolni a térképen, a Heat 5 dacára is. Érdemes minden kocsitípusból minimum 1-1-et fenntartani, hogy minél több versenyt teljesíteni tudj. Minden napszak elején ajánlatos a B és A tiereket először teljesíteni, hogy ne a gyenge autókkal kelljen az izmos, heat 5 ellen elmenekülni a végére.
Nekem volt már a 3. héttől olyan napszakom, hogy 250 ezer dollárt zsebeltem be. Plusz az sem elhanyagolható, hogy sok autót meg tudsz majd nyerni 1-1 verseny alkalmával, minimális anyagi ráfordítással.
Én az onlinet nyúzom már egy ideje, lassan megvan az 50-es szint, de várom a januári nagy patchet, mert nagyon kiegyensúlyozatlan a játékmenet sajnos online.
-
spleenszuru
őstag
válasz
WATERDACA #93 üzenetére
Week 1-en túl vagyok végre, utolsó versenyt 2x is restartolnom kellett, egyszerűen nem bírtam beérni Yazt, ha nem hibáztam se
Mindenesetre azt látom, gyakorlatilag 1-2 kocsival kell végigtolni az egész sztorit, mert egyszerűen annyira nehezen jön a pénz, hogy éppen azt az 1 autóm tudom tuningolni, természetesen optika nélkül
Ez elszomorító. Meg az is, hogy a garázsba menet előre kényszerít a sztoriban, esélyed sincs visszatérni grindolni pénzért, hogy esetleg tuningolhass más kocsikat.
A versenybe lépés díja túl drága a kapotthoz képest, még ha 1. vagyok is.
Jó game, de azért bízom benne, hogy lesz esélyem több kocsival csapatni a sztorit, és nem csak a játék 3/4-énél, mert hiába nyertem már 3 másik kocsit, esélytelen tuningolni őket. -
válasz
spleenszuru #92 üzenetére
Az első hét a legnehezebb, ahogy írtam, utána már könnyebb lesz, főleg, ha ráérzel az irányításra.
A játék vége felé érdemes a gripre jobban ráfeküdni, illetve online is az a kifizetődőbb.
-
spleenszuru
őstag
válasz
WATERDACA #91 üzenetére
Oh értem, köszi.
A nehézségre reagálva, nem tartom magam egy gyökér NFS-esnek, gyakorlatilag mindet toltam, de ebben a játékban még easy-n is alig-alig tudom elhozni az első helyet.
Igaz még 2 óra van benne, tehát a kezdő kis Eclipse-el nyomulok minimális tuninggal, de kemény..
Elég egy "felesleges" drift, és buktam, nem bírom beérni az elsőt, vagy első kettőt.
Viszont élvezem, ez szerintem ráfért már az NFS-re.(HEAT-ben meguntam, hogy alig jött pénz, és nem tudtam kipróbálni több autót, szóval ott cheat engine játszott, de itt nem fog)
-
válasz
spleenszuru #90 üzenetére
Nem tudsz új játékot kezdeni single playerben, csak ha kitörlöd a játékmentésedet a Dokumentumok mappából. Ha kitörlöd azt a fájlt, az online játékodtól is elbúcsúzhatsz, mert újból kell kezdeni az egészet.
Jogos lehet az a kérdés, minek akarom újrakezdeni a Story módot - ki szeretnék próbálni új autókat, illetve a legnehezebb nehézségi szinten is teljesíteni akarom a játékot - a középső difficulty könnyű lett a 2. héttől. -
spleenszuru
őstag
válasz
spleenszuru #86 üzenetére
Közben meglett.
Depth of field opció ultráról high-ra állítva megoldotta a bajt.GTA Onlineban ugyanez okozta ugyanezt, legalább megtudtam, ez az opció ezt okozza, de kinek jó ez... ?
-
spleenszuru
őstag
Sziasztok!
Valaki esetleg rájött, hogy mitől lehet az, hogy a játék random blurry, elmosott grafikájú lesz, még olyan helyeken is, ahol pont élesnek kellene lennie?
Pl.: karakterem dumál cutscene közben, és olyan, mintha máshová fókuszálna a kamera, ezáltal el van mosódva a fejem.
Vagy tuning résznél, a kocsi lökhárítójának fele éles, másik fele kicsit blurry.
Minden graf. beállítás ultra. AMD FSR-el, és azt kikapcsolva is ugyanez az eredmény. -
Valaki online játszik a játékkal? Mehetne egy kis közös szlalomozás
-
PeAdam
tag
Sziasztok!
Az utóbbi években csak szimulátorokkal játszottam, need for speedhez utoljára a Carbon idejében volt szerencsém, viszont videók alapján a Heat és az Unbound is visszahozta a kedvem ehhez a szériához. Teljesen Most Wanted, Carbon feelingnek tűnik nekem mindkettő.
A Forzát már próbáltam korábban egyik haveromnál aki istenítette a formulát, de megmondom őszintén fő szál, történet, meg értelmes tuning nélkül fogalmam sincs mit esznek a Forzákon. Egy céltalan kóborlás az egész és még rendőrök sincsenek, hogy legyen egy kis izgalom.
Visszatérve az NFS-re, a Heat-et vagy az Unboundot érdemes inkább beszereznem, hogy ismét belekóstoljak ebbe a világba? Jelenleg a Heat akciós és most is többen tolják mint az Unboundot, viszont utóbbi jobb pontszámokat/kritikát kapott.
Köszi a segítséget előre is.
-
r6man123
senior tag
Sziasztok!
PS5-ön játszok (játszanék) az Unbound-dal, van egy RS300 GT kormányom.
Lehet valahol a Forcefeedback-et állítani? A mostani alapértelmezett FF egyenlő a nullával, botrányosan rossz, szinte játszhatatlan. -
válasz
Sweet Lou 6 #79 üzenetére
Jogos!
Egyébként a Horizon a maga játékmódjaival nagyobb arcade őrültség, mint bármelyik NFS, de senki ne értsen félre, ez nem feltétlenül negatívum.
-
Achar
tag
Az miért van, hogy ha autóversenyzős játék akkor szisztematikusan a Forzához kell hasonlítani? Nem egy kávéház. Nagyon nem. Egy évtizeted-másfél- az volt a trend, ha open world akkor a GTA volt az etalon ha versenyzős need for speed.
Ez egy árkád autóverseny, a forza meg inkább szim. A közös pont a lincenszelt autók.
"Nade. Minek ez az állandó garázsba járkálás, hogy elmentsd a pénzt?! Ha nem mész, egyre nagyobb a körözési szinted. Úgy meg a városba se lehet szinte kóricálni. Szóval el kell menni pár futam után, szinte kötelező módon a garázsba." - hogy tudjál játszani. Visz bele némi izgalmat, én már ennek is örülök, komolyan. Tudod, hogy van mit bukni, a HEAT-ben nem volt ilyen, bármit csináltál csak gyarapodott a pénzed, a bukás veszélye nem volt ott. A tudat.
"Dinamikusan nem lehetett volna megoldani?! Semmi értelmét nem látom így ketté osztani a napszakot, és azt elérhető futamokat. Milyen játékmechanikai pozitív hozadéka van ennek?! De tényleg mi?" - ha nem dinamikus lenne, az lenne a baj, így nem kell 1-2 órát teljes felesleg a gép előtt ha éjszakába akarsz menni, más hangulat, más jelleg. Ez a Heat-ben is jó volt.
Az ötödik bekezdésed meg ellentmond a másodiknak, elég erősen. Most az a baj, hogy valóságos, vagy az, hogy "mario kart szintű a játékmenet"? Nem tudtam kibogozni. -
Nem kell driftelni ész nélkül, grip turnért is kapsz boostot, csak meg kell tanulni mindkét stílust megfelelően alkalmazni. Nekem 30 óra után is tud újat mutatni a játék, és még nem végeztem a fősztorival se.
A Horizon 5 más ligában van az biztos, de nekem a Horizon 4. résszel kifulladt, ráadásul nagyon könnyű arcade játék, 3 gombot kell nyomnod végig és király vagy. Ennél a játéknál nagyobbnak érzem a kihívást, és ez tetszik.Itt az Unboundban meg kell tanulni nagyon finoman az irányítást használni, ráadásul még annyira is volt energiájuk, hogy árkád stílushoz képest a Horizonhoz hasonlóan minden autó szó szerint másképp viselkedik. A grip/drift handling még nálam is néha kérdéses, mit hova húzzak egyes autóknál.
Nekem ebben több sikerélményem van, és jobban élvezem, mint a Horizon 5-öt, biztos bennem van a hiba. Mondjuk ehhez hozzátartozik, hogy NFS-t Carbon óta nem nyúztam, a Horizon pedig egy copy paste lett az 5. részre, mexikói pályára átültetve.
-
boogie84
veterán
Nade. Minek ez az állandó garázsba járkálás, hogy elmentsd a pénzt?! Ha nem mész, egyre nagyobb a körözési szinted. Úgy meg a városba se lehet szinte kóricálni. Szóval el kell menni pár futam után, szinte kötelező módon a garázsba.
Na most, ha ez fura, akkor nem nézted elég jól az előzeteseket. Hisz valahogy úgy szólt a mondás, hogy no risk no money. Tehát azért kell kockáztatni, hogy legyen zséé.Amivel változik a napszak?! Minek?! Dinamikusan nem lehetett volna megoldani?! Semmi értelmét nem látom így ketté osztani a napszakot, és azt elérhető futamokat.
Pontosan azért, hogy ha már kockáztatsz és sok a zsé akkor azért tudj "menteni".Nem tudsz haladni szépen, versenyről, versenyre. Mert b*szakodni kell folyamatosan valamivel.
Nem, nem kell, de ha elviszel egy autót akkor "ingyen" pénzhez juthatsz, ezzel minimálisan de segíti a (nem könnyű , sőt!! ) játék a gyűjtögetést!Rajzolt effejtek egyáltalán nem zavaróak, én a minimál szürkét használom, azt sem veszem észre versenyzés közben h van...
Sztem egyszerűen csak közepes szinten nehéz a játék! Ez van. Multi részén nincs rendőr, ott csak a grindolás megy... -
.LnB
titán
Voltak pozitív gondolataim a játékról. Figyelemmel kísértem a megjelenés előtt. És bár volt félelmem, azért el tudtam képzelni, hogy jó lett ez. Egészen addig, amíg ki nem próbáltam.
Megkockáztatom, hogy ennél rosszabb játékdizájnú autós játékkal, én még nem játszottam.
Mi ez a Mario Kart szintű játékmenet? Perfect start, drift, nitro...?! Pont olyan, mint a Nickelodeon-os Mario Kart klón, vagy a Spongyabobos, és a jó isten tudja, hogy mennyi van még belőle. Az arcade legallja.
Direkt beállítottam a kocsi handling-jét, hogy a legkevésbé drifteljen. Úgy esélyed sincs utolérni a mezőnyt. Nincs drift, nincs nitro, nincs win. Win?! Ugyan. 5. hely sincs.
Én általában nyerni szeretek. De el tudom fogadni, hogy itt a pénz gyűjtése a lényeg. És közepes szinten, esélyed sincs sokáig nyerni. Mert az első, az sínen megy. Nem újdonság az NFS-ben ez, de eddig lehetett azért nyerni. Hát itt nem. Oké, ezt el tudom fogadni.
Nade. Minek ez az állandó garázsba járkálás, hogy elmentsd a pénzt?! Ha nem mész, egyre nagyobb a körözési szinted. Úgy meg a városba se lehet szinte kóricálni. Szóval el kell menni pár futam után, szinte kötelező módon a garázsba. Amivel változik a napszak?! Minek?! Dinamikusan nem lehetett volna megoldani?! Semmi értelmét nem látom így ketté osztani a napszakot, és azt elérhető futamokat. Milyen játékmechanikai pozitív hozadéka van ennek?! De tényleg mi?
Azt a dolgot, hogy egyre nagyobb figyelemmel követ a rendőrség, még még jó dolognak is tartanám. Mert ez talán még valósághű is. Na de ez a valóságra való törekvés minek?! Ha a vezetési trauma, a körítés, a látványvilág teljesen elrugaszkodik a valóságtól?!
Ez a játékdizájn számomra így értékelhetetlen. Teljesen el van ba...ltázva. Folyamatosan megtöri a lendületet, ami így nincs is. Nem tudsz haladni szépen, versenyről, versenyre. Mert b*szakodni kell folyamatosan valamivel.
Szerintem ez egy katasztrófa. De komolyan.Az egész. Úgy ahogy van. Még mindig ott tartok, hogy minek vegyem meg? Ha jót akarok autózni, akkor inkább elindítom a Forza Horizon 5-öt.
-
MeghaL0L
addikt
válasz
AsakuraDave #72 üzenetére
"There are a couple of ways to unlock the BMW M3 GTR in Need for Speed Unbound. The first and quickest is by using EA Play, as you will automatically unlock it in multiplayer when you're a subscriber."
Ezt találtam. Multiban sincs ott?
-
AsakuraDave
őstag
Hali,
Steam-en EA Play-en keresztűl van meg a játék 10 óra játékidővel ugyebár és van egy Dec 7-ei hír, hogy elvileg ingyen kéne kapjak egy Most Wanted-ed bömöst a garázsba? De nekem csak az alap Nissan verda van amivel kezdtem. Még csak 2 versenyt toltam le, de többször ki-be léptem a garázsból.
-
Szia!
Ez egy jó kérdés, számos oka lehet. VGA driver, op rendszer frissítve van? Tegnapelőtt jött ki egy NVIDIA frissítés, köztük az Unboundot is optimalizálta.
Ha Steam, ha Origin, repairold a játékot, hátha. Megnéztem a Steam fórumot, meglepően kevés a crash probléma, ami még bosszantóbb ilyen esetben, mert nehezebb feltárni a hibát.
Egyébként erről nekem mindig eszembe jut az RDR2 PC-s startja, 4-5 napig nem tudtam játszani a játékkal, mert nem indult el bizonyos AMD alaplapokon egy hiba miatt. Én akkor megfogadtam, hogy soha többé nem rendelek elő játékot
Sokan a CP2077 után döntöttek így. Kinek mi.
-
L_ajos
őstag
Sziasztok!
Megvettem a játékot.
Elsőre elindult, de amint végeztem a beállításokkal és kezdeném a játékot, kilép asztalra.
Azóta minden indításnál kilép az asztalra.
Nagyon megnyerő ez egy 20+ ezer forintos játéktól.Van erre valami megoldás? Az a dx12 file törlés nem jött össze.
-
boogie84
veterán
válasz
WATERDACA #65 üzenetére
Ami miatt felhívnak h lenne egy meló... A piros ikonnal jelölteket körözik is.
Na azért csak sikerült hármat farmolnom:
Persze ezekért a versenyekért még ha meg is nyered akk elbukod a péézt. De legalább meg vannak az autók.
Ha végig érsz a 4 héten az újrakezdés után akkor újraindulnak folyamatosan a napok... csak ugye a Qualifikációk nélkül... -
boogie84
veterán
válasz
WATERDACA #63 üzenetére
Gyakorlatilag megismétled. És pont ezért hülyeség az egész , mert ugyan azokat az autókat kell a garázsba vinni mint elsőre...
Ezt nem gondolták át sztem. Ok, hogy vannak versenyek, de h az autókat is még vissza kell/lehet vinni... sztem gagyi.Minden versenyt? Az komoly.
-
Én is mentem árkon-bokron, és emiatt szívtam. Egy árokba beszorultam és alig tudtam kijönni.
Akkor volt egy busted. De bugos is volt, mert csak a feléig kúszott fel a jelző és így is elkaptak. Amúgy 5-ös üldözést én is már leráztam vagy 30-szor, de 2-szer már elkaptak, első az egy teszt volt számomra.
Minden eventet megcsinálok, nem érdekel ha Level 5-re kúszik a Heat, majd lesz valahogy.Amúgy a 4 hét milyen szinten újrakezdhető? Ezt a részét nem értem.
-
boogie84
veterán
válasz
WATERDACA #59 üzenetére
Látom YT-on, hogy ennyi és ennyi autó megszerezhető volt a storyban... háát ha nem jelzi akkor nem tudom h ott autót lehet nyerni.
Na meg ez a 4 hét sem túl nyerő. Ok újrakezdhető, de h napi szinten történjen a pénz "mentése" az nem tudom mire jó...Rendőrök vannak éjjel-nappal. Hogy mennyire erősek? HEAT-nél sztem durvább volt. 5-ös üldözést nem egyet ráztam már le.
1x kaptak el, mert beszorult az autó.Árkon-bokron keresztül lehet menni szóval szabad a pálya...
-
ImACeltic
őstag
Végig mentem a sztorin, 2 misim van. Tudok annyi lóvét gyűjteni hogy megvegyem a Bugatti Chiron-t?
-
DrDobos
őstag
Videok alapjan tetszik a jatek.. kar hogy PS4-re nem jön. Kellemes játékot és jó szórakozást nektek
-
Beköszönök én is a topikba, game pass által 10 órás trialt kezdtem el este.
Első benyomás az egy pozitív csalódás, mint ahogy láttam sokaknak, az effektek hidegen hagynak, de maga a játék így elsőre nem tűnik rossznak.
Heat-el játszottam ezelőtt, de a rendőrös rész miatt elengedtem viszonylag hamar.Egy kérdés, akik kontrollert használnak: Nektek működik rendesen? Nekem egy vezetékmentes XOne kontrollerem van, de teljesen máshogy viselkedik, mint a kiosztás szerint (pl ha A-t nyomok, az a balra nyíl)
-
Sajnos nincsen rá lehetőség, csak default...
DRIFT EVENTEK:
Eszméletlen sz*patás, ha van A és B rating autód és jön egy drift event, nem tudod egyik vagy másik kocsidon módosítani a handlinget drift irányába. Minden napszak előtt érdemes eldönteni hogy mivé alakítod az autót. Ahhoz képest hogy árkád verseny, eléggé meglep hogy ilyenekre gondoltak.
Úgy látom hogy egy nap nem lehet mindig megváltani a világot, leginkább a drift sz*pat, ha nem arra állítod be az autót. Illetve vannak olyan pályák, amik tényleg igénybe vesznek több idegszálat (drift). -
boogie84
veterán
Ti hogy álltok a multiplayerrel? Ez alapján aki multizni szeretne annak gyakorlatilag felesleges a single-t (storyt) játszania, mert lóvét nem hozol át, garázst multiban is külön kell fejleszteni.
4 autót azért áthoztam, bár még az elején vagyok a storynak is.A+ maxos autóval alig van esélyem konzolosok ellen, már indulásnál elvernek mert tudják tartani a tökéletes fordulatszámtartományban. Nem is ez a lényeg, hanem utnána úgy mennek h nem bírom tartani a tempót. Talán 10 meccsből 1x voltunk ellenfelek...
A másik h elindítok egy A+ hármas meccset és nincs ember akivel elindulna. Ennek akkor konkrétan mi értelme? Ez sokkal jobban meg volt csinálva a Heatben, ha kitoltad a storyt akkor azzal az autóval mentél amit ott megvettél. Értem, hogy ezzel a játékidőt akarják növelni, de ettől ez még csak rétestészta nyújtás..
-
PC-seknek FPS növelés és stuttering csökkentés:
A legtöbb erőforrást a Shadow/Vegetation/Reflection grafikai opciók zabálnak. A legtöbbet ezek közül is a Reflection teszi, hasonlóan a Cyberpunkhoz.
Ha drift vagy takeover esemény jön, mindig érdemes a drift százalékot feljebb pörgetni.
-
válasz
AsakuraDave #38 üzenetére
Heat-el egyáltalán nem játszottam egy percet se, de ha ilyen az irányítás ott is, akkor azt is kipróbálom majd.
-
MeghaL0L
addikt
válasz
AsakuraDave #38 üzenetére
-
AsakuraDave
őstag
Valszeg kipróbálom EA play keretein belül de Heat-hez képest mennyivel másabb pl az irányítás? Arra hallok negatívumokat de én a Heat-tel egész jól elszórakoztam
-
boogie84
veterán
válasz
ImACeltic #32 üzenetére
Vettem egy 458-as Ferrarit. Azt felhúztam S maxig. Azzal megyek most. Na és nem mellesleg az egyik leghasznosabb kiegészítője az autónak a radar zavaró, nehezebben vesznek észre a rendőrök.
Garage upgrade már csak az utolsó van hátra, 100k.
Ebből 2 autót vettem, a Miatát és a 458-at.Hátha segít: 5-ös heatnél a safehouse körül tekeregve ha egy pillanatra is elveszít a rendőr akkor már mehetsz is be a garázsba. Akár 5 kocsinál is működik.
#33Viper26
Verseny, upgrade, verseny upgrade, amíg kevés pénzed van. Maxig meg kell csinálni a kezdő autót. Alkatrészekből.#35sirszevenap
Nem olyan fontos az. Követéssel annyi boostot kapsz, hogy simán visszaelőzől bárkit. -
Viper26
nagyúr
Közben leesett, hogy minden meg kéne csinálni nappal-éjjel..aztán nézek hogy alap autó kb, és semmire nincs pénz.
Mondjuk versenyen így 3.-4. hely jön össze kb.
Felhúztam az autót A-ra, erre tele lett a térkép B-s versenyekkel...well done. -
boogie84
veterán
Szakmai kérdés: hogy járok jobban: A+ maxos az autó. S-es hét jött. Cseréljem S-es autóra amit pénzem nehezen lesz tuningolni ha kb 20-30k egy alkatrész, vagy cseréljek motort a kis mazdában? Attól már az is S-es.
-
Én jobban szórakozok vele, mint az FH5-el, ami egy full copy paste játék új mappal.
A játék fogadtatása meglepően pozitív lett. Senki nem számított erre, a cartoon után sokan temették a játékot (amit nem értek, és sokan mások se, mert a cartoon abszolút jót tett a játéknak).
Szeretem ha egy játékfejlesztő szereti a határokat feszegetni, néha bukta, de itt most bejött.Mondjuk lehet nekem azért nem "friss levegő egy zacskóban", mert Carbon óta nem NFS-eztem. De mindenképpen jelzés értékű, hogy miért most tértem vissza a sorozathoz. (talán mert megérdemli?)
-
boogie84
veterán
Tegnap beszippantott a világ. Hajnali 3-ig nyomtam, voltak benne olyan kvalifikációk amikor vért izzadva kellett menni, de meg lettek az autók.
5-ös heatet kb fél óra alatt tudtam le, nagyon kemény. Már kezdtem feladni...
Nekem nagyon bejön, de ezen a nehézségi fokozaton sztem túltolták a rendőröket.
Ha jól emlékszem Relax és Challenged nehézségi szintek vannak, sztem a kettő közé befért volna egy Normal... -
nutella1
őstag
Én ma kétszer is beléptem, de unalomba fulladt. A korábbi részekhez képest nem ad ez az új rész sem, sajnos semmi pluszt. Majd valamikor, amikor nem lesz net, talán végigjátszom, vagy akkor sem. Jónéhány elbarmolt rész után, nem tudom miért nem dobja be az EA az "ütőkártyát", a Porsche Unleashed, és az Underground, vagy a Most Wanted értelmes újrázását. Ezek az erőlködések olyanok, mint a friss levegő egy zacskóban. Magadnak hazudsz, hogy jó, közben semmilyen, száraz.
-
-
First day, minden maxon, mindenhol első lettem, erre a végére egy 5-ös Heat és busted
LOL.
A pénzem elvesztésén kívül más gondom nem lesz ebből?
-
boogie84
veterán
válasz
#65896960 #20 üzenetére
Picit furcsa az autók mozgása, de valszeg még csak nem szoktam meg... elején vagyok. Keveset ad az elején a meccsekre, így lassan kapirgálom a lóvét.
Egyébként amit kapott kritikákat h az EA hazudott h nem lehet kikapcsolni a driving effect-et az igaz, de van olyan amit kb észre sem veszel. Egyáltalán nem zavaró. -
#65896960
törölt tag
Számomra meglepően sok a fika a játékkal kapcsolatban, pedig egy abszolút jó,élvezhető NFS-t kaptunk. Mit nem adnék érte,ha ez telóra is megjelenne..
-
Minél többet játszok vele, annál jobban tetszik. Ezt nem gondoltam volna.
Egyébként maga a map nagyon jól fel van építve, az fix.
-
MeghaL0L
addikt
Meglepően élvezetes lett a játék, viszont két dolog nem tiszta:
- Csak verseny alatt szólnak a rendes zenék? (Rocky és társai) Freeroamban csak amolyan aláfestők?
- A kijelölt úticél távolság mutatását nem lehet bekapcsolni valahol? (Pl:. térkép alatt írja.) Csak akkor látom, hogy milyen távol van a kijelölt pont, ha arra nézek. -
ImACeltic
őstag
Arra lehetne valamilyen figyelmeztetés a játékban ha egy autót kevésbé lehet tuningolni, mint a többit. Vettem egy Nissan GT-R Nismo-t és kb 5 dolgot lehet rajta tuningolni. Felnik, rendszámtábla, ablakok, tükrök meg még valami nagyjából. Lehet inkább vettem volna egy Huracán-t mert nem olyan nagyon sokkal drágább. Aztán kitudja, lehet azt is alig lehet tuningolni.
-
A játék elején egyébként véletlen továbbnyomtam a rendszámtáblát, így nem tudtam egyedit készíteni
Később lesz erre még lehetőség? Mert elvileg prológusig nincsen erre opció.
-
nutella1
őstag
Mentem vele néhány kört. Első benyomás, az utóbbi jónéhány félresikerült részt tekintve, abszolút pozitív. Magam is meglepődtem. Az effektek nem zavarók, feldobják a játékmenetet. Ami viszont negatívum, csak 60 hz a képfrissítés. Viszont legalább HDR támogatás van. Komolyan senki ne vegye, szórakozgatásra jó. Vezetési tudomány továbbra sem kell hozzá, hiszen arcade játékról beszélünk. Ha pontoznom kellene egy 10-es skálán: 6 pont, na jó, 6,5.
-
Steamen eddig meglepően jók a felhasználói értékelések (10/9), van már kinn néhány review, 7 pontosak.
Előbbi azért furcsa, mert elég sok hater van azért, főleg a szalaggyártott sorozatok mellett. -
Tesztek gyanúsan sokat késnek, nem járt már le az embargó?
-
Gondoltam csinálok egy topicot a játéknak, elvileg holnap jelenik meg hivatalosan
(2022. december 2.)Én a 2006-os Carbon óta jóformán nem játszottam NFS-el, maximum néhány órát, tehát a "modern" sorozatokhoz nem sok közöm van. Annyi szent, hogy a játék jó hírneve már nem a régi.
Az Unbound stílusa nekem elsőre bejött, jónak néztek ki a verdák, jónak tűnt a testreszabhatóság, és a cartoon is az ínyemre van (anno pl. a Prince of Persiát is imádtam ebben a stílusában). Adtam is neki egy próbát a 10 órás trial keretében.
Amikor először kipróbáltam, fél óra után kikapcsoltam. Nem tetszett. Maga a látvány szokatlan volt, nem volt annyira szép egy FH5 után stb., az irányítás se igazán tetszett, a rengeteg ripacskodó dialógusoktól is elment a kedvem.Aztán fél nap múlva megint esélyt adtam neki - és végül elégedettebben álltam fel a székből 2 óra múlva. Van ebben a játékban potenciál - bár sokat nem kell várni tőle - de egy könnyed árkádos autókázásra éppen elég lehet hétvégére.
Szóval nem mondanám az Unboundot sem rossz játéknak, sem kötelező vételnek, de a maga kategóriájában élvezhető játék.
Ti hogy látjátok?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vicces képek
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Egérpad topik
- Xbox Series X|S
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Battlefield 6
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- Surface Pro 7+ i5-1135G7 16G 256GB 1 év garancia
- Lenovo IdeaPad S10-2 netbook jó akkumulátorral eladó
- Bomba ár! Dell Latitude 5510 - i5-10G I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Epson Expression 12000 XL A3 síkágyas fotószkenner
- GYÖNYÖRŰ iPhone 16 Pro 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3065, 100% Akksi
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest