Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Achar

    tag

    válasz .LnB #75 üzenetére

    Az miért van, hogy ha autóversenyzős játék akkor szisztematikusan a Forzához kell hasonlítani? Nem egy kávéház. Nagyon nem. Egy évtizeted-másfél- az volt a trend, ha open world akkor a GTA volt az etalon ha versenyzős need for speed.
    Ez egy árkád autóverseny, a forza meg inkább szim. A közös pont a lincenszelt autók.

    "Nade. Minek ez az állandó garázsba járkálás, hogy elmentsd a pénzt?! Ha nem mész, egyre nagyobb a körözési szinted. Úgy meg a városba se lehet szinte kóricálni. Szóval el kell menni pár futam után, szinte kötelező módon a garázsba." - hogy tudjál játszani. Visz bele némi izgalmat, én már ennek is örülök, komolyan. Tudod, hogy van mit bukni, a HEAT-ben nem volt ilyen, bármit csináltál csak gyarapodott a pénzed, a bukás veszélye nem volt ott. A tudat.

    "Dinamikusan nem lehetett volna megoldani?! Semmi értelmét nem látom így ketté osztani a napszakot, és azt elérhető futamokat. Milyen játékmechanikai pozitív hozadéka van ennek?! De tényleg mi?" - ha nem dinamikus lenne, az lenne a baj, így nem kell 1-2 órát teljes felesleg a gép előtt ha éjszakába akarsz menni, más hangulat, más jelleg. Ez a Heat-ben is jó volt.

    Az ötödik bekezdésed meg ellentmond a másodiknak, elég erősen. Most az a baj, hogy valóságos, vagy az, hogy "mario kart szintű a játékmenet"? Nem tudtam kibogozni. :)

  • WATERDACA

    őstag

    válasz .LnB #75 üzenetére

    Nem kell driftelni ész nélkül, grip turnért is kapsz boostot, csak meg kell tanulni mindkét stílust megfelelően alkalmazni. Nekem 30 óra után is tud újat mutatni a játék, és még nem végeztem a fősztorival se.
    A Horizon 5 más ligában van az biztos, de nekem a Horizon 4. résszel kifulladt, ráadásul nagyon könnyű arcade játék, 3 gombot kell nyomnod végig és király vagy. Ennél a játéknál nagyobbnak érzem a kihívást, és ez tetszik.

    Itt az Unboundban meg kell tanulni nagyon finoman az irányítást használni, ráadásul még annyira is volt energiájuk, hogy árkád stílushoz képest a Horizonhoz hasonlóan minden autó szó szerint másképp viselkedik. A grip/drift handling még nálam is néha kérdéses, mit hova húzzak egyes autóknál.

    Nekem ebben több sikerélményem van, és jobban élvezem, mint a Horizon 5-öt, biztos bennem van a hiba. Mondjuk ehhez hozzátartozik, hogy NFS-t Carbon óta nem nyúztam, a Horizon pedig egy copy paste lett az 5. részre, mexikói pályára átültetve.

  • boogie84

    veterán

    válasz .LnB #75 üzenetére

    Nade. Minek ez az állandó garázsba járkálás, hogy elmentsd a pénzt?! Ha nem mész, egyre nagyobb a körözési szinted. Úgy meg a városba se lehet szinte kóricálni. Szóval el kell menni pár futam után, szinte kötelező módon a garázsba.
    Na most, ha ez fura, akkor nem nézted elég jól az előzeteseket. Hisz valahogy úgy szólt a mondás, hogy no risk no money. Tehát azért kell kockáztatni, hogy legyen zséé.

    Amivel változik a napszak?! Minek?! Dinamikusan nem lehetett volna megoldani?! Semmi értelmét nem látom így ketté osztani a napszakot, és azt elérhető futamokat.
    Pontosan azért, hogy ha már kockáztatsz és sok a zsé akkor azért tudj "menteni".

    Nem tudsz haladni szépen, versenyről, versenyre. Mert b*szakodni kell folyamatosan valamivel.
    Nem, nem kell, de ha elviszel egy autót akkor "ingyen" pénzhez juthatsz, ezzel minimálisan de segíti a (nem könnyű , sőt!! ) játék a gyűjtögetést!

    Rajzolt effejtek egyáltalán nem zavaróak, én a minimál szürkét használom, azt sem veszem észre versenyzés közben h van...
    Sztem egyszerűen csak közepes szinten nehéz a játék! Ez van. Multi részén nincs rendőr, ott csak a grindolás megy...

Új hozzászólás Aktív témák