Új hozzászólás Aktív témák

  • Achar

    tag

    válasz .LnB #75 üzenetére

    Az miért van, hogy ha autóversenyzős játék akkor szisztematikusan a Forzához kell hasonlítani? Nem egy kávéház. Nagyon nem. Egy évtizeted-másfél- az volt a trend, ha open world akkor a GTA volt az etalon ha versenyzős need for speed.
    Ez egy árkád autóverseny, a forza meg inkább szim. A közös pont a lincenszelt autók.

    "Nade. Minek ez az állandó garázsba járkálás, hogy elmentsd a pénzt?! Ha nem mész, egyre nagyobb a körözési szinted. Úgy meg a városba se lehet szinte kóricálni. Szóval el kell menni pár futam után, szinte kötelező módon a garázsba." - hogy tudjál játszani. Visz bele némi izgalmat, én már ennek is örülök, komolyan. Tudod, hogy van mit bukni, a HEAT-ben nem volt ilyen, bármit csináltál csak gyarapodott a pénzed, a bukás veszélye nem volt ott. A tudat.

    "Dinamikusan nem lehetett volna megoldani?! Semmi értelmét nem látom így ketté osztani a napszakot, és azt elérhető futamokat. Milyen játékmechanikai pozitív hozadéka van ennek?! De tényleg mi?" - ha nem dinamikus lenne, az lenne a baj, így nem kell 1-2 órát teljes felesleg a gép előtt ha éjszakába akarsz menni, más hangulat, más jelleg. Ez a Heat-ben is jó volt.

    Az ötödik bekezdésed meg ellentmond a másodiknak, elég erősen. Most az a baj, hogy valóságos, vagy az, hogy "mario kart szintű a játékmenet"? Nem tudtam kibogozni. :)

Új hozzászólás Aktív témák