Hirdetés
- 4K-s okosmonitor huppant le az MSI tervezőasztaláról
- Almás felhangokat pendít meg a Cougar legújabb, E-ATX-es háza
- A kelleténél jobban lebutítja egyes GeForce RTX 5090-es VGA-it a Zotac
- Komoly technikai frissítést kap a Grand Theft Auto V
- És akkor bevillant a nagy ötlet: miért ne lehetne hűteni egy tápcsatlakozót?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Projektor topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Steam Deck
- A kelleténél jobban lebutítja egyes GeForce RTX 5090-es VGA-it a Zotac
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen TV-t vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- TCL LCD és LED TV-k
- Blu-ray lemez tapasztalatok
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hunterk43
csendes tag
Sziasztok
Még teljesen kezdő vagyok a témában.
Egy anycubic Kossel nyomtatóm van melyet szeretnék vizszintezni automatikusan. Azonban valamiért a Z kar csak pár centit megy lefele. Mit ronthatok el? Videon a jelenség. Auto vizszintező modult felszereltem.https://youtu.be/jiayIOYMYUc
-
tothferenc
aktív tag
En freeCad-del konvertalom testte, utana meg tudom importalni SolidEdge-be, viszont ha nagyon reszletes a modell, akkor egy sima furat vagy kihuzasnal gyakorlatilag leterdel a progi. Szerintem ezeket nem erre terveztek, hogy utolag stl fajlt cad progival normalisan szerkeszteni lehessen.
-
szatomi30
tag
válasz
DrojDtroll #23087 üzenetére
Köszi a válaszod!
-
Bagan
aktív tag
Bocsánat a buta kérdésért.
[link] Thingiverse oldalról letöltöttem az alábbi .stl fájlokat.
Ezeket megnyitva Fusion360 al hogyan lehetne szerkesztenem?
Gondolva PhotoShopra itt is külön kellene látnom a layereket, melyeket testre tudnám szabni. Vagy rosszul gondolom?
Vagy amiket ide feltöltenek, a rétegek össze vannak egyesítve és nem lehet tovább szerkeszteni a saját elgondolásunk szerint?
Például a szívecskébe egy nevet nyomtatni nagy bonyolultság lenne? [link] -
trialkornel
tag
válasz
Mr.Csizmás #23090 üzenetére