Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stihl024
junior tag
válasz Grafy12 #2494 üzenetére
Imádni fogod!!! Le állítottam még fát akartam keresni, hogy vághassak.....megvan az élmény benne ez az ami nem jár hozzá gyárilag mert "nem ez a fontos"
Ez olyan mint egy autónál az a fontos elvigyen A-ból B be...
Előzéskor meg vakarózol beleférsz vagy mész a tepsibe....[ Szerkesztve ]
-
Peti66
senior tag
Srácok! Szerintetek a Vitonos szimeringek jobban állják a mai üzemanyagok szárító hatását
Pio 99r ,Alpi 3539,,,+mrv f407,,, 5' Focal acces,,Hivi dmo 50 közép dóm, Dayton rs 28 f- 4 reference magas...
-
Misi87
csendes újonc
-
Stihl024
junior tag
Srácok elkészült a kis Gs 451 Olasz-macska -hát nem tudom egyáltalán nem tudom...
-
Stihl024
junior tag
válasz Btamas81 #2484 üzenetére
Hát Kínaiak ugyan azt a hengert árulják Hq 50-51 55 re.. Elvileg ugyan az csak furat növekszik. Ha löket is akkor ...nem tudom (aliexpress) Péter láncfűrész is így árulja
46 mm-es hengerdugattyús olajtömítés dekompressziós szelep tömítéskészlet HUSQVARNA 55, 55 Rancher, 51 láncfűrész motor motor pótalkatrészeihez
HUSQVARNA 50, 51, 55, 55 Rancher láncfűrészhez
OEM csere ehhez: 503 60 91 71 / 503609171
Tartalma: 1 x 46 mm-es henger, 1 x dugattyú, 1 x dekompressziós szelep, 1 x tömítéskészlet.
https://www.aliexpress.com/item/1005002025991016.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.61327952MdWpgt&algo_pvid=84b1fb99-4e50-470d-9f68-b0cc73276d48&algo_exp_id=84b1fb99-4e50-470d-9f68-b0cc73276d48-3&pdp_ext_f=%7B%22sku_id%22%3A%2212000018454884675%22%7D&pdp_pi=-1%3B11895.54%3B-1%3B50536%40salePrice%3BHUF%3Bsearch-mainSearch[ Szerkesztve ]
-
Btamas81
csendes tag
Azt nem tudja valaki, hogy a az 50es Husqvarnára rá lehet tenni az 51-es hengerét?
-
csiga8
senior tag
válasz kemenylegeny #2481 üzenetére
Ez így korrekt ár, nem úgy mint a fuszekli.
-
kemenylegeny
csendes tag
válasz Stihl024 #2475 üzenetére
Romániában is forgalmazza egy cég, ez bevezető ár lehet, 60 ezer ez is. [Blade Industrial 600 láncfűrész]
-
Stihl024
junior tag
válasz Tanaka 4501 #2478 üzenetére
Legnagyobb gond ott a tank repedése ,utángyártott blokk van 12-13 ezerért de tankot én nem találtam.
Meg ugye szerelgetős csávó vajon miért nem rakja rendbe és árulja dupla pénzért?))[ Szerkesztve ]
-
Tanaka 4501
újonc
Mit gondoltok?
A blokkon van egy repedés, de a működést nem befolyásolja... Oy vey!
https://www.jofogas.hu/vas/Komatsu_zenoah_g_621_avs_lancfuresz_125078869.htm
Érdemes ezen gondolkodni? -
Stihl024
junior tag
válasz kemenylegeny #2473 üzenetére
Totál ugyan az. De akkor ezek hogy adhatják sarkos jó lánccal 40 ezerért? Gondolom azon is van már tisztességes haszon...
[ Szerkesztve ]
-
Stihl024
junior tag
válasz kemenylegeny #2471 üzenetére
Ezeket is azzal adják-elvileg Mire hasonlít szerintetek? 50cc
https://www.emag.hu/blade-industrial-600-lancfuresz-dax6000/pd/DKS0T2MBM/[ Szerkesztve ]
-
Stihl024
junior tag
válasz Btamas81 #2467 üzenetére
Csak láncom van-ha a Carlton márka mond valamit akkor mindent tudsz. Nagyobb vezetők és az 1,5-1,6 láncok a Carlton K2 azaz a vér profi bele is van ütve a K2 mindbe. Lesz róla videó ha egyszer odaérek. 1,3 -as láncok meg egy olcsó kategóriás valami. A K2 -esek a picon kapható le keményebb összetételű láncok ami már alig reszelhető kézi reszelővel. Simán visz -hatékony nincs vibráció. 1.3-as ráz lassan halad de könnyű megreszelni. Felirata -Ratioparts. Gondolom a hozzá való vezetők is ebben a szemléletben készülnek a profi lánchoz profi vezető a gagyihoz -gagyi. Mindegyik sarkos ami nekem van.
[ Szerkesztve ]
-
Btamas81
csendes tag
Kérdeztem már korábban, de lehet átsiklottatok felette.
Ratiopartsos cuccok milyenek?
Vagy nem próbálta még senki? -
Dolmar ps420
lelkes újonc
válasz Stihl024 #2460 üzenetére
Az az èrdekes,hogy alapjáraton szèpen elmegy,illetve kipörög rendesen,de a kompresszió kevesebb benne mint a meghúzott gyári dugóval,illetve a karbit leszedvèn nem pisil a cső.viszont kiszívni tudok üzem anyagot,belefújtam a csőbe,ellenállást èreztem.membrán szettet cserèltem.azon gondolkodok,hogy vissza rakom a règi gyárit,hogy èn hibázok e.a felömlőket azóta el takarítottam.
-
Stihl024
junior tag
András! Kis géped ma teszt alá került tettem rá egy Kínai karbit , igen szépen muzsikál!!!! Egy gond van nem izzik a katalizátor. Olvastam ezekről a katalizátorokról, hogy + oxigén kell a működéshez az meg nincs -vagyis úgy van, hogy kevesebb benzin van adva és meg is van a többlet levegő. Tehát a karbi a katalizátorhoz van állítva és nem a motorhoz. Jó hír az -nagyon könnyen bontható sérülés mentesen a kipu. Nem akartam egyből nekimenni a plombának ,jó kis feladat volt ráműteni egy idegen karbit-de megérte. Ha ez a gép gyárilag ezt tudná úgy hogy minden marhaságnak megfelel -bitang jó kis masina lenne. Ha érdekel titeket csinálok róla videót ha nem csak összegyúrom és csak vágás teszt lesz előtte -utána.
-
Stihl024
junior tag
válasz Dolmar ps420 #2458 üzenetére
Felömlő fekete- ez nem nagyon jó. Amikor levetted a hengert akkor lehet látni a tömítés száraz vagy benzines-olajos. Így ez csak találgatós. Mindig mindennel összefügg sajna egyben kell látni a kapcsolódó dolgokat. 1 dolog kiemelése nehezíti a dolgokat. Első feladat-gyűrűhézag ellenőrzés. Ha nincs semmid amivel megmérhetnéd akkor egy borotva penge-hagyományos. Előfordulhat a gyűrű pontatlan. Ha rendben a dugót gyűrű nélkül és két csavarral dobd rá a hengert. Forrasztáshoz használt cin-forrasztó ón huzallal gyertyanyíláson keresztül benyúlva átforgatod a motort ,dugattyú ha összenyomja egy picit a puha huzalt akkor dugattyú magasság elvileg rendben.Hengertalp tömítés ha nem volt száraz amikor szétszedted akkor 2 dolog lehet. Nem tömít már a gumi rajta-bekened szilikonnal és úgy teszed be-vagy csavarok nem húzzák le a hengert rendesen. Csavarokat ellenőrizd meddig mennek le henger nélkül. Ha mindez jó akkor üzemanyag ellátás a gondod .
-
-
Stihl024
junior tag
válasz Dolmar ps420 #2451 üzenetére
Szerintem akkor van ott más gond is. Nyilván kell járatni de nem lehet erőtlen. Inkább nem pörög ki max fordulatra az új dugattyúval de nyomaték már új korában is kell legyen. Ha tudsz adjál neki + anyagot hátha megoldja.
-
-
PALEDOG
kezdő
válasz Btamas81 #2450 üzenetére
Nem tudom milyen mélyek a karcok. Képről nem adja. Volt egyszer egy hasonló bajom. Bár azon körömmel érezhető volt. Próbának elvittem egy esztergályos barátomhoz. Felpolíroztuk a szimering vonalában. Csapágy helyét nem. Lekopogom jó lett. Még bőven tudott tömíteni utána a szimering. 3.éve dolgozik a gép.
-
Stihl024
junior tag
válasz Btamas81 #2450 üzenetére
Figy ,ez a főtengely jó szerintem. Nekem gyanús rajta 1 dolog de látnom kellene -kézbe kéne fognom.Lefogadom semmi nem kell hozzá 5 percen belül menne a gép.Ide nem akarom már ki írni-mindig van okosabb csak nem látom a bizonyítékokat soha...... a gépek meg sorba elindulnak nálam a-semmitől. Ez is egy olyan gép amit 5 percen belül javítanák ha akarod küld el.
[ Szerkesztve ]
-
Dolmar ps420
lelkes újonc
Sziasztok.dugó csere után èrdemes járatni a gèpet? Elèg erőtlen ès bele fullad a fába.
-
Btamas81
csendes tag
Na srácok, azt hiszem megtaláltam mi a baj.
A főtengely mindkét oldalán tengelyirányban húzások vannak. A guta megüt. Eddig is sokba van ez a kis sz@r, aztán még főtengely is kell bele.
Próbáltam fotózni a problémát. Én még ilyet nem láttam. Nem is tudom mi csinálhatta, mert ezekre könnyen megy a csapágy. -
Pillerb
kezdő
Nem azzal állapítottam meg, mert tudtam, hogy eddig nem volt ilyen hangja. Viszont ezzel könnyen ki tudod zárni azt, hogy felér a dugó. Amúgy új összerakásnál szoktuk ezt alkalmazni, mert van olyan szett kismotoroknál ahol több talptömítés is van a hengerhez, és neked kell beállítani 0.7-0.8mm közé a távolságot a dugó felett. Ha kisebb a sáv akkor hajlamos detonációra, apró kráterek keletkeznek a hengerfejen. Ez ugye nem jó dolog. Ha meg nagy akkor meg nem adja le a max erőt.
Ezt így nem lehet kitalálni amit mondasz. Szépen sorba kell menni a dolgokon, bármi lehet. 😉
Remélem tudtam segíteni 😊 -
Btamas81
csendes tag
Engem is szivat a 136os husi. Rendesen lepasztáztam, úgy ahogy Árpi írta, de nem az volt a baja. Csak nem jó a szimering. Szemmel láthatóan jön a nafta a szimering mellett. Most vagy eleve rossz volt a szimering, vagy én szakítottam ki mikor összeraktam a csapággyal, vagy kopott a főtengely.
-
kopepe
aktív tag
-
Peti66
senior tag
Mondjuk így tovább gondolkozván a logó kuplung is csesztetheti a főtengelyt,én mondjuk,pont hogy tegnap lesegettem vettem észre,hogy lóg axiálisan ia meg radiálisan is.Ma vettem is bele gyári csészét gőrgővel,csigával cakk pakk 10k-ért az egri husi boltban.Tudom van olcsóért is ,de ez gyári méretpontos
Pio 99r ,Alpi 3539,,,+mrv f407,,, 5' Focal acces,,Hivi dmo 50 közép dóm, Dayton rs 28 f- 4 reference magas...
-
Peti66
senior tag
Szia! Nekem is ez van,ugyanilyen gonddal.
100 oktánnos keveréket használtam eddig.kiment vagy 4 tank.És most,hogy beadta,szétboritottam.Tankot öntőm ki,hát ilyen sötét szìnű benzin folyt ki.pedig a bekevert világos zöld volt.Szerintem a ganét a tankszűrőből i kioldotta.Na, má mindegy raktam bele gyári membránszetett.A szuszogóval vagyok bajba,,mi a lófax-al húzzam ki, lapos fogó végébe fúrjak egy 4 mm-es furatott?,lehett az lesz.Pio 99r ,Alpi 3539,,,+mrv f407,,, 5' Focal acces,,Hivi dmo 50 közép dóm, Dayton rs 28 f- 4 reference magas...
-
kopepe
aktív tag
Na! Hát a jófogáson vett 135 x-torq,úgy tűnik nem volt jó fogás sajnos.
Pöccre indult hidegen,de gázadásra torpant,kis játszadozással felpörgött,aztán ledadogott.
(Egyébként fél tank benzinnel küldte az ember,benzinszagu volt a bontatlan csomag.)
A gyertyakép korom fekete,olajos volt.Most annyit elértem,hogy szép őzbarna.
Na de baszhatom,ha a gép nem megy.Leszedtem a kiput,kivettem a gyertyát,hogy kicsit belenézzek.
Gyűrű dugó henger szép.De szerintem van egy "kis" gond.Finoman húzva,a felső holtpontnál,
érzésem szerint felkoppan a dugó!Szerintem azt a fura rezonanciát érzem,mikor üzemel a gép.
A hangja is fura,talán emiatt.Elgörbülhetett a főtengely?
Vagy bontották a gépet,és nem jó méretű dugó került bele?
A főtengelycsapágyak feszesek,nem lógnak,nem kotyognak.
Ezen felül persze üzemanyagellátási gondja is lehet a gépnek. -
Stihl024
junior tag
A helyzet az, minden gyártó ebbe az irányba megy el. Dolmar kezdte, Hq átvette ,most a Stihl ugyan ezt csinálja-kombi csapágy lehetetlen mérettel . Ha nehéz lesz beszerezni-jön az új gép vásárlása.
Ha 55cc Kínai henger kell valakinek amit ajánlok-Tosino aliról 8 e ft körül de az nem gagyi. Fuxtec Ks 155 re tettem lényegesen jobban megy a gép. A másik megoldás Bulimoci-Hecht 58 hengerszett .10 e ft és megfelelő a minőség és jól is megy vele. Ezek névlegesen 58cc mert a lökethossz ha megméred 32,5 szerintem az Efco ban is ugyan az a főtengely. 52cc-Kínaiban meg 31,5 lökethossz. Van róla eredeti Kínai spec táblázatom.[ Szerkesztve ]
-
csiga8
senior tag
válasz Pillerb #2428 üzenetére
Bocs, ha mondtad, lehet elkerülte a figyelmem.
Azért lett volna érdemes tudni milyen henger, honnan van, hogy mi (se) ne fussunk bele ilyen sz.rba.
Ez még a "javítható" gép. Az 560XP-be 19.000 Ft múlt évben volt a két csapágy.
Se metrikus, se coll, se semmilyen szabványban nincs az a méret, kénytelen vagy gyárit venni.
Imádom az 560XP-t. De csak addig jó, míg nem kell hozzá venni valamit, mert az zsebbe nyúlós.Az egyik kivett csapágyon látszik, milyen szépen összeszaladtak a golyók:
-
Pillerb
kezdő
Nem csináltam róla fotót, semmi más nem volt ráírva csak az hogy High Quality Parts.
Az az igazi majdnem fehér gagyi alu öntvény, valami króm szerű réteggel belül amin látszott, hogy a hónolókő hol elérte hol nem. Gyűrűt beletolva egymásra fedett a gyűrű két vége kb fél millimétert. Na ekkor tettem vissza a dobozba.....Szimering beolajzást ha jól emlékszem akkor meg is említettem a videóban.
Örök élet nem lesz, de ha már foglalkozok vele akkor próbálok normális dolgokat belerakni. 5000 forintból megvolt a két szimering a két csapággyal. -
csiga8
senior tag
válasz Stihl024 #2423 üzenetére
Mostanában USA videókat néztem párat a Farmerteces MS660 és 372XP gépekről. Persze, vannak nyűgjei, de számomra meglepő módon egész tűrhetőek, vagy csak annak mondják.
Nem tudom, hogy oda jobbakat küldenek-e, nem tartom kizártnak, az ott nagyobb piac.
Van egy kék MS660 Farmertecem ( "brahi" gép, semmi több) nekem is, a hengerétől nem voltam elájulva!
A kidolgozási ( megmunkálási) minősége ( trehánysága?) azért Khmmm...
Egy picit meg akartam piszkálni, de elment a kedvem tőle, mert a "hengerfejhez "képest a hengerfurat nem merőleges. Tehát összerakott állapotban a dugó feletti tér nem párhuzamos. Forrasztó ónnal "vizsgálva" 3 irányban 0,7 mm, egy irányban ( kipu felé) 0,3 mm.
A gyári 0,5 mm-es talptömítés helyett a 0.3 mm-est már nem bírta el, belevert a dugó a hengerbe.
Így hagytam az egészet a fenébe.
Ami viszont érdekelni fog, ha Farmertec, ha nem , az új 372XP-jük. [link]
Eredetibe szépet, jót, már úgy sem kapni. Ennek még csinálok helyet a polcon.
-
Pillerb
kezdő
Efco mth 5600
Ebben a videóban bekerült a főtengely a helyére, összeállt a két blokkfél.
https://youtu.be/81J-hsIBrko
Aztán itt szépen meg is rekedt a dolog, mert a hengerszett amit kaptam a géphez kritikán aluli volt, ment vissza.
Igazából szerencse a szerencsétlenségben, hogy amit utána rendeltem Dolpima dupla nikazilos henger az jelenleg nem beszerezhető. Kiderült ugye, hogy nagyon nem ugyan azok, hiába írják több köbcentihez, mert màs a furat-löket arány. Ez úton is köszönöm a segítséget kedves fórumtársunknak, hogy felhívta rá a figyelmemet. Ezekben a távolkeleti holmikban eligazodni valami katasztrófa, össze vissza vannak írva a webshopokban a dolgok. Tehát az efco 5600 ra elvileg az 5800 as hengerszett való a maga 45.2x34 furat-löket kombináció miatt. Ebből a méretből úgy néz ki sikerül egy már említett Dolpima dupla nikazilost hozatni jövő hét közepe fele. Mégegyszer köszi a segítséget 😉
Az ember mindig tanul valamit 😊
Gyári szettet is lehetett volna rendelni 27000.- forintért egy hónapos átfutással, de az már túllépte volna a keretet.Ha megjön a szett akkor lesz róla beszámoló.
-
Stihl024
junior tag
Farmertec blokk szerintem picit puha. Hq klónt raktam össza ,nagyon kell vigyázni ki ne szabjad a meneteket ,habár az eredeti Hq 365-372 blokk is tiszta alu az se menet tartó .Nincs benne magnézium ,tehát nem ötvözet ezért nem törik viszont nyúlik.5-ös széria már ötvözet magnézium-alu ,de érdekes hogy így is nyúlik de már törik is...
-
Stihl024
junior tag
Igen a blokk utángyártott de nem Farmertec hanem Lil Red Barn ,mindent gyártanak Stihl-hez szerintem messze a legjobb utángyártott és nem drága. Nálunk nem forgalmazza senki. Hengerem volt tőlük-neves Amerikai tuningosnál láttam először jobb mint a Farmertec minőség lényegesen.Kb Meteor minőség de annál olcsóbb. Festhettem volna a régi blokkot annak sincs semmi baja ,akinek csináltam ezt választotta inkább.
Videó nem lesz róla ,nem egy érdekes gép a 361 ,csak bitang jó[ Szerkesztve ]
-
Pillerb
kezdő
válasz Stihl024 #2413 üzenetére
Nem volt bajod ezzel a lap lánc kombóval??
Az új vezetőbe alig lehetett belerakni a láncot olyan passzos volt, alig akart futni benne.
Persze hamar meg is feszült ahogy forgott. Olaj volt doszt, azzal nem volt gond. Rakni kellett egy használt láncot helyette, pedig minden 1.6 volt.
Elvileg boltból vett gyári lánc volt, együtt lett véve a vezetővel.[ Szerkesztve ]
-
PALEDOG
kezdő
válasz Stihl024 #2408 üzenetére
Egyszerre csak egy játékot kapsz.
Viccet férretéve... Inkontinenciában szenved a kicsike. Elforgatva a szellőzőn öklik a benzin és hallani egy kis hullámzást is ilyenkor az alapjáraton.. Illetve elfolyik a lánckenőm úgy szanaszéjjel. Álló helyben is. Nem tudom mitől retteg. Nem is raktam a konkurencia mellé a polcon. olajterelő gumi beton kemény. Lanckenés így épphogy elégséges. Majd összejön egy adag rendelésem akkor meghozatom hozzá a cuccokat. December -januar mindenkinek spórolós kisgépekre. Bezzeg majd a március április. -
csiga8
senior tag
-
csiga8
senior tag
válasz kemenylegeny #2404 üzenetére
Sokkal inkább Hecht, ha már választanom kéne.
Vagy egy Oleo GSH 560 [link] . Még olcsóbb is....
[ Szerkesztve ]
-
Stihl024
junior tag
válasz PALEDOG #2400 üzenetére
Valamiből neki is élni kell Tudsz nekem még 1 utolsó karbit tisztítani? Most már honorálnám mert ég a pofám...
Légszűrő egy olyan valami amivel már a leg első Kínai gépek is kijöttek csak az olcsósításversenyben lekerültek hamar a gyártók-forgalmazók listájáról. Professzionális.... majd meglátjuk.[ Szerkesztve ]
-
Pillerb
kezdő
válasz kemenylegeny #2404 üzenetére
Németül egy kukkot sem tudok, de a hozzászólást sikerült lefordíttatni szerencsére 😂
Igazából mit várhatnánk egy ilyen fűrésztől többet?? -
kemenylegeny
csendes tag
válasz Pillerb #2402 üzenetére
Tényfeltáró videó mint az Árpié, úgy se készűl másnál ne is várjuk, túltolt marketing viszont van.
Szópórollerből meg egy is sok ha van a háznál. Itt a német reklám is és alatta a hozzászólás: [FUXTEC benzines láncfűrész FX-KS255 - láncfűrész: jó választás?] -
Btamas81
csendes tag
Hagytam a HQ136ost, nekiálltam a HQ40esnek.
Úgy vettem, hogy nem volt rajta gyújtás. Persze kellett bele új dugó, főtengelycsapágy/szimmering. A bio lánckenőből alig bírtam kivakarni. (Nincs valami oldószere ennek a sz@rnak?).
Ma sikerült összerakni, nagyon rossz szerelni, szidtam is svéd tervezőjét. Már azt is megbántam, hogy megvettem.
Aztán amikor beindult, mindent megbocsátottam neki. Nagyon veszett kis fűrész. Szerintem ezt hagyom meg magamnak.Ratiopart-os láncot/láncvezetőt használ valaki?
Hogy vált be?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ArenaRacer Dark Desert 2 Black/Blue - Bontatlan - 5év gari!
- Asztali lámpa 15W vezetéknélküli beépített töltővel új 6hó jótállás!
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
- Akvárium tisztító berendezés új 6hó jótállás!
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest