- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Az NVIDIA ipari AI-felhőt épít a németeknek, együtt az OpenAI és a Google
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- OLED TV topic
- 3DMark (2013) eredmények
- Everest / AIDA64 topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen videókártyát?
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stihl024
junior tag
-
Deskó74
újonc
válasz
Grafy12 #2579 üzenetére
Az utolsó 1 percet megnéztem....abban semmi nem volt.
Annyiban van igazad,hogy valóban nem olvastam vissza előzményeket, de ettől függetlenül a legmesszebb menőkig tartom,hogy az a 2,5 szeres vágás idő különbség , teljesen valótlan
és nagyon erős túlzás.
Mutassak neked saját kipuffogó módosítást? -
Deskó74
újonc
válasz
Grafy12 #2574 üzenetére
Képtelen vagyok ezt 1 órában végignézni.....ha 5 perces videó lenne,akkor megtenném.
Ha te tudod melyik része a videónak mutatja ezt be,akkor mond,hány perctől és megnézem.Én csináltam már kipufogó módosítást és maximum 20%-al nagyobb vágásteljesítményt tudott produkálni egy non-cat kipufogóval a gyárihoz viszonyítva.
-
Deskó74
újonc
válasz
Grafy12 #2572 üzenetére
Értem. Köszönöm a választ.
Tehát ebből adódóan, ha kicserélnéd egy gyári non-cat kipufogóra vagy kioperálnád belőle
a katalizátor "drótgobancot" (ha az van benne katalizátor gyanánt) ,akkor 2,5 szeresére növekedne a vágásteljesítmény? Valóban?
Tehát ha a katalizátoros kipufogóval pl. 12,5 másodperc egy rönk átvágása,akkor egy non-cat kipufogóval ez csak 5 másodperc????Mert ezt jelenti a 2,5 szeres "vágási idő"!
-
-
Deskó74
újonc
válasz
Grafy12 #2501 üzenetére
Üdv az Uraknak!
Ha reagálhatok arra amit írtál és magyarázatot vársz,mint írtad, erre a témára,akkor
egy pár gondolatot megosztanék.A Kiotói egyezményben előírtak szerint meghatározott mértékben az érdekelt országok kötelezettség vállaltak arra,hogy csökkentik az üvegházhatást előidéző gázok kibocsátását.
Ezért vezetnek be egyre szigorodó körny. véd . normákat ami sajnos a láncfűrészekre is kiterjed.
Ezért fojtogatják szerencsétlen fűrészeket. Bizonyos módosításokkal,leginkább katalizátorral.
Nem igazán értem amit írsz, mivel a vágásidő gyakorlatilag ugyanaz, talán pár %-al több. A környezetre ható káros kibocsátás valóban kevesebb így. Az elhasznált üzemanyag,dehogy több, hanem pontosan valamivel kevesebb. Nem értem ezeket a 2,5x és 3x szorzókat amiket írsz,mert ez egyszerűen nem így van.
Tehát valójában tényleg elérik a gyártók így a "egészségesebb üzemet".Na de milyen áron érik ezeket a csökkentett normákat? Ez inkább a kérdés!
Itt van a gond!
Sajnos nem másként valósul ez meg, mint ahogy egy egyszerű 2T üzemnél a kipufogóban extra hőt generálnak és így a kipufogó gáz valóban jobb hatásfokkal ég el,ezáltal csökkentve a káros kibocsátást.
Ez a folyamat (extra hő) pedig erősen hat negatív irányban a henger-dugó élettartamára!
Ezt próbálják a gyártók megnövelt hűtés teljesítménnyel és full szintetikus olaj használatával
kordában tartani.
Sajnos fogyasztói társadalomban élünk, az az elvárt gyártói igény,hogy ne tartson "örökké" egy gép sem,hanem gyakorta vegye az ember az újat.
Viszont annyi a jó hír,hogy ezt a folyamatot okosan, ki lehet játszani,mégpedig legegyszerűbben úgy,hogy ha módosítást hajtunk végre a kipufogón. Ezáltal értelem szerűen csökken az üzemi hő ergo az élettartam is növekszik. Az üzemi hőmérséklet és a gép élettartama egyenes arányban van. Mindemellett még 10% extra teljesítményt is kap jutalomként a felhasználó,ha végre hajtja a szükséges módosításokat. Ezek a módosítások külföldön teljesen mindennapiak,idehaza még gyerek cipőben jár.... -
PALEDOG
kezdő
válasz
Grafy12 #2502 üzenetére
Természetesen nem lenézni akartam a fűrészed Isten ments. Csak az árával lehetnének kicsit szolidabbak. Mint a mellékelt ábra mutatja. Ahogy leveszik neked a polcról még nincs felnőve a stihlhez. Nem tudom mind ilyen e. Lehet csak egyedi eset. A lényeg most már szemlátomást használható darab lett.
-
Grafy12
aktív tag
válasz
Grafy12 #2501 üzenetére
Ezt persze attól függetlenül írom, hogy most milyen f.... sza lett a gép! Ha nulláról indulnék és azt tudtam volna amit most tudok a fűrészekről, most az ms251 lenne a választás. Így, hogy az Oleo felnőtt a feladathoz Árpinak hála, biztos szeretni fogom, kíváncsi vagyok rá!
-
Grafy12
aktív tag
válasz
Grafy12 #2498 üzenetére
Ami bosszantó, hogy ez az egész környezetvédelmi baromság egy humbug! Valaki kitalált egy számot egy irodában és ráerőszakolják a gyártóra, hogy ezt tartsd be! Lehet hogy a kibocsátás csökken, de az üzemidő, munkaidő a két és félszerese(sőt!) a vágási idő majd' 3szorosa és a bemelegítést még nem is számolom ami itt sok időt vett igénybe , az elhasznált benya meg a duplája lesz! Magyarázza el nekem valaki, hogy ebben mi éri meg Európának? És főleg nekem?
Ebben a nézetben ez bizony egy rossz vásár volt, főleg ha azt nézzük, hogy a fent említett ms251-en van garancia is!
-
Stihl024
junior tag
válasz
Grafy12 #2494 üzenetére
Imádni fogod!!! Le állítottam még fát akartam keresni, hogy vághassak.....megvan az élmény benne ez az ami nem jár hozzá gyárilag mert "nem ez a fontos"
Ez olyan mint egy autónál az a fontos elvigyen A-ból B be...
Előzéskor meg vakarózol beleférsz vagy mész a tepsibe.... -
Stihl024
junior tag
válasz
Grafy12 #2334 üzenetére
Karbi felől szív a pumpa, az a jó.Kösd sorba a rendstzert.1: tank-karbi 2: karbi -primer 3 primer-tank
szűrős végü cső a tankból-karbi görbecső ,,,,egyenes cső -primer rövid cső ,,,,,primer hosszúcső-tank
ha így nyomkodod a primert látnod kell ahogy átszívja a karbin és visszatolja a tankba
Persze ha van benzin -
Stihl024
junior tag
válasz
Grafy12 #2330 üzenetére
Karbin van egy görbe meg egy egyenes cső neked, görbe csőre megy a tankból kijövő amin a szűrő van, a másik a primerpumpa csöve. Nem tudom melyik videóra gondolsz sokban szedek szét karbit. Neked a McCulloch jellegű talán a Flórabest passzolna mert ugyan az a karbi. Primerpumpádon van egy hosszabb cső az megy a tankfelé a rövid a karbi csöve.
-
Misi87
csendes újonc
válasz
Grafy12 #1826 üzenetére
Annyi hogy ha szükséges akkor a karbiban ki kell szedni vagy elég a fület leszedni róla mert abban ilyen műanyag plomba szerűség van csak már nem emlékszem rá hogy milyen mert nekem is úgy volt a 410-sen.Talán csak fél fordulatot enged így de nem emlékszem már rá. Ezt csak a garancia végett írom ha az érdekel.Az enyém amikor kapott felújítószettet meg benzincsövek primerpumpa stb nekem akkor kellett kioperálnom belőle vagy csak a fület szedtem le róla passz mert akkor már nem tudtam azzal beállítani.
-
Stihl024
junior tag
válasz
Grafy12 #1702 üzenetére
Most már nyugodt vagyok, de majd szét ment az agyam. A gép viszont egy kezes kis jószág, a kapcsoló az több gépen ilyen de egy srác küldött fotókat-instrukciót mit kell vele csinálni-úgyhogy fog még szerepelni a géped!!! A fék meg képzeljétek gyárilag direkt ilyenre tervezték -nagyon rámentek a biztonságra.Elvileg 10 tank körül van bejárava,akkor meg kell hogy induljon picit-habár nyomatékos de fordulat az még nincs meg.
-
Stihl024
junior tag
válasz
Grafy12 #1661 üzenetére
Most egy olyan dolog jön ami nálam a rémálom kategóriába tartozik.András a légszűrő fedeled kis pöckét sikeresen letörtem...
Letekertem, a kupakot kesztyűben le akartam szedni -kicsúszott a kezemből és a padlóra esett.Az a fél centis kis darab azonnal lepattant ,Kertmotornál rendeltem új fedelet,nem drága de jelenleg nincs nekik ünnepek utánra ígérték mert nincs az országban... Egyébként egy teljesen fölösleges darab rajta a forma kialakítása miatt e nélkül is feszesen ül a helyén.Minden esetre az én hibám, de egy konstrukciós baki az egész... -
Btamas81
csendes tag
-
-
Btamas81
csendes tag
válasz
Grafy12 #1472 üzenetére
Én is egy ilyet csinálgatok most, csak az meg Mcculloch. Hasonló mocsok van/volt benne mint a tiedbe. Eddig tetszik a kis gép. Nekem membrán, pumpáló kell bele. Meg a beznicsövekkel kellene valamit csinálni. Nem rosszak, de ahol átjönnek a tankon szerintem ott nem tömít. A szimering még kérdéses, mert csak féktisztítóval pöffent eddig.
-
PALEDOG
kezdő
válasz
Grafy12 #1477 üzenetére
Úgy rémlik nem használtam lehúzót a kuplung hoz. Megtamasztod a dugót és oldható a kuplung. Mac-en hatlapfejű a kuplung. Lendkerék meg nekem lejött ahogy lelazítottam a csavart. Megemeltem a lendkeréknél fogva és koppant az anyán. Láncfeszítő csavarját kiveszed és ki lehet húzni egybe a blokkot kipufogóstól. Csak a gyertya van útban.
-
kalmis
csendes tag
válasz
Grafy12 #1326 üzenetére
A Versa cut és a Speed Cut nagyon hasonló, mindkét vezető könnyített (Alumínium Core), talán a Versa Cut előnyére írható hogy öt szegecses, míg a másik négy. Gondozás mentesek, nincs az orrkeréken zsírozási lehetőség.
Az Advence Cut nem könnyített, és zsírozni is kell az órkereket!
Jó a géped, használd egészséggel!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Új Ctek D250TS premium 12V/24V auto akkumulátor töltő 10A/200Ah - 5 év bolti garival! -
- Eladó Gamer szék párna csomag!
- BOSCH Tronic Heat 3500 ERP elektromos kazán 230V, 6 kW
- Új Catler TC 9010 prémium konyhai robotgép 1400 W - 2 év bolti gari!
- Új, csomagolássérült Catler KM 8020 konyhai robotgép - 2 év bolti garival! -
- AKCIÓ! ASUS MAXIMUS VIII HERO Z170 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- MacBook, Apple M1 / M2 kompatibilis dokkolók, DisplayLink 4K, USB-C, Type-C
- BESZÁMÍTÁS! Asus H110M i5 7400 8GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1650 4GB ZALMAN S3 TG Chieftec 600W
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 1TB SSD RX 6700XT 12GB Zalman Z1 Plus Seasonic 650W
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest