- Szemérmes szerzet a Gigabyte lefrissebb csúcs-VGA-ja
- Egységesebb USB-s képességeket szeretne a notebookokon a Microsoft
- 3320 MHz-ig skálázódnak az XFX Radeon RX 9060 XT kártyái
- Elegáns és igen kompakt NVIDIA Blackwell VGA-t villantott az MSI
- Szinte megfizethetetlenül magas lesz a TSMC A14-es node-jának ára
- Mini-ITX
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Videós, mozgóképes topik
- Házimozi belépő szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen joysticket vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aki21
aktív tag
-
oszy
veterán
válasz
Fehercsoki #9795 üzenetére
Iphone-al használom majd. Pl. a légtisztító csak kínai régióval működik.
-
oszy
veterán
válasz
Fehercsoki #9790 üzenetére
Akkor miért nem Xiaomi Pro 2? Az 159.990.- most a xiaomishopban.
-
oszy
veterán
válasz
wanted5 #9779 üzenetére
Én az 1S-t választottam. Hétfőn érkezik. Még én is bizonytalan vagyok az üzembehelyezésével kapcsolatban.
Pl. kell tölteni majd vagy nem? Kerekeket talán majd fel kell fújni, mert “üresen” érkezik.Ami még fontos, hogy a Mi Home app nekem kínaira van állítva és pár kütyü miatt nem is akarom magyarra állítani. Nem tudom így fog-e működni.
-
Reggie0
félisten
válasz
Fehercsoki #9790 üzenetére
Szervizhatter nem tudom mennyire lesz hozza, alkatreszeket max aliexpressen talaltam(de nem mindent) vagy a szallitonak kell irni, ott elvileg van supportjuk. Nekem egy hibas kabelt majdnem csereltek is gariban, csak tul sok uzenetkuldes/fotozgatas kellett es elobb megjott mert kozben rendeltem tartalekot aliexpressrol
Teherbirasnal szamold ra a ruhazatodat es a taskadat/csomagodat. En 96kg-val jartam vele egy idei (aztan fogyam) es nem volt gond. -
Fehercsoki
aktív tag
Tömör gumis rollert keresek (gumicserével semmiképp sem szeretnék foglalkozni), Kugoo S1 Plus ajánlott/jó vétel lehet? Elvileg 100kg a teherbírása, 95kg körül vagyok, ilyen esetben érdemes nagyobb teherbírásút keresni vagy jó ez? Nem szeretnék túl sokat rákölteni, maximum 200k (de nem mennék el eddig, ha nem muszáj), de azért nyilván ne legyen szar. Fontos lenne a megfelelő szervízhátter/pótalkatrészek. A Kugoo S1 Plus jelenleg 115k (2 év garival, az nekem elég).
-
PociAti
őstag
válasz
Skynet258 #9787 üzenetére
Engem pedig a teleszkóp hátrányai érdekelnek.
Mennyire sokat használtad eredeti formában, így van-e normális összehasonlításod hozzá képest?Az előnyei elég nyilvánvalóak, de a hátrányáról kevésbé szokás beszélni. Mert ahogy a kerékpárok esetén is megtapasztalhatók a teleszkóp hátrányai, feltételezem a rollernél is hasonlóval lehet számolni.
Mint pl. súlynövekedés (ennek csak könnyű roller esetén van jelentősége), méretnövekedés, de olcsóbb teleszkópoknál tapasztalható öregedés, azaz kedvező rugózási jelleg megváltozása. Illetve a közvetlen kormányozhatóság érzésének csökkenése, késleltetésszerűen "elkenődik" az útvonal. Ilyenekre gondoltam. -
-
Skynet258
veterán
válasz
wanted5 #9781 üzenetére
Én alapból nem veszek semmilyen műszaki cikket a "legalsóbb polcról" - nem azért mert burzsuj vagyok csak túl sok a spórolás a és a kompromisszum a legtöbb esetben. Magamnak Pro 2-t vettem, asszonynak 1S-t, valóban nem feltétlen éri meg a felárat főleg nálam került rá első/hátsó teleszkóp is, Xtech fék... (így árban már eléggé elmásztam). De valamivel mindig szórakozni kell.
-
PociAti
őstag
válasz
wanted5 #9781 üzenetére
Mindegyik valós, mert a 20 km/h-s változat megnevezésében - feltételezésem szerint - szerepelt a "Nordic Edition" kifejezés.
Ennek a verziónak Idehaza semmi értelme. Ha nem akarsz 20 km/h fölötti sebességgel haladni, akkor nem menj! Ahogy a Sport mód használata sem kötelező. (Én se nagyon szoktam használni, bár fw módosítással a Drive mód végsebességét kitoltam 26 km/h közelébe, de a dinamikához nem nagyon nyúltam. Normál súlyom van, így alattam a Sport módban kissé "idegesen" működik a Xiaomi 1S.) -
FattyDove
őstag
Honnan érdemes kijelzővédő szilikont venni a Xiaomi 1S-re? Félek, hogy be fog ázni a gombnál, mivel esőben is használom.
-
wanted5
őstag
válasz
Skynet258 #9780 üzenetére
Én is a középsőre gondoltam, 40-50k felárat nem hiszem hogy nekem megérne a legnagyobb. Az ára nyilvánvaló, hogy több, de kicsit olyan ez nekem, mint amikor valaki 60-70 ezer forintos telefonokat használ és mondjuk 1,5-2 év használat után betörik a kijelző, aminek a javítása 20-30 ezer között mozog. Olcsóbb lenne javítani, de nem feltétlen éri meg.
Kb megerősítetted azokat, amiket gondoltam, szóval köszönöm a választ. Ittasan pedig még kerékpárt sem, nemhogy bármi komolyabbat nem szabadna vezetni. (és szerencsére az én környezetemben ez alap)
szerk.: bár most kicsit zavaros a végsebessége az 1S-nek, mert egyik oldalon 20-at írnak, több másikon meg 25-t (gondolom a 25 lesz a valós)
-
Skynet258
veterán
válasz
wanted5 #9779 üzenetére
Xiaomi-ból én az 1S-t venném (az a középső tagja a szériának), ott az 50k költséget viszont meg is dupláztad. 2-3 Km-es távnál szerintem tök mindegy a hatótáv mert lényegében annyit bármivel elmennél aztán töltöd, de a 20km abszolút reális amúgy.
Szatyrot én nem tennék rá, próbáltam egyszer egy könnyű tasakkal de még az is zavart mert ugrált rajta, nehezebb dolgot meg nem tennék rá mert akkor baromi nehéz lesz biztonságosan irányítani. Nálam a vásárlás rolival az hátizsákos sztori, úgy okés, persze a hátizsák mérete lesz a korlátozó tényező.
Lezárni én nem szeretem, de amúgy kaphatók jó minőségű zárak így megoldható ha nagyon kell, egyéni preferencia kérdése a dolog.
Jogilag úgy állunk, hogy sehogy, törvényi szabályzás egyelőre nincs, példa büntetésekre van (sisakba beleköthetnek, meg bedrinkelve ne vezesd, bár ez szerintem alap kéne legyen). -
wanted5
őstag
Sziasztok!
Visszaolvastam néhány oldalt mielőtt elkezdtem írni, de mégis szeretnék kérdezni 1-2 dolgot.
Egyre erősebben gondolkodom rajta, hogy be kellene szerezni egy ilyen masinát, ugyanis a kerékpáromra rá kellene költeni kb 50 ezret, hogy olyan állapotba kerüljön, amit szivesen használnék. Viszont ilyen összegnél már felmerül a gondolata egy új kerékpárnak vagy egy e-rollernek.
Magamtól is a xiaomi-kat kezdtem el nézegetni, de ahogy a hozzászólásokat látom, amúgy is kb azok az ajánlottak. Debrecenben szeretném használni 2-3 km-es távokra. Sebesség terén, ha tud fixen 20 km/h-t, akkor az nekem jó. (bőven gyorsabb mint gyalog, és kerékpárral is max az autók melletti szakaszokon, mentem 25-el, de szerintem még annyival sem)Egyik kérdés, hogy nettó hatótávban kb mennyit tudnak ezek? Én ~92 kg vagyok, de táskával, felpakolva nem kizárt, hogy eléri a 100at. Pl. a 30 km-es hatótávot, ha 20-nak tekintem, akkor nagyjából valós?
Másik kérdés, hogy nyilván boltba, ide-oda kézben lehet vinni, de szokták ezeket lezárni? Ha igen hogy? A kerékpárokat már méretüknél foggva is egyszerűbb megoldni, és annak ellenére, hogy Debrecenben jópár embert láttam már ilyenekkel közlekedni, lezárva az utcán még nem. (meg ugye a régi rossz bicóm nem igazán féltettem, hogy ellopják)
(Nem egészen vagyok még biztos, hogy nekem való-e egy ilyen roller, mivel pl ha elmegyek boltba és nem fér minden a hátizsákba, akkor nem tudom mennyire kivitelezhető és biztonságos a közlekedés egy szatyor társaságában. Mindenesetre erősen gondolkom, hogy vegyek-e egyet.)
Ja, és jogilag jelenleg, hogy állunk? Egyik helyen azt olvasom, hogy semmi nem kell hozzá, másik helyen meg azt, hogy igen. Jogosítványom van, azzal nem kéne, hogy gond legyen, de védőfelszerelés kötelező?
-
Reggie0
félisten
válasz
IMIIKE1998 #9772 üzenetére
Nem. Egyedul a kormany kezd kotyogni 100-200km utan, de az nem valtozik idovel.
-
sebkri25
tag
sziasztok!
Vettem egy mi pro 2 rollert, párosítani próbáltam a mi home appal IOS, de a videó végén nem akart kilépni a teljesképernyős módból, ezért bezártam az appot. Újra megnyitom, kéri, hogy jelentkezzek be, eltűnt az összes eszközöm (lámpák, órák stb.), próbálom újrapárosítani a rollert, de írja, hogy már valaki párosította és előbb azt töröljem viszont nincs más appom, megnéztem gugle, fészbuk, apple fiókot is, mindenhol üres.Próbálom most hard resetelni a rollert ezzel a megoldással, de azon kívül, hogy felvillan a piros 14es nem történik semmi, próbáltam másik telefonról másik fiókból ott is ugyanez.
Van egyéb mód a gyári visszaállításra? -
Tomi881
tag
Másfél hetes Xiaomi Scooter Pro 2-nek a tàrcsafékje már ilyen hangot hallat. Ez normális? Vagy ez mitől lehet?
https://youtu.be/vXPmee0gXtI -
IMIIKE1998
őstag
válasz
PociAti #9774 üzenetére
Értem, csak errefelé rengetek a koszos, takarítatlan járda, tele üvegszilánkkal, kövekkel, stb, itt még a kerékpárra is a defektállóbb külsőket szoktam venni.
Skynet: Hát az sem lehet rossz, csak de a lyukacsos tömör+lengéscsillapító az amíg szét nem hullik a roller, jó lesz és nincs gond a defekttel, de mégis kényelmes.
-
PociAti
őstag
válasz
IMIIKE1998 #9772 üzenetére
Ha cseréltetni kellene tömlőt, akkor azt ne az ismerősöddel csináltasd meg, mert neki nagy szívás lenne.
Viszont emiatt neked, a roller tulajdonosának nem feltétlenül kellene szívnod! Mert a roller van értünk, nem pedig mi vagyunk a szerelő kényelméért.
Normálisan beállított guminyomás mellett egyáltalán nem gyakori a Xiaominál a defekt. Akár 1-2 ezer km-t is el lehet gurulni velük*. A sokba kerül szintén nem helytálló. És ezt a kellemes helyzetet tovább javítja az a tény, hogy alapból adnak hozzá egy tartalék külső-belső párost.Rövid távon volt szerencsém kipróbálni egy tömör gumis rollert, megváltás volt visszaállni az eredeti tömlős kerékre.
szerk. * A megfelelő nyomást szinten kell tartani, a padkának nem full gázzal nekimenni, és murvát, vágott köveket, üvegszilánkot stb. célszerű elkerülni. Persze aki hulladékudvarban, vagy más gázos terepen használná, akkor más más a helyzet.
-
Skynet258
veterán
válasz
IMIIKE1998 #9772 üzenetére
Nekem ma jött meg hátra is a lengéscsillapító, így lesz elöl hátul rugózás - ezzel együtt lehet elvetem a tömör gumis ötletemet és 10 colos pneumatikus lesz. Állítólag arra sokkal könnyebb felrakni a gumit egy defekt esetén...
-
IMIIKE1998
őstag
válasz
Reggie0 #9771 üzenetére
De a Kugoo-nak meg nem rohad/hullik szét a váza, felfüggesztése?
DigitXT: Ma beszéltem egy bicikliszerelő ismerősömmel, azt mondta, ha tehetem, inkább ne vegyek felfújható gumisat, mert iszonyat szívás a Xiaominál is felrakni rá a gumit, plusz sokba is kerül. Így marad a tömör gumi vagy a tömör gumi+felfüggesztés. -
Reggie0
félisten
válasz
IMIIKE1998 #9769 üzenetére
Nincs hatso felfuggesztese, F1 akkuja kicsi, kisebb, mint a kugoonak, de igy is lassu a toltes. Tomor gumival szet fog razni, felfujos gumival meg lehet a defekttel vacakolni. F1 25km/h-t tud max, ami nem sok. Vannak akiket ezek nem zavarnak, de en nem vennem meg.
-
DigitXT
félisten
válasz
IMIIKE1998 #9765 üzenetére
Inkább az F1... Simán dobsz fel rá egy 200x60 gumit, és sokkal jobb lesz
menetkomfortban, mint bármelyik 200x50-es, beleértve a lyukacsosakat.
(Arra azért készülj, hogy az eleje nagyon könnyű, így a hátsó kerék hajtás
miatt nem áll távol tőle az egykerekezés. De szerencsére a 350W limitál.)Ui: arról nem beszélve, hogy az A3 még csak mechanikus féket se kapott.
Szerintem az felejtő, pláne, hogy még relatíve drága is: drágább az F1-nél,
miközben nem tűnik jobbnak... Picivel nagyobb az akku, de azt megeszi a
lyukacsos gumi simán, pont mint az S1 vs. S1 Pro összehasonlításban. -
Reggie0
félisten
válasz
IMIIKE1998 #9767 üzenetére
F1 arabol majdhogynem vehetsz ketto s1 plust es amig gariban van, addig hasznalod a masikat.
-
Reggie0
félisten
válasz
IMIIKE1998 #9765 üzenetére
Egyiket se, ezek helyet elobb vennek kugoo s1 plus-t.
-
IMIIKE1998
őstag
Joyor A3 és F1 közül ki melyiket venné?
Az A3-nál a lyukacsos tömör gumi szimpi, viszont az F1-nek szélesebb a kormánya és robosztusabbnak néz ki, ami a gané utak miatt jól jöhet, plusz hátsó kerék meghajtású. -
mézespálinka
senior tag
válasz
jozsi252 #9750 üzenetére
Még azzal is jól járnál. De sajnos a posta remekel. Hiába fizetted már ki az áfát rendeléskor, simán vámkezelik a postánál, ráadásul nem a csomagoláson szereplő összegek alapján, hanem sokszor megtippelik, hogy szerintük ez mennyit ér
És akkor még a kezelési költségeket is fizetheted. Persze létezik olyan opció, hogy te töltöd ki a megfelelő dokumentumokat és akkor olcsóbb (a posta díja is és nem tudnak másból számolni, mint amit fizettél), de ez kb. csak papíron működik. HIába van a csomagon az email cím/telefon, általában nem értesítik az embereket....
Az angol rendelésre jönni fog 27% áfa, terméktől függően X% vám, + a futárszolgálat kezelési költsége (3-7k közti összeg volt korábban). -
DigitXT
félisten
Na haragudj, de a kolléga elég világosan leírta, hogy ő milyen érvek
mentén ajánlott több ezer wattos, két motoros gépet, te meg jössz
azzal, hogy neked bőven elég egy kisebb, teljesen más célra.Nem a tapasztalatod vontam kétségbe, hanem azt, hogy tisztában
vagy-e azzal, hogy a rollered közel sem 500W. Az a névleges érték,
csúcsteljesítménybe meg hopp, 1000W: ha nem hiszed, mérd le.Megjegyzem ekkora teljesítménnyel nem kell szégyenkeznie, sőt...
Konkrétan írtam, hogy próbáltam a Joyor FS5+-t, ami tök ugyanaz,
mint a Zero 8. Esetleg a Techlife X5, vagy mondjuk az Ultimate R3.
Nem ment szarul. (Mondjuk akkor a több ezer wattos két motoros
gépem pont ugyanúgy ment, de lemerülés határon leszabályozva.)Elég ez a teljesítmény? Igen, akkor, ha... Ám mivel emelkedőn való
nagy sebességű haladásról is szó volt, oda meg 500W kevés.
És ezzel a ténnyel semmilyen ellentétes tapasztalatod nincs, noha
úgy tűnt, azt állítod, hogy van. Ezért kötöttem bele az állításodba...Már megbántam. Én nem sajnáltam le semmit, de ha már van egy
elvárás, akkor az alá nem szívesen mész... (Motoros példával élve,
ha vki sokezer km-t gurult 250 ccm fölött, és ki is használja annak
a teljesítményét, uram bocsá nem akar átülni SMKP-ra, akkor sem,
ha egyébként azokkal is el lehet érni a sebességhatárt a városban.
Érvelni fog amellett, hogy kevés. Neki. Erre jönnél te, hogy tévedés
hiszen a 70-es hengerrel szerelt "SMKP" milyen jó már síkon.)
-
madrac
senior tag
válasz
DigitXT #9753 üzenetére
Csak te álltál belém amiatt mert lemertem írni a kérdéses hozzászólásra reagálva, hogy az enyém is megy többel mint 25km/h, mégse több ezer wattos duál motoros, és nem vagyok nagyságrendekkel sem könnyebb súlyban, ráadásul a hatótávra sem panaszkodom. Egyáltalán nem vitattam azt, hogy aki emelkedőn felfelé akar 40km/h-val száguldozni, annak is ajánlanám, pláne plusz súllyal, mert nem. Csupán arra céloztam, hogy azért a kisebb kategória sem feltétlenül egyből lesajnálandó, ami nem jelent egyből max. 25km/h-t sem. Sőt, nem is ajánlás céljából írtam, ezért nem is írtam típust. A hozzászólásokat nem csak az olvassa akinek írja az ember, ezért másnak is lehet informatív.. Nem tudom milyen jogon vonod kétségbe más tapasztalatait! Amikor leírtam annó a tapasztalataimat az általam használt típusról, akkor is igyekeztem azt objektíven és nem elfogultan tenni.
-
DigitXT
félisten
Nem tudom, melyik Xiaomira gondoltál, de az egyik legjobb modelljük,
a Pro 2, maximum 100 kg-mal terhelhető, én biztos nem állnék rá. -
Syd69
aktív tag
Sziasztok 120 kiló környékére mit ajánlotok?
Munkába járás vízszintes vidéken , 4 km oda + 4 vissza
Le3ginkább sajomi fele hajlok -
DigitXT
félisten
válasz
gergo5991 #9748 üzenetére
Megnéztem PC-n, ez bizony 10% fölötti emelkedő. Én anno egy ilyenen
20 km/h körül tudtam csak menni (közel 100 kilósan, ~20 kilós rollerrel).
Annak a csúcsteljesítménye 1500W körül volt. Megjegyzem, hogy az az
állítólagos (névlegesen) 500W-os Zero 8 is felvesz csúcsban 1000W-ot...
Sőt! Talán ezért érzi olyan erősnek a kolléga... azt pedig nem sejti, hogy
mit jelent a 20A korlátos vezérlő 48V akku mellett? Hát nem 500W-ot.
De tudom, megint csak kötekedek, a gyártó ráírta, nekem kuss a nevem.30-35 km/h egész más dimenzió, ahhoz már 2000W is megszenved...
Ha nincs nagy forgalom, nem kritikus lassabban szöttyögni az út szélén.
(Amikor terveztem, hogy mit fog tudni a vas, a szimuláció is azt mutatta,
hogy kb. ezt, ami ugye motoronként jelent 1000W-ot, összesen 2000W.)Ja és minden úgy lett, ahogy a terv mutatta... Lett végsebesség, lett erő.
Csak lett egy rozsdás villa is, ami eltört, így véget vetett a mutatványnak
pedig bizisten szerettem vele dolgozni járni. Olyan Zero 8-as, 200x60-as
gumis hátulja volt, szintén 20A vezérlővel, ami miatt viszont jobban ment
sokkal az az, hogy elől is volt egy motor, ~30A vezérlővel. Sokat számít.
(Majdnem vettem egy Joyor F5S+-t. Ami szintén ugyanaz a konstrukció:
tervben is volt, hogy előre is kap egy motort, de nem győzött meg a váz,
pedig, ha megveszem, átépítem arra gyorsan, nem esek később akkorát.
A vételára is összességében kedvezőbb lett volna. De most már ez van.) -
DigitXT
félisten
Teljesen rendben van, amit írsz. Azt az egyet kivéve, hogy az eredeti írás
egészen másról szólt. Ez olyan, mint a motorozás: vki megkérdezi, hogy
két személlyel túrázáshoz milyen hengerűrtartalom ajánlott, megírják rá,
hogy min. 500 ccm, erre jön vki, hogy őt elviszi az 50 ccm is a fagyizóba.Amúgy elnézést a kötekedésért. Egyszerűen szerettem volna megtudni,
melyik ez a csoda roller, de úgy látszik titkos. Legyen úgy... Szerencsére
csak az emlékeim lehetnek lyukasak, a fórum nem felejt... Zero 8, nem?oszy: bátor vagy... Első dolgod legyen az első villa lefotózása, mert HA
azóta se javították, akkor szinte garantált, hogy eltörik (és az fájni fog).
Ha már erősített verzió, akkor picit nyugodtabb lehetsz. Plus nem volt? -
PociAti
őstag
válasz
IMIIKE1998 #9743 üzenetére
Ha még 3 évig nem lesz új KRESZ, akkor három évig nem veszel e-rollert? (Utána is majd magánemberi minőségben másként értelmezheti a KRESZ-t az aktuális belügyminiszter.)
Szerintem jó hír, hogy önkormányzati szinten van szabályozva az e-roller, mert a települések eltérő infrastruktúrával rendelkeznek. Ha meg nem tetszik, akkor helyben lehet balhézni, jó eséllyel a kisebb ellenállás felé hajlanak.
37-es lábbal is kicsi lenne a fellépő, el kell fogadni, hogy ilyen. Biztos megvan az oka.
A rollert gyártója, a Ninebot két fő irányelvet követ: Xiaomi design, és amikor az akku a kormányrúdon (vagy kormányrúdban van), akkor szép íves a fellépő eleje.
Tárolás, kanyarodás, tömeg, stb. szempontjából előnyös a kisebb méret, meg lehet szokni. Hosszabb távon váltogatni szoktam a testhelyzetem. Van amikor teljesen oldalirányba néznek a lábaim, van amikor az egyik van elől, aztán a másik. -
oszy
veterán
Végül megrendeltem egy S1-et. Jó, hogy három év háztól-házig garancia van rá.
-
jozsi252
veterán
válasz
mézespálinka #9741 üzenetére
Én is akartam volna rendelni egy terméket nemrég, fel is volt tüntetve az adott EU-s raktárnál hogy no VAT TAX meg minden fene, aztán az összesítésnél mégis hozzá volt számolva az áfa.
Tegnap pl. Angliából rendeltem 100k értékben termékeket és kíváncsian várom hogy összesen mennyi sarcot kell fizetnem.
Áfát nyilván azt tudom kb. de vám illetve vámkezelési költség nem tudom mennyi a FedEx-nél. -
madrac
senior tag
válasz
DigitXT #9746 üzenetére
A saját tapasztalatomat írtam le, a saját használati szokásaimnak megfelelően, ha megengeded. Egy szóval sem írtam azt, hogy ezzel lehetne menni meredek emelkedőn 40-el! Engem egyáltalán nem zavar ha valakinek akkora a pénztárcája, hogy emiatt képes fél milliós rollert venni
Az abszolút hidegen hagy, hogy te mit tudsz elképzelni és mit nem, csak az a fő, hogy lehessen kötekedni...
-
DigitXT
félisten
De itt emelkedőkről is szó volt, csak efelett elegánsan elsiklottál.
Azt értem, hogy te nem jársz ilyen vidéken, csak attól még másnak
erre is szüksége lehet. Amikor megyek hazafelé, a 30-35 km/h-hoz
kb. 2000W kell: hasonló súlyban vagyok, mint te.Azt nem tudom
elképzelni, hogy milyen 500W-os rollerben van ilyen iszonyatos erő,
hogy még vissza is kell fojtani, mert veszélyes. Nem 5000W-os? -
madrac
senior tag
válasz
DigitXT #9740 üzenetére
Emelkedőről nem volt szó. Nem szoktam meredek és hosszú emelkedőkön használni, de az én igényeimnek megfelelt. Azt tudom, hogy vásárlás után a beállításokban a gyorsulásából durván vissza kellett venni, mert olyan iszonyatos erő van benne hogy már-már veszélyesnek éreztem, pedig nem mondanám magam pehelysúlyúnak. Oké, azóta feljebb vettem, de ha jól emlékszem most sincs a maximumon.
-
IMIIKE1998
őstag
válasz
DigitXT #9688 üzenetére
+PociAti:Hát jelenleg túl sok szívásnak tűnik ez, lehet várok, míg kijön a KRESZ módosítása. Különben van benne igazság, amit mondotok, lehet, hogy nem is segédmotor lesz, hanem egy új kategória. Tegnap beszéltem a Közlekedési Hatósággal, annyit mondtak, hogy a helyi önkormányzat szabályzásait kell jelenleg figyelembe venni, a KRESZ módosításokról még nincs publikus, extra infó.
Más: Amit még nem értek, hogy miért ilyen kicsi a lábférőhely az e-rollereken? Annak ellenére, hogy 60 kiló vagyok a 171 centimmel, 43-as lábam van(tudom, vicces) de egy csomó e-rollernek szinte ugyanannyi hely van a rálépőjén, mint a freestyle rollereknek, amiken alapból alig férek el, de azon nem is kell sokáig állni. -
Reggie0
félisten
válasz
mézespálinka #9741 üzenetére
Teljesen hektikus a dolog. Nekem most jott EU raktarbol kinai cegtol cucc vamszabad teruletrol es nem kerult vamolasra.
-
mézespálinka
senior tag
válasz
jozsi252 #9738 üzenetére
EU raktárból, ha nem vámszabad területről van szó, akkor nincs vám+áfa+kezelési költség.
Motanában azt csinálja az ali, hogy jelzi, hogy melyik raktárat válaszd ki, ahol nem lesz vámkezelés (ő persze rakhat rá az árra). Viszont ez - a postánk miatt - nem teljesen működik még. -
jozsi252
veterán
válasz
gergo5991 #9736 üzenetére
De van áfa, oda is van írva hogy VAT Added Payment. De ha végigviszed a vásárlást, akkor még a véglegesítés előtt ki fogja írni hogy mennyi áfát kell megfizetned a rendeléskor. Sajnos tök mindegy hogy a termék melyik raktárból jön, az számít hogy a termék honnan származik. Ami jelen esetbe Kína.
-
DigitXT
félisten
válasz
gergo5991 #9733 üzenetére
Valószínűleg a fázisáram korlátja más a vezérlőjüknek, ezért kisebb
sebességnél gyengén húz a G2. De ez csak tipp, majd a szaki kijavít.A magam részéről az eBike vezérlőmön vettem azt észre, hogy igen
csak lomha alacsony tempónál, bezzeg a gyári Kugoo álló motornál
is kiveszi az csúcs áramot (beállítás szerint pl. 20A) az akkuból, ami
bár kevesebb az eBike vezérlő csúcsánál, de rögtön jön a nyomaték.Szerk: kínai csodák tudnak brutálisan menni, kérdés a tartósságuk...
-
gergo5991
őstag
valaki megtudná mondani nekem hol van a kutya elásva?
[link] itt ebben a videóban a kugo g2 pro 48v 800w -os motorral nem birt felmenni, nálunk hasonló domb van, és a bérelt segway g30max 350w os motorjával felbir ilyen dombon menni, igaz belassul de lineáris sebességel felbir menni. Szóval nem értem.. Igazából amiatt nézegetek videókat a g2 rol mert eléggé ugy néz ki mint ami jól birná a rossz utakat is, mert a bérelt g30 oké elmegy még terepen is, de szétráz és már a belsőségeim fájnak tőle.
max 1000 eurós keretben nézegetek tanulgatom a piacot, inmotion l9 jutott még a látóterembe, 500w-os meg annyi hogy elol hátul is van lengéscsillapitó, meg 560 eurós árával eléggé "olcsó", csak eltántoritanak az olyan kommentek hogy nem kapni hozzá semmit, ha kéne.
Kinai gépekről van valakinek tapasztalata?
[link] fórumon még egy ilyen bestiát is ajánlottak 1000 eurós keretbe beférne eu-s raktárrol, bár alin vannak mindenfélék -
jozsi252
veterán
válasz
PociAti #9719 üzenetére
Nem hiába ennyire népszerű pálcikába a Xiaomi. Jó áron adják őket, minőségre sem mondanám rossznak, viszont a teljesítmény miatt kompromisszumot kell kötni. Ha valaki képes rá akkor egy nagyszerű rollerrel szaladgálhat.
madrac
De gondolom 250-300k környéke volt az 500W-os is? -
oszy
veterán
Még mindig én.
A 1S nordic tud 25-el menni, min a sima 1S? Vagy nem érdemes mókolni vele a garancia miatt?
-
-
x10ilaci
friss újonc
-
-
Reggie0
félisten
válasz
x10ilaci #9723 üzenetére
En a csatlakozokra gyanakodnek. Mivel a kijelzobe van kotve a gazkar/fekkar is es a kijelzo dolgozza fel az analog jelet, ezert ha a kijelzonek a tapfeszultsege ingadozik, akkor ezt a hibat ramodulalhatja a karokrol jovo vezerlojelekre is. Erre utal az is, hogy vibral a kijelzo es a lampa. Szerintem ingadozik a tapfesz a rossz vezetek/erintkezes miatt.
A bluetooth modul lehet, hogy allandoan resetel emiatt es ezert nem is latod megjelenni.Kezdetnek bontsd ki a kijelzot es merjel rajta tapfeszultseget a multimeter AC allasaban, mikozben a lampa be van kapcsolva. Ha igy megjelenik jelentos feszultseg >2V, akkor az erosen ingadozik es azt kell megkeresned, hogy hol all elo ez a feszultsegkulonbseg.
-
x10ilaci
friss újonc
Sziasztok!
Xiaomi M365 Pro rollerem a következőket produkálja:
1.Bekapcsoláskor a bt-t nem kapcsolja be automatikusan és manuálisan a gázkar-fékkar húzásával sem lehet bekapcsolni.
2.Az első lámpa felkapcsolásakor kb.1mp után a lámpa ritmusosan vibrál. Ezzel egyidejűleg a kijelző is vibrál, a lámpa kikapcsolt állapotában ezt nem teszi.
3.Hátsó lámpa nem világít, fékezéskor nem villog. (a lámpahibát kizártam cseredarabbal)
4.Teljes sebességen (jelenleg 2 hónapja gyári FW, de régebben ment rajta CFW is) jojózik, azaz 24-26km/h között ugrál a tempó. Időnként mintha elengedném a gázkart, lassulni kezd aztán észhez tér.
5.Az alsó burkolatot levéve a vezérlő szemrevételezésekor feltűnt, hogy a motor három vezetékének (sárga, barna, kék) a végén az áttetsző saruvédő el van színeződve, sötétbarnára.Igyekeztem mindent összeírni, hátha valakinek eszébe jut valami. Hálás lennék, ha valakinek lenne ötlete mi mehetett tönkre.
-
PociAti
őstag
válasz
jozsi252 #9716 üzenetére
Még nem láttam, de köszi az infót. A Pro 2 és az 1S keveréke.
Akku: 7650 mAh, 275 Wh, hatótáv: 25 km, mint az 1S-nél,
motor viszont 300 W (peak 600 W), mint a Pro szériánál, és 16%-os hegymeneti képesség.
Főbb újítások:
- Átdolgozott összehajtási mechanizmus (M365-höz kellett az erő, lányok megszenvedtek vele).
- A kijelző már egy összefüggő felület.
- Új, kétbetétes hátsó féktárcsa.
És általában még egy csomó apróság a "motorháztető alatt". -
balintka
addikt
Milyen sisakot ajánlotok rollerezeshez? Pandaeknal esetleg milyet érdemes venni?
-
jozsi252
veterán
Jön új Xiaomi roller, láttátok? Mi Electric Scooter 3 néven fog futni.
-
DigitXT
félisten
válasz
Stylerr #9714 üzenetére
Ezzel most újat mondtál?
Az Essential a pneu kerekű, felfüggesztés nélkül.
Amikor az ember megunja a defekteket, után jön, hogy mit tud tenni? És erről
írtam, hogy a tömör gumit inkább húzza le a listáról, mert baj lehet belőle...Ui: az S1 Plus-ról semmit nem írtam, azzal nincs tapasztalatom. Habár, mivel
ugyanolyan az első villája, túl nagy reményeket nem fűznék a tartósságához... -
DigitXT
félisten
válasz
CHIPman #9712 üzenetére
S1-et ne. (Max. használtan, nagyon olcsón, motoros szerelésben, mert amikor
valóban ugródeszka lesz, akkor fájni fog, hogy nem a víz vár, hanem az aszfalt.)Illusztráció, hogy hogy el tud rohadni, aztán menet közben leesik az első kerék:
Szerk: ha eltekintünk attól, hogy széthullik, nekem amúgy a preferenciám (volt),
épp a rugózott kerekek, és a defektmentes tömör gumik miatt.. Összeszerelés
minőségében viszont egyértelműen Xiaomi, annál nem hallani megmakkanásról.Defekt valós probléma, ha meg tömör gumit raksz rá, a felfüggesztés hiánya az
újabb gond, mert akkor meg szétrázza az akkut, szóval inkább valami tubeless,
vagy esetleg lehet rá rugózást eszkábálni (monorim), de akkor oda az olcsóság. -
CHIPman
nagyúr
Üdv.
Mi essential, vagy Kugoo S1 pro(/plus?)? Nem találok valid összehasonlítást köztük. Nincs konkrét igényem, ugródeszkának kéne valami, de kb azonos pénzért inkább a jobbikat venném. -
jozsi252
veterán
válasz
Reggie0 #9710 üzenetére
Van egy csaj ismerősöm aki a héten vett Xiaomi 1S-t na ő alatta "száguld" a roller. Mondjuk alatta mi nem? 160cm meg 49kg. Szóval neki spec pont tökéletes egy ilyen roller. Enyémet kipróbálta 1 motoros módba de le is verte a víz hogy mennyire életveszélyes. Mondom akkor gondold el hogy milyen lehet 2 motorral..
Én több mint dupla annyi vagyok, de 2 motoros módba alatta is megy. El se tudom képzelni hogy épp egy 50kg alatti csaj alatt mit mehet egy 3200W-os roller.DigitXT
Köszi! Látom rengeteg hasonló megoldás mind ugyanarra az alapra építve. -
modeller
aktív tag
válasz
mézespálinka #9665 üzenetére
Ja az összeszerelés szerintem hibátlan, a 4000 km-es garancia pedig eléggé megnyugtató akkunál pl.
-
modeller
aktív tag
válasz
mézespálinka #9665 üzenetére
Engem nagyon meggyőzött az etwow, nem bántam meg, ég és föld az m365 után, konkrétan másik liga. (persze árban is)
A boltban ki lehetett próbálni a boostert is és a gt-t is, a boosterrel nekem egy gondom volt, nagyon gyengének éreztem az egyetlen, elekrontikus féket. Ezzel szemben a gt-n olyat harap az elektronikus fék 10 km/ó fölött, hogy öröm nézni.
200 km-t mentem eddig vele, de soha nem kellett se a bowdenes, se a taposós féket használni.
A rugózása meg zseniális, konkrétan fel lehet ugrálni vele a kisebb padkákra, a laposabb fekvőrendőröket pedig át lehet ugorni vele -
Skynet258
veterán
Az Essential 250W-os. Gyártói oldal.
Angol nyelvű összehasonlítás / Magyar nyelvű összehasonlítás. -
oszy
veterán
Az 1S és az Essential között csak a végsebesség a különbség? Mert már nem értem.
Az árak miatt. Utóbbi jóval olcsón! -
jozsi252
veterán
válasz
mézespálinka #9701 üzenetére
Amíg nem lett meg az első saját rollerem, kb semmit. Utána már azért 1-2 rollerrel próbálkoztam. Ha 100 fölött vagy és nem elégszel meg a 25km/h sebességgel, illetve kell hatótáv is akkor 2 motoros roller ajánlott. G-Booster a belépő kb. Nekem Mantis Dual van, az kb egy szinttel van fölötte.
De mindenekelőtt leszögezném hogy ez a SAJÁT véleményem! Biztos lesz aki 100kg súlyhoz 250W-os rollert ajánl, nincs is vele semmi baj.. Ha nem mész emelkedőn, illetve nem kell sok hatótáv, illetve elég a 20-25km/h.
Az enyémbe 2x1000W-os motor van amik csúcson 3200W-ot tudnak. Lehet kicsit overkill első rollernek, de nem bántam meg hogy ezt vettem. Nekem nem elég a 25km/h, illetve nehéz is vagyok, valamint hatótávra is szükségem volt, így sok lehetőségem nem volt hogy mit vegyek.Nem szeretnék újra hitvitát nyitni ebből ez tényleg a saját véleményem!!!!! Azóta próbáltam 250-500W környéki rollert, de inkább hagyjuk. Nekem ez a 40km/h környéke teljesen megfelel, csak ezt tudja emelkedőn illetve bárhol. A mostani meg bőven teljesíti ezt! Amúgy ha valaki nem szeretne ennyit rákölteni akkor azt szoktam mondani hogy legalább egy 800W környékit vegyen ami csúcson 1300-1500W körül tud.
De amúgy van FB-n 50km/h- illetve + csoport és a pluszos csoportba kb 2 motoros van az emberek nagy részének. A pálcika csoportba ami 50 alatt van, ott már talán jobban kivesézik a gyengébbeket.
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI FPV Remote Controller 2
- Ùj - DJI FPV Drone - 0h repülési idő
- GOPRO Hero 12 BLACK - 5.3k akciókamera - Motoros/biciklis szett (4.)
- DJI Air 2s Fly More Combo drón szett (FMC) 3 akkuval, ND és NDP szűrőkkel - megkímélt állapot
- Új, felbontott Philips Series 7000 BHS752/00 kerámia hajvasaló - 2 év magyar bolti garival! -
- Bomba ár! Dell Latitude 7280 - i5-7GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- AKCIÓ! MSI B450M R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Asus TUF A15 FA507NU - 15.6"FHD IPS 144Hz - Ryzen 7 7735HS - 8GB - 512GB - RTX 4050 -2.5 év gari
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 7600XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest