- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Az NVIDIA ipari AI-felhőt épít a németeknek, együtt az OpenAI és a Google
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
Új hozzászólás Aktív témák
-
PociAti
őstag
Nagyon örülök, hogy meglépted!
A klónok összehasonlításának így van értelme, ha mellé teszed (veszed) az eredetit is.
Szerintem ott lesz még nagy különbség, hogy máshogy fog öregedni a kettő. Elég csak azokra az utángyártott mobil akkukra gondolni, melyek fele annyi ideig se szolgálnak ki minket.Én nagyon szívesen látnék még róla összehasonlításokat. Pl. mobil app, tömeg, gyorsulás, féktáv, hegymenet.
Meg érzésre az anyaghasználat a markolaton, az összehajtó mechanizmus, stb. és ugyanazon a kátyún milyen érzés átmenni egyikkel és másikkal. -
P3Dr0
senior tag
Gondoltam megosztom veletek,hogy az mi pro 2 mellé vettem egy klón scootert. Aovo m365 pro néven. A wish . com on nagyon olcsón hozzá lehetett jutni ráadásul kupon kodokkal majdnem fél áron meglehetett kapni. Németországi raktárból. Magyar ft ban kb. 30-40e ft körüli áron.
Kipróbáltam. Egész jó kis roller de azért érződik rajta,hogy olcsóbb kategóriájú. Kinaiak azt hazudjak 350 wattos motor de a valóságban 250 watt míg az akksipakk is kisebb mint az orig.scooteren.Összességében főleg kezdőknek ajánlani tudom. Nem egy erőgép de azért szépen meglehet vele tanulni suhanni.
Itt egy fotó a klonrol és az igaziról. (Előtérben a klón mogotte az igazi).
Ennyi pénzért nagyon is megéri. szép összeszerelés. És tömör gumikkal.
-
lehella
senior tag
Sziasztok, próbáltam az otthoni kompresszorommal fújni levegőt a Xiaomi rollerem kerekébe. A kompresszorból autós szelephez való csati jön ki, de azzal nem tudom benyomni a roller szelepben lévő pöcköt. Milyen adapter kellene ide? A kapott kerékhez való mini hosszabbító ugyan rámegy a szelepre, de a kompresszor és a toldócső közötti illesztésnél kimehet minden levegő.
-
PociAti
őstag
válasz
Aaron14 #10188 üzenetére
"Nem tudom kinek az ötlete volt, hogy aszfalt helyett csodálatos viacolorral rakják ki a bicikliutak egyes részeit, de ott eléggé ráz a roller."
Gondolom azé, aki fontosnak tartotta a jó vízelvezetést. Eső pokollá tudja tenni a kerékpáros / rolleres életét még órákkal az esőzés ideje után is. Csatornafedeleket szintén nem kedveljük a kerékpárúton. -
st6969
őstag
válasz
wanted5 #10190 üzenetére
Én nem vagyok roller tulaj (még), de a saját véleményem, hogy télen száraz időben simán használnám, még ha az akksik nem is szeretik annyira a hideget. Ellenben a vizes, nyirkos, pocsolyás felület szerintem felejtős: tiszta mocsok lesz az alváz, kínai cuccoknál a vízhatlanság sem garantált, meg még lehet, hogy te magad is tiszta szutyok leszel, ha a sárvédő nem vagy csak részben látja el a feladatát (sima, nem elektromos Aldis alu roller pl. simán felhordja a szutykot, pedig van hátsó sárvédő...)
-
z67
őstag
Sziasztok!
A napokban eladtam a G30 Max rolleremet és szeretnék árban hasonló kategóriást venni (200-300 e). Nem voltam elégedett vele, nehéz volt és lomha, szinte semmilyen plusz élményt nem adott az M365-höz képest. Az hogy relatíve nehéz egy roller még el tudom fogadni, de pl. a lábamat már nem én akarom rugóztatni ennyi pénzért.
Most tanácstalan vagyok, szemet vetettem egy Kugoo M4 Pro-ra, de a propagandacikkeken kívül túl sok valós észrevételt sehol nem találtam róla. Tudtok segíteni, ajánlott, nem ajánlott a roller?
Köszönöm szépen!
-
wanted5
őstag
Én bevallom, még nem vettem semmilyet, de ahogy nap, mint nap tapasztalom a debreceni tömegközlekedést úgy egyre nehezebb az ujjam. Az egyetlen visszatartó dolog még mindig az az, hogy jön a tél.
Ti szoktátok télen használni? Vagy elrakjátok és majd tavasszal?Kerékpárt is használtam mindig egész télen, igaz annak jóval nagyobb kereke van, de úgy gondolom normálisan, ésszel használva kivitelezhető lehet a roller használata is. Nyilván az akkunak nek tesz jót a hideg, ezt tudom. A legnagyobb kör amit mennem kell az 12 Km, annyit csak kibírna télen 1S még ilyen 95-100 kg terheléssel is.
(Meg kellett volna rendelnem az akciós 3-as modellt ajándék órával) -
st6969
őstag
válasz
mrrr74 #10185 üzenetére
Köszönöm szépen a felajánlást a próbára
De sajnos nem tudok élni, vele, 150km-re lakom
#10183 PociAti
A hegesztéseket én is néztem, az tényleg nem túl bizalom gerjesztő, meg a youtube-os videókon látható hibák sem...de a 65ezres vételár viszont csábító. A lányommal ketten 100kg-t nyomunk, így még ha egyszerre nem is, külön-külön tudnánk használni."Nem gurulnék oda vele a haverjaimhoz hogy nézzétek mit vettem!"
Ebből már rég kinőttem, eszembe se jut ilyesmi
Meglátjuk... -
Aaron14
őstag
Sziasztok!
Napokban lettem figyelmes arra, hogy a roller hátuljánál zörög valami menet közben. Sárvédő lehet az vagy valami más lazult ki?
Többnyire sima az út, amerre járok, kivéve egy-két kisebb szakaszt, ahol a bicikliutat viacolorral (???) rakták ki. Nem tudom kinek az ötlete volt, hogy aszfalt helyett csodálatos viacolorral rakják ki a bicikliutak egyes részeit, de ott eléggé ráz a roller.
-
synar
őstag
válasz
mrrr74 #10185 üzenetére
A Xiaodash beállításaiban mindhárom sebesséfokozatnál külön kikapcsolható a KERS. Van ehhe egy kapcsoló és egy csúszka, ami alapértelmezett helyzetben 0mA ez állítható -1000mA és +100mA között.
Kíváncsi vagyok ezt ti hogy értelmezitek? A súgó ezt írja hozzá, amit Google segíségével le is fordítottam nektek. :-)
Coast mode residual current is the current that will get applied when you release the throttle. A negative number will introduce a small braking current to the motor. A positive number will add a this current. This value can be used to fine-tune driving behavior in coast mode. It not applies if coast mode is off.
A part menti üzemmódban a maradék áram az az áram, amely a gázpedál elengedésekor érvényesül. A negatív szám kis fékáramot vezet be a motorba. A pozitív szám hozzáadja ezt az áramot. Ez az érték használható a vezetési viselkedés finomhangolására part menti üzemmódban. Nem érvényes, ha a part menti üzemmód ki van kapcsolva.
Ezek szerint a negatív értéknél fékez, a pozitínál pedig rásegít, tehát a szabadon futáshoz képest még hozzátesz, "gázt ad"? -
SeatZola
őstag
Srácok!
Új vagyok itt, egy gyors kérésem lenne: Mi Pro 2 Nordic Edition-ön a 20-as korlátot fel lehet oldani?
-
mrrr74
aktív tag
válasz
st6969 #10181 üzenetére
Tavaly óta, de nincs benne sok km. Egyenes és kissé emelkedős úton rendesen gyorsul, a nagyobb emelkedőket alattam nem bírja és ezeken a hatótáv is radikálisan csökken. Budapest belvárosában való közlekedéshez ideális, hegyes-völgyes terepre nem az igazi. Én nagyon szeretek vele közlekedni, a levegős gumik kényelmesek. Az akkupakk könnyen cserélhető, a hátsó megtört részben van benne. Nálunk nem volt hiba, de tudok egy olyan esetről, hogy vissza lett küldve a webshopba, mert kicsi volt a hatótáv (sok emelkedőn valóban kicsi). A kormány magas és nem állítható. Budapest vonzáskörzetében lakom keleti irányban, ha ki szeretnéd próbálni, akkor meg tudjuk beszélni, szívesen megmutatom. Valószínű ennyi marad az ára, a Geekbuyingon és a Banggoodon elektromos pumpát adnak hozzá ajándékba, illetve gondolom az N2-t nyomják, annak 350W teljesítményű a motorja.
-
PociAti
őstag
válasz
st6969 #10181 üzenetére
Én mondjuk biztosan nem venném meg.
Számomra nem tűnik jó üzletnek, mivel
nagyon ormótlan hamisítvány kinézetét
kelti. És ahogy az elemeket egymáshoz
hegesztették, az se bizalom keltő. Nem
gurulnék oda vele a haverjaimhoz hogy
nézzétek mit vettem! Általában véve az
olcsó húsnak híg a leve, csak ebben az
esetben most nem egy levesről, hanem
a forgalomban részt venni kívánó, fürge
közlekedési eszközről van szó. -
-
DigitXT
félisten
válasz
Eldenisa #10176 üzenetére
Azt a leborult...
Jobbulást! Nekem nagyon sokat fogott ezek szerint
a protektoring, amikor átrepültem a kormányon. Sejtettem én ezt.
Ennek ellenére lett mélyen horzsolt, sárga-lila zúzott, de törés az nuku.Ui: 120 kg nagyon sok egy S1-nek... Ha raksz bele egy fasza erős első
villát, előfordulhat, hogy máshol törik el... az 5mm acél villa kivétel, de
az nem is gyári. Eltörhet a hátsó rugóstag, de kitörhet a nyak is: tőlem
vittek már bontott nyakat, meg még taposót is, mert az is csak alu...
Ez az ára annak, hogy könnyű. Az FLJ hivatalosan 150 kg teherbírású,
több alkatrésze acél, ami tök hasznos, csak ne akard sokat emelgetni,
mert még gyárilag is 33 kg, hát még ha kap extra kiegészítőket is.Szerk: ilyen törést még nem láttam: oldalra nyeklett el a villa.
Durva!
-
Eldenisa
csendes tag
egy jó kis átalakítás után, amikor már olyan a roller, amire gondolt a költő, némi hiba csúszik a rendszerbe és jön egy ilyen:
majd pár óra után vidáman, mert már én is részben fémből vagyok(könyök és kisujj törés, kisujjat tűzni kellett, könyök jóindulatú, maradhat):
szvsz, pár hét múlva kell egy új villa, meg valami bukó, bár most épp max 1-2 horzsolástól védett volna meg.
DigitXT-nek köszönöm az alkatrészeket, egy élmény volt ez a 15 km a rollerrel
de kell még egy villa is -
wanted5
őstag
Erről mi a véleményetek? Az ára miatt csábító lehet, de ha meg rossz, akkor drága tanulópénz (mert itt ugye nem olyan egyszerű és olcsó a visszaküldés se)
-
PociAti
őstag
Egyáltalán nem olyan egyértelmű, hogy
a cruise control garanciavesztéssel jár.
Egyes régiókban elfogadott, ezért talán
csak meg kell találni azt, melyik eredeti
fw engedélyezi a tempomatot. Majd ha
lesz erről infót, majd megírom. Nekem
nagyon fontos a tempomat! Tegnap 2,1
km-t mentem beavatkozás nélkül, majd
egy rövid szakaszt követően újabb 1,5
km-t. Városon belül. Nagyon jó érzés.
Csak egy lámpának kellett összejönni
hozzá, szerencsés esetben 4-5 kmt is
meg lehet tenni városon belül (persze
megfelelő útszakaszon). -
Zotya0218
tag
Sziasztok!
Nagyon sok a hajszálkarc a mi pro 2 kijelzőmön.
Lehet valamivel polírozni? Vagy csak cserélni a burkolatot? -
uniqm1
tag
válasz
realmadrid #10163 üzenetére
Az a fura, hogy több boltban is láttam, hogy nincs készleten, de rendelésre beszerzik....akkor mégis van a nagykerben? Nem értem. Meg azt sem, hogy miért nem publikus, hogy nem lesz jó darabig.
-
Skynet258
veterán
Pro/Pro2/1S-hez van készleten M365 Dashboard ha valakinek aktuális... nekem most nincs rá keret de a múltkor feliratkoztam az értesítőre, ahogy látom csak pár havonta van készlet...
-
-
uniqm1
tag
válasz
realmadrid #10151 üzenetére
Igen, ott kérdeztem. Az LE valahogy kevésbé hoz lázba. Biztosan masszívabb, mint a Xiaomi, de kisebb az akksija és csak 40km a hatótáv...Nem vagyok benne biztos, hogy megéri az árát a Pro2-höz viszonyítva.
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #10158 üzenetére
De, van hatso labfek, az azer erosebb
Szerintem a gazelengedos KERS sem egy eszeveszet teljesitmeny.
Szerintem is ez a legjobb.
(#10156) lehella : Igen, csak ekkor van ertelme, mert a helyzeti energiaban van komoly energia. Rolleren a mozgasi energia nevetsegesen keves, ha 30km/h-val mesz rollerestul 100 kg-al, akkor talan 1Wh, aminek jo, ha a 80%-at lehetne visszanyerni.
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #10155 üzenetére
Naná, mert gyenge elektromos féket használsz. Nincs más rajta...
A Xiaomi ezzel szemben a hátsó mechanikus tárcsafékével egészen
extrém fékútra képes (S1-hez képest brutál különbség), tehát sokkal
dinamikusabban lehet vele közlekedni... A hátsó dobfék is nagyon jó
volt anno nekem: lehetett vele komolyakat fékezni, s összedolgozott
az E-ABS-szel, mikor blokkolt volna, akkor megszűnt az extra fékerő,
így kb. csúszáshatáron, biztonsággal meg lehetett vele állni. Az első
fékkel addig nincsen baj, amíg lépesben kanyarodva nem borít fel.
Annyi, hogy ezek az elektromos fékek, főleg ha visszatölt, akkor már
szinte semmit nem fognak kis tempónál, tehát mégsem borulsz LOL.Ui: nem azt mondtam, hogy ne használjon első féket, csak azt, hogy
ha lehet, maga aktiválja, az biztonságosabb. Amennyire emlékszem
az M365 simán tudta, hogy kigurult gázelvételre. A fékkar kapcsolta
a motorféket, és ha jobban húztad, csak akkor fogott a hátsó tárcsa.
Szerintem ez a legjobb megoldás. De mindenki másképp csinálja. -
synar
őstag
Ha már a motorfékről beszélünk, a Xiaodash appban paraméterezhető, hogy a motorfék hány kilométer per óráig lassítson, utána kienged és gurul szabadon, ez a három sebességfokozathoz különböző értékre is beállítható. Nálam a 10 km/h vált be, ez pont elég arra, hogy egy kereszteződés előtt ennyire lelassítok és szépen csordogálva meg megnézem, hogy jön-e valaki, vagy akár gyalogosok között szlalomozni ezzel a sebességgel, így jobban lehet adagolni a gázt és nem rángat a motorfék minden gázelvételkor, amúgy a maximális kers-t használom.
-
DigitXT
félisten
válasz
fradi81 #10152 üzenetére
A robogód is az első kereket kezdi fékezni ha elveszed a gázt?
(Nyilván nem: ott van két független féked, első és hátsó kerékre.)Na, ehhez képest a Xiaomi egyetlen hátsó mechanikus fékkel van
szerelve, tehát a motorfék folyamatos használata az első keréken
nem túl szerencsés, ha amúgy csak kigurulnál... HA hátul hajtana,
akkor talán. Esett már fórumtárs beharapó első fék miatt.Tudom, az elektromos fék nem egy stoppie gyár, de akkor sem jó,
ha nincs választási opció: akkor is fékez, ha messzebbre gurulnál.
A visszatöltés meg marginális ilyen esetben, inkább lejtőn játszik.Ui: nagyobb motorok esetén valóban baromierős a motorfék hatás,
így ott a gázelvétel sem lehet teljesen hirtelen, mondjuk kanyarban.
Szerencsére a robogó CVT hajtáslánca ezt kisimítja: keveset lassít,
és véletlen se blokkolja a hátsó kereket, ahogy elvileg az eabs sem.
(De befogtam, mert a robogó nem motor, a roller nem robogó.)
-
PociAti
őstag
Elég gyorsan rá lehet érezni arra, hogy
gázelvétel után hol fog megállni a roller.
Szeretem, hogy nem a fékkel kell lassí-
tani, hanem magát fékezi a roller. Ezzel
a módszerrel sokkal kellemesebb érzés
a megállás. És biztonsági szempontból
is előnyt jelent, hogy nem csak egyetlen
féken múlik a megállás, hanem van egy
lassító fék. Tempomat mellett a gázkart
amúgy se kell piszkálni jó útszakaszon.
Érdekes ez a tömbösített írás, nem sok
értelme van, de látom más is használja,
gondoltam kipróbálom. Nem tetszik, és
még csak nem is hasznos. -
DigitXT
félisten
-
oszy
veterán
Érdemes bekapcsolni a KERS-t vagy sem? Ha nincs bekapcsolva, akkor lehet vele gurulni, de fékezni kell. Így jobban kopik a fék.
Ha be van kapcsolva, akkor már a kereszteződés előtt elengedhetem a gézt és mire odaérek lelassít, ez esetben talán vissza is töltődik valamennyi energia az akksiba.
Ki mit gondol erről?
________________
És valaki levédte már a csatlakozókat a víz ellen 1S-en? Már egyszer kérdeztem (nem is akarom esőben használni), de páran azt mondtátok, hogy mentek vizes úton is vele. Én nem merek.
Viszont garancia miatt fontos lenne tudni, hogy mit lehet használni.
-
uniqm1
tag
válasz
realmadrid #10073 üzenetére
Nekem is a Max G30 II a szimpi, de már nem rendelhető. Pedig pár napja még volt és már rábeszéltem magam (eredetileg Pro2-t akartam). Még várok a csodára, de azt válaszolták az érdeklődésemre, hogy a nagyker szerint idén már valószínűleg nem is lesz...WTF? Még csak szeptember van.
-
Horn Ákos
csendes tag
válasz
lehella #10143 üzenetére
Egy jelenségből, vagy helyzetből csak akkor lesz probléma, ha valaki problémát csinál belőle.
- A tempomat nem érintett mindenkit.
- A kormányrúd nyekergés valakinél meg csak addig nyekergett, amíg azokat a csavarokat meg nem húzta rendesen, amit összeszereléskor neki kellett a helyére tenni.
- Ilyen jellegű garanciavesztésről még egyszer sem olvastam. Talán mert nem is kell sűrűn garanciáztatni a Xiaomi rollereket, illetve ha nem a motor lett leégetve, és nem az eredeti fw van a rolleren, akkor valószínűleg nem fogják a szervizben valamilyen diagnosztikai szofverrel annak a nyomát kutatni, hogy előtte volt-e cfw a rolleren.
-
lehella
senior tag
válasz
Ezekiell #10136 üzenetére
Köszi a megerősítést
Úgy látom vannak (szinte mindennek) ennek a típusnak is kezelésre szoruló problémái, pl ez a kormányrúd rázkódás, vagy a tempomat vissza élesítés, amiket találékonyan meglehet tenni. A tempomat visszarakáshoz, ha gyári firmwaret használok, akkor az nem jár garanciavesztéssel?
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #10089 üzenetére
Megelőzendő a következő leégést javítás után beállítottam egy takarék módot.
Mondhatnám, hogy mérnöki precizitással kiszámoltam, jó előre, de hazudnék:
valójában menet közben trial-and-error módszerrel lőttem be, hogy a két motor
áramfelvétele jó közelítéssel megegyezzen egy "takarékos" nyélgázon.Mivel a két motor hiába gyári, néz ki ugyanúgy (1200W névlegesen mindkettő),
másképp vannak tekercselve... a régi végsebessége 15%-kal nagyobb, mint az
újé... Mit ad isten, ha végsebességen nyektetjük, ezzel azt érjük el, hogy csak
ez a motor dolgozzon, ami egyenes út a leégéshez. Amíg a másik csak lazsál.
(Nyilván gyorsításnál bedolgozik, ám ha végsebességen mész akkor már nem.)Szóval takarék módban az egyik vezérlő 72%-on, a másik 62%-on dolgozik. Ez
elég 32 km/h tartásához nagyjából 500W-tal, 50-50% eloszlásban motoronként.
Rosszabb minőségű úton bőven elég. Ha meg jó az út, és előzni kell, akkor egy
kattintás a kormányon és megindul a technika 40 km/h fölé viszonylag könnyen.
A másik gyorsabb beállításom, szintén erre a túlmelegedésre megoldás... Csak
42 km/h végsebességre jó (~900W), de 60/40% arányban dolgoznak a motorok:
ezeket a beállításokat hosszú távon is bírnia kell, kigurulható az akkuból 50 km.Ui: állítottam a hátsó rugóstagok előfeszítésén, így már nem ver bele a kerék a
sárhányóba, ha kicsit hátrébb állok / erősebb gyorsításoknál. Egész jó gép lett.
(Fékbetét csere/fék beállítás után sokkal csendesebb, és jobban fog a fék stb.) -
synar
őstag
Megpróbálom ezt a tervet kinyomtatni, ehhez jó a PLA is, van belőle több vastagság is, új robogóhoz a 0,4 mm-es változat ajánlott. Majd beszámolok róla, hogy vált be.
-
lehella
senior tag
Sziasztok, visszaolvastam rengeteg hozzászólást, jó ideje szemezgettem a Xiaomi rollerekkel. Most határoztam el, hogy vennék egyet. Két lehetőséget néztem ki:
-Xiaomi 1S Nordic, 127ezer a Xiaomishopban
-Xiaomi Pro 2, 160ezer a B-telnél.Jómagam 95kg vagyok, alkalomszerű rollerezés a cél. A pár km-re lévő környékbeli bevásárlás, óvoda nyilván nem falat neki. A munkahelyem már talán, 10km távoláságra van, végig bicikli út, odafele végig lejt, visszafele emelkedősebb, de nem vészes. Ez lenne a legnagyobb táv (oda-vissza 20km) amit megtennék vele egy nap.
Ez alapján úgy gondolom már az 1S Nordic is jó lehetne, de a kettő közül olyan ultimate megoldásnak a Pro 2-t gondoltam, abban több tartalék marad és megérheti azt a +33 ezer forintot, illetve nincs is limitálva 20km/h-ra.
Jó a meglátásom, kaphatok megerősítést? -
Bibby
addikt
Xiaomin van másnak is nyikorgó "gázkar"?
Elég idegesítő, wd40 lehet a megoldás? -
Reggie0
félisten
Ezekrol a szerelesekrol jut eszembe: nektek 36-os konuszkulcsot honnan sikerult vasarolni?
-
synar
őstag
Az 1S-hez is érdemes tenni hézagoló gumit a kormányrúd csuklóba, mint az eredeti M365-nél, vagy ennél már nem jellemző a lötyögés?
-
PociAti
őstag
Én teljesen ellentétes véleményen vagyok.
Ha lenne 2 ugyanolyan rollerem és ez ingyen lenne, akkor is legfeljebb csak az egyikre tenném fel, a másikra semmiképpen sem. Az egyszerűség, funkcionális minimalizmus a megbízhatóságról szól.
Soha nem szenvedtem attól, hogy kevés infót látok menet közben. A többi ami azon a kis kijelzőn van az vagy felesleges, vagy alkalomszerűen megnézem mobil applikáción keresztül.
Viszont árdrágító hatása lenne, újabb cucc, ami beázhat és egyéb okoból elektronikai hibák léphetnek fel.
(#10120) oszy,
az új rollereken már nincs hely, hála égnek egybefüggővé tették a kijelzőt, így kevésbé lesz hajlamos a beázásra. -
DigitXT
félisten
válasz
anderledani #10115 üzenetére
Nem olyan elven működik egy BLDC motoron a fordulatszám mérés,
tehát nincs ami véletlenül feszültség tüskét adjon ki. Emiatt tévedés.Szerk: ha rossz jelet ad a szenzor, azt nem onnan veszed észre, hogy
a sebességkijelző hülyeséget mutat, hanem hogy befékez/darál/leáll
a motor... Szóval ötletnek érdekes, de rolleren nem lehet ilyen hiba. -
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #10114 üzenetére
Ez teljesen így van, viszont egy rolleren sokkal nagyobb esélyed van az
esésre. Ezért továbbra sem tartom értelmes dolognak 100 km/h fölött,
és főleg nem egy szál bukóban. Van különbség 2 kerék és 2 kerék közt.Ui: olyannyira így van, hogy anno 125-ös robogóra is felvettem csizmát,
meg is szóltak érte, de pont ezt mondtam, hogy mindegy, miről esel le... -
anderledani
őstag
válasz
Reggie0 #10111 üzenetére
Mit értesz digitális alatt? A legtöbb szenzor egy analóg jelet ad ki, amit digitálisra alakítanak.
A fordulatszám esetében épp lehet “digitális” - amikor elhalad a szenzor előtt a mágnes akkor ad egy magas jelet, és ebből számolnak fordulatot. Tehát valójában tévedhettem, de nem amiatt hogy digitális vagy sem. -
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #10112 üzenetére
Rákóczin estem saját hibából, úgy 60 körül. Még tudok írni, szóval nem
instant halál.* Nyilván, aki tereptárgyak között erőlteti a lapon fordulást,
erősen kockáztatja, hogy érintő irányba csúszva elkap valamit. DE ha a
hozzáállásuk az úgyis meghalsz, nem kell protektor, akkor bukó minek?*: persze, ha egy oszlopot fogsz 60-nal úgy valóban mindegy, nagyjából.
Mindegy, a véleményem elég sokat formálódott jópárezer km alatt, amit
Budapesten motorral közlekedve töltöttem... nem mondom, hogy tudom
a tutit, de egy ilyen lélekvesztőt csak full bőrben próbálnék ki 120-szal, s
ha lehet, csak olyan szakaszon, ahol garantáltan nincs kátyú... (Motoros
haverom nálam jóval több motoros tapasztalattal, kipróbálta az újonnan
vett G2 Pro-ját. Végsebességen beszitált alatta, esés. Abszolút nem halt
meg, hálistennek, de elég csúnya horzsolásokat szedett össze... Nyilván,
ha nem rollerrel megy 45-öt, hanem motorral gurul, meg sem történik.
De ha már megtörtént, sokat csökkentett volna a sérülésein, ha nem úgy
csak lazán rááll rövidnadrág, pólóban. A tanulságot mindenki szűrje le...)Ui: nagyjából pont ugyanakkora baromság a hiper-roller utcai használata
végsebesség környékén, mint a bungie jumping kötél nélkül... Szerintem. -
Reggie0
félisten
válasz
anderledani #10110 üzenetére
Szerintem digitalis a fordulatszam-meres.
-
synar
őstag
Próbálta már valaki ezt: M365 Dashboard v2.0 jópofa cucc, nekem tetszik, csak kicsit drága €49, plusz a posta meg a járulékos költségek gondolom. Alapból ilyennel kellene árulni.
Videó
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #10104 üzenetére
Annyiban nem lamentálás, hogy motorral se mennék az autópályán egy
szál bukóban, pedig annál nagyságrendekkel kisebb a baleset esélye.
Egy ilyen miniatűr kerekű "járművön" ekkora tempót legfeljebb minőségi
úton (zárt pályán leginkább) és full bőrben: még ha nem is csapódsz be
semmibe (bukótér a barátod), akkor is inkább a marhabőr kopjon, nem?
(Bár az is egy nagy marha aki ezt a videót csinálta, akkor is ha nekem is
volt néhány hülyeségem több mint tíz éves motoros pályafutásom alatt.
De hát mondom le is írja: bolondok voltak. De túlélték szerencséjükre...)Ui: FB-n volt egy baleset videó, szintén Dualtron. Vmi 70-80-nál esett ki
alóla a roller, vízátfolyáson. Gondolom slicken volt, mert az tapad jól.
Ami igaz, csak nem közúton. Viszont megúszta, mert full bőrben ment.Ui: megint gurul a "nagy vas", egyelőre ugyanaz a setup, de látom, hogy
vissza kell venni a teljesítményt, hiába írnak 1200W-ot a motorra, ha kb.
pont ugyanaz a bele, mint a Kugoo S1-é, amire 350W-ot vésett a gyártó.
Pár mm-rel szélesebbek a mágnesek, de ugyanolyan tyúkbeleken hajt... -
válasz
PociAti #10102 üzenetére
Szia!
Köszi, valahol ebben bízok én is, és mivel nem asap a dolog, van időm kipróbálni őket. A Bécsi lime tetszett nagyon(szemre
) , de elegendő német tudás nélkül sajnos nem jöttem rá / nem találtam meg, hogy ott milyen rollerek vannak használatban.
Itthon miből áll a flotta? -
PociAti
őstag
válasz
Tsebacsi #10098 üzenetére
Mivel azt írod, "nem melóbajárásra kell, hanem nyaranta pár km-t menni vele", így egy 500-800W körül roller is teljesítené ezt a feladatot, amennyiben normális felépítése van.
Amennyiben tényleg csak ennyire alkalomszerűen lenne használva, talán még egy erősebb pálcikaroller is elegendő lenne a 130 kg ellenére. Csomó videót látni, ahol Xiaomi rolleren két felnőtt utazik, vagy egy felnőtt és egy gyerek. Nyilván nem erre lett kitalálva és méretezve, de rövid távon működhet, mert a feltüntetett értékek mindennapi használatra vannak megadva, nem alkalmi gurulásra. -
válasz
jozsi252 #10100 üzenetére
Szia!
Köszi a választ neked is és DigitXT-nek is!
Egyelőre csak érdeklődés szintjén mozog a téma, nyár vége van, nagyon nem tudnám már használni sehol, max otthon, ott meg gyalog is elérhető távra van a bolt :)Jól látszik, hogy le kell adni az
igényekbőltestsúlyból
Nagyon hegyet mászni amúgy se kell, nincs mit.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- iPhone-t használók OFF topikja
- Linux kezdőknek
- Zelda Játékok
- sh4d0w: Csak a profit - emberélet nem számít
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Le Mans Ultimate
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Melyik tápegységet vegyem?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i9 9900K 8 mag 16 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Nintendo Switch bazár (Okosított Nintendo Switch konzolok, játékok, tartozékok)
- LG 27GR95QL - 27" OLED / Limitált LoL Edition / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync
- Új Apple iPhone 16 Pro Max 256GB, Kártyafüggetlen, 3 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest