- Szemérmes szerzet a Gigabyte lefrissebb csúcs-VGA-ja
- Egységesebb USB-s képességeket szeretne a notebookokon a Microsoft
- 3320 MHz-ig skálázódnak az XFX Radeon RX 9060 XT kártyái
- Elegáns és igen kompakt NVIDIA Blackwell VGA-t villantott az MSI
- Szinte megfizethetetlenül magas lesz a TSMC A14-es node-jának ára
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Videós, mozgóképes topik
- Házimozi belépő szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen joysticket vegyek?
- Azonnali fotós kérdések órája
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
Új hozzászólás Aktív témák
-
akical1
újonc
Üdv! kugoo g booster 0,1,2,sebesség ok a 3. a kijelzőn ( szögletes fekete / világos) ok .nem működik mindn egyéb paraméter ok uj kijelző/elekteronika úton esetleg ötlet szoftver frissités egyéb......... köszönöm
-
PociAti
őstag
válasz
santa clause #11395 üzenetére
Ha egy 80.000 Ft-os akku csak 800 km-t tudna, akkor szinte senki sem venné, és nem terjedt volna el.
Rengeteget bírnak, ezáltal az akku határára nem nagyon van adat. Normál használat mellett kevesen tették még bele azt a 12.000 km-t aminél azt jósolják, hogy még mindig tudja az eredeti kapacitás legalább 70%-át. (Számítás alapja: Xiaominál 500 teljes töltési ciklusra vonatkozik a 70%-os akku degradáció. A közepes modell hatótávja 30 km, így elvileg 500 teljes töltéssel 15.000 km-t lehet megtenni, gyakorlatban legyen mondjuk 12.000 km.)10.000 km alatt a roller óhatatlanul is begyűjt annyi fizikai sérülést, hogy jó eséllyel ne érje meg már akkut cserélni. Szinte bármilyen közlekedési módhoz vagy eszközhöz hasonlítjuk, a táv felénél, harmadánál már behozta az árát. Buszjegyre, taxira, benzinre, parkolásra is pár éven belül elköltünk 100k-t, de egy normálisabb kerékpár ára is hasonló összegnél kezdődik.
-
Reggie0
félisten
válasz
santa clause #11395 üzenetére
Hat, nekem 4300km van az akkuban es meg mindig ugyanugy beerek vele meloba(10km max sebesseggel es kb. 100kg menetkesz tomeggel). Majd nyaron tudom megmondani, hogy addigra mennyit gyengult, mert most a hideg miatt is eleve kisebb a kapacitasa, igy nem tudom erdemben osszehasonlitani.
-
DigitXT
félisten
válasz
santa clause #11395 üzenetére
800 km-en eltörhet a hegesztés, azt nem kidobni kell, hanem javítani...
Amúgy ezek jellemzően nem 80K-s akkuk, inkább ilyen 30-40 újonnan,
de a használtpiacon nagyjából fél áron keringenek. Javítás is annyi. -
santa clause
aktív tag
Srácok amúgy érdekesség képpen, átlagosan mennyit bír egy elektromos roller aksija? Tudom millió dolog befolyásolja, olvastam itt 800 km-t is amit én nagyon keveslek. Ha annyit bír egy aksi és tegyük fel 80 ezer ft bele egy, akkor az nagyon nem megérős sztem...
-
Reggie0
félisten
Ez nem tulaggodas, hanem megelozes. Egy dontes vasarlaskor, ami minden jovobeni defektel kapcsolatos problemat megold.
Az eltort rugotol csak nem rugozik, de uzemkepes marad a roller es valoban termeszets, szemelyautoknal is torik idovel. Kitort elso kerek problema itt nincs is, az a sima S1-et erintette.
-
Dave™
nagyúr
válasz
Reggie0 #11391 üzenetére
A lomtalanítással nehéz mit tenni, az valóban nagy ívben kerülendő mindenhol. De ha már az autódnál kikerülhetetlen ez a kockázat, és 5 évig ott sem volt, akkor nem érzed, hogy túlaggódod kicsit a dolgot? Meg ha már aggódás, ott az eltört rugó, ami "természetes", meg a kitört első kerék - ezek szerintem jóval nagyobb problémák, mint egy potenciális defekt.
-
gergo5991
őstag
válasz
Reggie0 #11391 üzenetére
itt szlovákiában lomtalanitáskor tesznek egy nagy konténert minden 3.utcára, szóval fel van oszta melyik héten melyik városrészbe és mindeki kiteszi oda a szemetét, nincs rumli az utcákon, és nem a kukásoknak kell kézzel össze szedni..
21. század könyörgöm és úgy basszák ki pesten is a szemetet az utcára mintha egy szemétdomb lenne.. szégyen és gyalázat..sok helyen irják hogy ez már már kultúra.. aha.. cigány paraszt kultúra.. -
Reggie0
félisten
Eves lomtalanitasnal rendszeresek a defektek a kornyeken, mert a sok katranyos helyzetu elvezi a kijelzok osszetoreset es az osszegyujtott falecekbol/butorokbol is szetszorjak a szogeket. En meg a fube se hajtottam, csak mentem a lebetonozott uton a hazak kozott es ketszer kaptam autoval defektet tavaly, lomtalanitasok idejen, pedig elotte 5 evig egy defektem se volt. De kerekparral is konnyu osszeszedni, volt amikor ket het se volt ket defekt kozott, pedig csak a kerekparuton(budai rakpart) mentem es nem becsipodes volt, hanem beleallt az uvegszilank. Olyan meg nincs, hogy mesz 30-40-nel es minden apro szart ki tudsz kerulni, mert ugyes vagy. Az meg eleg ciki, hogy ha meg 20 percnyi utad van hatra a munkaig, de kapsz egy defektet, aztan lehet bkvzni, taxizni, utana meg meg a kerekjavitassal/cserevel is szarakodhatsz, stb.. Egyszerubb a tomor kerek, es nem hogy aggodnom nem kell, de biztos lehetek benne, hogy garantaltan soha nem kapok defektet.
-
PociAti
őstag
válasz
dzsidzsas #11386 üzenetére
Nem gondoltam volna, hogy pont a Niubility N2-vel lesz a legkevesebb probléma, mert én is elég szkeptikus vagyok a feltörekvő, be nem járatott kínai márkákkal.
Viszont jó volt olvasni a saját tapasztalataidat, ebből lehet sokat tanulni.Tömör gumira váltással a hatótáv 70%-ra lecsökkent? Ez azért elég durva!
Xiaomikhoz árulnak sárvédőt, a régebbi, M365-ös modell miatt külön sárvédőtartó is kapható. De rövidebb kerékpár első sárvédővel is lehet próbálkozni.
Illetve ha lecseréled a hátsó gumikat bordázat mentes slick gumikra, akkor kevésbé fogja felhordani a sarat. -
Reggie0
félisten
válasz
PociAti #11384 üzenetére
Azert mert nem tudod megerteni meg nem lesz trollkodas. Es igen, engem baromira nem erdekel a tempomat vagy a grafikonok nezegetese. En A-bol B-be kozlekedek, nem szerelmes vagyok a rollerbe.
Van fizikai fek, a hatso labfek a sarvedobe epitve. Ha nem ismered amirol beszelek, akkor minek magyarazol bele? Es bizony, nalam szempont az is, hogy majdhogynem ugy nez ki, mint egy labbal hajtos nulla roller. Sokan azt hiszik, hogy az, es szerintem ez elony egy olyan kornyezetben, amikor barmikor megbuntethet barmiert a rendor, ha olyan kedve van.
Szerinted mindenki egyenre akarja szabni? En hasznalni akarom es nem tutujgatni. Es igen, en egy roller hasznalataert nem fogok mindenfele kinai kemkedo hulladek appot felrakni a telefonomra 5 percig sem, mert ez elvi kerdes.
A defekt para mindenkit fenyeget, akinek levego van a gumijaban. Az a gumi amit egyszer felfujtak, igy vagy ugy leereszt. Lehet te meg eletedbe nem kerekparoztal vagy birtokoltal autot, de a defekt elobb utobb utoler. Azt hiszed nagyon okos vagy es te majd jol megelozol barmilyen veletlen esemenyt, de ez nem igy mukodik.
-
Dave™
nagyúr
válasz
dzsidzsas #11386 üzenetére
Xiaomi Pro 2: 1300 km-nél járok, defekt nem volt, amióta összeszereltem első nap nem nyúltam hozzá, az üzemidő a legutóbbi fw update után jelentősen nőtt. Ez az én tapasztalatom. A másik ami fontos szempont, hogy nem tudok km korlátozásról, így a két év garancia esetemben simán jelenthet 16-18000 km-t is, amit ha kibír akkor teljesen elégedett leszek.
-
dzsidzsas
tag
Láttam pár lebecsmérlő hozzászólást az olcsó és kínai rollerekről. Szeretnék összehasonlítani pár saját használatú rollert, hogy nem olyan forró a kása. Niubiliti N2, Xiaomi alap, Esegway 500, mind ezt pár mondatban 500 km használat után. Mindegyikkel ugyan az az útvonal, volt zúhogó és cseppegő eső, hóesés, száraz idő és hideg is, napi 10 km.
Xiaomi: 500 km-alatt elhagytam pár matricát, párszor be kellett állítani a féket és volt kettő deffektem. A deffekt miatt tömör gumi cserét vállaltam ami 30 ezerbe került, sebessége drasztikusan eset, a táv 20km-ből 14 km lett. Ennek ellenére szépen tette a dolgát, szoftvere mókolható. A termék már 4000km felett jár egy másik tulajnál. Pár kiegészítő vásárlása 10 ezer környékén. A gépet 139.000 Ft-ért vettem. Jótállást nem kellett igénybe vennem.
Esegway 500: Hátsó lámpa leszakadt, behalt az LCD, féket szinte naponta kellett állítani, elhagyott csavaroknak se szeri se száma, ami veszélyesebb, hogy a hátsó rugóstagból is kiesett a csavar!!! A roller nem mókolható, még ikertestvére M4-es nincs letíltva a mókolás. A termék motorja 1500km-nél meghalt. 189.000 Ft-ért vásároltam, hiba volt. A garnciát felejtsd el, mert mindent is kitalálnak, hogy ne kelljen garanciába javítani.
Niubility N2: még a féket se kellett állítani, csavarokat 200 km-ként meghúzom, de szinte semmit nem kell. A termék régi gumival érkezett akár csak a csere gumi, ezek rögtön el is szálltak. Xiaomi gumival pótoltam. Ezért az árúház vissza adott pénzt, igy gyakorlatilag 80. 000Ft-ért vettem, ha kitart 2000 Km-t örülni fogok. Egyetlen dolog amit feltudok hozni hibának, hogy a sárvédő nem tökéletes. Seggemig veri a saratEgyedi élményként írtam meg tapasztalatból.
-
PociAti
őstag
válasz
Reggie0 #11371 üzenetére
Ezt most trollkodásnak szántad?
A Kugoo roller hátrányait előnyként állítottad be.Például hogy nincs valós fizikai fék? Rendkívül dicsérendő, ha normális mechanikus féket, pl. tárcsaféket tesznek egy rollerra, és nem csak az elektronikára van bízva a fékezés. (Sőt, a németek még ennél is tovább mentek, két egymástól független féket követelnek meg.)
Az appal nincs szarakodás???
A bluetoothos applikációnak köszönhetően lehet igazán egyénileg testre szabni a roller működését, mint amilyen pl. a tempomat. Dashboard is rendkívül szimpatikus, mobiltartóval imádni való, valós idejű műszerfalat kapunk, de ott van mondjuk az akku cellák állapotának mutatása és egyéb hasznosságok.
Vagy a beüzemeléskor történő, egyszeri 5 percnek társítasz olyan nagy jelentőséget egy 500+ üzemóra fölé tervezett eszköz esetén, amikor felhívják a figyelmet az alapvető biztonsági előírásokra?A defekt para pedig leginkább hanyag embereket fenyegeti, a legelső padkánál megérezni ha alacsony a keréknyomás. Tesztek alapján a tömör gumi + egyszerű felfüggesztés rontja a roller kezelhetőségét és kényelmét. (Ha vékonyra csinálják, akkor statikailag lesz gyenge, jobban öregszik, ha pedig drága masszív megoldást használnak, az méret és súlynövekedéssel jár). Sokkal inkább hátrány, mint előny a tömör gumi.
-
PociAti
őstag
válasz
Something_ #11377 üzenetére
Pont ilyen kijelentés alapján látszik, mennyire nincs fogalmad annak veszélyességéről!
És ilyenkor jön az általánosítás, hogy a felelőtlen rolleresek!
Pedig ez csak egy-két illetőre igaz, de az egész közösségre rossz fényt vet.Kizárólag rövid távon és olyan kiépített, forgalomtól elzárt szakaszon lehetne relatív biztonsággal gyereket szállítani, ahol pont az előbbi feltételek miatt nincs értelme.
Frontális ütközéskor nem tűnik egészséges felállásnak, hogy a 15 kg-os gyereket a 105 kilóddal rápaszírozod a kormányrúdra. -
Fr0z3n
őstag
Esetleg használ valaki vállpántot hordozni? Elég drágákat találtam csak, ami meg gyanúsan olcsó az ismeretlen helyről jönne.
-
Reggie0
félisten
válasz
Something_ #11377 üzenetére
Mint kiderult nem tudod, csak azt hiszed.
-
DigitXT
félisten
válasz
Something_ #11377 üzenetére
Hátőő, ez, 6 éve nem volt veszélyes... Rollerrel már hármat estem,
ebből egy zúzódásos történet, motoros szerelésben, előtte még a
bordám repedt meg, teljesen civilben: oké mind a kettő kitört első
kerék miatt volt. De estem már különösebb baj nélkül, sár miatt is:
ha bármelyik esetben alám kerül egy 15 kg-os gyerek, abban nincs
köszönet. És akkor még nem ütöttek el autók, meg semmi extrém.Kezeld úgy a rollerezést, mint a motorozást... és ha nem ülhet fel a
sportmotor utas ülésére pedig te bizisten lassan mész, ne utazzon
a lábtartódon sem. Nyilván meg fognak cáfolni azok, akik szerint a
sisak is csak egy hóbort a rolleren, és nincs annál biztonságosabb,
mint üres bicikliúton, gyök kettővel gurulni, csak amikor ugyanezen
alakok számolnak be gázolásról, akkor miről beszélünk? Meg lehet
úszni két keréken esés nélkül, de ha nem adja ki hát utas ne legyen.
(Arról nem beszélve, hogy semmilyen formában nem szabályos.)
-
wanted5
őstag
válasz
Something_ #11375 üzenetére
Könyörgök tegyetek már le erről a gyerekkel együtt rollerezésről. ÉLETVESZÉLYES
Hogy lehet valaki ennyire gyök2, hogy a saját gyerekének ilyen szinten kockáztatja a biztonságát?
Egyre több ilyen hozzászólás jön, nem hiszem el -
Something_
őstag
Sziasztok! Xiaomi MI Pro 2es roller megadná magát 120 kg alatt hamar? Gondoltam gyerkőccel elmennénk egy két helyre, én kb 105 kg vagyok, Ő 15.
A váz a gyenge pont vagy a kerék? -
Reggie0
félisten
Nem szakadt el a kabel, gyartasi hibas volt a csatlakozas bekotese. Az egyik rolleren. Es az is nagy ellenallasu zarlat volt(kOhm nagysagrend), nem szakadas, csak pont az adatvezeteket erte.
A rugok meg eltornek idovel, egyiknek sincs vegtelen elettartama. Taskaval ruhaval egyutt kozel 100-105 kg-al es 4200km beletett km-mel, plane, hogy 30-al, padkarol ugralva kozlekedek ezert ez valahogy nem lep meg. Ha megnezel egy rugokatalogust, akkor lathatod, a rugok elettartama 50000-3000000 ciklus korul van az optimalis osszenyomasi tartomanyban, de ha teljesen koppig osszenyomod, akkor nagysagrendeket csokken az elettartam. Pl. egy rendszerrugonal, ami bir 3 millat az optimalisban, az a teljes osszenyomas eseten mar csak 100-200ezret bir.
A kugoonal inkabb az a kockazat, hogy nagy a gyartasi szoras. Nekem 3 rollerbol egy volt visszakuldve, egy volt javitva, egy pedig gyakorlatilag hibatlan amiota megvan, egyedul par meglazulo csavart kellett huzogatni.
#11373 torma1981: Ezt is csinaltam kingmaxnal. Ott nagyon nem akartak elallni, paypal kellett kozbeavatkozzon.
-
Dave™
nagyúr
válasz
Reggie0 #11371 üzenetére
A szubjektív pontokat értem, de fura, hogy a defekt miatt aggódsz, az eltört rugó, meg az elszakadt kábel viszont nem gond, ahogy a support meg a csere körülményessége sem. Az appot nem tudom miért hozod fel, az csak egyszer kell, amíg beaktiválod, utána maximum frissítéshez szükséges, egyébként el lehet felejteni. Én is csak azért használom, hogy lássam a hány km van benne. A 4200km viszont dicséretes.
-
Reggie0
félisten
válasz
torma1981 #11369 üzenetére
Ha irsz a supportnak esettol fuggoen engedik, hogy buherald. Az a baj, hogy a csere az par hetes manover lesz. Ja igen, keszulj arra, hogy a support elso retege az ugyfelelharitasra van. Amit rogton kuldj nekik, az kep a roller sorozatszamarol, video a hibajelensegrol, majd ha az megvan, akkor folytatva a videot vedd fel az egesz rollert es vidd le a kamerat a sorozatszamig, hogy az is latszodjon rajta.
Ha ezt nem kuldod meg nekik, akkor egyesevel fogjak keregetni jopar napos levelvaltas-forduloval es csak egy het lesz az, hogy egyaltalan elkezdjenek erdemben foglalkozni veled.#11370 Dave™: Ez tipusfuggo. Nalam ezek voltak a szempontok(S1 plus-nal):
- normalis palcikaroller kinezet, nem olyan esetlen hajoteste van, mint a xiaominek
- elozohoz kapcsolodoan, nincs fekkar, bowdenezes/vezetekes illetve barmilyen kerekparos beutese
- nincs bluetoothos appos szarakodas, dobozbol kiveve barmikor mukodik
- tomor gumi+felfuggesztes(nem akarok defektekkel, guminyomassal foglalkozni, meg gondolni se ra). Sem szilankokat/tormeleket kerulgetni, nyugodtan atgazolhatok barmin.
- jobban osszecsukhato(fogantyuk lehajthatoak, kerekkel egyutt az egesz kormanyoszlop csukodik) -
Dave™
nagyúr
Nem értek hozzá, de eddig a Kugoo-król leginkább az a kép rajzolódik ki számomra, hogy nem túl minőségiek, még ha házilag meg is lehet barkácsolni őket. Mi szól mellette egy Xiaomival szemben? Sokkal olcsóbb, vagy más?
-
Reggie0
félisten
válasz
torma1981 #11366 üzenetére
Siman lehet, hogy csak szar a vezetek. En is jartam ugy, hogy a controller es a motorvezerlo nem tudott kommunikalni egymassal. Kiszedtem a vezeteket, kimertem a hibat(az egyik csatlakozo egyik erintkezojen volt egy kisodrodott szal, ami elert a szomszedos erintkezoig es igy volt kiontve a gumival), ezt megtakoltam(levagtam a csatit, leszedtem a gumit, ujraforrsztottam a csatit) es azota gond nelkul mukodik, beletettem meg 4200km-et eddig.
-
torma1981
veterán
válasz
torma1981 #11363 üzenetére
Na eddig tartott a Kugoo M2 Pro 2. verziós. E1-es hibakód ma reggelre. Neten az találtam, meg a könyvében, hogy nem kommunikál az egység a motorral. Csere. Még jó, hogy tegnap vettük. Holnap vihetjük vissza az Emaghoz. Marha bosszantó.
Gyorsba rendeltem egy másikat meglátjuk az milyen lesz. Ha nem jó. Kugoot nem veszek többet. Pedig jó árban volt.
-
PociAti
őstag
válasz
santa clause #11360 üzenetére
Ne foglalkozz azzal, hogy az első pár alkalommal hány százalékot csökkent az akku kapacitása!
Sok állásban "megbuggyant" elektronok vannak az akkumulátorban. Lehet hónapokkal ezelőtt lett az még beletöltve, ki tudja milyen kémiai folyamatok mentek végbe addig az akkuban.
Majd 2 hét múlva térjünk vissza rá. A hideg be szokott zavarni a pontos mérésnek, a hatótáv kijelzés pedig még 30 milliós elektromos autókban sem megoldott. Előzmények tükrében kell tudni értelmezni a kiírt adatokat.Használjátok egészséggel, jó lesz az!
-
torma1981
veterán
Sziasztok.
Beszereztünk tegnam egy Kugoo M2 Pro rollert. Milyen zárat javasoltok hozzá? Milyen kiegészítőket érdemes venni? Ez az első e-rollerünk.
Én bicajos vagyok inkább a párom szerette volna inkább. De marha jó a cucc. Tetszik nekem is.
-
gergo5991
őstag
válasz
santa clause #11360 üzenetére
az app-ban meg lehet nézni az akku homérsékletét
nekem általában 21-22 fokon szokott lenni, még ha fél-1 órára is kimegyek rollerezni, végig 30al nem hül le az aksi végképp -
Reggie0
félisten
válasz
santa clause #11360 üzenetére
Mivel csokken az akkumulator homerseklete igy a feszultsege is, amit helybol merulesnek erzekel, igy szerintem rendben van ez.
-
santa clause
aktív tag
Sziasztok!
2 napja vettem egy Segway G30 ii-t, ma volt lehetőségem kipróbálni kislányommal mentünk vele 2 házkört ami kb 1km, nulla fokba, kb ketten 100 kg vagyunk. Világítás be, drive mód, meg én a végén kipróbáltam a sportot egy 300 méteren, na most ezidő alatt 6 százalékot merült ami sztem kicsit sok. Vagy ilyen hidegbe ez normális? Köszönöm -
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #11358 üzenetére
Az enyem az orosz(korai) verzio, neki mar az europai(mostani) van. Az oroszon sokminden jobb: magasabb es 3 allasu a kormany, puhabb gumiszeru a kormanymarkolat es nem csavarozva van, hanem raszorul. Mas a nyomogombok kialakitasa, jobban kiemelkedik es puhabb gumibol van.
Sajnos az orosz mar nem kaphato.
-
Reggie0
félisten
válasz
sandró60 #11356 üzenetére
Az a durva, hogy most csekkoltam, hogy milyen allapotban van a baratnom rollere, de neki nem a rugoval van gondja, hanem a nyolcszogtengely kezd lotyogni, mintha kikopott volna a perselye, ami azert fura, mert 55 kilo es abban a rollerben csak 1200km van. Viszont a villa toveben a hegesztes nem reped egyiknel se.
-
lehella
senior tag
Ma reggel amikor beértem rollerrel az irodába, a vezérlő 3°c az akksi meg 12°c-t mutatott a dashboard szerint. A vezérlőnél lehetnek ilyenkor, vagy ekörül gondok?
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #11350 üzenetére
Az is jól hangzik...
Nekem eddig ez (ugye eleve gariban cserélt!)
tök jól szuperált, mindig akkor sütötte el, amikor villant - kellően ritka
ütemezéssel nagyon komótosan lehetett vele dolgozni.De persze
ha megvolt a két elektróda stabil helyzete, kicsit fárasztó volt sokáig
oda szorítani őket. (Nagyobb fokozaton pl. fel is forrósodtak simán.)Ui: megint elment a kedvem az egésztől... de a srác szeretne 48V-os
Kugoo-eTwow hibridet, most rontsam el az örömét? Még előkerítem
azt a nyákot, ami sose volt jó, hátha jó akkuval kiköhög pár pöttyöt... -
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #11349 üzenetére
En a komplett hegesztot vettem meg. Az is nagyon vicces. Valamit elegge elszamoltak a sracok, mert hegesztesenkent kell bekapcsolni, szinte nincs a tuskek elhelyezesekor kesleltetes, rogton racsapja az aramot. A kesz markolatos dupla tuske pedig egy kisujjkoromnyi mikrokapcsolot hasznal, ami par hegesztes utan rovidzarra osszesul, persze adtak tovabbi 3 cseredarabot hozza. Ebbol gondolom ismert problema.
-
DigitXT
félisten
Kellett volna egy kis akkut csinálnom, majdnem végig bírta a ponthegesztő.
Most konkrétan egy FET-ből szállt fel a füst, tehát van rá sansz, hogy annak
a cseréjével életre kelthető. Mindenesetre tudtam reviewkból, hogy ez ilyen:
amíg megy, addig teljesen jó cucc, ám hajlamos idejekorán megmurdelni.
Azért pár kisebb akkut össze raktam vele, meg javítottam, eddig bírta...Szerk: még jó, hogy a 3S LiPo nem gyulladt ki a retekbe: az meg túlmerült...
-
forras2
őstag
Szevasztok!
Nem ide való, de nem találtam megfelelő topicot, és hátha tudtok Ti is segíteni!
Unokaöcsém freestyle rollert szeretne karira.
Valszeg ez is csak 1 rövid kis hóbort lesz nála, ezért nem szeretnék sokat költeni rá, de mégis 1 jobb fajtát szeretnék.
20-25-30 ezer ft-ért melyiket érdemes megvenni? Iszonyatosan nagy a választék, és képtelen vagyok tudatlanul dönteni. -
Horn Ákos
csendes tag
válasz
sandró60 #11339 üzenetére
Nem világos milyen gondolatmenet végén jutottal arra a következtetésre, hogy az üzletben ennyire nem értenek hozzá, és azzal, hogy "Taivan" lett megadva régiónak, azzal "roszat" tettek.
Szerinted kinéztek az üzlet ablakán, és megzavarta őket a teaültetvények és szubtrópusi örökzöldek látványa, ezért tévesen "Taivan"-t jelölték meg régiónak a "Magyar" helyett?
Rengeteg műszaki eszközt be sem lehet regisztrálni úgy, ha hazánkat adjuk meg tartózkodási helyként, vagy ha igen, akkor egyes funkciók elérhetetlenek lesznek.
Célszerű Taiwanon hagyni.
Viszont ha valamilyen okból mégis ragaszkodsz a régióváltáshoz, ahhoz elég a mobil eszköz, az kommunikál a központtal. És ha majd az App talál a régiónak megfelelő új firmware-t, akkor ráküldi a rollerra. -
sandró60
addikt
Segítséget kérek
A telefon App-ot Mi Home rosz régióra tették az üzletben.
Segítsetek abban,hogy tudom a mostani belépés kódot az új Hungary régióhoz igazítani
Próbáltam,de nem fogadja el a mostani belépő kódot.
A Taivan-ez van most milyen módszerrel tudom Magyar régióra varázsolni.
Előre is köszönöm
A roller amihez használom Mi Electric Scooter Pro 2.
Ha nem tudom beállítani akkor kell vinnem a rollert is ahol ezt a régiót beállítják.Vagy elég a mobil telefon? -
lehella
senior tag
Igen Pro2 és valóban nem volt jó az eredeti. Növelni is kellett de még kevés volt az is. Némi csiszoló munka meg epoxy után állt elő ez a használható verzió. A végleges verziót hogy egyből jó legyen még tovább kell növelni... Az adapter tartó és az alsó ütköző most készül.
Gigi01: vannak törpenyúlaink, kell ez a belmagasság -
Fr0z3n
őstag
Első kör letudva a Segway-jel. Vettem hozzá plusz akkut is. Csak kerültem a városba egyet, egész kényelmes a haladás, jó dolog ez a felfüggesztés. A fék elsőre kicsit hurka volt, aztán láttam, hogy az appból állítható. Közepes erősségen már jó. 14 km-t mentem és 36%ot merült. Szóval így plusz akkuval reális a 40 km, talán picit kevesebb. Ja és 110 kilót vitt. A lakatra akartam rá kérdezni, de úgy látom már kivesézték.
-
PociAti
őstag
válasz
uniqm1 #11319 üzenetére
Képekbe belenagyítva egyértelműen lábbal hajtós rollernek tűnik, tehát a "Elgázolt egy e-rollerest egy autó ..." részt költői túlzásnak érzem.
"... érkezett a gyalogátkelőn egy 25-30 év körüli fiú egy rollert hajtva, azaz szabálytalanul."
Ez a szigor a görkorcsolyásokra is vonatkozik? Zebra előtt ki kell bújni a korcsolyából, ha nincs nálad váltócipő, akkor mezítláb átmenni az út túloldalára, majd ott ismét visszabújni a korcsolyába (egészen a következő gyalogátkelőig). Nem lenne elégséges 5 km/h-t felső limitként megszabni? -
Bibby
addikt
válasz
JohnnyWeiss #11323 üzenetére
Ahogy te is kikövetkeztetted: nem ajánlott. Nem fog instant tönkre menni, de az élettartama jelentősen rövidülhet. Ráadásul merülnek is a hidegben.
Jó lenne ha télen nem tartanád fagyos helyen. -
wanted5
őstag
válasz
sandró60 #11324 üzenetére
Ez: Elops U KERÉKPÁRZÁR 500-AS, SZÜRKE
Van akinél a 900-ast láttam, az 7 ezer. Igazából, mint ahogy itt is mondta valaki, ha ezzel is elviszik, akkor nem a lakattal van a baj hanem a hellyel, rakhatnál rá kb akármit.
Én néha ha olyan helyen vagyok belerakom a bevásárló kocsiba, még nem szóltak érte. Vagy ha olyan a kocsi, aminek van ilyen lenyitható tartója akkor arra is rá lehet rakni. -
JohnnyWeiss
tag
válasz
JohnnyWeiss #11322 üzenetére
Tapasztalati úton azt látom, hogy 0 C felett már elmúlik a jelzés. De azért érdekelne, hogy vajon elindulhatok e vele hidegen? Vagy nem ajánlott?
-
JohnnyWeiss
tag
Sziasztok.
Van egy xiaomi 1s rollerem és ma reggel mikor bekapcsoltam villogott rajta egy hőmérő ikon. Hozzá kell tennem, hogy kint volt a hidegben egész éjszaka. Ez mit jelent? Használatiban nem találtam erről semmit. Akksira azt irja az app, hogy -3c. -
DigitXT
félisten
Őszintén megmondva, nincs ezzel tapasztalatom. Egy FLJ T11-em van,
kicsit átalakítva, de soha nem használtam a hozzá kapott ülést. Viszont
gyárilag is elég nehéz roller hát még nagyobb akkuval, így zavart, hogy a
kormány magasság állítója folyton kilazul, ha meg kell emelni a vasat.
Ennek megoldása nálam az lett, hogy fixre rögzítettem, így egész biztos,
hogy ülve túl magas lenne. Tehát, nagyjából soha nem fogom kipróbálni.
(Pedig lenne előnye az álló helyzethez képest. Persze lenne hátránya is.) -
uniqm1
tag
Elgázoltak egy rollerest a Hungária körúton
Remélhetőleg túléli...
Épp arra szoktam menni én is napi szinten. Bár nincs különösebb jelentősége, de ha tényleg a zebrán ment át, akkor annak nem értem az okát, mert van külön bringasáv is. -
R a y
senior tag
Következő amit észrevetten: előző fw alatt nem engedte 4,xx (pontosan nem emlékszem) volt főlé engedni a töltést, most 40,39 volton és 91%on van. Tehát ezek szerint 100% 42 volt lesz?
-
R a y
senior tag
Amit észrevettem az új verzió val kapcsolatban, vagy javították az akku kapacitás kijelzését a pro 2-n a 365 tools appban. Mert eddig hibásan jelezte ki a kapacitást.
-
DigitXT
félisten
válasz
smnetbp #11314 üzenetére
Ha a 00 villog, akkor a vezérlő alszik. Vagy rossz... Ez azt jelenti,
hogy a kijelző kommunikálna vele, de nem jön válasz. Lehet egy
kábel sérülés is, főleg, ha a most csereberélted, de lehet, hogy a
probléma eleve a motorvezérlőtől eredeztethető, az lesz cserés,
főleg, ha a panel kakukk vmi égést jelent, és az ECU zárt rövidre.De ez csak találgatás: pár rossz S1 már volt a kezemben.
(Igen, égettem is le ECU-t, meg javítottam is magamnak utána.) -
smnetbp
csendes tag
Sziasztok!
Technikai segitsegek kernek.
Kugoo E roller LCD megpusztult. Mukodik de a ki be kapcsolonal a panel kakukk. Vettem bele masikat (S1 aliexpress de ugyanolyan ranezesre)
Bekapcsol 00 villog semmi mast nem csinal. Beallitas lenne vagy csak ranezesre egyforma a 2 LCD?
Koszonom
-
No.01
addikt
válasz
DigitXT #11310 üzenetére
Akkor segits kerlek mi az ami valoban mukodhet ulve is (es nem robogo) a faternak?
Olyan kene ami mar bevalt.
A sogoromnak atkuldom a linket nagyon beteg (es tetszik
anno utaztunk hasonlo extremitasu robogo tuningba. Ott a gyari 4,7LE-bol lett 28)
Tisztaban van vele, h ez nem a 100e Ft-os kategoria, de ennyit nyilvan nem szanna ra es elso rollerkent azert ez nem lenne epp eletbiztositas.
V.mi lightosabb alternativa? -
sandró60
addikt
Kérdésem?
Rollerrel megyek vásárolni,persze nem az egész boltot venném
Felszereltem egy akasztót ami kb pár kilót bír el.
Milyen biztonsági eszközt ajánlotok,hogy amíg vásárolok boltból kijöve még ott legyen a rollerem ahova leparkoltam?
Egy ilyenre gondoltam [link] -
DigitXT
félisten
A legtöbb nagyobb rollerre szerelhető ülés, akár gyárilag, akár utólag, ez pipa...
Más kérdés, hogy amit nem arra találtak ki, az mennyire marad irányítható úgy.
110 kg pilótára csak valami komolyabb vas jöhet szóba, ha nem akar hamarost
látogatást tenni a traumatológián... a komolyabb vas általában nehezebb is, így
itt inkább olyasmire redukálódik a kérdés, hogy roller, vagy elektromos robogó?
(A hamarosan megjelenő KRESZ alapján amúgy is SMKP kategóriába fogják a
komolyabb teljesítményű rollereket sorolni. Ami nagyjából rendben is van, csak
ha a fater óvatos duhaj, akkor lehet, hogy elég lenne neki kerékpár besorolású?
Max. nem megy fel vele komolyabb emelkedőn. Főleg, ha ül = nem hajt lábbal.)Vicces rollernek tudom ajánlani ezt: garantáltan leteszi a haját, ha kipróbálja...
-
DigitXT
félisten
válasz
dabadab #11307 üzenetére
Nem mindegy, milyen az egyenetlenség... Macskakőre kb. minden szívás. Főleg,
ha ilyen kicsi a kerék. Pro 2 jó roller, 10" gumival lehet javítani a menetkomfortján,
és Monorim első + hátsó felfüggesztéssel bármilyen tömör gumisnál jobb lesz.
Gyárilag viszont csak 8.5" gumi, ill. bukdácsolna a dekk, így nem igazán ajánlott.(Árban, méretben, és súlyban feljebb persze határ a csillagos ég. Vannak tankok,
amik lehet, hogy szinte átrepülnek a macskakő felett a hatalmas rugóútjukkal, de
azért azt nem árt tudni, hogy maga az agymotor elég nagy rugózatlan tömeg, így
még annyira se lesz kényelmes, mint biciklivel, és valljuk be az se nagy élmény.)Ui: robogóval is szívás ám, mert a hátulján direktben rajta van a motor. Olyanokat
üt, hogy csak nézel. Ha lehet, elkerülöm az ilyen útszakaszt... Rollerrel de pláne.
Ha nem lehet, akkor minél nagyobb, levegős kerék segítene. Plusz ugye rugózás.
Lényegében nagyjából egy összteleszkópos bicikli lenne a legjobb erre a célra. -
PociAti
őstag
válasz
dabadab #11303 üzenetére
(#11203) IMIIKE1998 linkelt be egy videót, akkor az ide vonatkozó része azt gondoltam kész baromság.
https://www.youtube.com/watch?v=0TZg56bTUUM&t=288s
Győrben kb. 3 focipályányi macskaköves út van, abból az focipályányi terület a Káptalandomb (ahol a tesztet leforgatták), és nem igazán sikerül találnom olyan reális forgatókönyvet, hogy bármely épeszű ember miért menjen arra rollerral, miközben létezik alternatíva.
Mint kiderült úgy néz ki mégis van értelme a tesztnek.Macskakőhöz legalább 20"-os kerék (de inkább nagyobb), és jó ballonos gumi kellene. Egy fatbike.
Nem csak a rolleres utálja az ilyen utakat, hanem roller is. Én kerülőutat választanék, még ha dupla a távolság. Felénk van egy rázós szakasz, 10-15 km/h tempóval próbálok átmenni rajta. Nem élvezem.
-
dabadab
titán
-
Dave™
nagyúr
válasz
dabadab #11303 üzenetére
Nem tudom van-e olyan roller amivel nem szívás a macskakő, nekem biciklivel is az volt. A Pro 2-vel nem szeretnél macskakövön menni, nagyon kellemetlen élmény. Szkeptikus vagyok a teleszkópos megoldásokat illetően is a bicikli végett, de biztosan kevésbé ráznak, mint a macskakő. Ha megoldható, jobban jársz kis kerülővel, aszfalton. Ebben az esetben a Pro 2 kiváló választás.
-
No.01
addikt
Sziasztok,
Karacsony elott, de BF utan talaltak meg ketten (egymastol fuggetlenul) h ajanljak mar nekik v.mi elektromos rollert.
Namarmost az en tudasom az semmivel sem tobb, mint az ovek(azt leszamitva, h en azert csak szetneztem volna a BF alatt)
Viszont a 2 gep egymastol teljesen kulonbozo lenne:
- fater olyat szretrne ami megbizhato, elbirja a ~110kg-jat es nem allni hanem ulni lehet rajta. (szvsz ez a nehezebb eset)
- a sogor inkabb v.mi "vicces" rollert keres mar ha letezik ilyen. Mikor kerdeztem mit jelent nala a vicces kategoria igazabol nem tudta meg korbeirni sem szoval itt gondolom en a gyorsasag es a kezelhetoseg lennenek a fobb iranyelvek.Vannak hasonok esetleg itthoni forrasbol vagy kulfoldi rendelessel erdemesebb?
-
dabadab
titán
Sziasztok!
Karácsonyra vennék erollert. Napi néhány kilométerre kell csak, ami viszon kihívás, hogy ennek jó része macskaköves. A Mi Pro 2-t nézegettem, mert annak felfújható kereke van.Tudtok jobbat ajánlani vagy maradjak annál?
-
PociAti
őstag
Előttem már elmondták, de azok kínai klónok, relatív drágán. Nehéz bármi ésszerű érvet felsorakoztatni mellettük. A noname változatok egyik pillanatról a másikra nem lesznek a megbízhatóság bástyái. Az ilyen olcsósított eszközök nem szoktak méltósággal megöregedni, és mivel egyedi megoldások vannak benne, életben tartásuk is sokkal problémásabb, mint bármely ismert márka esetén.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch 2
- Huawei Watch GT 2 Pro - egyszerűen gyönyörű
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen monitort vegyek?
- Robotporszívók
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- További aktív témák...
- DJI Mavic 2 Pro drón szett - 1" Hasselblad kamerával
- DJI Mini 3 Fly More Combo RC - GARANCIÁLIS drón szett +koffer
- Studiologic SL88 Studio MIDI billentyűzet
- DJI NEO Fly More Combo (FMC) drón szett - garancia 2026.11.17-ig
- DJI Air 2s Fly More Combo drón szett (FMC) 3 akkuval, ND és NDP szűrőkkel - megkímélt állapot
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst -(2025) - 3 év gari - MAGYAR
- Csere-Beszámítás! Olcsó RTX Gamer Laptop játékra! I5 11400H / RTX 3050Ti / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- Xbox Ultimate előfizetések
- Eredeti Lenovo 230W töltők - 4X20Z83995
- BESZÁMÍTÁS! VALVE Steam Deck LCD 1TB SSD kézikonzol garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest