Hirdetés
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- 3D nyomtatás
- Jön az új 80 Plus fokozat az adatközpontokhoz
- Garmin Edge 1050 kerékpáros óra: mindenből a legtöbbet
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Milyen házat vegyek?
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- iPad topik
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ati007
őstag
válasz
Runner_fxr #69695 üzenetére
Idén szeretnék kimenni, ha sikerül valami havert beszervezni akkor kimegyek.
erről mi a véleményed? Megéri a plusz 300eurós felárat a drágábbik modell ? -
dokee78
félisten
válasz
-=RelakS=- #69698 üzenetére
Triál részét,ha kipróbálom akkor az 30 nap után kéri hogy fizessek elő ugye?
-
-=RelakS=-
veterán
válasz
Szakbarbár #69693 üzenetére
Igen, van rá lehetőség, fizess elő a pro verzióra. Akkor meg átlagot nem mutat
-
hegyimorc
senior tag
-
#48525824
törölt tag
válasz
Szakbarbár #69693 üzenetére
premium előfizu esetén a pillanatnyi sebességet és pulzust írja átlag helyett
-
-
Cathfaern
nagyúr
+1
Két útvonalon tudom megtenni a 6km-es munkahelyre vezető utamat, az egyik végig bicikliút, de 70-80%-a járdából leválasztott rész, míg a másiknál kb. 50% bicikliút, de az nem járdáról leválasztott, hanem direkt egy korábban nem létező helyen lett kialakítva olyan biciklis és gyalogos út úgy, hogy a biciklis rész kb. 3 "hagyományos" biciklis sávnak felel meg, a járda meg kb. egy autóútsávnyi, a másik 50% meg simán közúton. Első esetben lehetetlen (veszélymentesen) 35 perc alá csökkenteni a menetidőt, a második esetben a rekordom 17 perc (amiben nincs benne piroson átmenés, se kresz sértés), átlagidőm meg 25 perc (kényelmes tempóval). Igen, ebben benne van, hogy a második esetben összesen kell 4 helyen elsőbbséget adnom valakinek, első esetben meg kb. 500 méterenként... -
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Stravában van lehetőség a pillanatnyi pulzust valahogy a kijelzőre varázsolni? Nekem csak átlagsebességet és átlagpulzust ír, de néha jobb lenne ha az aktuálisat mutatná.
-
ZTE_luky
aktív tag
válasz
zoli03 #69669 üzenetére
értem. csak annyi a probléma hogy volt egy donorbicikli és arró llett leszedve a lánc, és ahhoz lett hozzáadva még pár szem. szóval lehet nem is gyári hosszúságú. és azt se tudom hogy milyen hosszú lánc kellene a kerékpárhoz mert vennék is rá egyet ha tudnm h megoldódi kattó la probléma
-
#48525824
törölt tag
válasz
Pttypang #69689 üzenetére
pesten ugyanez megy fényes nappal, bringaut atvezetesnel piros lampanal egymas melle allnak fel a delikvensek, vagy zoldre valtaskor ha veletlenul sikerul egymas moge felsorakozniuk (hely van) akkor valamelyik a sorbol pont elkezd elozni es jon velem szemben a savomba... es ha beszolok, hogy miert kell ezt meg o haborodik fel. barmennyire is szid mindenki, ezert is tekerek altalaban csak uttesten, mert a kocabringasokat veszelyesebbnek erzem, mint az autosokat.
-
válasz
#48525824 #69688 üzenetére
Nem tudom, en nem kozlekedem a fovarosban, de tegnap este peldaul mindenki azt jatszotta a kerekparuton, hogy nem latnak engem, ezert nem is ternek ki, nem is huzodnak vissza a savjukba, jonnek az enyemben nyugodtan.
Ha nem 2-300 lumen lenne a kormanyomon, mert egy reszen kozvilagitas nelkul kellett jonnom, ezrt feltettem a kis kinai fenyagyut, de nem, jonnek nyugodtan egymas mellett, majd en kikerulom oket, a masik meg a kis villogojaval a kormanyon meg direkt athuzodik az en savomba, hogy menjek le en..
Kétlem ,hogy ennél több erőfeszítést tudok tenni az ügy érdekében, ha valaki ezt nem veszi észre, akkor ott komoly bajok vannak..
-
ghost364
senior tag
+1, meg a mikor még padka is van, az borzalmas. Itt Kanizsán tettek bele egy fél méteres ugratót is, biztos ami biztos. Továbbá falukban bevett szokás, hogy több milliárd úniós pénzből vesznek 2 kerékpározni tilos táblát, és kijelölik a járdát kerékpárútnak, mint pl. itt. Ezekre nem tudom, hogy lehet elvárni, hogy felmenjek. Csak hát az autós meglátja a táblát, és bele akar nyomni az árokba. Én járdán nem fogok országútizni, főleg ilyen kis forgalmú út mellett.
-
En is, lehetne mindketto is, a csaladok meg a notorius jardazok mehetnenek a jarda mellett vezetetten, az eletkepes, forgalomtol nem rettegok meg a rendes, uton felfestett nyomon.
Mivel a notorius jardazok altalaban akadalyozzak is a normalis sebesseggel kozlekedni vagyo kerekparosokat, igy nem lenne olyan elvetemult otlet.
-
válasz
#48525824 #69681 üzenetére
+1 Sokkal veszélyesebb a külön bicikli út mint a sáv, főleg ha 30 körül akarsz közlekedni országútival. De elég a biciklis nyom is, sose láttam még senkit aki felfestett nyomnál le akart tolni az útról. Arra meg nincs energiám, hogy egy hosszabb útszakaszon minden mellékutcánál lelassítsak 5-re, hogy ha esetleg valami barom kihajt elém, bicikli sávnál elsőbbség megadási problémák elég ritkák
Én szívesebben megyek rendes jó kétsávos úton, mint járdán vezetett bicikli úton.
-
#48525824
törölt tag
válasz
TayRol #69678 üzenetére
akkor az összes kereszteződésben a jobbra kanyarodó autók darálnák le a bringásokat, ahogy jelen pillanatban ezt csinálják a gyalogosokkal. a sáv híve vagyok, a bringás legyen szem előtt. a klinikáktól beljebb pl. az aruszallitoktol vagy az egyéb utcabutoroktol nem latni ra normalisan a jardara.
-
Zola007
veterán
válasz
#48525824 #69673 üzenetére
nem érdemes, ezért megyek én mostanság járdán vagy mellékutcákon
Inkább büntessenek meg, 5 ezer forintot könnyebb szerezni mint új lábat.#69676) premierpark: levegős a féked vagy összeállt a DOT benne. fékfolyadék csere és légtelenítés, bármelyik normális szerviz, ~1500-2000 Ft/fék
-
Zola007
veterán
ha felni tört, akkor én a gumit se használnám már és az első villa is kaphatott jókorát.
ezt így nem lehet megmondani, bele csak röntgennel látni
ha biztosra akarsz menni, akkor elviszed egy céghez, ahol foglalkoznak ipari hegesztéssel vagy vállalnak ultrahangos vagy röntgenes anyagvizsgálatot -
smallmer
őstag
Sziasztok,
valószínűleg a leírásom alapján nem fogjátok tudni megmondani, hogy mi a baj, de lehet hogy tippet tudtok adni.
Szóval az a gondom, hogy a tárcsafékem (hátsó) nem működik. Olajos hayes sole van a bicón. Hiába húzom be a fékkart nem csinál semmit. Nem keményedik a fékkar a húzással és a csőben sem érzek feszítő érzést mikor behúzom. Szerintem a fékkarnál van a hiba. Szerintetek mi lehet?
köszönöm -
pc360
addikt
válasz
Napfénysüti #69671 üzenetére
Nekem volt Rudy Project Keja 64-m, a kedvencem volt pont ezek miatt. Csak az a para vele, hogy a lencse leeséskor közel hasonlóan sérül, mint az olcsóbbak, a csere pedig nem sokkal olcsóbb, mint újonnan, kerettel együtt az egész. :s
-
Byk01
őstag
válasz
Zola007 #69668 üzenetére
Hát jó, meggyőztetek
Főleg, hogy ma (életemben először) megtapasztaltam, hogy a macisajt sem véd meg az autósoktól. Felni tört, így új kerék lesz ... a gumit lehet tovább használni, vagy inkább vegyek újat? Illetve, ha esetleg van baja az első villának, az a szervizben kiderül, vagy csak használat közben?
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
anorche1 #69667 üzenetére
Én inkább az Alpina szemüveget venném.
Pont most cseréltem le a héten a Deacathlonos fotokromatikus (szerintem az általad linkelt elődje lehetett) napszemüvegemet egy elég komoly darabra és más érzés minőségibb lencsét használni. Amim most van annál szinte fura hogy nem torzít még oldalt sem, ez az előző olcsóakra sajnos nem volt jellemző.
Mondjuk elé sokba került de hosszabb távon lehet tényleg megéri egy jobbat venni. -
Ati007
őstag
Van aki megy az EUROBIKE -ra innen a fórumról?
-
Zola007
veterán
csak éppen ez lehajtósávnak minősül, amibe te becsatlakozol, nem útkereszteződésnek
azért rakták ki, mert ha az autók adnának elsőbbséget a bringásoknak, akkor feltorlódna a forgalom a lehajtón a híd előtt és ez nem biztonságos egy 2 sávos út lehajtóján
Bringásoknak előnytelen, de forgalombiztonsági szempontból teljesen jogos megoldás
-
anorche1
őstag
Segítsetek dönteni:
A verzió: decathlonból ez a szemüveg, plusz szintén onnan 7000ért spd sl stopli, vagy
B verzió: ez a szemüveg, plusz innen spd sl stopli, é szállítással ugyanúgy 17000körül lenne.
A decathlonos szemüvegről tudom hogy picit nagyít, volt már korábban ilyenem nem fotokromatikus verzióban, csak elhagytam, a másikról pedig ben tudok semmit. -
-=RelakS=-
veterán
Hogy a rézf@szú bagoly verje ki a szemét... Akartam a mellékutca felől mutatni képet, de nincs... ha arra megyek, kénytelen leszek csinálni
Más:
Van itt olyan elvetemült, aki Sigma Sport ROX 10.0 GPS csodát használ?
Most lusta vagyok átböngészni, mit is tud, de gondolom, rögzíti az utat, mint pl okostelefon Stravával. Ha meg rögzíti, akkor milyen pontos? -
6030D
addikt
Nincs külön sávja a kanyarodónak, ezért kell a biciklisnek megállni. Ha megállna az autó, akkor esélyes, hogy hátulról telibe veri, aki egyenesen menne tovább. Előtte 70-es tábla van, a kúttól van 50-es, de azért ott is, ha valaki egyenesen akar tovább menni, nem fogja figyelni a biciklist, aki miatt meg kellene állnia (szerintetek) az autósnak. Ebben a kereszteződésben ez így a normális, mert a bicikli úton már messziről látja, hogy meg kell állnia, és a másik biciklist sem zavarja ezzel. Az már más kérdés, hogy egy rosszul tervezett kereszteződés, ahova kellett volna egy kanyarodó, lassító sáv a kútra behajtóknak.
-=RelakS=-: ennél meg csak annyi lehet, hogy fel kellene festeni, hogy kerékpáros átkelő, az autóknak is jelezni ezt, valószínűleg minden irányból. Így meg szabályos, és olcsóbb volt.
Majd a bringás leszáll.
-
-=RelakS=-
veterán
Lehet, én gondolom rosszul, de inkább lelassítok bringával a macisajtnak, hogy jöjjön a tankoló, ha jön, viszont kocsiból a jobb oldali tükörben szerintem a bringás a legutolsó, amit ki fogok szúrni. Pláne, ha már ráhúzom az autót a benzinkút bejáratára, akkor esélyes, hogy a bringás holt térbe kerül, főleg, ha valami személyautónál nagyobb disznósággal jövök, amiből pl hátra pont nem látni semmit Ilyesmi merényletre gondolok.
Azt viszont valaki idekanyarinthatná, hogy ezen az útvonalon mi az értelme annak, hogy a kerékpárutat minden egyes bekötőútnál lezárják, pedig macisajtos mindegyik...
-
Byk01
őstag
Mondjuk engem EZ szokott leginkább zavarni. Jövök Pest felől, és nekem kell elsőbbséget adnom a hátam mögül érkező (csak onnan jöhetnek), a benzinkútra esetleg bekanyarodóknak. Mindenféle logikának ellentmond. Egyrészt nem biztonságos folyton hátrafelé figyelni a bicikliről, miközben az autós előtt van a kereszteződés, és mindent lát (ő ér utol engem), másrészt mindig az útról lekanyarodó szokott elsőbbséget adni az egyenesen tovább haladónak).
-
fpeter07
veterán
Nincs véletlenül valakinek eladó 9-es sora? (van egy cserekerekem, viszont hátsó kerékre kéne egy fogaskoszorú)
-
bzs73
őstag
Üdv.
Cserére szorult a deore hátsó váltóm, egy sima RD-M670 Shadow slx-et rendeltem, de 1 hét után szóltak hogy nem tudták beszerezni egyenlőre, de van RD-M675 Shadow+, ide adják ugyanabba az árba, így ez lett. A kérdésem hogy a kapcsoló maradhat állandóan on? és elég csak lánc szétszedéskor off-ra tenni, vagy csak ha terep van akkor kapcsoljam be. Szóval lánc,váltó stb életet befolyásolja?
Köszi. -
válasz
Lacces #69647 üzenetére
A bicikli út is út, vagyis ott kereszteződés van. Az esetek 99%-ában vagy az autóknak van maci sajt, vagy neked (utóbbi logikátlan és hülyeség amúgy...), jobbkezest még nem láttam, de elviekben létezhet.
kstcsk: az országútinak túl sok köze nincs a fixihez, kivéve, hogy régi outi váz ideális fixihez. A linkelt gép drága, facebook országútis vintage montis apró a barátod. Van fixis is az is kultúrált.
burnkow: állítsd be
-
Halkow.
senior tag
-
kstcsk
tag
Sziasztok!
Engedjétek meg hogy teljesen laikusként némi tanácsot kérjek. Amióta kipróbáltam egy ismerősöm országúti/fixi kerékpárját azóta elkapott az érzés hogy kis városunkba nekem is tökéletes lenne ide-oda elugrani vele. Nézegetem a lehetőségeket, de ettől nem lettem szakértő. Kb. 60 ezer forintot szánnék rá maximum, ahogy olvasgattam ennyiből már ki lehet hozni olyat ami a célra megfelelne. Az biztos, hogy fék kell rá.
Kinéztem őt: [link]
A kérdésem nem túl bonyolult, megéri e az ennyit, szabad e ilyet venni, ha megnézem élőben mi az amire oda kell figyelni, stb.Előre is köszi.
-
Sajnos ezzel nem nagyon tudsz mit kezdeni, mint ahogy zoli is írta, tekeredik. Tárcsaféknél amúgy is normális jelenség ha néha cicereg, kanyarokba beleér. Masszív átütős villáknál, vázaknál kevésbé van ilyen jelenség, de még néha ott is előfordul. Azon is múlik mennyire nyomja ki a dugattyú a betéteidet. Ha nagyon kicsi a rés akkor gyakrabban csilingel a tárcsafék. Ha jól le van légtelenítve, elegendő a rés a betétek és a tárcsa között, akkor be lehet úgy állítani, hogy szinte alig érjen bele.
-
Lacces
őstag
Üdv. Az első hsz-ben és az ott lévő kresz-es link tartalmon sem láttam az átkelőkre vonatkozó jogszabályt.
Azt tudom, hogy zebrán gyalogos átkelő helyen tolni kell a kerékpárt, de a zebra mellett lévő kerékpár sávon is? A rendőrok sokszor szólnak érte, de bűntetést nem kaptam, én úgy tudom egy régebbi kresz szabály szerint, hogy ott nem szabad tolni, hanem hajtani kell a kerékpárt. A zebra melletti sárga csíkos részre gondolok, mint kerékpár átkelő hely. Csak az a baj, hogy az úton az mindig kopott festésű, de kressz tábla nem jelzi, most meg hiába kerestem rá google-ben nem találtam hogy lenne-e ilyen átkelést biztosító kresz-tábla, csak akkor tolom az olyan sárgacsíkós kerékpár átkelőn ha direkt magyar feliratú tiltó táblát látok ott. Pozsonyban a rendőrök nem szóltak érte. (Ligetfalu részében - nem szlovákiai magyar vagyok, csak néha kimegyek munka miatt
-
anorche1
őstag
válasz
Zola007 #69644 üzenetére
Nem, a láncot egy capys flakonba rakom, annyi brigeciollal, amennyi elfedi, rázogatom, mg addig benne hagyom amíg a hajtás többi részét brigeciolba aztatott fogkefével meg egy ronggyal megtisztítom.
A láncot egy erős, hajlított végű dróttal kipiszkálom a csap alatt a flakonból, majd vízzel átmosom. Áttörölgettem, hagyom picit még száradni, majd szemenként adok neki egy kis decathlonos teflonos olajat.
A bicót a szabdgörgőmön tisztítom, ami alatt egy fitnes szőnyeg van, ami nem engdi h a parketta felszívja a lecsöpögő folyadékot.
A capyben lévő brigiéciolt a következő tisztitasig benne hagyom, majd előtte átöntöm, hogy a kosz jó része a flakonban maradjon, majd vízzel kiöblíttem, majd vissza öntöm a brigéciolt. -
szjoci
őstag
válasz
imyourfriend #69618 üzenetére
És ezek a tisztítás előtt vagy után készült képek? Mert a láncszemeknél van egy kis olajsár...
-
Jeffjn
tag
Amatőr kérdés tudom de lánc takarításához ti milyen folyadékot szoktatok használni, ami leoldja az olajat meg a koszt?
Azért kérdezem mert vettem egy ilyet [link] és jó lenne hozzá valamilyen oldószer, amit "beleönthetek".
-
Laox
aktív tag
válasz
Runner_fxr #69628 üzenetére
De, valószínűleg azok, mert ha erősen bedőlök, akkor hozzáér a tárcsához. Egyenes menetben csak a kisebb, hirtelen egyenetlenségeken remeg be. Ha kicsit behúzom a féket, akkor nem remeg, így szinte biztosan a betétek azok.
-
fpeter07
veterán
válasz
imyourfriend #69618 üzenetére
Az XT hátsó váltóm szerintem a gyárból kijövet koszosabb lett, mint ez.
-
hegyimorc
senior tag
válasz
imyourfriend #69618 üzenetére
"de általában ennyire tiszta a bringa."
Nem a használattól, hanem a sok tisztítástól fog elkopni
-
válasz
Vasinger! #69493 üzenetére
250k-ig bezárólag annyira talán nem kell ettől tartani. Ilyen értékű bringát nem fognak külföldről lopni, inkább a nagy értékűeket. Ha meg itthonról durrantott, azt nem hinném, hogy fel merik tenni egy bikemag apróra vagy testbike apróra. Rengetegen nézik ezeket az oldalakat. Létezik ilyen rendőrségi adatbázis is, ha oda regisztrált az eladó, akkor az is elegendő. Vagy kérd el az előző adásvételit. Bár azt is meg lehet hamisítani.
Laox: Esetleg nem a fékbetétek mozognak benne? Kis játéka lehet a betéteknek, az még normális.
-
norrberth
addikt
Sziasztok! Telefonra milyen applikációt érdemes felrakni ami mutatja mennyi volt az átlagsebességem, mennyi km tettem stb.
-
ZTE_luky
aktív tag
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem. Elhatároztam magam hogy építsek egy egyszerű cangát, suliba járáshoz. Kb éjjel nappal kint kell hogy legyen mert kolis vagyok, és persze azt is szem előtt tartottam hogy ne legyen drága ha ellopnák. Ezért is döntöttem régi volt alkatrészek összeszerelésénél. A kerékpár alapból egy túrakerékpár krossz jellegű vázra épült, 28" kerekekkel. eddig minden rendben is volt hajtóművet kiszedtem kitakarítottam új csapágyak kosár, minden tökéletes volt. hajtókar fel pedálok minden ok, kerekek fékkel szórakoztam sokat ert bowdenezés is pofák is újak voltak, sőt az abroncs rozsdás volt szóval mindennek kopnia ellett/kel még kopnia, de látom hogy egyre jobb lesz. kormány bele van rohadva a villába, azt még csavarlazítózom, aztán majd talán az is alakul. viszont a hatalmas már hetek óta megoldhatatlan problémám a váltókkal és a lánccal sőt a váltókarral van. eleve a lánctányér az első 3-om fokozató a hátsó pedig 6-os, ahogyan a két váltó is, azonban a hátsó váltókarom 7-es sebességű, de ez nem okozott problémát, csak annyi hogy van egy üres fokozat, tehát ez nem probléma. a váltóbeállításnál is volt egy kis problémám, mivel a felső határértéket nem tudtam valamiért beállítani, ezért be is küldtem szervizbe. elkértek 2500 forintot, és kb semmit nem csináltak. azt mondták nagyon sokat állítgatták a féket is váltót is, a váltón valóban észrevettem hogy a hátsóval valamit csináltak mert az már nem dobja le a láncot legnagyobb sebesség után, ott azt tényleg megoldották, mert nekem nem sikerült beállítanom, azonban az első váltónál még mindig ledobja a láncot ha kicsit tovább húzom a kart. de ez még nem lenne probléma, mivel kb tudom meddig húzhatom a kart stb.. a legnagyobb baj hogy a láncot én raktam a kerékpárra és igazat megvallva nem tudtam mekkorának kell lenni a a hossznak, és szerintem azzal van a legfőbb probléma, mivel akár hova váltok a lánc nyúlik fogazza le a lánctányérakat, ugrik csúszik a fogakon, kattog recseg, egyszerűen használhatatlan a kerékpár. Fogalmam sincs mi lehet a probléma ha valaki tudna segíteni nagyon hálás lennék. szívesen küldök képeket is, ha az segít. Igen tudom hogy eleve hülyén hangzik hogy váltó nem kompatibilis a vázzal és hogy a váltókar fokozatszáma se stimmel ,de szervízbe is mondták hogy ez nem probléma, csak ott ugye nem mentek vele, és nem próbálták ki hogy a lánc össze vissza ugrál. mi lehet a gond túl hosszú a lánc?
Előre is köszönöm szépen a segítséget, és bocsi a regényért
-
Laox
aktív tag
Az új bicajomon lötyög a fék (BR-M396 ). Nem a fék, hanem benne valami. A vázhoz két imbuszcsavarral van rögzítve, viszont látok két torx csavart, ami látszólag a testet fogják össze, azokat kellene meghúznom, vagy inkább vigyem szerelőhöz, ha nem értek hozzá?
-
imyourfriend
őstag
válasz
Hasaggymeg #69616 üzenetére
[link] Ez már a ló másik oldalán van, de általában ennyire tiszta a bringa.
-
deicide
veterán
válasz
Hasaggymeg #69612 üzenetére
Bringás WD40-el tisztítom, áttörlöm és szintén Rosebikes-ról rendelt láncolajjal csepegtetek egyesével minden szembe, aztán letörlöm a felesleget. Ezt kb 500 kilométerenként, azaz jelenleg kb hetente.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
imyourfriend #69614 üzenetére
Keresünk egyet.
-
fpeter07
veterán
válasz
imyourfriend #69588 üzenetére
Nekem a nyugalmi és a max pulzust kellene lemérnem újra. (201 (vagy 204) és 54 volt valamikor)
-
imyourfriend
őstag
válasz
Hasaggymeg #69612 üzenetére
Lassan már ideje lenne megfogalmazni egy karbantartási útmutatót úgy érzem.
-
Vanir
veterán
válasz
alex89 #69608 üzenetére
Miért kell őket cserélni? Zsírzás/újracsapágyazás nem elég?
ghost364: Volt két Joytech agyas szettem is, egyikről sem nyalódott le a cog, pedig kapta az ívet rendesen. Menetrögzítő, és mocskosul meg kell húzni. Az már más tészta, hogy minden más tekintetben kuka az egész.
-
alex89
senior tag
Sziasztok!
Nemrég beszerzett lepukkant országúti gépemen mindkét agyat cserélni kellene (jelenleg 105-ös mindkettő). Nem mondhatni, hogy komoly bringás lennék, keveset is megyek, ezért szerintem nem feltétlen érné meg ilyen szintű, vagy még komolyabb alkatrészebe beruháznom. Ti mit ajánlanátok? Elég egy Claris, Sora szint vagy vagy jobb lenne egy drágább Tiagra vagy iparis Novatec
-
Zola007
veterán
válasz
Valkűr #69605 üzenetére
nem igazán megyek olyan helyen, ahol kellene az XT, jó lesz a Deore.
ha egyelőre csak elsőt akarok venni, akkor hol érdemes?
valamelyik külföldi webshop szállít ingyen?
ebayről vett már valaki ilyesmit?Esetleg ha van a fórumon valakinek eladó jó állapotú tárcsafék szettje, keressen meg legyen szíves
-
ghost364
senior tag
[link] Én ilyennel jártam egy ideig SS-ként, bár ez azért már komolyabbnak néz ki. Persze az oprszágútimhoz képest hajlott, mint a kolbász (Pina FP2). Most egy ilyenem van, ez már sokkal jobb merevségre meg geóra is. Így néz ki jelen állapotában. De hamár fixi, akkor szvsz tényleg legyenek rajt arra tervezett alkatrészek, kevesebb szopás van vele.
maummamut: Szerintem ez alap, meg ilyen 5k-s kontrás tanyabájkra való vackokat sem szabad használni, könnyen szétszakad. Meg a Joytech agyról is mindig féltem, hogy leszakad a cogAz meg no comment, amikor ilyen rozsdás túravázat, meg ékes hajtóművet használnak fék nélkül
-
Zola007
veterán
Van egy Hayes Sole hidrós IS fékszettem 160-as tárcsákka
►
Az elsőt le szeretném cserélni ásványis PM-ra, Shimano preferált.
Tárcsát tudom majd használni vele?Shimano tárcsafékjei közül mi az amit már érdemes megvenni és honnan? (ebay, bike-components, bike-discount, rose, stb)
-
imyourfriend
őstag
válasz
JackFeryll #69597 üzenetére
Köszönöm az ötletet, EFOTT után kipróbálom.
Amúgy gondolkozom a váltáson most jó áron van az új 105-ös szett, csak sajnálom eladni az Ultegra soraim meg a kmc láncom melyek 10-eshez vannak.. mellesleg 12-25-ös meg egy 11-23-as sor van, plusz külön egy 18 fogaskerék.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Death Stranding (PS4)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hálózati / IP kamera
- 10 évbe telhet, mire az USA-ban gyártják az iPhone-t, az ára 3500 dollárra nőhet
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- 3D nyomtatás
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Tőzsde és gazdaság
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- További aktív témák...
- DELL Universal Dock D6000 docking station (452-BCYH) (DisplayLink)
- Samsung Galaxy A04 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell latitude, precision, xps, magyar világítós billentyűzetek eladóak
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5500 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 65B4 - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest