- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Steam Deck
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Milyen processzort vegyek?
- Fujifilm X
- Vezetékes FEJhallgatók
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Androidos fejegységek
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Azt az egyet en is furan neztem, de altalaban stimmelni szokott. A lakas elotti helyet is 200 meter kornyekere lovi be, ami annyi is. Van valahol a varosban egy/több pont, ahol valamiert 0 meterre droppol a magassag, ezt mar tobbszor tapasztaltam, nagyon mokas
A nap vege 135km lett, varosban cirkalos bohockodassal.
(#43138) zoli03
[link]
Strava szerint meg 913 meter. Feladom
Ahol a strava 127 metert ir, nagyjabol ott a legalacsonyabb az elejen, ott az endo 100 kornyeken mozog.(#43142) Hasaggymeg
Fogalmam sincs, melyik ut melyikEverybody lies.
-
Runner_fxr
Ármester
Illetve sokan azt is elfelejtik, vagy inkább nem tudják, hogy amikor egy Magyar nagyker kifizeti a előrendelt készletet akkor azt taiwan-on dollárban kell kifizetni, nem euro-ban. Ezek január-februárban kerülnek kifizetésre általában, az akkori dollárárfolyam a mérvadó. Sokan ezért kénytelenek voltak árat emelni. Persze meg lehet azt is érteni ha valaki inkább külföldről rendel, adott a lehetőség.
Hasaggymeg: Pattogó hang lehet attól is, hogy a pedál betekerésekor nem lett rá elég zsír kenve, vagy valami szennyeződés van a meneten. Te érzed, de kotyogás ne legyen, mert az tönkreteszi a csapágyat. Akkor mindenképp szét kell szedni beállítani a csapágyat, vagy visszavinni oda ahol vetted.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
Porbléma ott keződidik hogy egységes árat is szabhatának, érthető persze hogy kiskernek kell a haszon, de ha úgy nézzük hogy nem jelenlegi árfolyamhoz viszonyítunk (mert bizony megszalad), akkor több különbség.
#47082 Runner_fxr: Akkor 270-280 körül volt a dollár.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Majd írj hogyan bírod,hátha én is magamra kényszerítek egyet.
(#47545) Client...még szép,hogy csinos! Egy alapjában csinos nőt nem fog egy gagyi sisak sem elcsúfítani! Nejem tegnap egy ilyent próbált fel és teljesen el volt ragadtatva tőle. Én csak néztem mint hal a szatyorban...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
Elég ritka dolog, hogy valaki ne találna a fejére passzoló sisakot. A biztonság meg előrébb való a kényelemnél, de megszokható viselet.
(#47539) zoli03: Az olcsóbb kategóriákkal valóban, lehet hogy egy szinten van a lidl sisak is.
Tény, hogy egy márkásabb terméknél a nevet is meg kell fizetni, ez minden mással is így van, ilyen erővel minden márkás termék lehetne lehúzás.
Egy márkásabb sisak kényelmesebb, szellősebb, nem véletlen kerül annyiba, aztán mindenki eldöntheti, hogy megéri e neki azt a pluszt.(#47540) Cathfaern: Megkérdezhetem, hogy ezeket az állításokat mire alapozod? Gondolok itt arra, hogy a bringás sisakok csak arra jók ha kis sebességgel eldőlsz stb. Meg hogy nagy tempónál, nagyobb balesetnél már tökmindegy hogy gagyi vagy márkás van rajtad? Ez azért nem egészen így van. Nyilván ha elcsap oldalról egy autó 50-el, vagy egy kamion akkor tökmindegy a sisak, mert amúgy is olyan sérüléseket szenved el az ember a fején kívül amibe simán bele lehet halni. Viszont a márkás sisakokat igen komoly tesztelésnek vetik alá (közvetlen kapcsolatban állunk az uvex gyárral, olyan súlyokat ejtenek a sisakra, hogy meglepődnél, tompa és hegyes végűt is.), simán megvédheti a fejed akár egy 50km/h-ás tempónál is. Ezt nem lehet elmondani a gagyi sisakokról, hiába tűnik első ránézésre hasonló szerkezetűnek, nem az. Persze eshetsz úgy, hogy eltöröd a nyakad, akkor valóban mindegy.
És csak az agyrázkódás ellen tud megvédeni, koponyatörést is el lehet kerülni, ezáltal az életveszélyes agysérüléseket is megúszhatod.
Nyilván a gagyi sisak is jobb mint a semmilyen, de én nyugodtabb vagyok egy minőségibb sisakban.(#47553) Because: Hát ha tenni se akarsz érte, hogy jobb legyen akkor ne is elégedetlenkedj. Végül is még mindig jobb itt nekünk, mint egy Afrikai éhezőnek, vagy valamilyen háborús ország lakójának.
-
Runner_fxr
Ármester
Én továbbra is azt tudom mondani, hogy szerintem megszokható és hasznos dolog. Ha valaki nagyon finnyás a kényelemre, akkor érdemesebb minőségibb gyártók modelljeit próbálgatni, nem feltétlenül a legdrágábbak lesznek a legkényelmesebbek, mert fejforma függő is a dolog.
Egyébként van amikor engem is zavar, pl ha nagyon meleg van és egy hosszabb szakaszt kell felfelé tekerni. Ilyenkor le szoktam venni és felcsatolom a hátizsákra, amikor felértem a hegyre akkor veszem fel.
-
atok666
őstag
-
Runner_fxr
Ármester
Biztos előfordul itt is ilyen, magam is láttam már olyan hozzászólásokat amik tényleg nem tapasztalatokon alapszanak. Ilyen bárhol előfordulhat, ettől függetlenül aki azért ért a témához az a felhasználási területnek megfelelő árkategóriát ajánl. Én biztos nem ajánlanék az általad is említett felhasználási területhez, családdal hétvégi nyugdíjas bicózáshoz több száz ezres bringát. Viszont van egy minőségi szint amit érdemes megcélozni ha hosszútávon szeretnénk egy megbízható kerékpárt. Egyébként meg nem csak az a lényeg, hogy hány km-t akar az ember tekerni, hanem amikor teker akkor mik az elvárásai a bringájától, milyen helyen, milyen terhelésnek akarja kitenni.
bandus: Pontosan, ott a testbike, bikemag, oda kell menni, ha részletesebb fórumokat keresünk.
[ Szerkesztve ]
-
gtasystem
őstag
egyetértek..
én például megnéznék egy teszkósbringa topikot is ahol mindenki elmeséhetné hogy mi mikorra esett szét lennének rémtörténetek meg minden..amúgy én elhiszem hogy tökjó egy egymillás bringa is de egyerűen odáig el kell jutni..most még simán hülyének nézem aki olyat vesz..
bandus: na ne mondd..amúgy már regisztráltam máshova köszi..gondolom ez volt a vásárlási tanácsadásod..
[ Szerkesztve ]
http://db.tt/fdsEa7Ff <--itt regisztrálj és nem bánom meg..:-)
-
Runner_fxr
Ármester
Szerintem meg az is gond, hogy sokan úgy próbálnak okoskodni kerékpár témában, hogy lövésük sincs a témáról. A saját igényeikkel nincsenek tisztában, a kerékpár kategóriákról fogalmuk nincs, de hülyének nézik azt aki esetleg 10-20 éve űzi a sportot vagy netán ez a munkája. Tán csak nem mond mindenben hülyeséget, az eszükbe sem jut, hogy talán maguk a nem hozzáértő kérdezők gondolják rosszul mert nem értenek hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
Akkor megoldom a dolgot... Olcsóbb kategóriában keresőknek ajánlom pl.: Hollandbringa.hu - örök élet + 1 nap.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
atok666
őstag
Ha tanacsot ker toled vki olyan temaban, aminek te tapasztalt ismeroje vagy, vagy esetleg az a szakmad, akkor a tapasztalatod alapjan fogsz neki tanacsot adni gondolom... Ha en tok laikuskent bemegyek mondjuk a horgasz topicba es orsot szeretnek venni 3000ft-er, gondolom ott is szolnanak, hogy kidobott penz lesz es inkabb vegyek egy masikat... Meg ha a tesco polcan lattam is esetleg ilyen orsot
Atok
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Biztos előfordul ilyen is, de azért szerintem örülni kéne, hogy van egy ilyen topik is és nem kötözködni, most ne érts félre nem konkrétan neked mondom. Csak nem tudom mi értelme van ennek? Azért alapvetően sok segítőkész ember van itt. Sok embernek segítettünk. Persze különböző vélemények vannak, nincs két egyforma ember, de azért alapvetően érdemes ide benéznie annak aki kerékpáros témában szeretne segítséget. Elég pörgős topik, sok esetben pörgősebb mint egy direkt erre a célra szánt bikemag fórum.
És akit valóban érdekel a téma, de abszolút kezdő az vegye a fáradtságot és olvasson is utána dolgoknak, akkor talán nem fog annyi hülyeséget sem kérdezni. De a legidegesítőbb az amikor valaki nem ért hozzá és még kötegszik is. Ilyenkor tényleg elgondolkodok azon, hogy mi a fenének veszem a fáradtságot és segítek, de azért vannak normális emberek szerencsére.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Igazából nem értem a problémád, mert szerintem amiről te írsz az a kisebb százalék. Ha valaki értelmesen leírja mit szeretne, akkor kap is értelmes választ. Ha nekem valaki azt mondja, hogy rövid távokra, városba keres egy bringát amit a lehető legolcsóbban szeretne megúszni, meg nem is akar sokat tekerni. Biztos, hogy nem fogok 70-80k-nál drágább bringát ajánlani. Tőlem ilyet biztos nem olvashattál, hogy élből több száz ezres bringákat ajánlanék. Szerintem kicsit el van ez túlozva. Kismilliószor le lett írva, hogy egy belépő szint újonnan mennyi. 70k körül indul. Aki újat szeretne és legalább ennyit nem tud vagy nem akar kifizetni érte annak nem tudok segíteni. Persze lehet venni 30-40-ért ilyen nevenincs vackokat, de azt én nyugodt szívvel nem tudom ajánlani, ilyen esetben nem tudok mit kezdeni. Az a baj, hogy sok ember fejében a mai napig ott vannak a tesco hirdetések 19990-ért meg 29900-ért hirdetett dánhill bringákról, és azt hiszik onnan indul a kerékpár.
Holott manapság olcsóbban lehet használható bringához jutni mint mondjuk ez előtt 20 évvel. Csak a nagyáruházi sz@rok kavartak be. Manapság egy átlag havi Magyar bérnél is kevesebbért lehet új bringát venni alap használatra. Akinek ez sok az menjen gyalog. Ez ilyen egyszerű.Nem kell pontos szakkifejezéseket betanulni, szívesen segít itt sok ember, de segíteni csak értelmes, legalább alap intelligenciával rendelkező embernek lehet.
A kulacstartó kiszakadása szerintem nem valós veszély, ritkán fordul elő. Egyébként a kikönnyített vázak is erősek. A gond inkább akkor lehet ha esés van, vagy esetleg benézel egy nagyobb kátyút, láttam már karbon országútit eltörve egy nagyobb kátyú miatti esés következtében. Ott egy alu váz valószínűleg megúszta volna.
[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
Egész jó meglátás, de "Bizony, van élet 100 ezer alatt is. Hamar el fogja érni az ember a korlátokat... " nem igaz. 2009 óta nyúzom az első montimat (50k volt anno), és sosem a bringa volt a kevés, hanem az erőm. Mentem vele terepen 50 km/h-val, vele tartom a sebességrekordomat 72,9 km/h-val. Persze versenyen downhillben esélyesem sem volt vele (bár egy ballonos 2" külső nagyon sokat tud adni a komfortérzethez). A pláne, hogy idén is csak felfele tudtam előzni embereket versenyen. Hihetetlen, hogy hogyan mennek lefelé.
Más: Mentem ma egy XCO-t. [link] 13 perc felfelé a köves/betonos emelkedőn árnyékokat keresve, lefele meg 4 perc épített downhill pályán. Úgy 4 percig húzom folyamatosan a féket, annyira meredek.
Egyébként a teljes cipzáros mez nagyon jó dolog!
-
zool1
őstag
+1. De néha van hogy valakinek például, mint nekem elég egy átépítetett 26-os monti is. Én kilógok ezért a topikból, szerintem. Nem azért valószinűleg hogy egy ilyen "egyszerű" kerékpárom van, bár ki tudja... Az is igaz, ha itt előbb kérdezek, most nem ez a kerékpárom lenne, hanem valami kross kerékpár, nagyobb kerékkel jobb vázgeometriával, stb. De ha most nem a fényképezésbe pakoltam volna a forintot, akkor valószínűleg olyan tartományban nézelődnék mint Atok és Tayrol kolléga. És persze lehet hogy a fórum is jobban elfogadna.
u.i.: jahhh és nem irigykedem, és igen meg tudnám venni...[ Szerkesztve ]
-
Client
tag
Én viszont azt látom, hogy ha normálisan áll hozzá a kérdező és nem sajnálja az időt arra, hogy megossza itt az igényeit, akkor általában szépen terelik az illetőt mondjuk a fully irányából a cross kategória felé.
Bár vannak, akik nehezen fogadják el, hogy varosba nem érdemes fullyt venni; nekik csak az a bicikli, de 200-nál többet nem hajlandóak költeni rá és legalább 5 embernek kell győzködni, hogy mi is lesz jó tényleg az ő igényeihez.Ex - WaterLo
-
razzorr
őstag
Szerintem sem fog már nyerni szakaszt Sagan. A zárót persze akarja mindenki,de Greipel agyonver bárkit a hatalmas combjaival. Hatalmas egyéniség Peter,de egy link és nagyon hangulatember,bárcsak magyar lenne.
Ha valami pech nem jön közbe, Froome-ot nehéz lesz megverni. Szerintem övé lesz a végén a sárga.Geraint
Thomas hogy lefejelte a villanyoszlopot és beesett az árokba,fel is ugrottam a TV előtt. Csórikám.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Az attól függ.A legegyszerűbb ha picit feszíted,ergo tolod ujjaddal a pöckölőt,de csak annyira,hogy megfeszíts és még ne válts.Ha halkul akkor feszes,ha meg hangosabb lesz akkor laza.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
313313
addikt
Bovdenen kívül még a váltó végállás csavarjai lehetnek rosszul beállítva...
Nem váltasz keresztbe? Milyen fokozatokba ér bele a váltó a láncba?HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Először is nézd meg kézzel tovább tudod-e tolni a váltót a jó irányba felfele és nem fexik-e fel a határoló csavaron lefele.Ha nem tudod tolni,vagy felfexik akkor a határoló csavar(ok) nem engedi(k). Amelyik irányba kézzel még megy,de nem tudod váltani akkor engedd vagy éppen feszítsd a bovdent szükség szerint amíg jó nem lesz.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Persze,hogy igen és akkor az egynaposokról nem is beszéltünk.Pénz és szervezés kérdése.Amúgy péntek délután egy szakasz Budapesten keresztül,forgalomlezárás nélkül,az autók között is jól megrostálná a mezőnyt...és ott valamelyik magyar bringafutárnak is lenne esélye szakaszt nyerni.Mondjuk fixivel.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
D.Orion
veterán
Nézd végig kikockázva a videót és rájössz, hogy mi lett volna a kimenetel, hogy ha a kísérő kocsik nincsenek ott.
Egy képet linkelek csak a videóból amiből látszik, hogy a versenyző is tudta, hogy nem tudja bevenni a kanyart és már a lehető leghosszabb lassításhoz vette az irányt. Majd rájött, hogy be fog elé fordulni az autó és ugrott is ki alóla a hátsó kerék.
100%-ig biztos vagyok benne, hogy sokkal finomabb lett volna a megállása, mint ez a 0-60ra lassulás egy kocsi oldalában.A motorosok meg... A rendőr lezárta úgy ahogy egy hagyományos közútinál szokás. Csak itt 60km/h-val jön a biciklis, és ez nem volt a fejében. A másik pedig akinek nekicsattantak végül az valszeg eü-s. De nem volt elég körültekintő ő sem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS routerek
- E-roller topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Robogó, kismotor
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- iPhone topik
- Steam Deck
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Milyen processzort vegyek?
- További aktív témák...