Hirdetés
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
6030D #323008 üzenetére
Most, mire végre én is vettem egy BOA-s cipőt kiderül, hogy ordas kamu a
előbb megy szét a cipő mintsem elszakadna az a nylon zsinór
?! -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
stickermajom #322959 üzenetére
Hát már én sem XC gumikon tolom mert sikerült benézni a legutóbbi vásárlásnál, hogy nem csak T5,7 és 9 van a Specinek hanem S-Works, Control és Grid (meg további húsz), így Grid lett ami minden csak nem XC...kemény és vastag, na meg nehéz is.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
arcitec #322953 üzenetére
Lehet, hogy még annyi sem, de a kérdés inkább az, hogy minek?...vagyis ha elég csak a tej miért tennél még egy-egy belsőt is oda?
Kábé mintha tejes rendszernál még defektálló, vastag és nehéz külsőt is használnál +ban, ne tudjon átmenni rajta a tüske.
#322955stickermajom...meglehet, ugyanakkor tulajdonképp minden furatnál kvázi "sérült" a felni felületkezelése, a küllöfejek mellett meg bejuthat a nedvesség, mely aztán alulról megindítja a szalagot, így itt-ott bejuthat a küllöfejekhez is az esetlegesen korrózív tej...egyelőre amolyan first world problem-nek érzem én is, de na...
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
arcitec #322949 üzenetére
Montiba nem szoktak tejes belsőt, és ha már az utálatos tejre kényszerültem, a legcélszerűbb és leggyakoribb bevált megoldást választottam, a TL
rendszert
...kényszerültem, mert ha nincs annyi defektem én biztos nem töltöttem volna be azt a xart a gumimba, súlyban semmit sem nyertem, sőt, macerában viszont sokat veszítettem. A példátlan defekttűrés miatti biztonság ugyanakkor megér minden pénzt, nem kell belsőt hordozni magaddal ( a pumpámat is csak cipelem azóta, szinte fölöslegesen), nem félsz vele áthajtani árkon-bokron és mintegy nincs felütéses defekted.
#322951MC Pite...a 300ml pont faxa 2 48-as gumiba és marad is kicsit utántölteni, én jó szívvel ajánlom!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Dark Archon #322947 üzenetére
Volt olyan időszak, mikor nagyjából már tudtam is amint defektet kaptam, mert az azonnal megtörtént ha picit is
letámolyogtam
a 2arasznyi széles ösvényről...90%-ban ki is lyukasztottam a belsőmet, csakis a kis sávon lehetett viszonylag biztonságosan közlekedni, főleg az őszi-tavaszi gyérítések idején mikor a munkagépek teleszórták az egész erdőt tüskével. Aztán átálltam a sötét (tejes) oldalra, főleg itteni ajánlásra betöltöttem a Stan's-t és direkt lementem a necces heklyeken a dzsumbulyba tesztelni...és bevált. Olyannyira, hogy egy a télen szobában nyáron meg aszfalton bringázó már nem tud meggyőzni az ellenkezőjéről.
Ugyanakkor persze ha tényleg megeszi küllőim fejét, mint ahogy ezzel riogattak már, és ez megtörténik még mielőtt már amúgy is kukázni kellene a kerekeket, akkor muszáj lesz kipróbáljak valami mást is. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Toobee #322938 üzenetére
Akkor mehet a Stan's is Dark kolléga #xaragarmin listájára?
Amúgy meg amíg itt Fóton a Somlyón nem bizonyít egy tej addig marad a Stan's mert 9 szúrásos defektet 4 hónap alatt aligha hozott össze sok ember itt a fórumon.
Kökény, Galagónya, Csipkebokor és Akác tüskéi rongálnak itt mindent, lyuggatnak gumit, tépnek ruhát (szinte minden ruhám és kesztyűm lyukas
)
#322943stickermajom...volt leszedett gumim melyet sajnáltam még kukázni (aztán végül mégis az lett
) melyen évekig száradt a tej, de az sem tűnt könnyen leszedhetőnek.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Dark Archon #322913 üzenetére
A mezei Stan's...nem a réjsz...de az sima zuhannyal nem jönne le az biztos.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Dark Archon #322906 üzenetére
Én is csak akkor cserélem, de alig volt olyan, hogy a ~2 év után megbontott rendszer tökéletes legyen, legtöbbször valahol már minimum gyanús...és nem is a leragasztás a macera (szerintem) hanem előtte tökéletesre tisztítani azt a taknyos felnit.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Dark Archon #322892 üzenetére
Engem is vonz a kompakt, lyukmentes felület amely tömör egységet képez a gumival minden szalagmizéria nélkül, kérdés megéri-e
...a szalagot meg ugye nem egyszer kell feltenni, hanem előírás szerint valahányszor gumit cserélsz, jó esetben ritkábban, rossz esetben meg...valahányszor elcseszed, rossz a szalag minősége, stb.
#322898vallas...egy ideig én is kiszuperált lánccal operáltam, de aztán vettem egy ilyent.,mely bár 10-essel kezdődő sorokra hivatalosan nem jó, boldogulok vele azon is.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
ZavaBalazs #322876 üzenetére
UST stands for Universal Standard Tubeless, and it refers to a very specific, two-part. system consisting of the rim and the tire. The UST system was developed and introduced. in 1999 as a partnership between Mavic, Michelin, and Hutchinson
...This system is known as "road tubeless" and was made popular by Mavic. Some companies still refer to it as "UST style", however, UST is actually a specific interface between the tire and rim which was developed by a partnership between Mavic, Michelin, and Hutchinson. Because there are no holes in the rim bed, the tubeless tape is not required to seal the rims
Számomra nem 1értelmű...vagyis igen, de mintha láttam volna a Mavic honlapon UST-nek titulált felnit lyukakkal....de lehet rosszul emléxem.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
fulton #322787 üzenetére
Bevallom nem rendeltetésszerűen használtam, vagyis pulzust is akarva mérni futás közben feltettem a pulzusövet és zsebemben (kezemben) a Brytonnal próbáltam futni...aztán hol pulzus nem volt, hol meg GPS, miközben kerékpáron simán ment mind2. Már amúgy is jobbra szerettem volna lecserélni (a nagyobb 4h köröket nem akarta istennek sem feltölteni csak kábellel), de gondoltam futni jó lesz...hát nem, hihetetlenül idegesítő volt, hogy több próbálkozás után is csak 10-30 perc után talált GPS-t, vagy éppen pulzust...aztán egyszer megterveztem, hogy ha ma sem műxik jól földhöz verem, vagyis jól földhöz verek végre valamit ami nagyon idegesít. Ennyi...
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
lsebestyen #322781 üzenetére
Ja kkor az azért xar, mikor Garmin mellett döntöttem (brájton után, mely első volt amit úgy a földhöz vágtam csak úgy bosszúból, tervezetten, hogy összetört
) azt olvastam, hogy nem a készülék hetvenezer hanem a szoftveres háttér melynek gerince az alkalmazás.
#322763
dom1n0...ja feszítsd magadra a 135 eurós gatyát, hátha utána nem lesz jó a trónörökösnek sem. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
lsebestyen #322777 üzenetére
Telefonra gondolsz, hogy kell?...vagyis ez megy karúnak telefon nélkül is?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
dom1n0 #322769 üzenetére
Ez jellemző, addig segítőkészek amíg leperkálod a pénzt utána meg már a következő, nagyobb pénzt hozó eladásra koncentrálnak és te már kis hallá silányulsz filléres kormányszáraddal. Próbáld úgy, hogy szeretnél egy újabb kerékpárt vásárolni és kérsz egy rövidebb stucnit is pluszban.
...aztán lehet csak rossz a szervezés és az apróságok elsikkadnak valahol a hirtelen jött szokatlan meleg miatti vásárlódömpingben.
#322774
lsebestyen...Garmin Connect Mobile will download software updates automatically behind the scenes while your device is connected to your mobile phone. There are no steps required for you to take to obtain the latest software.
...ugyanakkor a térképek frissítése nem egyértelmű, egyik azt írja megy automatán bluetooth segítségével, másik meg azt, hogy rá kell kábelezni PC-dre, így isten tuGGYa.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
lsebestyen #322761 üzenetére
Én ilyent vettem valahol (alin?
) és használom minden béna, esetleg leszakadt (gumi)fedél esetén.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Eredetileg Runnernek tettem fel privátban a kérdést még a tegnap, de nem tudom hol bóklászik éppen és a gyerek sürget, így beteszem ide is hátha...
Szia Runner fórumtárs, véleményemet kéri Kaliforniában élő keresztfiam 2 kerékpárról és mivel villanyos és enduro, gondoltam megkérdezek valakit aki ért is hozzá.Kérlek alkalomadtán véleményezd nekem.
1.Spectral:ONfly CF 8
2. YT Decoy Core3...esetleg ha tudsz jobbat hasolnó árban, kategóriában.Köszönöm. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
-=RelakS=- #322668 üzenetére
Zsírsárt szerintem legjobb mechanikusan eltávolítani, lepotyog és összeszeded...ehhez nem hiszem elég kemény a pipatisztító. Én személyesen nem szeretem az oldószert a zsírsárra mert feloldja és minden tiszta fekete fröcsennő dzsuva.
Mondjuk nálam a WD40PTFE miatt kevés képződik, de azt sem oldom semmivel, levakarom a legszárazabb állapotában a láncketrekekről ha van mit és összeszedem azt a csipetnyi xart ami lehull.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Speedy007 #322664 üzenetére
Vékony hegesztőpálcát, rossz kést, vagy éppen vas fűrészlepot be lehet egyenként lógatni a sorok közé miközben pörgeted, így minden zsírsárt, vagy egyéb szilárd szennyeződést leszedhetsz a tányérok oldaláról és eltávolíthatsz onnan...csak ne otthon a perzsaszőnyegen csináld.
#322669
Victoryus...esetleg cseréld a csavarokat galvanizáltra. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Speedy007 #322659 üzenetére
Én 40 éve kerékpározok, de még soha nem éreztem a sor szétszedésének szükségességét...hacsak azért nem, hogy a korábban egyoldalúan használt sor néhány elkopott lánckerekét külön kicserélhessem a teljes sor kukázása helyett. Ha rendbe van tartva a hajtás (nem waxxal, ugye
) a nagy ritkán bedarált vegetáción kívül aligha van valami a lánckerekek között.
#322662Speedy007...az egyre több sebességű sorok és óriási, nehéz, acél lánckerekekket muszáj egy könnyűfém keretre rögzíteni, hisz még így is marha nehezek a sorok...képzeld el indegyik kerék külön rögzülne a szabadonfutóra egy ötvenes már egyedül is lenne vagy 100 gramm.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
DrDobos #322651 üzenetére
Milyen kerékpár?...vagyis milyen árfekvésben van, mert van ott egy szerviz mely egy váltóbeállítással talán megbirkózik, de az nem
csóróknak
való....amúgy itt vannak szervizáraik., inkább akkor lehet gond ha kell anyag is mert alkatrészáraik megállapításánál feltehetőleg nem szívbajosok dolgoznak.
#322652
attiss66...vigyázz nehogy összezavarodj és megolajozd a zsákot majd szétverd a bringádat ököllel. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Lajmund #322646 üzenetére
Szerintemteassetódmiafeleség!
#322647
attiss66....fú ezzel most alaposan magadra zúdítottad a waxon hömpölygő népharagot itt!Amúgy meg, ha alaposan törlöd minden kenés, és minden egyes menet után (alaposan azt jelenti, hogy ujjacskádat végighúzva rajta nem, vagy csak alig lesz fekete) akkor az olajos kenés is elég jól kezelhető.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
mauimagic #322634 üzenetére
Én a Stravaval rögzíttetem és jó, hogy szólsz mert tegnapelőtt első tárcsát cseréltem (rámértem és már csak 1,2 mm volt
), de még nem jegyeztem be majd lássam mennyit megy. Ami meg a gyantát illeti majd megtérek ha lesz olyan mely mehet becsúszóra, váltócsapokra, spd pedálra is nem csak láncra és...lábra.
Ugyanakkor be kell valljam, hogy fulton és DarkArchon kollégák teljesítménygrafikonjai mellet még ez a látszólag kimeríthetetlen gyantatéma is egyenesen felüdülés nekem.
#322635stickermajom...az e-bike nem célzás volt, hirtelen nem találtam jobb képet.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Napfénysüti #322627 üzenetére
Ja, így visszaolvasva tényleg olyan kívánatos minden második héten csatlakozni a waxolás nyűgjei című véget nem érő sagahoz melyben a rásquirtelek a gyári kenőanyagra/porra/sárra/vízre havonta egyszer és 100e km elmegy egy láncom tábor megküzd a vegyészek táborával, akik úgy vásárolják össze a titkos összetevőket és MI vezérelte ultrahangos mosókkal, meg méregdrága gyantafőzőkkel felszerelt boszorkánykonyhákban kotyvasztják főzeteiket, hogy aztán szigorú számadású nyomtatványokon is vezetett rotációban használt láncokra aplikáljanak. 🤭
#322628stickermajom...olvasva, hogy
Magas az autó, kellett mindig a kis létra felpakolni a bringát a tetőre és a tököm kivolt egy hosszú nap után vele.
azt hittem ez lesz a vége. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Speedy007 #322561 üzenetére
Inkább ilyent végy, ez jó a külső rögzítőgyűrűs féktárcsára is, ráadásul nem kell tolni mint állat a csapágyra nehogy leforduljon, sőt, rá tudsz vele húzni felszerelt hajtókarral is mondjuk ha esetleg lelazulást gyanítasz.
#322564sebgutkopf...a "gyári" láncvonalak között alig van különbség (talán 2 mm), legfeljebb inkább féloldalra kell hézagolni azt a néhány mm különbséget a boost/non boost között ne menjen el még jobban a láncvonal, amennyire lányom tolja nem is fogja észrevenni, hogy az un. Q faktor /2 nem éppen a váz mértani közepe is.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Próbált már valaki boost (148mm) hajtóművet sima vázba (142mm)? Megspórolnám lányomnak az új hajtóművet lecserélve a régi 3 tányérost az én kiszuperált egytányérosomra, melyre természetesen vásárolnék a kopott helyett egy új tányért. Én úgy gondolom, hogy néhány hézagológyűrűvel áés kis vízzel elmenne.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Narxis #322480 üzenetére
Én ezt úgy húztam meg (persze szerelésnél, szétpakolva vettem észre én is, hogy hoppá, ezt majd hogyan fogom
) ,hogy előre-vissza forgatva az ibuszkulcsos darabot, közben egy helyen ahol kézre állt lapos csavarhúzóval a másik darabot egy-egy picit minden lazításnál forgatva a másikkal, majd húzásnál meg nem engedve forogni, egyre jobban rászorítottam mígnem bika lett.
fulton...dobd le, nem kell annyi minden arra a bringára.
...én tegnap kattantam le a pulzusmérésről, a Magene bexart és úgy döntöttem ennyi volt többet nem vásárolok ilyent, innen tova ösztönből nyomom mint korábban...amíg a csapásszámmérő is bekrepál, aztán az a mező is felszabadul a Garmin kijelzőn.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
MC Pite #322462 üzenetére
Persze, ha egyből sziklakert vár az ajtód előtt és az első percekben már össze-vissza locsog benne az a néhány ml olaj megnedvesítve a szivacsokat, de ha mégsem, és azután, hogy mondjuk néhány napig áll kapja "szárazon" a kis aszfaltos becsúszásokat a sziklakertig, nem árt ha azt a patyolattiszta becsúszókon túl mondjuk olajjal rendesen átitatott szivacsok is segítik.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
dom1n0 #322401 üzenetére
Ülj picit hátrább nézd meg enyhül-e csuklódon a teher, ha igen mehet hangyányit hátra a nyereg. Amit még a nyereggel lehet az a hátrabillentés, ugyancsak picit, hátha. Ami a telót illeti enyém legalább 2hetente 1x hanyatt van fektetve a kocka néhány órára...irigyli is a zasszony.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
SteveAd #322368 üzenetére
Pont az a nehéz, balról balra vinni ívek és ráhagyás nélkül mikor fent tulajdonképp teljesen jobbra vezetve indul az a sprőd bowdenház a bandázs alól. Én is azt tapasztaltam, hogy valamicskét javítani néha lehet, de a kidörzsöléseket teljesen elkerülni csakis matricákkal megoldható...sőt, gyakran azzal sem, mert ha nem figyelsz gyorsan átszakadnak azok is és mire cserélnéd már gyakran késő, sérült a vázfestés is.
Terepen ráadásul, ahol folyton forgatod a kormányt és rázkódik, csapkod a sok tyúkbél ez 6ványozottan igaz.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Dark Archon #322329 üzenetére
Én úgy hajtani nem igazán tudok, vagyis csak úgy tartom meg magam ha vízszintes hajtókarokkal rátámasztok lábbal is.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Rodzser Mór #322319 üzenetére
Ha rápöx azonnal kiderül.
#322323szacsee...sok minden okozhatja a (karjaid) csukló túlterhelését mint pl. a nyereg dőlésszöge (legyen kb. vizszintes, vagy picit hátra billenjen), távolsága a kormánytól (minél messzebb van annál kevesebb a teher a karokon), alacsony kormány (átlagmugliként aki sportol legalább egy síkban a nyereggel, vagy csak kicsit lentebb/fentebb), és ugye a törzsizmok edzettsége (fel kell tudd emelni kezeid a kormányról és megtartani felső tested úgy, hogy közben nem változtatsz testpozicíót, de nem is esel előre). Azokat a markolatokat meg én személyesen nem szeretem, de biztos el kell találni helyzetét ahhoz, hogy kényelmes legyen.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Rodzser Mór #322306 üzenetére
Amikor kiveszel egy feltehetőleg lyukas belsőt 1. felfújod és megnézed hol ereszt.(amúgy is kár kidobni ha foltozható) 2. Megvizsgálod nem maradt-e még mindig valami a külsőben ott, vagy akárhol, ami okozhatta a lyukadást...vagy egyáltalán valami, ami majd az újat is kilyukaszthatja.
Ha ezek mind megtörténtek akkor esetleg megvizsgálod a szelepet, nem ott ereszt-e az új belső, de én az újat is fel szoktam fújni csak úgy feszesre néhány percre beszerelés előtt, míg előkészítem a cserét, lássam rendben van-e, mert már volt több olyan esetem is mikor az úgy gyári hiba, nem megfelelő tárolás stb. miatt már startból lyukas volt. Ha mindez kilőve akkor pedig lásd a te háeszed után a másodikat. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
ZavaBalazs #322259 üzenetére
Ennek aztán ott figyel minden is a sisakján, nem csak visszapillantó.
ReFleXx...raksaksz szabály szerint talán 50 óra, de akkor én évente 8x kéne vigyem.
...amúgy meg felhasználasfüggő, én 400 óra-6e km-80e m szint-75% terep/év alatt végzek egy kisszervizt félidőben és végeztetek egy nagyot évente. Mindig azt mondják, hogy tip-top és nem nagyon kell még szivacsot sem (!) cserélni benne.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Csokicsibesz #322244 üzenetére
Én azt szoktam, hogy az évi 1 (
) nagyszervizt a januári uborkaszezonra tervezem és megvárom ott helyben a javítást, sétálva egy órácskát azon a Kusturica filmbe illő telepen...újabban ki sem szerelem (csak villa, ugye).
stickermajom...én is sokallottam a 30 ezret idén a Reba-ra, úgy, hogy semmit sem kellett cserélni benne.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Dark Archon #322200 üzenetére
Én sem gondolkodnék cserén helyedben, főleg azután nem, hogy annyit nyűglődtél a mérettel...jó az a váz mindenre, a hajtást/váltást/fékezést meg lehet grevölösíteni ameddig csak akarod, ha éppen rádjön elrontani azt ami már most is jó ...az viszont, hogy ennyire más testtartás szempontjából a görgőzés vs."rendes" kerékpározás, még számomra is meglepő.
...és roppant érdekes, hisz nem is terepezésről beszélünk, ahol mondjuk érthető! 🤔
#322199mauimagic...beosztottam is valami magyaroknál volt ott, de ő nem panaszkodott a szállásra...azt viszont mondjuk említette, hogy 2 Whisky-vel kezdte reggeleit, úgy meg már aligha jelenthet gondot egy kis penész.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Hasaggymeg #322197 üzenetére
...az a Ridley amit mauimagic bérelt Afrika partjainál, na az gravel, 24/42-vel (0,57-es ratio) tényleg falat lehet mászni.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
stickermajom #322188 üzenetére
Fú ez engem is zavar, majd aztán jól rásül a napon és le sem lehet szedni csak oldószerrel.
...a kis füzetecske viszont profizmusra hajaz.
Ami meg a görgőt illeti, akkor mikor a kinti kerékpározásra is néha úgy kell rávennem magam (mert fáradt vagyok, vagy éppen nincs kedvem, vagy unom ugyanazokat (az időhiány miatt még elérhető) köröket, vagy, vagy...) a görgőzés valószínűleg teljesen megölné bennem ezen hobbi iránti minden szeretetemet.
#322190
Dark Archon...lassan de biztosan sodródsz egy "murvabringa" vásárlása felé. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
zsocy #322137 üzenetére
Faxa!
...amúgy meg nem neked van egy további kínai vázas drímbíld meg egy villanyváltós Wilier is?! Lassan gyűjtő leszel.
RelakS...bal térdem, mely ugye 2013-ban mintegy xarrá tört, azóta is rendszeresen bünteti a mozgáshiányt és díjazza a kerékpározást, általában messze nem csak amolyan bemozgatósat hanem (számomra) komolyan megterhelőt.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Lajmund #322124 üzenetére
Hát én azt tapasztaltam, hogy ez a 15 nem az a tizenöt, vagyis ahogy az utcára is nehéz öltözködni most mert reggel -2, délután a napon meg +18°C van úgy az erdőben is a napos oldal mondjuk 16 óráig jó 12°-15C fölötti "meleg", aztán hirtelen süllyed 3-5 köré az északi, vagy árnyékos oldalakon...vagyis lyenkor a legnehezebb elkerülni azt, hogy váltakozzon az izzadás/fázás, de hát ez egy ilyen szakma. Én még a téli nadrágban nyomom vastag zoknival, de már nem bakancsban, vékony montis kesztyűvel és csak vékony hosszujjú aláöltözővel a táli kabátom alatt...így kicsit megizzadok, majd kicsit fázok, amolyan kompromisszumosan.
#322128f4lcon...mire kész leszel eléd áll a gyerek és kér tőled egy focilabdát meg a hozzávalókat mert ő focizni akar, nem bringázni.
Amúgy tudom milyen érzés, én is raktam már össze másnak (többek közt lányomnak is) kerékpárt mely aztán kutyának sem kellett.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Hozzászólásokat nézve bizonyára elkezdődött a tavaszi waxbefőzés idénye, amikor a szobabaicikliseket kicsalogatja végre a napsütés picéikből, kazánházaikól mint a medvét barlangjából, és muszáj lesz nekik újra waxolni...mindent...lábat, láncot. 🤭
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
mauimagic #322062 üzenetére
Tőlük vettem a villanyváltót is ami meglepően jó árban jött ki, de akkor nem figyeltem fel, hogy egyéb áraik is ennyire jók lehetnek...korabban talán néha a Rose versenyezhetett a spanyol BikeINN áraival, az összes többi németajkú (Bike24, Bike Components, BD, vagy r2) drágább volt...most a Rebám drágább ott mint itt a Sid Ultimate.
...amúgy ma rendeltem 2 db RT70-es tárcsát (160+180mm) és egy oldható láncszemet XT8100-ba (egy láncszemmel kevesebbet vesz fel az X0 váltó mint az XT8100-as
) a Bike24-től ami ott valamivel olcsóbb mint amott.🤔
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Dark Archon #322014 üzenetére
Akkor ha megveszem a kibontottat nagy valószínűséggel a tiédet kapom?
#322018
Dorian...az a decas már biztosan megvéd, ugyanakkor nem mindegy mennyire nehéz, meleg, kényelmes, becsípi-e hajad a zárja, stb. Az ismert nevek már egy + itt is, mint mindenhol. Ami a deca mellett szól ugyanakkor az, hogy felpróbálhatod. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
mauimagic #322000 üzenetére
Kummantasz, most jött haza onnan egy beosztottam és azt mondja végig jó idő volt...
...mondjuk azt is mondta, hogy végig ittak és bringást sem sokat látott.
#322005
attiss66...
#322007
Dark Archon... ez a férfi/nő szín csak a marketing propaganda agyszüleménye, ami sajnos mélyen beívódott az ember agyába....fulton kömplítli diszögrísz. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Dark Archon #321988 üzenetére
a ciklusomra meg majd rájön...neked még van ciklusod?! Azt hittem túl vagy már a menŐpauzán!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
parandroid #321984 üzenetére
Én is mindenkinek kerékpáralkatrészt, kiegészítőt, ruházatot vásárolok ajándékba (ha kell neki, ha nem
), és azt is kérek mindekitől.
...arra sajnálok legkevésbé költeni.
#321976attiss66...amúgy ez orbitális szervezői tévedés, sokkal rosszabúl is elsülhetett volna a mezőnyhajrában hatvannal száguldó mezőnynek a nézők közé rongyolni, még szerencse, hogy mindenki a kordonra tapadva várta a befutót és csak kevés lézengő volt a párhuzamos úton.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Lajmund #321967 üzenetére
Naivság lenne azt hinni, hogy xarral etetésünk helyi sajátosság lenne, ami meg speciel a fagyit illeti alig lehet azokból az alapanyagokból olyan állagot színt és főleg aromát elővarázsolni emulgálószerek, koncentrátumok, színezékek, gyakran hidrogénezett zsírok és sok hozzáadott cukor/édesítőszer nélkül, ami nem azt jelenti, hogy nincs, hanem azt, hogy ritka mint a fehér holló.
fulton...a Penny pont arról híres, hogy ott minden minőségi prémium termék, továbbá kézműves, bio és termelői.
...holtversenyben a másik bajnokkal a COOP-al.
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
ReFleXx #321922 üzenetére
Pénteken én is "dagonyáztam" egyet mert hiába próbáltam kerülni a sárt belefutottam olyan mászásba is ahonnan vissza kellett forduljak, annyira megrakódott a gumi...persze nálam a sárférőhely sem az igazi, a 2,35-ös guminál már biztos nem az előírás szerinti, ezért pucolja is rendesen a láncvilla a gumikat.
...a dagonyázás meg azért idézőjelbem mert a műfajban tulajdonképp csak kispályás vagyok, kerülöm a sarat mint ördög a szentelt vizet.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
6030D #321765 üzenetére
Egy visszatérő, és továbbra is ismeretlen okú fejfájás miatt írtam táblázatba majd egy évig alvásidőmet (#nóájvaccs
), folyadékbevitelemet meg néhány további parmétert és 6,5 óra alvás jött ki átlagosan. Így 55 után úgy érzem nem is kell/tudok sokkal többet aludni, 7végén is felébredek 7 után.
Ami viszont a folyadékbevitelt illeti (minden folyadék, mint víz, tej, leves stb.) csak akkor haladta meg a napi 1,5 litert ha kihajtottam magam a melegben, vagy valami nagyon sósat ettem.
Ami a fagyit illeti, csak azért hoztam szóba mert bár lehet tévedek, de Stravara töltött képei között aránytalanul soknak tűnt a fagyis...amiből ugye, ha nem tudnám egészségtelen én is tulajdonképp bármennyit meg tudnék enni mert marhára szeretem. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Dark Archon #321762 üzenetére
+Toobee...ennek pont a fordítottja, vagyis "nehezebb megemészteni" azt a szénhidrátot mely sok rosttal (pl. teljes kiörlésű, vagy éppen zöldségekkel viszed be), némi zsírral, vagy fehérjével megy be, és ez is a cél hisz a gyors emészthetőség az egyik fő baja modern étrendünknek ahol minden amit beviszel azonnal és teljesen felszívódik (fehér pékárú, cukros üdítő), egyrészt nagy löketet adva a vércukor szintünknek másrészt alig képezve salakanyagot mely ugye a normális bélműködés alapfeltétele...legalábbis én így tudom.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Matska #321717 üzenetére
Sajnos nem egyszerű feladat olyan találni mely ne 90 összetevőből állna, gyakran hidrogénezett/részben hidrogénezett zsírok, emulgeáló szerek, hozzáadott cukor, stb...én eddig csak néhány olyant találtam mely mondjuk datolyahúsból készült hozzáadott cukor nélkül, de sok sikert kívánok...és egy nagyítót elolvasni az összetevőket.
#321713fulton...segítségképp.
( a fagyi mindenhol ott szerepel a kerülendő ultrafeldolgozott élelmiszerek toplistáján, szerintem azt is megérjük, hogy tiltva lesz.
) Ja, és ne akard, hogy a Stravan szereplő összes fagyis képedet idecsatoljam!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
dom1n0 #321706 üzenetére
Fiatalon ki törődik ezzel, a súlyom rendben volt aztán gondoltam az pont jó indikátor.
...ezt leginkább fulton-nak írom, aki leginkább fagyikkal meg benzinkúti kajával szelfizik és akinek talán még nem késő helyette magvakat, aszalt gyümölcsöt vagy éppen valami egészséges gabonaszeletet részesíteni előnybe. (aláhúzás a nagyarányú műzlinek nevezett xarok miatt)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- DJI Goggles V2 drón szemüveghez való iFlight Crystal Patch antenna +Stubby
- DJI Mavic 2 Pro drón - 1" Hasselblad kamerával - 2 akkumulátorral
- Oakley Five Square OO9238-04
- DJI Mavic 3 / Cine / Pro / Classic drón koffer (B&W International Type 4000)
- DJI FPV drón akkumulátorok - hibátlan állapotban, kevés töltéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest