Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Thulcandra
senior tag
válasz anorche1 #13424 üzenetére
Egész egyszerűen megnézek egy halom térképet és magam megtervezem. Igaz én mondjuk úgy cross - country túrás vagyok, tehát minden lehetséges utat kihasználok A -ból B -hez jutáshoz, legyen az egy földút a szántók között, vagy egy töltés teteje.
Legegyszerűbb turistatérképekkel kezdeni, tájékozódni, hogy van-e kijelölt, vagy ajánlott cangás útvonal, kerékpárút. Ezeket szoktam aztán műholdképes térkép segítségével összekötni mellékutas és mindenféle nem aszfaltozott szakaszokkal.
" Ride away from falling ground, ride away from the big black cloud, ride away until the day come that we all live in a 2 wheel nation "
-
fpeter07
veterán
válasz anorche1 #13424 üzenetére
Tervezés helyett én inkább tesztelek. Elég sok időbe telne minden egyes utat ellenőrizni, hogy vajon lehet-e arra menni, avagy sem. Az utóbbi években inkább erdőben és mezőn szoktam menni, ott a fák miatt eleve lehetetlen megtervezni az utat. Ráadásul az erdei ösvények előszeretettel végződnek zsákutcában. Mentem már másfél méteres fűben is, mert nem fordultam vissza. Ez még a jobbik eset.
Hangulatos kóborolni a környéken. Mondjuk én mindig a kitaposott utakat járom, így Veszprém térségében nagyon el vagyok veszve... Pontosabban még nem találtam meg magamat. -
pengemetal
aktív tag
-
Toomy
senior tag
válasz anorche1 #13436 üzenetére
Rengeteget bringázok és tiltott helyen is. Idáig a 1,5 év / 48ezer km alatt Kaposváron fogtak csak meg. 5000 volt a tiltott helyen tekerés és 1x figyelmeztettek. Inkább az oktató autósokkal van a nagyobb gond. Aki rád dudál az még elmegy, de aki direkt leszorít az útról - holott sehol senki csak Te meg a delikvens -, na azt úgy rúgnám fel mint a büdös sz@rt. <-- Sorry a kirohanásért!
[ Szerkesztve ]
-
-
-
imyourfriend
őstag
válasz anorche1 #14411 üzenetére
Nehogy azt vedd, hátra mindenképpen jó minőségű kell országútira, főleg ha nem használsz sárga mellényt. Inkább legyen 5-6ezer forint egy lámpa és ne üssenek el, mint 2 és megnöveld az esélyeit a
balesetnek. Nem fog baleset történni, de ezek olyan eszközök melyekre érdemes kiadni azt amennyi pénzt megkívánnak és nem a legolcsóbbat venni. -
Zola007
veterán
válasz anorche1 #14414 üzenetére
Velotech 5 ledes lámpa meglepően erős és 30,4-es nyeregcsőre simán felmegy
900 ft körül szok lenni[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
lsebestyen
addikt
válasz anorche1 #14422 üzenetére
Városba is fontos a sisak, pláne, ha autók között vagy, én erősen ajánlom. Engem eddig egyszer állítottak meg, rendőr + közteres vagy mi, elkezdi nem világít a lámpám, megállok, rendőr mondja a társának h ne szórakozz, mehet tovább. Persze befostam, mert outin nincs se prizma se semmi, csak első hátsó villogó...erre megállít azért mert fényes nappal nem világít a lámpám Cserébe amiért tökre beparáztam elfelejtettem kikapcsolni az spd-t (még kezdő voltam...) be is estem majdnem egy autó alá...
-
-=RelakS=-
veterán
válasz anorche1 #14449 üzenetére
Én akkor b@z3rálnám a bowdent, mikor a legkisebb a feszülése. Ez elöl - hátul a legkisebb lánckeréknél van. Miután be van állítva a hossza a bowdennek sacc-ra, végig kell váltani. Ha nem jó (kicsit karistol/hozzáér), kell találnod egy finombeállító csavart, azzal kell finomhangolni. Ha ez megvan, akkor a két végállásban az L és H csvarokkal tudod beállítani, hogy ne akarjon a lánc leugorni a lánckerekekről.
Ha félrebeszélek, nyugodtan szóljatok, de legutóbb valahogy így csináltam az utánállítást Régen azt hittem amúgy, hogy az L és H az nem csak benyom egy csavart és így megakadályozza a túlváltást, hanem hogy finoman szabályozza a váltó működését úgy, hogy pl H esetén hátul a legnagyobb lánckeréknél nem mozdul a váltó pozíciója, csak a legkisebbnél, a többinél meg egyenes arányban
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
imyourfriend
őstag
válasz anorche1 #14460 üzenetére
Ahol egyes emberek Dakar versenyen vesznek részt a sivatagban ott mások kerékpároznak. Belegondolva abba hogy mekkora kihívás nekem tekerni itthon 100km-t vagy egy balatonkört, mások meg ennyit hajtanak. De hallottam nemrég egy párról akik minden nap lefutottak egy maratont Ausztráliában.
(#14462) -=RelakS=- : 40 évig azt csinálták, majd mikor nyugdíjbamentek akkor kezdtek el futni.
[ Szerkesztve ]
-
313313
addikt
válasz anorche1 #14694 üzenetére
Ez a rend éber őrein múlik
Mikor mi túrázunk/kerekezünk néha tábla ellenére úton maradunk, eddig nem igazán volt atrocitás rendőr részéről, még akkor se mikor a régi 5-ön kerekeztünk BP-Kecskemét között...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
lsebestyen
addikt
válasz anorche1 #14694 üzenetére
Ha nincs kint a tábla lehet menni, bár én akkor is megyek ha kint van és nincs mellette olyan bringaút amire rá tudok menni outival, mert az sokkal veszélyesebb szerintem. Amúgy néha az a bringaút is veszéyesebb mint a forgalom amin egy kátyú sincs, a sok idióta gyalogos, meg kutyát sétáltató miatt. Ezekkel szoktam azt csinálni h vagy jó hangosan ráordítok mikor pont mellé érek, vagy lefékezek mögötte, általában hatásos, visszanézek, sehol senki
-
313313
addikt
válasz anorche1 #14698 üzenetére
Ez is rendőr függő....
Ilyen világban élünk.Szerk: Egyébként srác majd 15 éve tolja a bicajt, évi 8-10k-kat teker bele, ez az egy afférja volt Többit vagy kidumált, vagy ejnye-bejnyével úszta meg...
Tipikusan hosszútávokat teker, 2-3-4... rendű utakon néha főút/autópálya is befigyel, bicajúton csak ha nagyon muszáj akkor megy (az meg szökő évente 1* fordul elő vele...)[ Szerkesztve ]
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Toomy
senior tag
válasz anorche1 #14698 üzenetére
Tavaly nekem 1 figyelmeztetésem volt, valamint Kaposváron 5000-re vágtak meg a tiltott 2x2 sávoson. Az sem hatotta meg a gyökereket hogy Bp-ről mentem. De azért csóválták a fejüket. Míg felvették az adataimat, addig posztoltam az endomondo-ra, hogy most vágnak meg a gyökerek.
Amúgy a tapasztalat azt mutatja, hogy ha többen tekernek együtt akkor nem igazán foglalkoznak velük a rendőrök. -
Zola007
veterán
válasz anorche1 #14781 üzenetére
első kerék alá tégla
viccet félretéve: átcsoportosítás / másik stucni[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
szjoci
őstag
válasz anorche1 #14832 üzenetére
szerintem ez lesz az: VDO MC 2.0 WL
-
cobranco
csendes tag
-
pengemetal
aktív tag
válasz anorche1 #14861 üzenetére
Szerintem nem. Szvsz ez a régi fajta bicikli pumpákhoz való autós és presta adapter.
"Nem a berúgás a cél, de útba esik"
-
-=RelakS=-
veterán
válasz anorche1 #14883 üzenetére
Öccázé egész készlet van
Lehet hogy bringaboltban olcsóbbé is találszItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Tomi_Sci
őstag
válasz anorche1 #14883 üzenetére
Sejtettem én Csak mobilról nem tudtam képet linkelni. Neked erre van szükséged.
Ha pedig nem akarsz hétfőig várni, akkor itt egy diy megoldás.Más: Hirtelen kellett egy taposó pedál, és csak ilyen volt. Csak én nem látom ebben a logikát? Az egyik fele használható, a másikon a tengely magasabban van a keret síkjánál. (kiálló pöcök oldala)
[ Szerkesztve ]
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
Zola007
veterán
-
Zola007
veterán
válasz anorche1 #15093 üzenetére
simán
ehhez 10mp elég annak aki nem az első lopja
zárra költs ne spybikera
vagy vegyél egy boltbajáróst, amit nem sajnálsz ha ellopják[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
hoffman_
nagyúr
válasz anorche1 #15093 üzenetére
kormányfőként az első rendeletem lenne betiltani. meg valószínűleg az utolsó is
lazán elviszik. 1cm-s drótkötél vicc, azt foggal elrágják. 1cm u-lakat már használhatóbb(bár ott is a 12-13mm-t szeretjük), de 5-10 perc alatt azt is el lehet vinni. csak az u-lakattal szívni kell, azt látják(bár nálunk sokszor azt is lesz*rják), a drótsodronyt viszont seperc alatt levágják, észre se veszi senki.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Zola007
veterán
válasz anorche1 #15111 üzenetére
adapternél a pumpáláskori nyomás nyomja be a szelep belsejét
adapter függő, de ne tekerd ki koppra a gyűrűt a tűn, mert akkor hozzányomódik az adapter belső gumigyűrűjéhez és megszorulhat
én kézzel meg szoktam pumpálás előtt pöccintei a kitekert presta szelepet, hogy tutira nyissonMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
-
dqdb
nagyúr
válasz anorche1 #15206 üzenetére
A legjobb megoldás, ha kihagyod azokat a napokat, amikor latyak van. A hó nem probléma, az eső sem, a hideg sem, de a sós lötty, ahogyan hoffman_ írta, tényleg a legrosszabb dolog, amit a hajtás kaphat. Akár már egy tekerés után is berozsdásodhat a lánc. Ha tavasszal komplett hajtáscserét tervezel, akkor persze tekerhetsz Télen úgy vagyok vele, hogy inkább legyen -10 fok, mint olvadó hó, mert a hideg ellen lehet védekezni.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Zebu
addikt
válasz anorche1 #15361 üzenetére
Ejj az nem derék...
Nekem sem volt garis problémám eddig a Dunakeszi Decatlhonban. Fluktuációt sem érzékelek igazán. SPD-SL pedál árát 9 hónap után szó nélkül visszaadták amikor azt éreztem, hogy kicsit darál a csapágyazásnál.
Gyerekbicót 1 év után szó nélkül cserélték. Ruhákat is...
Bringaszervizben volt 2 srác akik jó fejek voltak és értették a dolgukat. Igaz a második gyerekbringánk beállítása nehezen ment. Én mondtam a szervizeanek, hogy így nem jó. Ezt csinálja még így stb... Kormánycsapágy kotyogással nehezen boldogult, holott csak rá kellett húzni egy kicsit.
Dunakeszin a helyzet jó szerintem.
Holnap leírok pár bolt tapasztalatot ha nem monilról leszek, mert az kicsit hosszabb.