- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-=RelakS=-
veterán
válasz ghost364 #61940 üzenetére
a helyzet az, hogy ha már tekerek egy ideje, akkor készakarva is nehéz kikapcsolni, nem boruláskor Asszem, még tovább kell könnyítenem
r.levente75
Igen, kétoldalast vettem, mert nem akartam még azzal is bénázni, hogy ugyan melyik oldal van felfelé.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Vanir
veterán
válasz ghost364 #62488 üzenetére
No, a hátsó agy az konkrétan egy tárcsafékes első agy, arra van felcsavarozva a fix lánckerék. Az egész kerékszettet a wheeldokitól vettem, 18 rongy volt szállítással (korábban volt már egy ugyanilyen szettem, teljesen jól tette a dolgát, de tavaly eladtam a komplett bringámat vele együtt).
Első fék nélkül ne közlekedj forgalomban (marha menő tudom, meg sok hipszterpont, de életveszélyes és baromság). Jó pár éve tekerek városban, ismerem majdnem az összes utcán a táblákat, de még így sem nyomnám fék nélkül (tavaly egy hétig rá voltam kényszerülve és rettenet - mondjuk itt Győrben alapból nevetséges a közlekedés egy-két helyen).
Én direkt nem vettem újonnan hajtóművet (meg amúgy semmit sem vettem volna, de kereket nem találtam normális áron használtan), mert nem érik meg az árukat. Az a Prowheel úgy 6-7 rongyot érne reálisan, de inkább annyit se. Ennyiért érdemesebb valami régi outi hajtókart venni (Shimano 105, 600, Stronglight, SR és társai), és a középtengellyel játszani láncvonal terén. Én a mostani Campát 6000-ért vettem postával együtt, a kókány festésen kívül hibátlan állapotban van.Btw írok egy Logout cikket is a bringa építéséről, pár nap múlva kész lesz, ha valakit érdekelne.
[ Szerkesztve ]
-
Vanir
veterán
válasz ghost364 #62496 üzenetére
Az a 400EX teljesen jó! Az még bő tíz év múlva is hajtás marad, ezek a mai tízezerforintos árkategóriában mozgó cuccok meg öt év alatt elrottyannak. Az én jelenlegi hajtásom 175 hosszú, én is tervezek helyette egy rövidebbet venni, de az még a jövő zenéje.
Megnézegettem a képeidet, tök korrektül van összerakva a gépezeted, tetszetős, bár hosszútávon a lemezpapucs kérdéses, hogy mennyire fogja bírni (néhány hetente lecsekkolnám a helyedben, hogy nem hajlott vagy repedt-e meg valahol). -
tutuhawer
őstag
válasz ghost364 #67355 üzenetére
épp kormányt akarok cserélni, az be van számítva, A kép régi, nem fixiként megy most van rajta bandázs, de az is lejön, meg mondom, a kormány is cserés, és akkor gondoltam, lehetne rá váltót tenni, a kérdés csak az, hogy műszakilag megoldható-e, hogy a teljes hajtást ne kelljen cserélni.
Mindenképp javíttatnom kell a gépet (nagyot estem) ,és azért gondoltam, most úgyis új kormány+kötés,esetleg váltó egyben felmehetne, és ne kelljen később lebontani az egész kötést róla.
NETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
tutuhawer
őstag
válasz ghost364 #67374 üzenetére
Értem, mérlegelem a lehetőségeket, szervizbe is megyek holnap. Az eladás szarul esne, a szívemhez nőtt a gép azért...
Kösz az infótNETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
maximilian4
addikt
válasz ghost364 #67692 üzenetére
Mtb témához csak annyit, hogy az a pali vékony, nem terep gumival, ne adj isten outival úgy ott hagyott volna benneteket mint a fene.
Nem arról van szó h mtb-kal ne lehetne tekerni aszfalton hosszabb távot, hanem arról h egy erre specifikus géppel iszonyat mennyiségű időt takaríthat meg. Megnézném hogy ugyanannyi energia befektetéssel egy outival mennyivel gyorsabban tekerné le ugyanazt a szakaszt.A vastag gumi, a terep gumi, a teleszkóp, összteleszkópos váz főleg stb. olyan mennyiségű energiát elvesznek. Így outon a hajtáshatékonyság töredéke egy outihoz képest.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
deicide
veterán
válasz ghost364 #67716 üzenetére
Na, azt nem figyeltem, kicsit még szétszórt vagyok.
Szerencsére a bukás átellenes oldalán voltam, hogy a motoros mit bénázott, nem tudom, de kemény volt.rétisün: én már csak ilyen bébitávokat vállalok be. Ellenben ott azért letettem a névjegyem, megrostáltam a mezőnyt 500-600W-al a dombokon.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
rétisün
veterán
-
ivana
Ármester
válasz ghost364 #69579 üzenetére
Ja ezt max. kontrással, de arra meg van jobb Ilyen vázat kb. 5000Ft-ért szerzel max. kormánnyal és kiröhögi ezeket. A régi csepelek nehezek, de legalább nincsenek kolbászból. Plusz a hátrafelé nyíló papucsos jó fixinek is.
-
fpeter07
veterán
válasz ghost364 #70011 üzenetére
Nekem nincs kalandvágyó ismerősöm. Olyan meg pláne, aki egy ilyet meg tudna csinálni. Egy ilyen hegyhez már kellenek lábak.
Itt egy érdekes cikk egy edzéselemzésről. [link] Ez azért kicsit meglepő: Road and XC racers are similar in terms of power abilities, however XC racers are generally lighter than road racers.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ghost364 #70350 üzenetére
Hát nem tudtad? "Magyarországon az egy főre jutó bunkók száma kettő"
Tulajdonképpen már nincs is értelme felhúzni magunkat bármi nemű primitívségen, megszoksz vagy megszöksz. Kb ennyit lehet tenni.Engem ami leginkább kiakasztott, hogy sokszor 5 percig is állok a zebránál mire megáll valaki átengedni.
Melóba menet, rendszeresen át kell mennem egy forgalmas zebrán ahol egy 2 sávos főút van. Nagy szerencse kell hozzá, hogy hamar átengedjenek. Aztán ha az egyik sávban kegyeskednek is megállni, attól még a másik sávban simán halad tovább a kocsisor. Nem egyszer volt olyan, hogy megáll a külső sáv, elindulok a zebrán, majd az autó takarásából 60-al átsuhan előttem egy autó a másik sávban. Miután megpillant a szeme sarkából satufékkel megáll a zebra után, mintha az bármit is számítana. Olyan is volt, hogy satufékkel megáll a zebra előtt, a mögötte lévő meg telibe vágta és átlökte a zebrán előttem. Teljesen érthetetlen számomra, hogy embereknek mi jár a fejében, amikor látja, hogy áll egy kocsisor a zebra előtt, erre ő még átslisszol a másik sávban gyorsan, nem foglalkozva azzal, hogy akár egy babakocsit is kitolhatnak elé.
Persze én ezekre számítok, ha megbíztam volna az autósokban, már kb 10-szer kinyírtak volna ott.
Volt idő amikor annyira felb@szták az agyam, hogy pár perc várakozás után beijesztettem, amikor már majdnem a zebra előtt volt egy autó kitoltam egy húsz centire a bringát majd gyorsan visszahúztam. Ilyenkor ijedtségükben átrántják a kormányt a mellettük lévő sávba. Majdnem baleset is lett belőle, bár megérdemelnék, de inkább felhagytam ezzel, kivárom türelmesen a sorom, és b@szok az egészre, mást úgy sem tudok tenni. Már nem is küldöm el a kurv@ anyjába ha ki akar nyírni, csak nevetek a seggfejeken.[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
válasz ghost364 #70551 üzenetére
Azért egy extrém fat bike-t én szívesen tartanék a háznál. Pont arra a felhasználásra van tervezve, amit én csinálok. Freeride bárhol, ha esik ha fúj. Ma tovább tartott rendbe tennem magamat/a bringámat, mint amennyit tekertem. Megvolt az új kerékszett tesztje. Iszappakolás nem is gyengén. Még az a szerencse, hogy a nem beszél. Tudna rólam mit mondani.
-
fpeter07
veterán
válasz ghost364 #70612 üzenetére
Fat bike-hoz 200k alatt is hozzá lehet jutni. Bár az a helyzet, hogy túrázóként inkább egy régebbi, használt outihoz húz a szívem. Azzal lehetne teljesíteni pl. a hazai BRM túrákat is. Montimmal 400 km-hez 20 óra kellene megállás nélkül, ami lehetetlen eleve. Mindegy, a közeljövőben úgy sem kell ilyenen gondolkodnom.
CX is jó lenne, mert egyesíti valamilyen szinten a futást és a kerékpár sportot. Csak az eleve drágább, mint egy outi... -
ígyvanferi
addikt
válasz ghost364 #70780 üzenetére
Szép.
Viszont ezeket az indokolatlanul random színű első kerékagyakat nem értem a mai napig. Általában sehol máshol nem található meg ez a szín a bringán. Még ha a felni vagy a küllők lennének ugyanolyan színűek. Vagy mondjuk a bovdenházak, nyereg, bandázs. Vagy legalább a betűk a vázon. De csakazértsemnem. Persze ízlésről nem akarok vitatkozni, inkább csak furcsállom. -
ivana
Ármester
válasz ghost364 #70791 üzenetére
Semmi, igazából a magas peremnek is kb. a normál magas outi felniig van értelme aluban és ott is viszonylag kevés küllővel (28-al már nincs).
A tucat fixinél azért bőven vannak gondok az arányokkal... A magas peremes agy az jó dolog, mert szép és erősíti a kereket, a magas felni viszont szvsz ronda, és nehéz (igaz a kereket ez is erősíti), de 32 küllővel és szegecselt normál outi felnivel, aggyal olyan kereket lehet fűzni, hogy az atom támadást kibírja.
Nem rossz ez a raleigh, mondjuk nekem a racsnis egysebi nem jön be, jobban szeretem a kontrást, fixiből meg még csak közepeseket láttam egy jó fixit egyszer össze raknék ha lenne pénzem, de az olcsó fixi szerintem rohadt veszélyes üzem. -
nagyúr
válasz ghost364 #72218 üzenetére
Két hegyen volt erős szél: a Galibieren és a Nivolet-én. Előbbi tűrhető volt mert 2000m-ig nem túl meredek az emelkedő, 3-6% közötti csak utána az utolsó 8km kb 8%-os átlagú.
Viszont a Nivolet... Ott olyan szembeszelet kaptunk hogy erőből tekerve szenvedve mentem 6(!!) km/h-val. Na az brutál volt tekintve hogy majd 40km távról vágtunk neki a csúcsnak. Akadt olyan bringás aki inkább tolta már a gépet a csúcs felé. A csapatunkból is volt aki inkébb visszafordult.Amúgy a Jafferau nem egy olyan híres emelkedő (bár volt itt Giro befutó) de olyan kis gonosz alattomos: csak 6km hosszú és 600m szintemelkedésű de átlagban 9%-os és akad benne 16%-os rész is. Na speciel ott beálltam egy elektromos montis pár mögé és sokáig velük tekertem együtt.
Ja amúgy 12-28-as sorral mentem elöl kompakt hajtással (50-34) és hát mit ne mondjak néha jól jött volna hátul egy 30-as vagy 32-es kazetta...
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
geotigris9
tag
válasz ghost364 #72763 üzenetére
A rendőrök általában lesz@rják a bringásokat engem még
sosemellenőriztek bringával az évek során. ööö ...Egyszer még anno valamikor 10 éves koromban ha jól rémlik. De csak MONDOM ezek a cucmucokat nem a rendőr és az esetleges bírságtól való félelem miatt kell felrakni.
Azért nem lehetsz biztos benne, sohasem, hogy nem ér u-tól az éjszaka. Engem is idegesített még régen a régi típusú csengő ,mert az is minden rezdülésre zörgött anno. De már régen pengetőset használok viszonylag jól néz ki és kicsi is aránylag holland gyártmány már legalább fél évtizede teszi a dolgát. Főleg bringaúton van haszna ne keljen lassítani ha előzni kell persze még időben csengetni kell. Meg is örülnék ha folyamatosan el kéne vakkantani magamat, hogy utat engedjen a jó nép.
Ilyen a profilja csak az enyémnek csavaros a bilincses rögzítése.Ja igen nem cseng ha nem kell, ha csak véletlenül nem akad bele a kezem esetleg akaratlanul.
szerke agy Isten esetleges közúti balesetnél sem fog hátrányodra válni, hogy a KRESZ szerint fel van szerelve a bringa nem foghatna rá így erre semmit, mer hiányzott azért ...
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
geotigris9
tag
válasz ghost364 #73557 üzenetére
Ha valami nagyon ocó az azért lehet ,mert valamit nagyon kispóroltak és vagy lespóroltak róla tehát nagyon gyatra a minősége vagy áfát csaltak, lopott a cucc.
Na ha az első variáns játszik akkor lehet élni ezzel: "Olcsó húsnak híg a leve" így már meg az ocó nem is biztos ocó a drága meg drága ... kicsit sarkítva mondva.
(#73556) 6030D "Meridával" rontottad le az összképet, hogy képzelted ezt mégis !?
Más:
Ilyen mélygarázs kellene pár helyre ide haza is.[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
-=RelakS=-
veterán
válasz ghost364 #81527 üzenetére
Volt valami videó, ahol a bringafajtákat magyarázták tengerparton. A fatbike konkrétan megállt a homokban
A szépségen meg lehet vitatkozni, nekem nem bringa a bringa kitámasztó, teljes sárvédő és csomagtartó nélkül.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
geotigris9
tag
válasz ghost364 #81875 üzenetére
Létezik bár igazából még mindig nem úgy tűnik, hogy működne rendesen. BIKESAFE
(Inkább Bikemagon esetleg a TestBikeon szokott lenni hirdetés, hogy valaki keresi bringáját.)
Esetleg a fakabátoknak lehet szólni nézzenek körül ott.
A legtöbb esetben nem tesznek bejelentést a károsult bringások a rendőrségen. Tehát ha esetleg ne agy elő is kerül a bringa, akkor sem kerül vissza a jogos tulajdonoshoz, mert nincs nyoma a nyilvántartásba nem körözik a bringát.(#81891) csƵ Menetem ilyen bringával, régi tanyabikelokon volt ilyen abroncsfék elöl hátul meg kontrafék.
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Vicces képek
- Mobilinternet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- További aktív témák...