- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Gaming notebook topik
- OLED TV topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Micro Four Thirds
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ghost364
senior tag
válasz Because #58813 üzenetére
az szerintem elég nehéz lenne... én egy régi atala országútit használok egysebire átalakítva. Tulajdonképpen csak egy 500 forintos racsnit, meg cyclocross fékkar kell az alap cuccokon kívül, és remek városi masina lesz bárnilyen ilyen jellegű gépből 42-es tányér tökéletes a hátsó 16 foghoz, de ez igény szerint variálható. könnyű, van rajt sárvédőszem, nem kell karbantartani, és elég patkány ahhoz, hogy ne vigyék el itt egy kép, jobbat most nem találtam a fixi már más téma, most épül a sajátom egy raleigh vázra, már csak hajtómű, nyereg, meg egy balos fékkar kell. (meg hogy elkészüljön a festés)
[ Szerkesztve ]
-
ghost364
senior tag
válasz Because #59248 üzenetére
ez elég jól mutatja, hogy mekkora fordulatnál mekkora lesz a sebességed: [link]
én 42-16-ot használok, igaz országútin, hátizsákkal zalában mondjuk a házam előtti 10%-os emelkedő nem mindig esik jól Ha nem is ekkorát, akkor valami 2,5 körülit rakj rá, különben nem lesz valami haladós. -
ghost364
senior tag
szép lett! akkor itt az enyém is
én inkább fixen használom, egy fékkel jobban bejön. mondjuk egy fél óra járkálás az utcában kellett, hogy normálisan tudjam kezelni másik hajtómű majd kell rá, mert ez a 3-as a legszűkebb monoval sem adja ki a láncvonalat, meg túl pörgős ez a 42-16. plusz lánctányérból is szélesebb kéne.
az enyémen jó hangos a lánc vastag connex 108 van rajta.
több kép itt: flickr-album[ Szerkesztve ]
-
ghost364
senior tag
válasz -=RelakS=- #61938 üzenetére
bízz magadban én csak borulás közben szoktam kikapcsolni. eddig csak egyszer nem jött össze.
-
ghost364
senior tag
válasz Buster17 #62394 üzenetére
elöl mekkora lánctányérok vannak most? illetve milyen a környék domborzatügyileg? konkrétan csak egy racsni kell: [link] (van olcsóbb is, de tapasztalatból mondom, hogy az elég ócska...) esetleg kellhet még egy monoblokk, ha nem jó a láncvonal. amitől szerintem sokkal jobban néz ki az a CX-fékkar: [link]
-
ghost364
senior tag
nagyon szép lett! azt megkérdezhetem, hogy ez milyen hátsó agy pontosan? tárcsafékes? nekem valami rövid benyúlású újabb fekete van, de gyengítenem kellett rajta, mert féltem, hogy orrabukok így egy-két hét után simán közlekedek a fék nélkül is. hajtóművet viszont kell majd vennem, mert ezzel nem jó sehogy a láncvonal, meg a 42-16 már túl pörgős így fixen... prowheel hajtóművek mennyire számítanak jónak? 15 ezernél többet nem költnék, és csak az urbant találtam, ami megfelel. (165, 46t, ezüst) én gyártottam sárvédőt valami kuka mellett talált anyagból, meg nyomtattam egy mintát netről, és kb. 10 perc alatt meg is volt.
[ Szerkesztve ]
-
ghost364
senior tag
A legrövidebb mono van így is benne shimano 400EX van rajt, nem rossz, de nagyobb biztonságban érezném magam egy 165-össel (meg azok ugye vékonyabbak is). Meg ez a vékony lánckerék szerintem gyenge (legolcsóbb shimano) mintha már most tojás alakú lenne de aztán lehet hogy veszek egy sturmey tányért, aztán felrakom belülre (jó kókány lenne mondjuk )
Fék nélkül én sem mernék menni, főleg, hogy két hete fixizem. A másik meg, hogy nem bízok a joytech agyban fék nélkül meg nagy szarban van az ember, ha leszakad a cog Azt kerékszettet még én is néztem, de black fridayen vettem 11 ezerért egyet... erre vannak képek is a cikk érdekelne amúgy, meg sok mást is szerintem, össz-visz egy hasonló blogot találtam magyarul a neten[ Szerkesztve ]
-
ghost364
senior tag
-
ghost364
senior tag
jobbulást neked, örülök, hogy nem lett nagyobb probléma. ha ss-ként használod mindenképpen rakj rá hátsó féket is. gondolom, hogy itt nem azon múlt, de egyébként bármikor jól jöhet. vagy fordítsd meg a kereket
más: szerény kisvárosunkban (Nagykanizsa) most újították fel a főutat, kaptunk egy biciklissávot is. fele még nincs is megnyitva. ma reggel már a biciklissávon parkoló autósokat kerülgettem
fék témához: városban nem merem leszedni az első féket még a fiximről, sok a domb felénk nem nagyon használom, csak ha nagyon elfáradtam, és nem bírok ellentartani, vagy tényleg valami nagyon váratlan történik. simán meg lehet állni fék nélkül is, nem csak skid/tekerés létezik...[ Szerkesztve ]
-
ghost364
senior tag
-
ghost364
senior tag
Az enyém megállt 60k körül, igaz, nem sok minden tkellet hozzá vennem. Ha singlespeedet akarsz, akkor egy régebbi országútit alakíts át szerintem. Ha fixit akarsz, az más téma, ott jó ha tényleg arra kitalált vázat használsz. A legolcsóbb vázszett a HR Design-féle cucc, 25 körül lehet venni. Mondjuk a helyedben én körülnéznék bikemag aprón/facebookos fixi adás-vétel csoportban, hátha találsz valami kész/félkész gépet, ami megéri (pl. a Koliken Deserve sem egy rossz cucc, de esetleg royal 4*-et is kifoghatsz ennyiért)
-
ghost364
senior tag
Klipsz se egy rossz megoldás, ha az ember nem akar váltócipőt hordani magánál Egyszer mondjuk borultam vele, úgy mint te, csak rózsabokorba Múlthéten mondjuk lassítás közbeen (fixin) egyszer csak elszakadt a p*csába a szíj, de lassan egy éve ez volt első alkalom (30 éves cuccról beszélünk)
-
ghost364
senior tag
válasz Valkűr #66279 üzenetére
Csak városban járok vele, országúton csak a Look Nekem simán kijön belőle a lábam, nincs arra meghúzva (csak a bal, azzal a lábbal húzom a pedált skidnél) Letenni meg nem szoktam a lábam, kereszteződésben/pirosnál trackstandelek. [link] Ez se lehet rossz, csak erre a pedálra nem tudnám rárakni. De sokat szánnék rá, akkor vennék egy ilyen cipőt, meg egy pedált.
(#66281) ivana: A cipőmet viszont tényleg szétszedte (piros hasított bőr nájk, a bal lassan fehér ) -
ghost364
senior tag
válasz tutuhawer #67353 üzenetére
Szerintem nem fog menni, nincs váltófül. Szerintem add el, úgy is népszerűek mostanában ezek a gépek. (azt a stucnit cseréld le valami országútisra, ilyen colos meneteset kapsz 1000-1500 körül. Ha fék nélküli fixiként használod, akkor pedig kell pedálkötés is, különben életveszély... ) Illetve nem tudom mekkora áttétel van most rajta, azzal még lehetne variálni.
[ Szerkesztve ]
-
ghost364
senior tag
Montis témához: most Tour de Zalakoroson is volt egy csávó, aki 29"-es MTB-vel nyomta, iszonyat vastag terepgumikkal, kónuszon, és végigjött velünk, pedig voltak benn komoly rángatások is. Lefele mondjuk lemaradt, nem gördült annyira. Strava Jó verseny ("túra") volt, mondjuk sajnos a harmadik dombon leszakadtunk az élbolyról, aztán üldöztük őket egy darabig, csak hárman kiszakadtunk ismét. A következő boly viszont feljött egy teherautó szélárnyékában, utána mentem velük. Végén meg elléptem az elejével. Az mondjuk szomorú, hogy 7 ezer forintért egy kis vizet sem kaptam a célban, csak a chipet vették le...
-
ghost364
senior tag
válasz maximilian4 #67694 üzenetére
Tapasztaltam én is, volt MTB-m Ha valami vékonyabb slick gumija lett volna, már akkor is sokkal gyorsabb lett volna.
-
ghost364
senior tag
válasz deicide #67718 üzenetére
Akkor a te 600 wattod miatt szakadtam le Én majdnem pont mögötte voltam, fel kellett ugratnom a járdára. Motorost én a harmadik dombon már nem láttam
(#67719) rétisün: Nekem felment 34/26-tal, mondjuk nem volt kellemes. Karosban egyébként van egy 23%-os kis fal is, azon mondjuk még 32/28-cal mentem fel.[ Szerkesztve ]
-
ghost364
senior tag
[link] Én ilyennel jártam egy ideig SS-ként, bár ez azért már komolyabbnak néz ki. Persze az oprszágútimhoz képest hajlott, mint a kolbász (Pina FP2). Most egy ilyenem van, ez már sokkal jobb merevségre meg geóra is. Így néz ki jelen állapotában. De hamár fixi, akkor szvsz tényleg legyenek rajt arra tervezett alkatrészek, kevesebb szopás van vele.
maummamut: Szerintem ez alap, meg ilyen 5k-s kontrás tanyabájkra való vackokat sem szabad használni, könnyen szétszakad. Meg a Joytech agyról is mindig féltem, hogy leszakad a cog Az meg no comment, amikor ilyen rozsdás túravázat, meg ékes hajtóművet használnak fék nélkül -
ghost364
senior tag
+1, meg a mikor még padka is van, az borzalmas. Itt Kanizsán tettek bele egy fél méteres ugratót is, biztos ami biztos. Továbbá falukban bevett szokás, hogy több milliárd úniós pénzből vesznek 2 kerékpározni tilos táblát, és kijelölik a járdát kerékpárútnak, mint pl. itt. Ezekre nem tudom, hogy lehet elvárni, hogy felmenjek. Csak hát az autós meglátja a táblát, és bele akar nyomni az árokba. Én járdán nem fogok országútizni, főleg ilyen kis forgalmú út mellett.
[ Szerkesztve ]
-
ghost364
senior tag
Na srácok, szombaton hatalmas élményben volt részem
Megmásztam országútival Szlovénia legmagasabb hegyét, a Mangartot. Strava. Mivel a hostel, ahol megszálltunk csak 10 km-re volt a hegy aljától, autóba sem kellett ülni. Persze rá kellett jönnöm, hogy kb. végig emelkedni fog az út, szóval ezt megszívtam További nhezítő körülmény volt a brutálisan erős szél, főleg ott, ahol nem voltak fák. A hegy első ~7 kilométere nem volt olyan durva, csak még én nem éreztem magam teljesen százasnak valamiért (lehet, hogy a kávé miatt, nem esett olyan jól, illetve nem is nagyon aludtam). Aztán megkezdődött a 10 km-es, átlag 9%-os rész a híd után. Már innen gyönyörű volt a kilátás egyébként, aztán még feljebb... Itt már még jobban fújt a szél, az egyik részen konkrétan 6 km/h-val tudtam menni, mert bőven 10% feletti volt erős pofaszéllel (áldás a 34x26-ra...). Ezt leküzdve egy viszonylag hosszú erdős rész várt alagutakkal, és szerencsére kevésbé erős széllel. Itt már egész jól érztem magam, nem is nyélen mentem, messze volt még a teteje. Ahogy közeledtem a csúcshoz, úgy ritkult a növényzet is, ezzel ismét utat engedve a szélnek. Elkezdtem fázni is, csak egy aláöltözet/vékony hosszúujjú felső/rövidgatya volt rajtam, és a hőmérséklet csak rosszabb lett. Erő szerencsére volt még bennem, így sikeresen abszolváltam egy elvileg 28%-os meredekségű kanyart is (ezt nem hiszem el, hogy annyi). Aztán kifordultam az oldalszélbe, és majdnem kirántotta alólam többször is a bringát. Innen már csak 500 méter volt hátra, a végére sikerült 25-re is felgyorsulni a hátszélnek köszönhetően Megálltam, gyorsan lőttem egy-két képet, aztán szélmellény és kesztyű fel.Lefele brutálisan fáztam, és haladni se igen mertem a szűk utak, és a sok kavics miatt. Az erdős részen megálltam melegedni kicsit, meg bedobtam a müzliszeletem. Itt még mindig vacogtam... Az útminőség és a forgalom nem vészes egyébként, lévén, hogy pénzért lehet feljönni autóval/motorral. Viszont sajnos nem is olyan, mint a Vršič, ahol simán lehet erszteni 70 km/h-val,mert széles, és jól belátható az út. Szépen lassan visszacsorogtam a hídig, ahol összevártuk egymást (ez is sokáig tartott), megettem egy zselét, hogy legyen erőm a hazaútra. Pár montis pedig megkérdezte, hogy hideg van-e fent, mert úgy nézek ki, mint aki fázik Azért büszke voltam magamra, hogy leküzdöttem ezt a hegyet is megállás nélkül, azért 16 km az 16 km akárhogy is nézzük. Aki teheti mindenképp látogasson el ide, vagy valamelyik nagyobb hegyre, nincs is jobb annál.
Remélem nem probléma, hogy ezt ide írtam -
ghost364
senior tag
válasz Napfénysüti #70286 üzenetére
Most Selle Italiam van, de sajnos neagyon keveset bírt, foyamatosan szétcsúszik, pedig ragasztós (és elvileg nem is kell úgy feltekerni, hogy befedje magát, csak az úgy lehetetlen volt). Előtte ilyen börszerű Deda volt, azt imádtam, csak drága és keveset bír. A városimon ilyen volt, amíg szét nem szaggattam. Nem rossz cucc, nem tekeredett le, nem szakadt szét, és könnyű felrakni. A kínai két dollárosról annyit, hogy az bár olcsó, cserébe elég szar. Semmi rugalmassága nincsen, szétcsúszik, nehéz volt feltenni, és ha megázik, akkor még 1 nap múlva is nyálkás.
-
ghost364
senior tag
válasz Pttypang #70347 üzenetére
Tegnap mentem ilyen elválasztott gyalogos és kerékpárúton, és két megtermett Alejandrót sodort szembe a sors. Egyik a biciklisút egyik sávjában, másik a meg a gyalogos-kerékpáros választóvonalon. Kiabálok, hogy "figyeeelj!" meg folyamatosan megyek a szélén, hátha meghatja őket. Ehelyett kirakták a könyöküket is. Hát kösz b+. Miért kell ilyet? Sebaj, volt köztük egy 50 centi hely, ott bőven elfértem a koskormánnyal, erre mondjuk nem számítottak szerintem Itt próbáltam már az úton menni, de letoltak róla, pedig négysávos, de gyér forgalmú. A járdára kirakott gyalogos -és kerékpárosút táblát meg hagyjuk, arra fel se megyek, nem érdekel, hogy nem lehet az úton menni Országútival meg semmilyen biciklisútra nem megyek.
-
ghost364
senior tag
-
ghost364
senior tag
válasz Runner_fxr #70360 üzenetére
Legtöbb autóssal nincs bajom mostanában, a szabályok nagyrésze teljesen értelmetlen és/vagy betarthatatlan. A legnagyobb baj az, hogy az összes szabályt tanyabájkkal 10-15-tel közlekedő Manci nénire és Józsi bácsira hozzák, mindenki más le van szarva.
Egyébként meg egyaltalán nem az vagyok, aki rögtön elkezd mutogatni, ez már a testalkatom miatt is bátor dolog lenne[ Szerkesztve ]
-
ghost364
senior tag
válasz imyourfriend #70531 üzenetére
Én trekkinget se vennék őszintén szólva, nagyon nem nekem való, inkább egy ilyet akkor már: [link] Sárvédőt meg csomagtartót lehet rakni erre is. Tudom, másik kategória, de sokkal inkább ilyennel járnék, mint trekkingel.
[ Szerkesztve ]
-
ghost364
senior tag
válasz fpeter07 #70614 üzenetére
Nekem is ez a bajom a CX-el, hogy drága Bár lehet csinálni régi acél trekking-híbridből, és akkor viszonylag olcsón kijön. Nekem az pont jó lenne, mert igazából télen lenne jó. (montim már nincs egy ideje) Meg kicsit hiányzik az is, hogy konkrétan bárhova el tudok jutni. Tulajdonképpen a gravel bike szól erről, csak sokszor eléggé össze vannak mosva ezek a kategóriák. De legalább népszerűsödni látszanak, remélem ez majd hoz egy kis árzuhanást.
-
ghost364
senior tag
Az én "félverseny" gépem (de abból legalább a komolyabb, 622-es, és nem lemezfékhidas) is teljesen megfelel, így néz ki most. Belefér egy kevésbé széles cross trekking gumi is, van rajt sárvédőszem, és nem vészes annyira a geo (ennél mondjuk sokkal jobb is lehetne) sem. Csak az a baja, hogy hi-ten, és rohadt nehéz, 11 kg körül van. Ja, és igen, senki ne vegyen kínai 500 forintos racsnit, egyszer csak nem akadt be elindulásnál, majdnem kiestem egy autó elé Még jó hogy volt nálam villáskulcs, és át tudtam fordítan a fix felére. Szóval szerintem az ilyen vázzal sincs semmi probléma városi rohangálós ss-ként. Nekem meg igazából valami aluvázas-karbonvillás fixi az álmom, szóval elkezdem azt is lassan építeni Van mellette országútim is, ezzel nem szívesen sportolnék.
[ Szerkesztve ]
-
ghost364
senior tag
válasz ígyvanferi #70783 üzenetére
Azért ilyen színű, mert 11 ezer volt a szett, és ahátsó is piros Annyiért meg már nem érdekel, hogy ilyen. Egyébként biztos ezüst agyam + alacsony peremes fekete felnim lenne. Amit én nem értek, az az indokolatlanul magas perem/trispoke/fivespoke városba, mi értelme van?
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Mavic Mini Fly More Combo
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás