- 2,5 gigabites hálózati switch jött a QNAP gondozásában
- 360 Hz-et ígérő QD-OLED monitorral rukkolt elő a ViewSonic
- Nem a vámokra fogná, de felemelné az iPhone-ok árait az Apple
- Egymásra licitálnak a kiadók, hogy kihasználják a GTA VI késését
- A GEEEK új házainak nem lesz gondja a szellőzéssel, és az áruk sem vészes
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Melyik tápegységet vegyem?
- SD memóriakártyák (SD, SDHC, SDXC, micro SD)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Oppo alapokra szabta új tábláját a OnePlus
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Kompakt vízhűtés
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz
Zola007 #12499 üzenetére
Valahogy nem értem amit mondasz. Úgy van befűzve ez a kerék ahogy én mondtam, ha a hátsó meg ehhez képest van fordítva, akkor meg az is ugyan úgy ahogy én fűzök.
Te rossz küllőt jelöltél be, a másikat kellene, ha megfogod az agyat a tárcsával, akkor az óra mutató járásával ellentétes irányba "előre" akar elforogni a felni az agyhoz képest, tehát pont az ellentétes küllőket húzza, mint amit te bejelöltél a képen. -
Zola007
veterán
válasz
---Lasali--- #12498 üzenetére
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz
hoffman_ #12497 üzenetére
Szívesen.
Kérdés sorozatoddal az a problémám, hogy az utolsó kérdésre nem tudom a pontos választ, ami értelmet adna az egésznek.Beszéltem már szerelő ismerősökkel, de ők se tudtak rá értelmes választ adni.
Úgy kell, hogy amelyik küllőt húzza az agy hajtáskor, szóval amik hátra fele néznek, azoknak a fejeinek kell befele nézniük. Tehát amit az agy belső feléből kifele fűzöl be, aminek bent van a feje.
Én a tárcsafékes kerekeimet úgy fűztem be, hogy hátul ugye így a hajtásnak megfelelően, elől pedig ahogy mondod, felni féknél értelmét veszti a szabály, ott én meg pont fordítva fűztem be a tárcsaféknek megfelelően. Tehát a hátsó keréknek pont ellentétes van elforgatva a fűzés.
De ez is olyan szabály, hogy szerintem 10 szerelőből ha 1 betartja, már jót mondtam, mert fordítva is működnek a kerekek, vagy nem is hallottak róla.Igen, ha már be volt fűzve meg használva is volt ráadásul az agy, akkor sok lehetőséged nincs a fűzésnél. Ilyen miatt szerintem már én is jártam így, ahogy te, hogy nem jött ki a szelepre.
Egyébként gyári komplett bicikliknél olyanokat lehet látni.. csepelnél is rendszeres volt hogy a szelepre véletlenül se figyeltek.. de komoly külföldi márkák olcsóbb biciklijeinél előfordul hogy akár 2 mérettel is rossz küllővel van befűzve..
Egy műkedvelő úriember hozott egyszer egy kereket, az volt a csúcs. Szerintem azt valami ügyes hobbista csinálta.. Első kerékről volt szó, Campa Record pálya agyra hasonlító agy volt benne, magas küllő peremmel, könnyített elvékonyodó küllőkkel. És olyan felnivel, ami nem szimmetrikus felni volt, tehát hátra való! Szakadtak benne küllők is, és aki javította, nem tette vissza az anyákra az alátéteket, mert ez még olyan felni volt, aminek nem volt vastagabb az anyaga a küllő furatoknál, és adtak hozzá egy alátét készletet, ami elossza az erőt, hogy ne húzza ki a luk körül az anyagot a nipli.
Azt mondta akárhogy rakta be a villába, hát nincs középen a kerék.. aha .. megnéztem 3 centivel nem volt csak középen.Iszonyat nagy hekkentés áldozata lett a kerék.. sikerült behúzni nagyjából középre, az aláteket pótoltam, dehát ilyeneket nem lehet már külön kapni, ezért került rá sima 4 es alátét. Csakhogy volt olyan küllő furat is, amit már kihúzott az anya.. oda hosszú anya került egy 4 es majd egy 5 ös alátéttel.
-
hoffman_
nagyúr
válasz
---Lasali--- #12496 üzenetére
köszönöm a leírásod!
akkor azt hiszem itt csúszott félre. nekem az agyak már voltak fűzve, úgyhogy mindig ugyanarra kell forgassam, hogy az eddigi anyagszerkezet felé legyenek a küllők, ezért nem jön ki soha akkor gondolom, nem véletlenül van így mind két agynál.
van itt viszont egy szűz szett is cimborának, annál nem kell semmire figyelnem, na akkor majd ott ugrik a majom a vízbe. köszi
viszont ezeket hagyom akkor így, pumpálni tudok így is, nem ér meg annyi szenvedést és agyalást, hogy a szelep szép helyen legyen.
Egyébként te hogy fűzted, ha már tökéletességről van szó, a hajtásnál húzó küllő oldal az amelyiknek a feje kifele áll?
teljesen jogos a kérdés, elbizonytalanodtam, hogy tökéletes-e a fűzésem. ez a hajtás oldal - húzott - nyomott küllő nem volt teljesen tiszta, szóval ezt nem tudom - mit kell pontosan néznem, hogy kiderüljön? amúgy ez első kerék, szóval hajtás amúgy itt nincs. mit számít ez amúgy?
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz
hoffman_ #12490 üzenetére
A szelep mellett kezd el befűzni mindig, úgy hogy ne a szelep felé forgatsd el a fűzést mikor elkezdenél keresztezni, hanem ellentétes irányba, és akkor biztos úgy kell kijönnie a végén, hogy a szelepnél szétáll kicsit vagy párhuzamosan jön el mellette a két küllő. Mert lesz a kerékben olyan rész, ahol meg szétáll, de azt nem lehet előre kiszámolni hogy hova fog esni, vagyis hát biztos ki lehet, de én még nem gondolkodtam rajta.
Neked sikerült a legjobban keresztbe álló küllőket tenni a szelephez ahogy látom.
Mechanikai oka nincs, csak a pumpálás megkönnyítését szolgálja. Gyári fűzéseknél, "készre" szerelt bicikliknél is látom ezt a hibát sokszor..
Van egyébként aki azt mondja, hogy őt nem érdekli hogy a szelepnél hogy van, de a felni illesztésnél csinálja úgy, hogy ott úgy legyenek keresztbe a küllők, ahogy most nálad szelepnél, hogy összehúzza a felnit. Én mondjuk ezt az elméletet kétkedve fogadtam, mert ha megnézed, hajtáskor az egyik ilyen küllő ellentétes a húzó küllőkkel, tehát nem hiszem hogy az ott sok mindent összehúzna olyankor. Minden esetre hajtás és tárcsa fékezés mentes keréknél lehet jogosultsága.
Egyébként te hogy fűzted, ha már tökéletességről van szó, a hajtásnál húzó küllő oldal az amelyiknek a feje kifele áll? -
Szakbarbár
aktív tag
válasz
Szakbarbár #12478 üzenetére
Ez a kerék esetleg jó lehet helyettesíteni ezt a méretet: 28 x 1 5/8" x 1 1/8" 700c ? A szélességet nem tudom, hogy a gumira vagy a felnire értette a 23 mm-t, ami nálam van kerék, az 28 mm széles, ha átmérőre jó, akkor betehetem az 5 mm-rel keskenyebb felnit?
-
cekkk
veterán
Ennek vajon mennyi lenne a reális ára?
50 körül?
-
hoffman_
nagyúr
82 nap kihagyás után... végre megyünk! ő kicsit köhög, nekem kicsit fáj, de végre van
ma megjöttek(persze, hogy nem időben, egy hét alatt, a zh-k előtt) a cuccok, szóval végre összedobtam a kerekem előre! nem kellett volna, mert nincs erre időm, de nem bírtam ki. üröm az örömben, hogy sz*r lett a kerék, erre mindjárt kitérek, cserébe centírozni bizony már tényleg faszán tudok.
egy rehabilitációs próbatekerésnek se tudtam ellenállni, kijöttek a hibák, de végre tekertem.
kérdésem a szakikhoz:
alap dt rozsdamentes küllőkkel és réz anyákkal fűztem. nagyon elégedett vagyok, mert a küllőhosszt pont jól éreztem, gyakorlatilag tökéletes a kerék. tökéletes lenne... ha nem lenne egy alap hibája. azt leszámítva, ahogy a nagykönyvben meg van írva, alig kellett hozzányúlnom, miután helyükre tekertem teljesen az anyákat.
bikemag leírás alapján tanultam meg fűzni, de most visszanézve az előző kerekem, ugyanez a hiba áll fenn. a bikemag szerint és az általam látott, jól fűzött kerekeknél is, a szelepnek egy nagyobb lyukba kell esnie, két nagyjából párhuzamos küllő közé. a képen látszik, hogy nekem nagyon nem így van, el van csúszva pár lyukkal az egész fűzés. ez bosszant, mert ma 2x fűztem újra, és ugyanoda jutottam, tehát ha a leírás alapján csinálom*, akkor nem lesz jó. kérdéseim:
1. ez igazából csak komfort okán kellemetlen a pumpa miatt, ugye?
2. ettől függetlenül szeretnék makulátlanul fűzni, és nem tudom, hogy mi a hiba, valaki tudna ötletet adni?*ha pl a jobb oldali agyperembe kezdek fűzni, akkor a felnin a szelep mellett kezdem, abban a lyukban, amelyik közelebb van hozzám, vagyis a felni széléhez.
-
Zola007
veterán
céltól és pénzmagtól függ.
ha csak tekergetés, zsírégetés a cél, akkor elég lehet egy 5-6 kilós lendkerék, de ha kardio vagy erőedzés, akkor 8-10kiló körül vegyél.
tesómnak egy 8 kilós lendkerékkel szerelt 15 fokozatú Kettlert vettünk, ő leginkább 8-10 fokozat körül használja, én tartósan kihajtom belőle a 13-14-ees fokozatot, de az már eléggé hegymenet.hosszú távra érdemes venni, rengetegen megveszik és megbánják.
sok gépnek nincs elég állítási lehetősége a pozíciót illetően vagy pl nem cserélhető a hajtókar és ilyen hulladék 155-160mm-el adják ami arra jó hogy a térded megfájdul tőle. -
cekkk
veterán
Akkor sem
Nem fog vele kínlódni, ismerem. Felesleges ezen vitatkozni
Meg én sem akarok ezen vitatkozni, lehet addig mást is csinálni
Szóval lenne egy ilyen, ez jó vagy rossz?
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Egy kis segítséget kérnék. Van a szomszédnak valami 1000 éves országúti biciklije, kicsit helyre kellene pofoznom. Más alkatrészek mellett a hátsó felni is valószínűleg kukás, mert egy marha nagy felütés van benne, kb 20 centi hosszan. Viszont a mérete 28 x 1 5/8" x 1 1/8" 700c, ilyet pedig sehol nem találok. Mivel tudom ezt pótolni ha cserélni kell?
-
cekkk
veterán
Nem tudom mennyire tudtok segíteni benne, de akarok venni egy szoba biciklit
Mire figyeljek oda? Ha mondjuk 5 kilós a lendkereke és mágnes fékes az mennyire használható?
Görgőt nem akarok venni, mert barátnőm is használná és tuti nem tanulná meg, hogy hogyan kell összerakniTippeket köszönöm!
-
hoffman_
nagyúr
válasz
---Lasali--- #12465 üzenetére
persze, azért raktam be.
amúgy fel sem tűnt, amíg nem mondtad. ne légy ilyen gonosz, szerintem csak a hosszú verseny után lazította meg így
amúgy tényleg semmi értelme nem lenne, ha így hordaná
-
Zola007
veterán
válasz
---Lasali--- #12465 üzenetére
erről meg kellene kérdezni egy 3D maróst, hogy mennyire a viharba nincs egy hajtómű az igazán problémás - nem kerékpár - alkatrészekhez képest
persze bonyibb mint hidroforminggal kinyomni egy csövet vagy amilyen gyorsan peregnek le az agyak az esztergáról, de az összes költség a kiskerig ennek az árnak csupán töredéke -
Zola007
veterán
Megvárom, mikor tudunk majd állami támogatással bringát venni...
mondjuk sporteszközökre is adhatnának valami áfa-csökkentést, ösztönözve a népet a mozgásra, mert edzetlenség és túlsúly terén bizonyára nem állunk rossz helyen európai viszonylatbanegyébként mely nagyobb boltok fogadnak el egészségpénztári kártyát?
-
hoffman_
nagyúr
-
Muton
addikt
válasz
Hasaggymeg #12457 üzenetére
ja, tárcsa akart lenni
az elsőn meg van elkenve dzsuva rendesen. viszont, h a küllők is ilyen sárosak, az durva. vagy beleesett vele valaki egy 2m mély sárkupacba, vagy ahogy írták, rájátszottak
Zola007: jöhetne egy rezsicsökkentés az alkatrészekre is. egy minimum pölö 55%-os
-
Zola007
veterán
Megmondaná nekem valaki hogy mi a
f.szfene kerül 175.000 ft-ba egy hajtóművön?
esetleg látott már ilyet valaki élőben is? -
Zola007
veterán
válasz
Hasaggymeg #12457 üzenetére
ha így néz ki a bringa, hogy nézhetett ki a rider?
mondjuk szerintem erre egy kicsit rájátszottak még a végén gratisz sár formájában -
#90933760
törölt tag
válasz
-=RelakS=- #12452 üzenetére
[link]
Kefe helyett sokkal jobb is van, látható itt a keréknél. -
Muton
addikt
válasz
-=RelakS=- #12452 üzenetére
a hátsó rácsa viszont szép tiszta maradt
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
---Lasali--- #12453 üzenetére
Nekem grafitos van/volt, 100-120km-enként ráfér a láncra egy pucolás vele (normális időben, nem trutyiban).
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz
superecneB #12449 üzenetére
Pontosan le is írtad hogy mi a hátránya a motor lánckenő sprayeknek biciklis felhasználásba, tehát fogalmam nincs hogy a grafitos motor kenő is olyan ragacs, vagy sem.
-
-=RelakS=-
veterán
Sár ellen esetleg az itt említett kefe? Leszedi a ganét, mielőtt a váz szedi le.
-
superecneB
őstag
válasz
---Lasali--- #12445 üzenetére
Köszönöm, kipróbálom!
Esetleg a motorosboltokban ami kapható grafitos láncspray az jó lehet?
A sima kenő spray nem nagyon vált be mert magasabb fordulatszámhoz volt tervezve és nagyon ragacsos volt. -
#90933760
törölt tag
válasz
HollyBoni #12447 üzenetére
Tudok haladni, elől nem vészes. A másik bringa rosszabb volt, mert a kanti féket ugye közel kell rakni a gumihoz. Ennél elől egész sok hely van. Viszont ettől még nem egy egyszerű mutatvány elhajtani, nő a comb.
Na meg persze többet megy keresztbe mint egyenesen.
Gondoltam rá tenni kéne bele 24-es kereket, akkor sokkal több hely lenne, meg ahhoz rövidebb hajtókar is kell, nem egy jó ötlet. És a szélessége ismét változatlan marad a keréknek, tehát a láncra ugyanúgy felkúrja. Az ilyen Csepel lemez láncvédők semmit nem érnek ide, annyira be kéne burkolni, mint egy Simsonon kb. Na de hát az kivitelezhetetlen, meg meg se éri.
-
#90933760
törölt tag
válasz
---Lasali--- #12445 üzenetére
A hátam nem érdekel, engem a bringa aggaszt, hogy a láncot, koszorút megöli a sár. Ha nem húzom be a hátsó féket akkor még a pofa meg a felni és életbe marad. De hát a lánc meg a koszorú az ilyenkor roszog a sártól. Mást nagyon nem bánt. Ugye azt se érdemes elfelejteni, hogy bármi ami közel van begyűri a sarat, mint ahogy a váz is meg a szerencsétlen fék is, haladni nem fogok tudni.
De nem tudom mennyire érdemes foglalkozni ezzel, ha a másik is elment évekig ezzel a felállással. Akkor ez is elmegy annyit remélhetőleg, úgy meg kit érdekel, a 10 ezres árát kiszolgálja bőven.
Sajnálom szerencsétlent amúgy, de különösebben nem tudok mit csinálni vele. Használni kell. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz
superecneB #12442 üzenetére
Nem biztos hogy kapható még, nekem ez van:
44670006 WELDTITE LÁNCSPRAY GRAFITOS GPO
De létezik rengeteg félébe. Van csepegtetősbe is, de én azokat nem ismerem személyesen.
Nekem ez tűnt a legkevésbé csirizesnek, viszont a legtovább tartónak. Egy hátránya van, hogy szürke lesz tőle a lánc, tehát nem nagyon lehet megkülönböztetni az "olajsártól". Érdemes kipróbálni.(#12443) Baltoafarkas
Erre elsőből vagy valami rövidített, elvágott hátsóból lehet tákolni, lehet meg kell hozzá fúrni a hátsó részt is. Ezekre nyeregcsőre rögzíthetőt szokás rakni, de az csak a hátadat fogja védeni, vagy azt se. -
#90933760
törölt tag
-
superecneB
őstag
válasz
---Lasali--- #12441 üzenetére
Nem. Teflonost próbáltam, az szárazon tovább tartott mint a Rolhoff, de megvárom míg elfogy még vagy 2-3 kenés van hátra aztán elfogy úgyis. Viszont esőben viszonylag hamar elment a teflonos is.
A grafitosra tudsz konkrét típust mondani?
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz
superecneB #12440 üzenetére
Grafitos kenőanyagot próbáltál már?
-
superecneB
őstag
Valami igazi ilyen esős időre való kenőanyagot nem használ véletlen valaki? A Rolhoffot laza kis 3.12 km-es hazautamon ki is mosta az eső...
-
#90933760
törölt tag
Esett ez a sok eső és úgy néz ki a bicikli mint a hányadék.
Annak nincs értelme, hogy félrerakom a bicót és csak nyáron a szárazban használom. Fszomat. 10ezres kínaira majd így vigyázgatok. Annak sincs értelme, hogy vegyek egyet külön amit nyáron használok, télen meg ezt a vacakot nyüstölöm szét.
A mindennapos takarítás meg olajozgatás esélytelen, eszembe nincs. És megoldás az se lenne, mert az első métertől kezdve a sár öli a láncot, fogaskoszorút, féket.
Repülni nem tudok, kerülőút többszörös és a végén akkor is sárba kell menni, mert tanyán a munkahely az ilyen... Szóval sáros lesz, szarrá fog menni, kész. Így viszont az ég világon semmi értelme egy fillért se beleölni. Amúgy is hülyeség lenne ilyen kaliberbe, de így meg pláne.Szóval ilyen, amíg bírja addig bírja. Kár sajnálni... A másik fos biciklimet láttátok, nehezebb volt a sár rajta mint a bringa. Évekig kiszolgált mégis. Remélem ez is hasonlóan "jó lesz".
Amúgy a tárcsafék teljesen tiszta marad valóban. De azért potyogott rá sár és néha köszörült, de gyorsan abbahagyta.
-
HollyBoni
veterán
Ez milyen árban van? Hasonló felszereltséggel szoktak lenni ennyiért fitnesz bringák?
-
Muton
addikt
törölgetek a gépemről cuccokat, eljutottam pár angol mtb újságig, "belelapozgattam" és szomorúan azt vettem észre, hogy ezeket a fél misi körüli cuccokat most ha nagyon kellene meg tudnám venni, de már se időm, se kedvem, se fizikai alkalmasságom sincs hozzájuk. bezzeg régebben, amikor nagyon szerettem volna egy pöpec bringát, akkor pénz nem lett volna rájuk. mindig rosszkor szeretném a dolgokat
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
superecneB #12412 üzenetére
-
Zola007
veterán
válasz
jackbacsi87 #12427 üzenetére
szívesen
inkább láncnyúlásmérőt, jó olajat és 2 patentszemet vegyél a különbözetből -
jackbacsi87
senior tag
válasz
---Lasali--- #12423 üzenetére
(#12424) Zola007
köszi mindkettőtöknek, meggyőztetek. egyelőre hobbiból megy, majd jövőre talán egy-két kisebb verseny, de addig nézek valami olcsóbbat, valószínű hg40 lesz. -
Muton
addikt
válasz
Zola007 #12414 üzenetére
azért ne csak egy aspektusból nézzük. az igaz, hogy megbízhatóbb, használhatóbb egy kupac külön szerszám, de a súly mellett a térfogatot is nézzük már. egy multitoolt be lehet lökni egy ragtapasszal és egy mini pumpával, kulcsokkal, pénzzel a legkisebb nyeregtáskába, "azt' csá", míg ha a fél garázst hurcolod magaddal, annak kell hátizsák vagy valami szerszámos izé is.
-
Zola007
veterán
válasz
---Lasali--- #12423 üzenetére
+1
qrva drágák a láncok mostanság, 4-5ezer ft-nál nem érdemes többért láncot venni hobbiszintű 8/9-es mtb-re és outira -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz
jackbacsi87 #12422 üzenetére
Duplát általában semmilyen lánc nem ér meg. Két kicsit gyengébb lánccal mindig többre megy az ember mint egy darab kicsit jobbal.
-
jackbacsi87
senior tag
Sziasztok!
8sebis országútira milyen láncot ajánlanátok? shimano hg40-et hg50-et nézegettem, megéri a dupla árat a hg50?
-
Zola007
veterán
válasz
CsiguszMaxim #12419 üzenetére
a pulzusszám növekedésével változik a felhasznált zsír - szénhidrát - fehérje arány, fokozatosan tolódik el a szénhidrátmetabolizmus felé
max pulzus 55-60%-nál nagyjábol okés, itt mintegy 2/3-a a felhasznált tápanyagnak zsírsav
ez egy átlagos felnőtt férfinél (180cm/75kg/25év) úgy 110-120 ütés körül (pl. túrázáskor, hosszútávúszók)
maxközelben nagyjából 98% gyors szénhidrát, itt direkt zsírbontás nincs (pl. 100-as sprinterek) -
fi:zi'k
nagyúr
válasz
CsiguszMaxim #12419 üzenetére
Minden pulzus tartomány zsírégető.
-
CsiguszMaxim
senior tag
válasz
fi:zi'k #12418 üzenetére
Elég jól beleszoktam már. Igaz csak 3-as ellenálláson használom a 7-ből de eléggé megszerettem. Igyekszem mindig zsírégető pulzuson menni, mert az volna a cél. De még ha nem is jön össze, akkor is hasznos, mert meló után kitisztítja a fejem és még este is használható vagyok.
(#12420) fi:zi'k : Csak van amelyik hatékonyabb, vagy rosszul tudom? Ami egyébként meglehet, mert eléggé hiányosak az anatómiai ismereteim.
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz
CsiguszMaxim #12417 üzenetére
Szép teljesítmény.
A görgőzés hogy megy?
-
CsiguszMaxim
senior tag
Üdv! Bár már betettem a bringát a görgőbe, de azért még pénteken mentünk egy szezonzárót
Eddig életemben az egy napi rekord 90 km körül volt. Ahhoz képest ez hatalmas élményt jelentett. Nem oly rég kerékpározom aktívan de egyre jobban függő leszek
-
sanzi89
addikt
válasz
Bandus99 #12411 üzenetére
Olyan kellene, amit külön lehetne szedni, mivel egy táska is elég a hétköznapokon.
Eddig a Vaude Aqua Back-t szemeltem ki. Belefér a notebookom, van vállpántja, lehet külön használni és túrákra is megfelelne. Elég borsos az ára, de eddig mindenki dicsérte. Valakinek esetleg tapasztalata?
-
Zola007
veterán
válasz
superecneB #12412 üzenetére
sose láttam túl nagy értelmét ezeknek a szerszámoknak
1/4-es krovám 10db bitfejjel
hagyományos láncbontó
2db kombinált (1 kulcson 6 méret) kónuszkulcs
ezek együtt nincsenek fél kiló és nagyjából el van minden intézve, ami útszélén megoldható.tudom hogy nem 10 deka mint ez a csoda, de
- nem is 10 ezer ft
- erősebb, megbízhatóbb
- a 15-20 deka differenciát nem a szerszámon fogom megspórolni
szerintem ne vegyél ilyet, de ez csak az én véleményem -
zoli03
őstag
válasz
superecneB #12412 üzenetére
Nekem ilyesmi van Crank Brothers-ben. A láncbontóját sokat használom itthon (úgy nyertem a szerszámot, úgyhogy nem vettem külön láncbontót), nem annyira kényelmes, de simán lehet vele dolgozni. A többi szerszámot még nem használtam rajta, hosszabb utakon mindig nálam van, de még nem volt rá szükség.
-
superecneB
őstag
Egy ilyen multi-tool mennyire használható? Nem túl rövidek ezek a szerszámok? Ez a láncbontó meg tud menteni egy túrán?
-
Bandus99
őstag
válasz
sanzi89 #12409 üzenetére
Szia
En innen, hollandbringa.hu rol vasaroltam 2 honapja BASIL Tour XL taskat.
Eddig meg vagyok elegedve vele es az elado is teljesen rugalmas es segitokesz volt. -
sanzi89
addikt
Ma voltam a debreceni SportDirect-ben. Hát, elég nagy csalódás az egész bolt. Én valami Decathlon szerűségre számítottam, de egy Hervises-Outletes-kínai piacot kaptam. Kár...
Más témában segítséget kérnék, egy Kelly's Hook - véleményem a linken - táskával kapcsolatban. Miután laposvasból szegeccseléssel kicseréltem a rögzítő füleket használható lett a táska. Pár többnapos kirándulás után elkezdtem használni az oldaltáskákat a munkábajáráshoz. Kb 3 hét után az egyik oldali táskának kiszakadt az alja. Elhihetitek, hogy nem téglát szállítottam benne... Váltoruha, lakat, aznapi kaja. Ennyit bírt. Olyan szar és vékony anyagból van, hogy azokon a helyeken ahol terhelést kap egyszerűen elrojtolódik. Összesen nincs a táskában másfél hónap aktív használat. Jelenleg a másik oldala még egyben van, de nem jósolok neki sok jövőt.
Tehát keresnék melóbajárós, csomagtartóra rögzíthető táskát. Ki mit használ? Tudtok ajánlani valamit? Van valamilyen konkrét típussal személyes tapasztalat? -
fireproof
őstag
Mit bénáznak ezek?! Kéne a 1,5+ gól ...
-
D.Orion
veterán
No megint találtam két nyeregcső ászt:
1 ez vagy ehhez nagyon hasonló már volt fent az elmúlt pát hétben. Egyébként szép a felszereltségi szint, jó lenne tudni, hogy az milyen Magura teló.
2Itt meg két olyan ajánlat aminek érdemes lenne utánajárni:
1 Kéne kép, de ez így nagyon alkudozós ár.
2 Az a vágatlan nyak, remélem nem sokat mentek vele, mert akkor a váz bánta. -
válasz
Daniel Alves #12354 üzenetére
Általában nehéz megmagyarázni egy embernek, aki még életében nem próbált ki minőségi össztelós bringát, hogy mondjuk mit nyújt az 500-600 ezer ft-ért szemben egy 100 ezressel, ilyenekre gondolnak, hogy az sokkal erősebb, de neki arra úgy sem lenne szüksége, ő azt nem érezné, nem használná ki. Azt érdemes tisztázni, hogy az All Mountain bringák elsősorban élmény bringák, nem a versenyzők a fő célcsoport.
Itt arról van szó, hogy egy olyan gép van alattad amivel tekerhetsz könnyen hegyre fel, de nem sz@rod össze magad amikor lefelé jössz mert a gép nem pattog el amikor kicsit megereszted, "odaragad" az úthoz, szemben egy 100-120 ezer ft körüli merev vázas mtb-al. Általában a 120-140mm-es rugóúttartományba sorolhatók ezek a bringák. És az értelmes használható darabok olyan 300 ezer ft-tól indulnak kb.
A különbséget egy abszolút amatőr, kezdő bringás is érezné. És nagyon hamar rájönne mi a különbség.
Az élmény a különbség, hogy nagyobb biztonságban érzed magad, a hibáidat jobban korrigálja.
Ehhez nem kell hatalmasakat ugratni, elég ha tempósabban nekiereszted egy nem túl durva, de nem is teljesen sima felületű erdei ösvényen lefelé. Csak azt érzed, gondtalanul bringázol és eszedbe se jut az, hogy te ezt nem használod ki, de amikor visszaülnél, az amúgy szintén nem rossz ám kategóriáját tekintve az olcsóbb merevre amit mondjuk 150-ért vettél, egyből éreznéd, hogy ja, na igen, hát az azért más volt és mindjárt mérsékelnéd a tempót lefelé.
Egy jó AM monti hatalmas buli, élmény, az igazi mtb feeling. Persze tény, hogy árban más kategória.
Mostanában egyre inkább elterjedt az, hogy kereskedők lehetőséget nyújtanak kerékpár tesztelésre, aki még soha nem ment komolyabb össztelóssal, próbálja ki.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- LG 45GR65DC-B - 45" Ívelt 1500R / 5120x1440 / 200Hz 1ms / Adaptive Sync / AMD FreeSync / HDR 600
- 120 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Csere-Beszámítás! Xbox Series S Játékkonzol! Olvass!
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
- 122 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest