Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz superecneB #410 üzenetére
Axon D-RL van az enyémben, csak szeretnék Epicon-t.
Vagy egy normális Axon-t...
Ha már szóba került, mi a különbség az Epicon és Axon között? (Azonos típusok esetén, például mindkettő RLD.)Amúgy ez se rossz kis gép, a szerelék kicsit fiatalabbnak tűnik, mint az enyém, de az enyémen viszont M761-es tárcsafékszett van.
Alexrims az jó minőség amúgy? Vagy mit gyárt? Nekem is ilyen márkájú felnijeim vannak és semmit nem tudok róla.
MÁS:
Ezekről a rendszerekről lehet tudni már vmit? Kereskedelmi forgalomban vannak már? Mennyibe fájnak?
Mert pont szóba hoztam ezt az ötletet pár hete és most meglepetten látom, h már megvalósították illetve dolgoznak rajta. -
D.Orion
veterán
válasz superecneB #754 üzenetére
Hát igen. Használt piacon 3-4 éves kategóriában 100ezer alatt csak elvétve találni ilyen jó felszereletséget.
deicide: Thx
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz superecneB #780 üzenetére
A váltóbowden használatában mi a ráció?
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
venember83
nagyúr
válasz superecneB #786 üzenetére
Igen, vastagságban eltérnek, a fékbovden vastagabb (1,6 mm kontra 1,2 mm), elvből nem használnék vékonyabbat fékhez, még ha könnyebben is jár a bovden a bovdenházban, de ez persze csak egyéni vélemény.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz superecneB #786 üzenetére
Hacsak nem vmi szuper anyagből készül, akkor ez butaság.
(#788) superecneB
Köszörült bovden és mindenből teflonosat.
BBB bovdenházakat ajánlották nekem, Jagwire-nél kicsit jobb állítólag.
ÉS kenőanyag nélkül, szárazon (ha víztől szigetelt).
Ha víznek ki van téve, akkor lehet kenni vmi teflonos cuccal - de csak a korrózióvédelem miatt, ha indokolt.[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz superecneB #788 üzenetére
Bármilyen jobb minőségűt (Jagwire, Shimano) és néha tessék megtakarítani a bovdenház véget, valamint nagyon enyhén megolajozni a bovdent: takarítás után a bovdent kihúzod a házból, és végighúzod az olajos ujjadon.
-
deicide
veterán
válasz superecneB #1414 üzenetére
Köszönöm, köszönjük. Nem volt annyira vészes egyébként, a szélárnyék hasznos dolog, felváltva mentünk természetesen elöl.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
gmatti
csendes tag
válasz superecneB #1939 üzenetére
-
lecsokolbi
aktív tag
válasz superecneB #1992 üzenetére
Motorexnek a fehér zsírja elég jól működik. Próbálhatnál olyat.
- Mindenki hazudik! -
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz superecneB #1992 üzenetére
Én most a műhelybe MOBILGREASE XHP 222 zsírt vittem, ezt rakjuk a jobb csapágyakba. Még tesztelés alatt áll, de az állagát és minőségét tekintve az egyik legjobb zsír amivel eddig találkoztam, és nagyon olcsó!
Sima LT 2EP az egy szar, az LZS 2EP régebben jó volt, de az is iszonyú olajos, víznek egyáltalán nem áll ellen. LZS 2 ep még nyúlós volt, viszont az LT 2ep darabos izé, olyan az állaga mint az őszibarack lekvárnak. Az említett mobil meg szinte döbbenetes, kihúzod belőle a kést, és 5 centin keresztül húzza maga utána kés a zsírt, doboz oldalán miliméternél vékonyabb csíkokba ott van a zsír pár centin keresztül végigtapadva, attól hogy kiveszem belőle kést ahogy belenyúlok.Shimano agyak nem attól darálnak hogy kevés benne a zsír vagy rossz, ezektől maximum zörögnek benne a golyók, a darálás attól van hogy túl szorosra vannak állítva gyárilag. Ha beteszed akkor még jobban megszorul, és tönkre megy normális élettartamának a tizede, huszada alatt.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz superecneB #1998 üzenetére
Autós boltba nekem másnapra meghozták, próbálkozz az egyikben. Nekem 1550 ért hozták meg, neten van 1300 alatt is azt hiszem.
(#1999) M_o_g_y_i
Szerintem ez a zsír jó lesz oda is.Egyébként a saját bringáimon, meg haveromén kísérletezek egy fémfelület nemesítő zsírral. Xado CV Baromi kemény ragadós undormány, kormánycsapágyba szerintem több mint jó, majd kiderül kónuszos meg iparis agyakba mit teljesít, csak használni kéne a bicikliket.
Shimano Ultegra középrész is fel lett vele töltve, meg look pedál.. shimano pedál..[ Szerkesztve ]
-
Zebu
addikt
válasz superecneB #1998 üzenetére
Köszi!
Egyébként a váltókar csere hogy menne, hogy pontos is legyen?
-
Muton
addikt
-
fpeter07
veterán
válasz superecneB #2115 üzenetére
"Ti mivel büntetnétek azt, aki ezt elkövette?"
Személy szerint Hulkot nézetnék vele néhány napig. (alvás nélkül)
-
Teasüti
nagyúr
válasz superecneB #2393 üzenetére
Szted mennyit tart egy szigszalag egy 5-10-15-stb. baros víznyomás ellen?
Ha direktbe tolja egy tömítésnek közvetlen közelről, akkor úgy szakítja át azt, hogy öröm nézni. -
Teasüti
nagyúr
válasz superecneB #2398 üzenetére
Mi értelme szigetelni akkor? Amire szánod, arra pont nem jó. Ha meg nem így érted, akkor annyira de annyira fölösleges ilyenekkel szarakodni. Kb annyit ér, mint szarnak a pofon. Ha balfasz módon csinálod, akkor teljesen mindegy neki. Ha meg körültekintően csinálod, akkor meg nem indokolt.
10-15 bar fejben megsaccolva is 10-15 dkg súlyt jelent négyzetmilliméterenként a használandó anyagra. Ha ezt maga az anyag ki is bírja átszakadás nélkül, az öntapadó ragasztás már erősen gyanús, hogy nem.
Ha kitartasz az ötlet mellett, akkor nagyon max az jöhet szóba, ha úgy betekered, mint egy múmiát.
De akkor is kétlem, hogy vízzáró lenne és ne menne alá. Jah és elhasználtál egy tekercs szigszalagot egy mosásra, meg még a mosás költsége.
Szerény véleményem szerint ez hülyeség.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz superecneB #2398 üzenetére
Na és hogy szándékozod betekerni?
Mondjuk a hajtómű mögött? A fogsor mögött, alatt? (Tárcsafék alatt?)
Inkább hagyjuk...Magasnyomású csak "nagyolásra" alkalmas, lekapni a retek nagyját a bringa vázáról. Ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz superecneB #2443 üzenetére
Ne haragudj, ezt még a kandúrnak szántam.
Csak sietve dobtam össze az írást.(#2447) fi:zi'k
Ha jól látom ezt egyrészt már nem gyártják, másrészt elég szar vélemények vannak róla.
Azért köszi![ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz superecneB #2469 üzenetére
A 120 tpi-s verzió 430 grammos, a 60-ast nem ismerem.
Tudom, mert épp ilyet koptatok, csak ez már kevés terepen.
Vagyis szárazon még el-elmegy, de vizesen közveszélyes.
Ez váltanám egy Kenda K1047-re 1.95 szélesben, csak épp itthon nem kapni. Ebay-en csak 60 tpi-s verzió van emberi árban, a 120-as ami nekem kéne, annak elég vicces az ára.
Szal maradt az, hogy írtam a hazai forgalmazónak, hogy mi a helyzet.
Amúgy furcsállom nagyon ezeket a szövetsűrűségeket, egyszerűen nem értem őket.
Ha én egyszer felmegyek a gyártó oldalára és ott azt látom, h egy adott típus 120-as és adott tömegű, akkor hogy a fenébe létezhet ugyanabból a típusból még 60-as, sőt 30-as verzió is (persze ezek nehezebbek is)?!
Amit linkeltél Maxxis-t az is eredetileg 120-as. Ez a 60-as változat is tök új nekem. Gondolom nehezebb is, mint az enyém.Amúgy köszi!
-
Teasüti
nagyúr
válasz superecneB #2497 üzenetére
Milyen felhasználásra?
Ha van téli üzem is, akkor számításba venném mondjuk a burkolt teflonos bovdent is. Főleg, ha hosszú a bovdenház.Ha már szóba került, mert nálam is aktuális, az Alligator az noname, vagy márkás?
Mert tudtommal a Shimano, BBB, Jagwire készít jó bovdenezést - ebben a minőségi sorrendben.[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
válasz superecneB #2497 üzenetére
Akkor legyen egy másik vélemény is a témában:
Bowden:
Rozsdamentes, köszörült. Teljesen mindegy a gyártó, minőségben nem tudnak egymástól különbözni. Max abban, hogy a boltban verik át az embert, és köszörült bowden helyett nem köszörültet adnak.
A teflonos borítású bowdeneket felejtsd el! Egy idő után felgyűrődik rajta a teflon, és megszorul a bowdenházban, amit ki sem tudsz belőle mosni.Bowdenház:
Ha mechanikus tárcsafékhez kell, ráadásul végig a teljes hosszban házban fut, akkor a legjobb, a teflonos belsejű, szilikonzsíros változat. Ebből mindegy a gyártő, általában Aligator, és Jagwire van a boltokban (ha van nekik, és nem tagadják le, viszont, ha azt mondják, hogy hosszanti szálas bowdenház csak váltóhoz van, akkor oda ne menj vissza, ott lesznek még problémák a jövőben). A szettben kapható készletekben a fékbowdenház is általában hosszanti szálas.
Mechanikus tárcsánál nagyon sokat számít fékerőben, és adagolhatóságban is a hosszanti szálas ház.Ha v-fékhez kell, akkor a gyártó mindegy. A kritérium csak annyi, hogy teflonos bélésű, és szilikon zsírozott legyen. Ide felesleges a hosszanti szál, lehet a hagyományos spirálozott is. Shimano, Jagwire, Aligator majdnem ugyan azt a minőséget gyártja ebben a kategóriában. BBB nem játszik, nekik nincs zsírozott bowdenházuk. Úgyis van annyi nyúlása a V-féknek, hogy a bowdenház spirálozásának tömörülését alig érzed.
A zsír kell bele. Egyrészt, mert megóvja a bowdent a beázástól, nem kezd oxidálódni, másrészt, a teflonnak is kell a kenés, nem igaz, hogy nem. Idővel lehet pótolni a kenőanyagot, a bowdenház végére való 1-1 csepp sűrűbb láncolajjal, de ez nem gyakori, csak ha érzed, hogy picit szorul. Ilyenkor úgyis a bowdenház végein jelenik meg oxid réteg, mert a bowdenház végzáró alatt elcsúszik a műanyag borítás. Ha igényes akarsz lenni, akkor olyan végzárókat veszel, amikben van tömítés, de felesleges. Olcsóbb időnként újrahúzni a bowdent, mint plusz pénzt ölni a zárókba.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz superecneB #2503 üzenetére
A Jagwire gyárt, a BBB csak gyártat, és forgalmaz, kb mint a Bike+, és a BTS. Kínai, és egyéb OEM gyártók termékeit árulja, vagy náluk gyártat saját tervek alapján, saját márkanévvel.
A BBB bowdenházak, ha jól tudok, akkor Saccon gyártmányúak.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Teasüti
nagyúr
válasz superecneB #2503 üzenetére
Én még nem találkoztam ilyennel, hogy a teflonos bovdenről leszakadozik a borítás, de elfogadom, hogy akkor ez van.
Rozsdamentes köszörült akkor a következő a sorban, jah.
Igazából nem hiszem, hogy eget verő különbségek lennének minőségben, elvégre a funkció betöltéséhez azért bele kell rakni a megfelelő anyagokat az alkatrészekbe.
Ez a sorrend lehet akár egyéni preferencia kérdése is.
Én szerelővel beszélgettem, ő cserélte az én gépemen a Jagwire házat BBB-re (akiben amúgy teljes mértékben megbízom, fél Pécs nála maszekol).
Nem is azért, mert a Jagwire szar lenne, "csak a BBB jobban bevált".Amúgy elég nehéz átverni a köszörült bovdennel, mert viszonylag könnyű megállapítani.
A köszörültnek az a lényege, hogy a sodrony külső szálait forgácsolják, hogy a sodrony egésze kör keresztmetszetű legyen. A nem köszörült meg ugye nem sima felületű. Ezt még ránézésre is meg lehet mondani, ha jól megnézed.Amire én még figyelnék, azok a bovdenvégek.
Ezeken se spórolj, mert könnyen elcseszheted a vacak kupakokkal az amúgy jó bovdenezést.
Én most ezeket akarom kipróbálni a városi gépen, ígéretesnek tűnik az extra védelem.
A sport gépre meg nem cicóznék, felraknám a legdrágábbat.[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
válasz superecneB #2867 üzenetére
ha meg vah huzva, akkor nem. Nem lelezul, hanem kepes kitepni az acel kullo, az alu hiplibol a menetet, plane, ha tul van huzva, es nem passzosan lett osszeillesztve. De nem tul gyakori.
Ezert is szokas ugy fuzni, hogy a niplik olajban allnak. Behajtaskor passzos lesz, szepen a helyere ul, a meghuzas is konnyu lesz, az olaj meg par het utan kiporog teljesen, csak annyi marad ami attol vedi, hogy ne rohadjon ossze a ket fem a kontaktpotencial miatt.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz superecneB #5444 üzenetére
Nekem is "írtó magasan" van a sisakom, ami zavar is. Nem egyszer fejetem már le emiatt pl ágat. Az egyik maratonon majdnem le is estem a bringáról.
Nézz szét az országúti bukók között is. Azok vmivel kompaktabbak.96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
zack
nagyúr
válasz superecneB #5444 üzenetére
Lehet rosszul veszed fel. Nekem Merida MG-3 van, és sokáig én is rosszul vettem fel. Bele kell húzni a homlokba, ha megy akkor szinte szemöldök vonalig. Tehát az a lényeg a homlokodból minél kevesebb legyen kint. Jó tanács...Bogárhálósat vegyél, mert én most ezzel szívok az esti 25km tekeréseim alatt. nem kellemes, amikor csiklandoznak, és tempót szeretnék menni.
A tempóról jut eszembe, 13.ker- Árpád híd - szentlélek tér- Római - Megyeri híd - vissza a Váci úton vonalon 2.1-es terep gumival 25,8km össz távon csináltam egy 22,8km/h átlagot, és 1h8p alatt teljesítettem. Még mindig maradt benne, mert a Római parton sok a sétálgató, akik lassítanak. Így is pb lett.
Aki csatlakozni akar, csak egyeztetés kérdése. 20h körül szoktam indulni, és 21.15-ig megérkezem vissza az Árpád hídhoz.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
válasz superecneB #5451 üzenetére
A Merida MG-3 rajzos ábráján az volt, hogy húzd bele a homlokodba, és át volt húzva mellette a bili alakzat. de aztán ez lehet, hogy sisak kialakítástól is függ. Ha megnézed a formáját látszik, ha bele is húzod, hátul van egy nyúlvány, ami pont a koponyaalapot fogja védeni.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
sanzi89
addikt
válasz superecneB #5814 üzenetére
Köszi az infót, akkor lehet ilyet veszek városi bringára gyorszár helyett.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
-=RelakS=-
veterán
válasz superecneB #5903 üzenetére
Egyet kell értsek veled.
A Teasüti félékből lesznek azok, akiket kiröhögnek a gyártósoron, akik olyan rajzot készítenek, hogy utána lehet újragyártani a cuccot (nálunk pl volt, hogy egy fél ellenőrző szekrényt át kellett emiatt kábelezni), és aki szerelőért rohangál, ha a cucc kipróbálásakor egy kis baki akad. Pl nem megy a ventilátor, pedig csak a hozzá menő kábel saruját rögzítő csavar nincs meghúzva.
Szóval nem árt, ha a mérnök bepiszkolja, be meri piszkolni a kezét. És ha már tudja, merre folyik az olaj, akkor dirigálhat is.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz superecneB #7731 üzenetére
A Símanónál stiftet használnak, nem? Az meg úgy is csak egyszer-használatos.
Ha ebike-ot nézted, akkor a HG93 helyett inkább az XTR lánc.
Amúgy csodálkozom, hogy mindegyik lánc azonos tömegű. Direkt csekkoltam a Shimano oldalán és ott is.[ Szerkesztve ]
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
Tomi_Sci
őstag
válasz superecneB #7731 üzenetére
hg-53 szerintem a legjobb ár-érték arányú, XTR azért egy kicsit tovább bírja (de nekem kicsit drága) Patentszem is kopik nyilván, az a 250 Ft szerintem vállalható lánccseréknél. Jó mérce a színe, ha már nem arany hanem acél színű, akkor elég sokat futott.
[ Szerkesztve ]
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
nagyúr
válasz superecneB #10218 üzenetére
Változott a geometria az elmúlt 4 évben.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Solad
őstag
válasz superecneB #10447 üzenetére
Nekem ilyen van, elég jól tart és nem vészes az ára.
szerk:
Most látom hogy van ugyanennyiért kulaccsal együtt is:[link]
[ Szerkesztve ]
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
dqdb
nagyúr
válasz superecneB #10447 üzenetére
Specialized Rib Cage, de megkérik az árát. Nekem valami nagyon hasonló kivitelű noname műanyag van, 5/7 dl-es kulacs még nem esett ki belőle terepen, miközben kézzel nulla erőkifejtés kivenni.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
hoffman_
nagyúr
válasz superecneB #10511 üzenetére
nem sanszos, ezek mind kis szériás, komplett gépek. pár év után használtpiacon nagy ritkán lehet találni hasonlókat, de nem jellemző, vázat külön meg sehogy.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz superecneB #10513 üzenetére
tényleg egyben van a gép, szép
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
zoo8800
veterán
válasz superecneB #10517 üzenetére
Egyszerűen adsz valami megjegyzést hozzá, és rámentesz. Nekem működött ez a módszer.
rip and tear, until it is done
-
lsebestyen
addikt
válasz superecneB #10517 üzenetére
Írta a sports-tracker FB-on, h átmenetileg nem működik a szinkronizáció.
-
HollyBoni
veterán
válasz superecneB #10517 üzenetére
Rámész Diary-ra, menu gomb, Synchronize.
-
albert8
addikt
válasz superecneB #10857 üzenetére
Én egy ilyet akarok:[link]
Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
-
Runner_fxr
Ármester
válasz superecneB #11579 üzenetére
Szia, büntetlenül szerintem biztos ,hogy nem. A kerékpárnak a halála az amikor a szabadban tárolják, főként rossz időben. Tipikusan ezek azok a bringák, amiket ha behoznak szervizbe, kb minden szar rajtuk.
Cserélni kell az egész bovdenezést, berohadt csapágyak sorolhatnám. Egy kerékpáron rengeteg kis mozgó alkatrész van, aminek mind nagyon nem fog jót tenni a hideg pára és a fagy. Nem tudom mennyit ér a bringád, de ha a telót külön szervizelteted, akkor gondolom valami jobb minőségű, nem egy rugós suntour vagy zoom van benne.
Tudom, hogy mindig az az ok, hogy nincs hely a lakásban, de találni kell neki, ha más nem egy kampó a falra és felakasztani rá, vagy vannak ilyen fregoli szerű tárolók amire fel tudod akasztani a bringát és felhúzni a plafonig, feltéve ha elég nagy a lakásban a belmagasság. Ha szereted a bringád akkor megtalálod a módját, ha meg kirakod az erkélyre nem lepődj meg azon, ha szépen leamortizálódik.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz superecneB #11579 üzenetére
Ez egy eredeti HG-73
Ha megnézed a feliratot, a kínai láncokon mintha el lenne csúszva valamint a betű típus is másnak tűnik:
Amit te mutattál.
Legolcsóbb ~2700 ért
3000 ért egy következő..Másik kérdésre pedig (#11583) Runner_fxr válasza helytálló.
[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
válasz superecneB #11579 üzenetére
Ha nagyon nincs hely alul - oldalt, akkor egy nem egyszerű, de annál helytakarékosabb mutatványt tudnék javasolni.
Plafonban kellene felfúrni 2db szilikon/gumicsöves kampót.
Kerekeket kiszeded, kormányt elfordítod és hozzákötöd a felsőcsőhöz.
Pedálok, ülést üléscsővel együtt leveszed és a maradékot pedig felakasztod a plafonnal párhuzamosan.Ez a maximális helytakarékosság, ennél jobban láb alól kerékpárt nem lehet elpakolni, csak ha darabjaira szeded.
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
deicide
veterán
válasz superecneB #12303 üzenetére
Közvetlenül valóban nem, de indirekt módon igen. Ha sokan nem vennének belőle, visszaesne a forgalom, nem gyártanának annyit és így tovább.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Zola007
veterán
válasz superecneB #12303 üzenetére
az a baj, hogy az észrevétel téve
azért gyártanak ennyit mert van rá kereslet, csak ezt kis kvantitásban nem érzékeled.
tehénylepény mintás pólóból miért nem gyártanak sokat? mert nincs rá kereslet. Ha lenne, akkor lenne belőle dögivel.
az ár, a kereslet és a kínálat szabályozza a piacot és csak speciális esetekben van máshogy (pl. rolls royce)[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
válasz superecneB #12310 üzenetére
sok kicsi sokra megy......
nem az egyszeri alkalom, hanem a szemléletváltás tudná megváltoztatni ezt az elb.szott világot.
Nem attól az egy sörtől lesz valakinek májcirrhózisa, nem attól az egy szál cigitől tüdőrákja és nem attól az egy eldobott spray-flakontól lett ózon-lyuk sem.csak a mi családunk (az a kemény 3 fő) évente durván 2 garnitúra akkut, ~15 gombelemet és vagy 40db szárazelemet selejtez le. És ez talán még nem is olyan sok.
Ez persze mind elemgyűjtőben köt ki, de ha ezt felszorzom mondjuk 70 évre és feltételezem, hogy kevesebb nem lesz, akkor az durván 4500db tehát fejenként 1500db egy élet során, ami azért marhára nem kevés, durván 30 kg fejenként(#12311) Hasaggymeg: megkérik az árát rendesen, remélem tényleg jó lesz
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
zoli03
őstag
válasz superecneB #12412 üzenetére
Nekem ilyesmi van Crank Brothers-ben. A láncbontóját sokat használom itthon (úgy nyertem a szerszámot, úgyhogy nem vettem külön láncbontót), nem annyira kényelmes, de simán lehet vele dolgozni. A többi szerszámot még nem használtam rajta, hosszabb utakon mindig nálam van, de még nem volt rá szükség.
[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
válasz superecneB #12412 üzenetére
sose láttam túl nagy értelmét ezeknek a szerszámoknak
1/4-es krovám 10db bitfejjel
hagyományos láncbontó
2db kombinált (1 kulcson 6 méret) kónuszkulcs
ezek együtt nincsenek fél kiló és nagyjából el van minden intézve, ami útszélén megoldható.tudom hogy nem 10 deka mint ez a csoda, de
- nem is 10 ezer ft
- erősebb, megbízhatóbb
- a 15-20 deka differenciát nem a szerszámon fogom megspórolni
szerintem ne vegyél ilyet, de ez csak az én véleményem[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz superecneB #12412 üzenetére
Nekem ilyen van,mindig magamnál hordom és már soxor jó szolgálatot tett.Nyereg állítástól,küllőhúzásig már mindenre használtam tekeréseim során.Otthon is többnyire ezt használom.
Egy ilyen nyeregtáskában még van gumileszedő,folt,egy új belső,1pár cérna kesztyű...na meg a vázra pattintott mini pumpa.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz superecneB #12440 üzenetére
Grafitos kenőanyagot próbáltál már?