Hirdetés
- Powerbank topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- HDMI topic
- Milyen videókártyát?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Gamer headsetek a felsőkategóriából
- Kompakt és jól szellőző alumíniumházzal indítja a jövő évet az Antec
Új hozzászólás Aktív témák
-
chop
őstag
válasz Somatom #8299 üzenetére
Ertem, koszi az infot.
Mas tema: fejlesztenek egy magyar kamionos GPS-t, ami hasonlo a Waze-hez, tehat be tudod jelolni, hogy hol van dugo, baleset, akarmi. Egyelore tesztuzemben van, szerintem fasza lesz es raadasul - ahogy irtam - magyar.
A neve: Road Lords, Google Play-en megtalaljatok.
Es az FB-csoport, ahova a feedbacket lehet kuldeni: https://www.facebook.com/groups/237293700303088/
-
Somatom
veterán
A 3/1 -hez nem kell kiköltöznöd, de kinti mércével jó fizetést nem kapsz 3/1 -es beosztással. Azt külföldiek csinálják, kevesebb pénzért.
Kb. úgy néz ki, hogy hétvége otthon, vagy minden második hétvége kocsiban, amit vagy pluszban fizetnek, vagy kialkudod szabadnapban. Plusz a rendes, éves szabi. De, azt felejtsd el, hogy minden hónapban egy hetet egyben megkapsz.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
chop
őstag
válasz Somatom #8297 üzenetére
Naigen, a Lertonnal ez - a hirdetes alapjan... - igy nez ki:
"-Havi kereset éves átlagban : Kocsigazda 550-600ezer, 2/1 430ezer , 3/1 510ezer, 4/1 570ezer""Az állandó kinti melók jobban fizetnek, de ahhoz ki kell költözni, amitől költség oldalon is változik a matek."
Hatigen, epp ez a gondom: azert fenntartani alberletet, hogy 3 hetente 1 hetet ott legyek...az ugy pazarlas. Amikor kinn eltem akkor egyebkent egy gasthofba voltam bejelentve es semmi problema nem volt, meg tartozkodasi engedelyt is gond nelkul kaptam.
-
Somatom
veterán
Nálunk a 2/2 az nettó 1400 Erzsi. +2 nappal (szerda estétől, következő utáni péntek estig) 1600. A 3/1 az 1900. A 4 hét az 2400. +/- pártíz Erzsi (pl. éjszakai vezetés, ami a 20:00-06:00 közöttit jelenti). Lehet ennél jobb helyet is találni, de ahhoz már jól kell beszélni németül. Úgy tudom, hogy Ausztria jobb, mert ott 14 havi fizu van. Persze, a kincses helyekre nem lehet "csak úgy" beesni. Az állandó kinti melók jobban fizetnek, de ahhoz ki kell költözni, amitől költség oldalon is változik a matek.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Nálunk régen összeveszett valamin a főnökség és különváltak. A két cégnél hasonló a meló (ugyanúgy Schubboden), ott is Magyarok a sofőrök, csak náluk átakasztgatásos cigánykodás megy. Onnan hozzánk már sokan jöttek, de tőlünk oda csak egyről tudok. Őt viszont onnan is kirúgták.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
-
Somatom
veterán
A fix pótot ismered, az átakasztósat nem.
Nem tudod, hogy hogyan van megrakva.
De, ami a legzűrösebb, hogy azért csinálják, hogy jobban kihasználják az idődet. Megállsz, leakasztasz, kiveszel egy kilencest és azt sem tudod, hogy merre fogsz továbbmenni. Mire felébredsz, ott van egy fos pót, kidudorodó ponyvával.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
HoTaZo
addikt
"Más": A Lerton a Révész "leányvállalata", ritkán látni őket parkolókban, ebből nekem az jön le, hogy akárcsak Rudiék, ismerik az iparizónás dugi helyeket. Viszont sok a tartály (tartány)-os szerelvényük, lehet hogy átakasztgatnak. Sajnos közelebb még nem jutottam hozzájuk, de ha a mostani norvég utam folytán beléjük botlok, akkor kérdezősködök.
(#8282) Somatom : Van viszont Black Metal!
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
fesii
aktív tag
válasz Freiherr #8268 üzenetére
Ahogy lejön nekem itthon megveszed a kólát, megcsinalod egy kiló darálthusbol a fasirtot. Ott kinnt jó a víz meg a pár eurós gyors fasirt? Persze el lehet élni egy darabig akár konzerven is. Nem tudom lehet velem van a hiba de ha meg kívánok egy hamburgert akkor megveszem és pl Rédicsen most toltam be egyet 850ft-ért. Lehet én nem vagyok elég tájékozott de arrafelé nem tok 2euroert se hamburgert se kebabot.
Abban igazad van hogy van olyan ami sógoréknál olcsóbb öblitőér meg pár holmiért mi is átjárunk, de valahogy szombat délelőtt SPAR huspultnál nemhiába alig hallok magyar szót. -
chop
őstag
Elkepzelheto, hogy felreertheto voltam. Nem arrol van szo, hogy nem tudok ejszaka vezetni/nappal aludni, hanem arrol, hogy nem akarok olyan munkat, ahol MINDIG ejjel kell vezetnem. Es azt gondolom, hogy kell lennie ilyen cegnek, mert a dugok az autopalyakon nappal vannak, amikor a soforok dolgoznak es ejjel nem lehet talalni Nemetorszagban pihenot, amikor alszanak. Ha annyira altalanos volna az ejszakai menet a ponyvasoknal, akkor ez forditva lenne.
Annak, hogy neki mernek-e esni, a valaszom igen, evekig eltem kulfoldon, kint is vezettem (igaz, csak B-vel). De persze tudom, hogy ez a szerelveny iranyitasa szempontjabol semmit nem jelent, viszont nem panikolnek, hogy eltevedek.
Mas: Lerton Transrol valami esetleg?
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
"pszichopatológus"
Tök mindegy, hogy mennyire "speciális" eset vagyok, mivel nyitott a lehetőség nálunk dolgozni (csak nem kezdőként). Egyébként, sztem az éjszakai melóhoz viszonyulás változhat a gyakorlat során. Mondjuk, amikor pár órára beszorul az ember egy stau -ba, majd emiatt este hét után próbál megállni egy kelet-nyugati német autópálya parkolójában.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Zolás
addikt
Itt dolgozom 6 éve, egyszer kellett éjszaka vezetni, azóta sem. Ezért is nehéz másik melót találni, mindenhol elvárás az éjszakai műszak.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
-
Somatom
veterán
válasz Freiherr #8268 üzenetére
Ez több dologtól függ. Pl. ha nincs család, akkor az otthoni alap rezsit le lehet húzni a minimumra. Ha elmegyek melózni, akkor otthon lecsavarom a fűtést alapra, és csókolom. De, ha közben is ugyanúgy használják a lakást, akkor a kinti lét pluszban jön az otthoni rezsire.
zsid:
Ezzel nem értek egyet. Símán lehet találni állandó nappalos melót. Az enyém is ilyen. Szerződésben nincs rögzítve, de a három év alatt egyszer sem kellett úgy éjszaka vezetnem, hogy utána ne heti pihenő következett volna.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
zsid
senior tag
A sofőrök munkáját meghatározó jogszabályok lehetővé teszik a műszak jelentős elcsúszását. Ha hétfőn reggel 8kor kezdesz az nem jelenti hogy pénteken is reggel 8kor fogsz kezdeni.
Nemzetköziben elég általános a vasárnap 22:00-s indulás.Sajnos az éjszakai vezetés és nappali alvás is a sofőrmunka része/velejárója, főleg a nemzetközi fuvarozásé. Ha ezt nem tudod elfogadni, számodra nem megfelelő akkor ez nem lesz a te munkád. Azt senki nem fogja garantálni, hogy csak nappal tudsz majd dolgozni.
Vannak csak nappal dolgozó áruterítős melók, ott megoldható hogy minden nap éjjel alszol, minden nap otthon csak ez forintra váltva jóval kevesebbet is jelent.
Ezeket a dolgokat az előtt kellene mindenkinek átgondolni, mielőtt belevág egy jó néhány százezer forintos tanfolyamba. Ez a munka sem mindenkinek való, nem is mindenki alkalmas rá, nem vagyunk egyformák.
A GKI-t/ADR-t sok helyen most is átvállalják a hűségért cserébe. A betanítás egy érdekes dolog. Nulla rutinnal neki mernél esni a nagyvilágnak egy 50 milliós szerelvénnyel, ahol kisebb amatőr hibák esetén is repkednek a forintban 7 jegyé kárszámlák, csekkek? A magyar jogi helyzet miatt ha pl gondatlanságból totálkárra törsz egy szerelvényt áruval együtt akkor azt nem tudják rajtad behajtani, de nem hogy ezt még a járulékok károkat sem. Egy gyakorlattal rendelkező, felkészült, rutinos sofőrnek nagyon nagy előnye van egy kezdővel szemben és a gyakorlatot csak út közben tudod megszerezni.
<tRucKdriFteR>
-
chop
őstag
válasz Freiherr #8269 üzenetére
Amikor Angliabol cuccoltunk haza furgonnal, akkor vezettem ejjel, es persze, tudtam utana aludni, de a nappali alvas minosege meg se kozeliti (legalabbis nalam) az ejszakait. Masreszt dolgoztam ejszakai muszakban, csak heti 3-4 napot (igaz, 12 oraban) es koszonom, rohadtul eleg volt, minden "reggel" ugy keltem, mint akit megvertek.
De persze van, aki toleralja, az en szervezetem sajnos nem ilyen.
-
chop
őstag
Persze, vilagos, hogy az elejen nem lehet valogatni, csak az a fura, hogy regen GKI-t, meg mittomen mit fizettek es ezert cserebe vartak el a huseget, most pedig "csak" betanitanak. Szoval igazabol a huseg hossza kicsit bajos, de nem ezen fog mulni.
fesii: Bekes megyei vagyok, ahol lakom, ott a husipar megy ezerrel, tehat hutos kocsira lenne melo, de nem tudok nappal aludni, ezert nem tudok ejszaka vezetni. Szoval ez sajnos nem azert van, mert budos, hanem mert nem tudnam kipihenni magam.
-
fesii
aktív tag
Most hogy rendesen elolvastam mivel éjjeli vezetés kilőve így totál h@lye lehetőseget mondtam. Kár hogy hszt nem lehet torolni
-
fesii
aktív tag
Mindenki más szerint dönt munkahelyek között. Valakit az érdekel minnél többet legyen otthon kicsit kevesebb pénzért. Van aki nyòccccázz alatt megse mozdul. ( ilyeneknél mondjuk megkérdezném, hogy mennyi megy el neki a kinti vásárlásra abba a pár hétbe amíg kinn meghibban)
Úgy érzem te a nincs család sok pénzt akarok keresni kategória vagy. Én mégis arra biztatnálak hogy keress egy 4kezezős céget ami hetelős közeli kategóriát kínál. Így ha a kolega büdös ,paraszt, csak a plussz pénz érdekli akkor nem még 3het és 2nap van hatra minimalberer. Majd 1-2honap után oda mész ahova akarsz de akkor már a kontrollplaccnál nem mész el tovább egyenest mer még ilyet nem láttál.
Helyileg merre laksz?[ Szerkesztve ]
-
zsid
senior tag
Valszeg arra, hogy kezdő vagy. Azért ne felejtsd el, hogy mint minden szakmában itt is a gyakorlat ér kincset, nem a papír. A Waberers biztosítja a betanulás lehetőségét valami "magasan kvalifikált" kollégával abból később te profitálsz. Nyilván a másik oldalon állva te sem tapsolnál annak, hogy egy embert "kitanítasz" majd fél év múlva lelép a konkurenciához.
<tRucKdriFteR>
-
chop
őstag
Sziasztok,
a Lerton Transot ismeri valamelyikotok? Nemsokara meglesz minden papirom es felulnek egy jarganyra, a Wabisokkal mar beszeltem, normalisak voltak, csak kozoltek, hogy 1 evet ala kell irnom. Es mivel mindent sajat zsebbol fizetek, nem tudom, hogy mire fel kene egy evre elkoteleznem magam valahova.
Ha tudtok, akkor cegeket is ajanlhattok, egy feltetelem van, nem szeretnek ejszaka vezetni.
Koszi!
-
Somatom
veterán
Konstanz, svájci határ. Egy hely volt a halszálkában, nem volt választásom. Most kiderül, hogy megérte-e a 20 Erzsit a hi-tech füldugó.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
HoTaZo
addikt
Kihasználva a holnapi szlovák, cseh tilalmat, itthon nyomtatok magamnak új Írásbeli utasításokat.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
Vmf
csendes tag
Sziasztok!
Volna egy aprócska kérdésem!
Új teherautó pontosabban fél éves mèg is olajat kell utánna önteni 2-3litert.
Mièrt?
Èn arra gondolok, hogy bejàratàs alatt a motor valamelyest kopik ès azt a kopást olajjal kell kompenzàlni a nagyobb hèzagkitöltès vègett.
Ellenben most már úgy adnak ki ùj teherautókat, hogy eleve bevannak jàratva a motorjaik.Szóval mi ez a plusz motorolaj hozzàadàs alig pàr hónapos motor esetèben?
-
HoTaZo
addikt
Sziasztok!
Azt tudjatok, hogy az új, 2019-es Irasbeli utasítást mikortól kötelező? Mert mire felszerelem magam 4db 2017-essel, persze hogy újat hoznak ki!Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
Somatom
veterán
válasz Intruder A 6 #8253 üzenetére
Vékony jég. Már amit eddig írtál, az is felért egy őszinte, beismerő vallomással.
Hogy is fogalmazzak? Lehetne frissíteni, csak nem legális, ami ezen a fórumon tabu téma. De, attól még kicsit elavult az a 128MB RAM. Mindenki másra esküszik. Ha tehetném, akkor Wayteq X985BT -n Primot futtatnék, Gurjon skinnel. De, természetesen ez csupán képzelgés, hiszen ugyanúgy illegális lenne, mint a CNS Globe HD -n a Truck licenszes Primo.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Intruder A 6
aktív tag
Sziasztok!
GPS kellene, Belföldön csak ritkán használtam. mert sok volt az állandó hely, CNS Globe HD-m van IGO Primoval, de a térképek már 4évesek, nem tudom lehet-e frissíteni!
Meg igazából a készülék is kicsit lassú már. -
zeon.hu
nagyúr
Üdv!
Kamionokhoz sajnos semmi közöm, de hátha itt kapok választ azoktól, akik arra járnak:
Szerbiába kéne nekem mobilnet, vajon hol kaphatok az A1 (E75) mentén? Melyik kútnál és milyet lehet/érdemes venni?#?*@&!
-
KAMELOT
titán
Itt is van ilyenre lehetőség csak úgy 3-4 hetente haza lehet menni 2-3 napra. Állandóan menni kell.
Pont a rakodás végett szoktam kérni, hogy maradhassak tovább. Majd köv. megyek 5-6 hétre.Somatom: persze ez okés csak keresni is akarnak a sofőrök, azért van 3/1 beosztás.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
Én 3/1 v 4/1 járok. Jelenleg egy gyönyörű SCANIA R450. Megszerettem ezt a kocsit! Jelenleg Ratingen pihenkélek. Vasárnap este 7-kor rakodás.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Somatom
veterán
-
HoTaZo
addikt
válasz Freiherr #8228 üzenetére
Helybélinek jó lehet. Most mondja kolléga, hogy 400-at mondtak egy jelentkezőnek.
Somatom: Erre olyat kapna, amiben csak 4-500 van, amivel nem lehet gondja a svájciaknál se.
Mi öten nemzetközisek kaptunk újat, amiket leadtunk, azokban vannak 4-5-600k.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz Somatom #8225 üzenetére
Ha arra utal a kérdésed, hogy miért kell rá embert keresni, akkor annyit tudok mondani, hogy nemrég* szerezték ezt a melót és Gyálról járunk le üresen Veszprémbe, van hogy vissza is. Az egyik kolléga feldobta, hogy ha megkapja a 450k-t, akkor szívesen viszi minden héten, nem adnak annyit. Nem tudom, hogy mennyit tudnak adni. Az autó EEV-s Volvo 600k-s feletti futott km-rel.
Néha várni kell a veszprémi fel vagy lerakásánál, de a svájci az pik-pakk. Vámolások is gyorsak.
Most is pont ezt a kört futom, csak a Húsvét miatt elcsúszva egy nappal.*Amikor kérdeztem tőletek a wolfurti- St Margreten-i vámolásos dolgot, akkor csináltam az első kört.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz Intruder A 6 #8223 üzenetére
Van egy fuvarunk Veszprémből Svájcba, hétfő délelőtt, kora délutáni rakodással, szerdán le és felrakás ugyanazon a helyen (göngyöleg ki, áru vissza), csütörtökön lerakás. Veszprém környéki embert keresnek állandóra. Autó ott marad (elméletileg). Irányítás Egerből.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
Intruder A 6
aktív tag
Sziasztok!
úgynézki 1.től új munka után kell néznem.
Belföldeztem 3,5 évet nyergesen, elöttl volt egy fél év nemzetközi is.
Tud valaki valami hetelős nemzetközi munkát vagy valami normális belföldest? Székesfehérvárhoz közel!
Ahol jelenleg vagyok nagyon jó volt a pénz, de vért kellet érte sokszor izzadni, inkább keresek kevesebbet de nem szeretnék magamból idegroncsot csinálni.
Akár 4kéz is érdekelhet. -
Somatom
veterán
Kimerre? Most Stuttgart fölött dekkolok a 81 -esen (tegnap elfogyott az időm). Holnap bevásárolok Sinsheim -ben, aztán felgurulok Dortmund mellé, Herten -be. Vagy, annak a közelében, vmi kultúrált, hétvégézős helyre.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
fesii
aktív tag
Sztem ezt neked kellene érezned hogy valakit zavarni fog-e. Én pl általában estefelé értem haza reggelre elmentem nem járattam fél órákat stb... de pl a Csikos táblámat hátul kikelett tolljam mert ugye rádállnak mer ő nem sétál plussz 5métert. Végül inkább úgy döntöttem sétálok +250metert az intersparig. (7,5 tiltás szombathely)
Kolega falusi ő szólt a polgármesternek hogy neki hétvégére illetve néha este kell a hivatal parkoloja
Harmadik kolega meg kicsit megerősítette az árok szélét és lehuzodva úgy áll.
Sztem ez teljesen szomszéd utca város lakók kérdése. -
Zolás
addikt
Elméletileg igen, kell kérned a főnöködtől egy otthon parkolási engedélyt, azzal célforgalomba leszel.
Második kérdésedre, elvileg nem a válasz, mert olyan komppal nem oszthatod a pihenőidődet amin nem kapsz kabint. Így nem is használhatod azt az egy órás vezetést.Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Vmf
csendes tag
Sziasztok!
Egy kis infòra lenne szüksègem!
Nyerges vontatóval haza lehet menni (hètvègère vagy esetenkènt több napra)a saját ingatlanának kapubejàròjába àllva annak ellenère, hogy az utca teljes hosszàra tehergèpkocsival behajtani tilos kivève cèlforgalom tábla van kitève?
A màsik kèrdèsem ez a bizonyos rendelkezèsre àllàsi idő!
Tètelezzük fel a 15 òràs munkaidőmből maradt mèg 1 óra amit még fordíthatok vezetèsre, de kompozni kell 1 órát ami ugye nem pihenő se nem munkaidő!
Ilyenkor mire kell állítani a tachográfot ès mehet-e az említett 1 óra vezetès kompozás után? -
HoTaZo
addikt
Még egy jól kezdődő hét. Reggel 45perc a lerakókig, utána 45perc a lerakókig, majd műszazárás, holnap reggeli rakodás. Cégnél fürdés, nagyon normális klotyó, bolt 100m-re.
Megyek is megnézem, mi hiányzik.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz Somatom #8205 üzenetére
Hiba lenne kihagyni!
Ha nincs Boursin, akkor vegyél Tartare-t, ugyanaz.
Én most olaszban költöttem. Múltkor vettem anyós szülinapjára díszdobozos 6x½kg táj jellegzetes tésztát 10€-ért. Most ugyanott 3x7,5dl bio olivaolajat 25€-ért. Reggel még visszamentem, akkor meg két 3 palackos vörös és fehérbor csábított el. Doboza 11€ volt. [kép]
Most spanyolban vagyok, ez is veszélyes terep.(#8206) Freiherr: Köszi az infót!
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
Freiherr
őstag
Egyszer 6 kabotázst nyomtam zsinórban Franciaországban, 13 napig nem léptem ki az országból.
Zsír volt, normális közlekedés, normális emberek, normális parkolók, ez kell a dolgozónak.Back to the future
-
HoTaZo
addikt
"Ha a keletiek is "direktben" kapnák a fuvarokat nem 2-3-5 közvetítőn keresztül akkor.."
Erre volt egy tipikus fuvarom egyszer. Svájcból vittünk 7 autóval Olaszo.-ba cuccot. Mivel csináltam már fuvarszervezést, nagyjából tudom, hogy miként megy. Svájci cég felhívja a fuvarozóját, hogy ennyi és ennyi cucc van, matekozz, küldjél autót. Rakodás szerda, csütörtök, lerakás hétfő. Fuvaros vakarja kicsit a fejét, mert tudja, hogy a saját emberei nem fognak kint hétvégézni. Felhívja a német kapcsolatát, akinek már autónként 100€ kevesebb megy, az meg szintén nem fogja tudni elküldeni a sajátjait, tehát felteszi a Timóra, mínusz 50-100€/autóként. Mindkettő, ½-½ óra telefonnal megkereste a napját, a mi Timolovagjaink meg örülnek, hogy milyen fasza melót kaptak. Mi meg örülhettünk, hogy szombaton még beengedtek tojni bennünket, tusoló nuku, azt a tűzoltó csapnál oldhattuk meg.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
zsid
senior tag
válasz #27070592 #8199 üzenetére
Az USA 50 államában azért elég egységes a gazdasági helyzet,valszeg nincs a különböző államok között 2-3-4szeres fizetés és fuvardíj különbség. A mi uniónk sem lenne rossz, ha a keleti régió a gazdasági felzárkózáson és a jövedelmi olló csökkentésén fáradozna..
fesii:
Egyrészt vicc hogy milyen pénzekért dolgoztat némelyik cég. Másrészt azt valahogy senki nem vizsgálja hogy ugyanazért a munkáért miért kap egy x rendszamos 2euro/km egy y rendszamos 1,4-et. Harmadrészt hiába kapnák meg holnaptól a 2-őt keleti suttyo banda cégek zsebre tennék
Persze, hogy nem vizsgálják mivel ez alapjában véve gazdaságélénkítés - igaz nem itt hanem ott. Ha a keletiek is "direktben" kapnák a fuvarokat nem 2-3-5 közvetítőn keresztül akkor.. Egyszer régen sikerült fél füllel végighallgatnom egy ajánlattételt és fuvarvállalást. A megbízó a néhány telefonért és az emailezésért 50%-ot rakott zsebre - Magyarországon, belföldön.
A fuvarozásban túl sok a felesleges, közbeeső éhes száj.. Ezzel tisztában vannak nyugaton is, de amíg az ő "kereskedőik/üzletkötőik" tesznek zsebre némi irodai munkával kilométerenként 30-60 centet ( és itt az eszközök bekerülési költsége kevesebb, mint kilométerenként 0,00001 cent ) addig pont leszarják. Egyszerűbb hagyni a rendszert termelni és a többiekre mutogatni.A mostani szociális szabályozás egy rakat szar. Semmi komoly változás, ugyanaz a hányás mint régen csak más színű papírba van csomagolva. Ez a szabályozás nem a szakmaiságról, érdek képviseletről vagy bármi fuvarozáshoz köthető dologról szól.. valami hülye kitalálta és végigverte az európai parlamenten. Egy olyan, akinek életében nem volt semmi köze a fuvarozáshoz...
<tRucKdriFteR>
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bontatlan Új M2 M4 IPAD PRO 2022 12,9 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal DEÁK TÉRNÉL Átvehető
- Akció Új IPAD MINI 6 64GB WI-Fi VAGY 5G LTE , Minden Színben BONTATLAN AZONNAL ÁTVEHETŐ DEÁK TÉRNÉL
- Apple Watch Series SE 2024 40mm Stairlight ÚJ BONTATLAN Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Gara
- BONTATLAN Új Iphone 16 és 16 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- iPhone 16 Pro Max 256GB desert/sivatagi titán új, bontatlan, gyári független
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest