Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Bluetooth hangszórók
- Milyen notebookot vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen alaplapot vegyek?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Egér probléma
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz
#27070592 #7697 üzenetére
Elvileg 9490Ft az EU térkép és 4790Ft a truck licensz. Legalábbis a screenshotok alapján.
-
#27070592
törölt tag
válasz
Somatom #7696 üzenetére
Az nem is tűnt fel hogy droidos.. most nézem 4.4.2.. az még csak öt éves
De ha mást egyáltalán nem futtatsz rajta, a nextgen viszont stabilan megy, akkor még jó is lehet.
Zsid mestert kellene megkérdezni, hogy a tomtom 6250-je hogy muzsikál a mindennapokban, de eléggé el van tűnve. Talán beállt Tell Vilmosékhoz kertésznek?Igen, ezért a pénzért nem is rossz tableteket lehet már vételezni. Azt nem tudjátok hogy a fullos nextgen truck mennyibe kerül teljes ojrópa térképpel?
-
Somatom
veterán
válasz
#27070592 #7695 üzenetére
Ez Androidos. Sztem ezen semmivel sem jobb a Nextgen, mint bármilyen más tabon, vagy telón. Értem én, hogy nincs Play, de az OS futtatásához akkor is kell RAM. Androidos eszköz 512MB RAM -mal manapság sztem valahol a határ szar és a nevetséges kategória közé esik. Még egy szintén gagyi Wayteq X995 MAX -ben is 1GB RAM van.
-
#27070592
törölt tag
Ez itt nem a reklám helye , de létezik ilyen célhardverre pakolt legális navi program, szerintem nem is olyan eget rengető áron. Közepesen sz@r helyeken is három napig dolgozol érte, aszt jóidő.
Azt nem tudom hogy az élettartam frissítés mit takar, vagy mennyire használható a program.
De egy valamire való navi tíz évvel ez előtt is ennyi volt (vagy több) amikor fele ennyit kerestünk. -
Somatom
veterán
Mindkettő létezik. Válasszuk külön WinCE -re és Androidra! WinCE -hez valóban nem forgalmaznak külön szoftvert, de truck navis készülékek léteznek, vásárolhatóak. A gond az, hogy nagyon drágák, hazai boltok nem nagyon forgalmaznak ilyen készülékeket és az árukhoz képest gyenge vasakra portolják a szoftvert.
Androidra viszont létezik legálisan a Nextgen -hez truck verzió. Csak arra nem jöttem még rá, hogy EZT én miért nem látom. Valószínűleg azért, mert térkép függő, én viszont még nem vettem meg a térképet. -
Zolás
addikt
válasz
Somatom #7692 üzenetére
Ha az említett térképgyártó kiadna készüléket, vagy a programot kamionos változatban, akkora kasza lenne, mint az állat. De se készülék, se program. Nem tudom megvenni sehogy. Elhiszem hogy ez nekik pénzkiesés, de legalább lenne mód a vásárlásra. Én se szarakodnék a manuális frissítéssel. De ha nekik nem kell a pénzem.
-
Somatom
veterán
A C720 egy ikonikus készülék volt. Messze megelőzte a korát. Olyat is tudott, amit a mai PNA -k nem (pl. névjegyek szkennelése, vagy képeken levő infók alapján navigálás). Sokan vették a Cx20 -akat. A MIO Map egy IGO alapú szoftver volt. Aztán a MIO vmi rossz fát tett a tűzre és egyik napról a másikra megszűnt az IGO -s támogatás. A sok MIO tulaj így frissítés nélkül maradt és ez elindított itthon egy "underground mozgalmat", aminek a létrejöttét később sztem gyakran átkozták a Nav N`Go -nál.
-
Somatom
veterán
Az első navimat (MIO C720) 90 rugó körül vettem, valamikor 2007 táján. Nem szeretek szoftvert heggeszteni. Megteszem, ha rákényszerülök, de nem szeretem. Egyszerűbb megvenni. Az összes Androidos alkalmazásom legális forrásból származik. 10 rugó a Nextgen EU csomag. Ennyiért biztosan nem kezdek kókányolni. A gond az, hogy az IGO áruházban egyáltalán nem látom a truck licensz díját. Anélkül meg számomra egy rupót sem ér az Androidos Nextgen.
-
Somatom
veterán
-
Somatom
veterán
Kisebb. A méret ott van a linkelt oldalon:
"Product size: 23.90 x 16.70 x 0.80 cm"
Az A4 meg 29,7 x 21 cm.
Meglepne, ha ez frissülne. De, sztem ez nem is olyan lényeges. Pár évig még elketyeg ez a Nugát. Az Oreoban talán az ujjnyomatos belépés használata az alkalmazásokban lenne az előrelépés. Viselhető hátrány. A 9 -ben sztem semmi érdemi újdonság sincs. A 10 -ben lenne (párhuzamosan több alkalmazás a fókuszban), de az még nagyon a jövő zenéje és sztem a mai csúcstabletek sem biztos, hogy megkapják a tízest. Viszont, Nugáton még egyszerűen, fejlesztői menüből lehet engedélyezni a freeform (többablakos) módot, amihez Oreon már ADB (PC -s kapcsolaton keresztül létrehozott parancssoros utasítás) kell.
De, ha nem kell a HDMI out, akkor vannak más lehetőségek is, mert azért ez sem tökély. Kicsit erős a GPU -nak ez a naagy felbontás. Általános használatnál nincs gond, de grafikaigényes játékoknál melegszik rendesen. -
Somatom
veterán
Egy Teclast T10 -et vettem (csak EU raktárból). Pár nap alatt megjött futárral. Vettem még hozzá origamis tokot, meg egy 128GB -os mikroSD -t. BT egerem, meg billentyűzetem már volt (de eddig nem nagyon kellett).
-
Somatom
veterán
Én nem tartom ideálisnak a laptopot. Nagy, nehéz, drága, kényes, zabál és gyorsan avul. Menet közben nem tudom használni, mert büntetnek érte, nincs érintőképernyője és nincs benne GPS modul. Ezért vettem inkább HDMI -s tabot. Azt még mindíg használhatom nagy képernyőn, ha akarom. Tök mindegy, hogy a laptoptáskában egy 17 -es laptopot, vagy egy 17 -es TV -t hurcolok. Viszont, ha tönkremegy, akkor is csak egy olcsóbb kütyü lett oda. Legalábbis ez volt az eredeti elképzelésem. Aztán inkább a tablethez vettem egy kisebb tatyót, meg egy 2 az 1 -ben (szélvédős + fejtámlás) tartót. Azóta nem hurcolom a TV -t és nem is hiányzik.
-
HoTaZo
addikt
válasz
Freiherr #7676 üzenetére
Szerintem is a lapos az ideális, telóról kaphat netet, tárhelyet is tudsz külön csatlakoztatni, ha kell, nem kötelező az inverter se, ha tálalsz hozzá átalakítót.
Az enyémbe most egy normális videokártyán gondolkodok, ha valami külsős kodek nem javítja meg, hogy mkv-t is tudjak lejátszani, mert valamiért se a vlc se a bs player sem viszi.Somatom: Ez, vagy ilyen jó szerinted?
Szerk: csak a link maradt le. -
Somatom
veterán
válasz
Freiherr #7674 üzenetére
Én anno a Tescoban vettem. Technika típus, a Tesco saját "márkája". 1366x768 -as. Színhűségről, betekintési szögről ne is beszéljünk! Viszont, meglepően jól bírja a gyűrődést, legalább hat évig hurcibáltam. Ráadásul külső adapteres, a TV -n 12V csatlakozó van. 24V -ról egy stabilizált feszültségű átalakítóval meg lehet táplálni és akkor nem kell a 220V -os inverter
-
Freiherr
őstag
válasz
Somatom #7673 üzenetére
Ja, nekem is 10"-es tab van,fekve No1., de ablakba akarom kirakni a monitort hétvégén lazulni, ott már kicsi nekem.
Nézegetem a kínálatot, 21.5-ös cuccok vannak ,elég lenne 17 körül is, de az mission impossible. Elvinném itthonról a 23"-ast, de azon meg nincs HDMI bemenet. -
Somatom
veterán
válasz
Freiherr #7672 üzenetére
Ha ledes, akkor nem gáz. Egy 16" -os TV -t használtam az autóban. 30W körül van a teljesítménye. Itthon egy 24 -es monitorom van, az sem fogyaszt sokat. De, már nem hurcolom a TV -t. Inkább vettem az autóba egy 10" -os tabot. Van rajta HDMI out, de nem küldöm ki a képet. Nekem elég a tab.
-
Freiherr
őstag
Valaki használ monitort a gepuban? Mennyire szívja az akksit? Egy kisebb FHD-s cuccra gondoltam , tabletről kilőve a képet.
-
Somatom
veterán
válasz
#77081088 #7664 üzenetére
Pontosan ez az. Ahol győztes van, ott vesztesnek is lennie kell. Ezért magadat nem győzheted le.
Szerencsémre sosem vágytam irreális dolgokra. Ha meglátom egy kikötőben a legnagyobb yachtot, nem fog el a birtoklási vágy. De, amikor örököltem, egy percig sem gondolkodtam azon, hogy lakást vegyek, vagy inkább bemenjek egy Harley kereskedésbe. Ha a barátnőd bemutat a családjának és kiderül, hogy a nővére is dögös és épp facér, akkor az ember nem állhat neki önmagával harcolni holmi erkölcsi problémákon. Meg kell dugni és kész. -
Somatom
veterán
-
HoTaZo
addikt
válasz
Somatom #7659 üzenetére
Persze, én is azért kint veszem meg inkább a kinti dolgokat.
De te magad is írtad már többször, hogy beszabadulva egy francia boltba, nem két €-t hagytál ott.
A hazai árképzések gusztustalansága külön topikot érdemel.mr bauer: Már írtam itt párszor, sajtok: Comté, Caprice des dieux, Fol epi, Munster, Reblochon... a Boursin is finom. De itt a majdnem teljes lista.
Felvágottak: La rosette, saucisson vagy saucisse de ... külömböző tájegységek neveivel vagy egyéb jelzővel ellátva, szalámi félék. Akkor a sonkák (jambon) külömböző változatai. -
Somatom
veterán
Bizony. 600Ft körül van a 150 grammos, fokhagymás Boursin sajt. Itthon ugyanezt 1600Ft körüli áron vesztegetik..
-
#77081088
törölt tag
Urak! Köszönöm az "útba igazítást"!
Átnyálazom az ajánlatot. Németbe van tapasztalat,és némi helyismeret bajor országban. Franciába nem voltam még soha.
-
HoTaZo
addikt
válasz
#77081088 #7649 üzenetére
Jól írja Freiherr kolléga, az N4 elvisz egész Strasbourgig, Nancy előtt, Toul után csak Dél irányába fizetős az A31, Nancynál az A33-N33 Lunéville irányába újra N4 lesz. Phalsbourgnál vagy a fizetős A4-en mész Strasbourgig, vagy a D1004-en, ami megintcsak N4 lesz.
Strasbourgnál meg mehetsz az A4-esen (Paris), találkozik az A35-tel, az A4 ezen szakasza ingyenes, ahogy az A35 is.
Roppenheimnél a D4-esen át Baden-Baden felé, ott A5.
A fizetős útszakaszt "Péage" felirat jelzi előre.Szerk: térkép
section payant- fizetős szakasz
Section gratuit- ingyenes szakasz. -
#77081088
törölt tag
Nagyon köszi megint az infókat!
-
fesii
aktív tag
válasz
#77081088 #7643 üzenetére
Nem sokat járok arrafelé de azt tudom hogy fizető kapuk vannak rohadt drága a pályadíj illetve apró legyen dogivel. Mert nem ugy van hogy 1.6 palyadijnal bedugod az 50eurost azt majd visszaad hanem konkrétan csak ermet tudsz bedobni. 8euros dijnal se kellett neki a 20eurosom... Hatalmas francia rutinnal rendelkezek
-
HoTaZo
addikt
válasz
#77081088 #7643 üzenetére
Úgy hallottam a rádióban, hogy inkább a déli területeken akciónak a sárga mellényesek, de jelen vannak szórványosan néhány körforgalomnál is. Ahova én jöttem Dijon környéke, itt nem tartottak fel.
Az ország járható.
Autópálya fizetős, kapuk vannak, mint régebben az M5-ösön, kártyával, készpénzzel fizethetsz.
Elválasztó korláttal nem rendelkező főúton 80km/ó a max. sebesség!
Strasbourg környéke most rendőrökkel lehet tele, míg el nem fogják a lövöldözőt. -
#77081088
törölt tag
Sziasztok!
Úgy alakul,hogy Párizsból (reptér) haza kellene hozni egy kisbuszt Debrecenbe utas rakomány nélkül.
Mit érdemes tudni Franciaországban,mire érdemes figyelni? Pályák fizetősek? Matricát hol tudok venni? Van olyan település város,amit érdemes elkerülni? Egyáltalán érdemes most kimenni? Ugye van egy két balhé náluk,plusz a rendkívüli állapot,amit meghirdettek. -
Somatom
veterán
válasz
Freiherr #7639 üzenetére
Braunaui határ? Szoktunk arra haza/melóba menni. Csak az is a müncheni gyűrűre visz. Napközben azon a bundáson is be lehet szopni stau -t. Pár napja rakodtam Marktoberdorf -ban osztrák lerakót. München alatt, a 472 -esen mentem végig és Rosenheim mellett, Irschenberg -nél mentem rá az A8 -ra. Egész jól járható, elkerüli a falvakat. Visszafelé menve az is jó lehet a 311 -hez.
-
Freiherr
őstag
Jó nagy kerülőket csináltok. 148 ,B12, A94 a klasszik útvonal, az a legrövidebb és legolcsóbb, ennyit tudhatna az irányító is.
-
HoTaZo
addikt
válasz
Somatom #7634 üzenetére
Most megint ugyanaz a melóm, mint kéthete (Gyál-Fauverney) múltkor részben követtem a vezénylőm útvonalát (Salzburg-München-Karlsruhe...), de úgy beszoptam a müncheni gyűrűt, ahogy csak lehet. Kollégám Passaunak ment, utána a 92-esen a müncheni dugó utánig, a többi maradt, csak Baden-Badennél mentünk át a 35-ösre. Most ezt az utat teszem meg, hogy láthassa a vezénylő, hogy mennyivel gyorsabb. A 311-est majd jó időben próbálom ki. Nem akarok én is elfáradni...
-
#77081088
törölt tag
válasz
Somatom #7634 üzenetére
Nekem két hete volt hasonló élményem. Hazafelé úton,németbe végig szakadt az eső,ausztriába Linznél ónos eső,utána szinte végig Hegyeshalomig havazás. Szgk-hoz nézve nagyon belassult a forgalom,de járható volt. Mondjuk az osztrákok jobban gyakrabban tolnak-sóznak pályán.
-
Somatom
veterán
Korábban volt kérdés, hogy milyen a német 311 -es télen. Lyon mellől indultam. A második 4,5 -ömben kaptam ki a bundást sötétben, hóesésben. Kemény volt. Alig vártam, hogy Riedlingen -nél ráforduljak a 312 -re és kihúzzak az első parkolóba. Nagyon elfáradtam.
-
Freiherr
őstag
Hehe, ez beteg:
-
Somatom
veterán
Srácok! Ez a kengurusteak nagyon fincsi csemege. Joghurtos Delma vajban sütöttem meg. Isteni volt.
-
Zolás
addikt
válasz
Somatom #7622 üzenetére
Mikor utoljára Lamberet pótot vett a főni, úgy elcsavarodott a kutyafej egy kanyar után, szét kellett akasztani a Budapesti 11-es főút kivezetőn. Kb mindenki azt nézte, hogy a csilivili szerelvény között egy állat a spanyolzárral kalapálja a csatlakozókat. Bilialumínium a köbön.
-
Somatom
veterán
Tegnap megint éhesen mentem bevásárolni. 60 Erzsi lett a vége. Pedig, csak a legszükségesebbeket vettem. De, ki bírna ellenállni pl. egy ausztrál kengurusteak -nek?
-
HoTaZo
addikt
válasz
Somatom #7614 üzenetére
Még szerencsére nem volt kicentizett 45-ösöm.
Általában úgy megyek, hogy azért bőven meglegyen a 45 óra. Most se lesz másként.(#7615) Somatom: Eddig, amikor Chiassonál vámoltam és intéztem a svájci útdíjat, mindig munkára állítottam a tachot, valahogy ez mindig megvolt eddig bennem.
A kályha resetelésére, nekem a kályhás tavaly azt mondta, hogy (pucolás, javítás után) bekapcsol a műszerfali, vagy fekvőhely melletti gombbal és akkor csatlakoztatja le a kályha melletti csatlakozójáról, néhány másodpercre elég. Nem kell az akkusarut bontani.
-
Somatom
veterán
A jó kamionos is holtig tanul. Ebben a kéthetes etapomban két új dolgot tanultam. Megosztom veletek. Az egyik egy parkolói pletyka, de sztem van benne igazság. Csak úgy szabad megvenni a svájci útdíjat, hogy közben kalapácson van a tachográf. Gondolom, nem kell kifejtenem az okát.
A másik értékesebb, mert a saját bőrömön tapasztaltam.
Az új DAF -okban típushiba, hogy ha tartósan alacsony kapacitással üzemel az állófűtés, akkor lekormolódik a kipuffogója és az elektronika letiltja. Időnként fullrajáratással ki kell égetni, mint egy NDK -s kétüteműét. Ha már letiltott, akkor ki kell nyitni a jobb első sarokspoilert. Mögötte van a kályha. Az alján egy könyök, amire bilincs rögzít egy flexibilis csövet. Bilincs fellazít, cső leszed, aztán adj neki a fujatópisztollyal, majd cső visszarak. Utána akkusaru le, várás, fel, és mehet a fullrajáratásos kiégetés.
-
Somatom
veterán
Azért ez nem teljesen így van. A munkába menet és jövet munkaidőnek minősül. Tehát, én akkor kezdem meg a 45 -öst, amikor a lerobbant autónál történő váltás után beérek a telephelyre, vagy haza.
Kéthetes pihinél ennek nincs akkora jelentősége, mint egy kicentizett 45 -ösnél. De, én egyébként sem vagyok jó példa, mivel szinte egy teljes napig utazom melóba és haza.Az más téma, hogy ha percre betartják a 45 -öst, az szívás. Rendszeresen csinálom azt a köztes hétvégéken, hogy a pénteki utolsó rakodás után nem indulok neki a délutáni csúcsnak, hanem szombat hajnalban veretem le a maradékot a svájci határig, vagy a lerakóig. Ha reggel 9 -ig megállok, akkor hétfő reggel 6 -kor kezdhetek. De, ez nem ugyanaz, mint kétszer átaludni az éjszakát és természetes ébredéssel kezdeni a napot.
-
HoTaZo
addikt
Vegülis, úgy csináltam, hogy kijöjjön egy 9-es pihi, így este 19:30 után tudtam elszabadulni.
M6+kis 6-os, 0-áson nagy dugó kikerülve, telephelyi szötymörgés, éjfél után kevéssel értem haza. Hétfőn se fogom elkapkodni a felmenetelt.Somatom: A 45-ös így is meglesz, ez olyan mintha neked utolsó munkád után telephelyre visszamenet lerobban az autó. Még, ha hozzák is a váltódat, akkor is kiesik idő. Mikor letelik a két hét pihid, nem fogod azt mondani, hogy te 5 órával később ülsz csak be az autóba, mert, annyival később kezdted meg a pihid.
Ráadásul hétfőn megint francia árut rakodok, és csak szerda délutáni lerakó, nem kell kapkodnom. -
Somatom
veterán
Azt se nekem találták ki. Nekem ez a rugalmasan variálható 2/2 jön be a legjobban. Senki sem kényszeríthet többre, de eddig amikor akartam, mindíg rá tudtam húzni. Legutóbb ez a hat hét + két nap kicsit erős volt. Kevés volt utána a nettó tíz nap pihi. Már várom, hogy most két hétre menjek haza. Viszont, jól nézett ki a bankszámlámon az 1400 + 2500 Euró.
-
HoTaZo
addikt
Alig vagyok ideges, angolból hoztam bálás ruhát magyar honba, ott 4 órát várattak, majd 4 óra volt még a rakodás, itt meg előre szólt a srác, hogy kb 6 óra lesz a leszedés, de a főnök már elzavart
2szerk:3 embert. Szerintem, tovább fog ez tartani, de még ott lesz a 0-ás is. Haza is kéne jutnom... -
Somatom
veterán
Körvonalazódik a hétvégi unalom. Rheinfeldeni határ és nincs nálam a bringám. Egyikőtöknek sincs arra svájci fuvarja?
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Battlefield 6
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bluetooth hangszórók
- Óra topik
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...
- Dell Precision M4700- I7 4. generációs - 16Gb - Nvidia Quadro
- Panasonic Toughbook CF-MX4-1 12.5" Érintős- - Akár 8-10 órás akkuval
- Gyermek okosóra GPS nyomkövetővel, Wonlex CT06PRO-L 4G lila, új
- BH Fitness Prisma M30 futópad kedvező áron, első tulajdonostól
- Weboldal készítés verhetetlen áron! - Vállalkozásoknak, Portfóliónak, Cégeknek
- Azonnali kézbesítés az év bármely pillanatában
- DELL PowerEdge R740 rack szerver - 2xGold 6130 (16c/32t, 2.1/3.7GHz), 64GB RAM, 10Gbit HBA330, áfás
- Bomba ár! Dell Latitude E5530 - i5-3GEN I 4GB I 250GB I HDMI I 15,6" HD I Cam I W10 I Gari!
- Lenovo, Dell, HP, Panasonic Getac üzleti és ütésálló katonai laptopok + Ipad 6-13. gneráció
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest