A frissítési frekvenciához igazítja a képkockagenerálást az új Lossless Scaling

Az AFG, vagyis adaptív képgenerálás változó mennyiségű tartalmat tud generálni két valós közé.

Hirdetés

Még az előző év elején írtunk a Lossless Scaling program képgenerálójáról, és ennek nemrég elkészült a egy olyan változata, amely már akár 20 interpolált képkockát is generálhatott két valós közé.

A probléma ezzel az, hogy önmagában semmi értelme, de a 3.1-es bétaváltozat tartalmaz egy újítást, ami AFG, vagyis adaptív képgenerálás néven érhető el. Ezt kiválasztva dinamikusan állítható a képkockageneráló szorzója, annak érdekében, hogy a felhasználó mindig a célzott képkockasebességet érje el, ami optimális esetben a kijelző frissítési frekvenciájával egyezik meg. Tehát a rendszer AFG-vel csak annyi képkockát generál, amennyi szükséges a célzott teljesítmény eléréséhez. A program fejlesztője azért megjegyezte, hogy AFG-vel nőhet a GPU terhelése, továbbá a képminőség rosszabb lehet a fixen meghatározott számú képkocka generáláshoz viszonyítva.

Hirdetés

Televíziók gamer szemmel: input lag, HDR és minden, ami számít

PR A modern játékélmény már messze túlmutat a képernyőn: a grafikai részletesség, a gyors reakcióidő és a látványos fényhatások mind hozzájárulnak ahhoz, hogy egy játék valóban magával ragadjon.

Azóta történt

Előzmények