Hirdetés
Még az előző év elején írtunk a Lossless Scaling program képgenerálójáról, és ennek nemrég elkészült a egy olyan változata, amely már akár 20 interpolált képkockát is generálhatott két valós közé.
A probléma ezzel az, hogy önmagában semmi értelme, de a 3.1-es bétaváltozat tartalmaz egy újítást, ami AFG, vagyis adaptív képgenerálás néven érhető el. Ezt kiválasztva dinamikusan állítható a képkockageneráló szorzója, annak érdekében, hogy a felhasználó mindig a célzott képkockasebességet érje el, ami optimális esetben a kijelző frissítési frekvenciájával egyezik meg. Tehát a rendszer AFG-vel csak annyi képkockát generál, amennyi szükséges a célzott teljesítmény eléréséhez. A program fejlesztője azért megjegyezte, hogy AFG-vel nőhet a GPU terhelése, továbbá a képminőség rosszabb lehet a fixen meghatározott számú képkocka generáláshoz viszonyítva.