- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Az NVIDIA ipari AI-felhőt épít a németeknek, együtt az OpenAI és a Google
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
- Google Chrome
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Az NVIDIA ipari AI-felhőt épít a németeknek, együtt az OpenAI és a Google
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz
korpicschess #53297 üzenetére
Milyen szerviz volt ez? A HP márkaszervize nem így dolgozik, ott nincs bevizsgálási díj, és az első lépés ilyenkor, hogy kap egy clean installt...
-
zlatan92
csendes tag
Üdv!
Augusztus vége óta van egy új HP notebook-om, beépített akkumulátorral rendelkező. Tegnap óta a HP Support Assistant azt jelzi, hogy kalibrálni kellene az akksit. Még sose csináltam ilyesmit, nagy gáz lenne ha csak ennyiben hagynám? -
korpicschess
veterán
válasz
SeniorTilla #53296 üzenetére
Tőlük inkább nem kérdezek, elég volt belőlük. Azért kiszámlázták a 6350 Ft bevizsgálási díjat, mert szoftverhiba volt csak, amit én okoztam a telepített, nem kompatibilis szoftverrel (Windows 11).
Win11 topikban tanácsolták, hogy nézzem meg, hogy elforgatott kijelzővel is csinálja-e a GUI elem, kipróbáltam, persze, hogy nem csinálja.
Majd most kényszerből használom pár hétig Win10-el (amit természetesen nem telepítettek, hagyták hibás szoftverrel a gépet), meglátom, hogy előjön-e a hiba. -
válasz
korpicschess #53295 üzenetére
Ezt inkább szervizesektől kérdezd meg, vagy akik használt bontott gépekkel foglalkoznak (én nem)
-
korpicschess
veterán
válasz
korpicschess #53294 üzenetére
Na, vége az esetnek. Még a HP-tól nem kaptam választ arra, hogy hivatalosan támogatott-e a Windows 11, de ha azt írják, hogy nem, akkor a honlapjukon hazudnak, mert még külön tooljuk is van rá, ami vizsgálja, hogy lehet-e frissíteni, és több helyen reklámozzák, hogy a gépek W11 frissíthetők.
A szerviz futott mégegy kört, és nekik jelentkezett a probléma elvileg megkettőzött nézetben külső monitoron is, így elfogadtam, hogy szoftveres a gond. Bár megjegyzem, hogy néztem én is úgy, és nekem úgy nem látszott, de mivel arról nincs videóm, csak a kiterjesztettről, a nagyesküt nem tenném le...
Egy szó, mint száz, Aloha szerviznek jár a pirospont, nagyon korrektül álltak a problémázásomhoz.Megjegyezték, hogy mivel nem gyári a RAM modul, ez veszélyes üzem, és próbáljam ki gyári modullal, hátha. Bár ők is, meg én is azt tapasztaltam, hogy a hiba mindkét modullal, és a modulokkal külön-külön is fennáll. Azért lehet megpróbálom azonosakra cserélni.
Még ami eszembe jutott, a gépben nálam nem volt a M08556-001 számú alkatrész, ami a RAM és az SSD köré épül, feltételezem zavarvédelem szempontból. Nem hiszem, hogy ez lenne a gond, lehet, hogy ez csak azokba épül, amiben van 4G modul (mert a csomag része pl. SIM tálca, ami nálam nem eltávolítható, fix, és nincs 4G), de SeniorTillára néznék, hogy ilyen alkatrész "ócón" szerezhető-e, mert a neten 10k+ ár két aludarabért kicsit zúzós.
-
korpicschess
veterán
válasz
SeniorTilla #53293 üzenetére
Aktív, még az onsite support is. A szervizben tudtam beszélni valakivel hosszabban, futnak mégegy kört a géppel.
-
válasz
korpicschess #53289 üzenetére
Akkor ha van egy jó pendrive-od, ami gyors, tegyél rá wintogo rendszert produkáld a hibát, ha jelentkezik, akkor telepítsd nekik. Vagy alapból tegyél rá win 10-et, de ha nincs rajta licensz, a tiedet ne írd be, ha kódod van
-
korpicschess
veterán
válasz
SeniorTilla #53290 üzenetére
Azt milyen oldalon tudom megnézni? Egyébként az gördülékeny volt, hogy sehol nem kértek semmilyen dokumentumot, megnézték a serialt, és annyi. Support assistant nem jelezte, hogy sw oldalról ne lenne támogatott, bármit is jelentsen ez.
Nekem bejön a felület, meg a változatosság is jó, ennyi év után.
-
válasz
korpicschess #53289 üzenetére
Első dolgom volt a win11 telepítés után, hogy azt a förtelmes felületet visszaállítsam a win10-ére. Plusz a néhány baromság, pl. nincsenek a tálcán rendes fülek, hát ha ez a fejlődés, akkor nagyon gáz. A Mac nem biztos, hogy előrelépés a windows felhasználóknak
SN alapján nézted, hogy van-e a gépedhez SW támogatás? Ha használtan vetted, akkor nem biztos.
-
korpicschess
veterán
Nem volt sürgős, én használtan vettem a gépet, és ez volt rajta, de persze van licenszem amúgy mindegyikhez szerencsére. Most gugliztam, a HP nem listázza a kompatibilis gépeket, de azt írják, hogyha a saját appjuk kiírja, hogy Win11 frissíthető, akkor nyugodtan. Ez azért beszédes.
Emellett a Windows 11 végre hoz egy csomó olyan dolgot, amitől jóval kevésbé tűnik elavultnak egy Mac mellé rakva, szóval szeretném élvezni. Az asztali gépem és a régi laptopom nem támogatta, ez is egy szempont volt. Egyszerűen sokkal jobb érzés használni.
Fel tudom rakni Win10-re is a cuccaimat, de már a 4. újratelepítésem lesz ezen a gépen, és annyira nem rajongok érte. -
Kbali
nagyúr
válasz
korpicschess #53287 üzenetére
Ne haragudj, de annyit kérdezhetek, hogy miért volt annyira sürgős a win11-re átállás? Kb, az összes hasonló segítős topikban próbálunk mindenkit lebeszélni erről, hiszen a wi10 25-ig supportált lesz még. Ha nincs valós indok, csak kíváncsiság, akkor még nem érdemes lépni, főleg ha ez munkagép és még te is adsz neki 10% esélyt, hogy mégis valami inkompatibilitás lehet a háttérben.
-
korpicschess
veterán
válasz
Pyttawrx #53286 üzenetére
Hát a HP support egy hasznavehetetlen idiótaság, ráadásul nem volt hajlandó megmondani az ügyintéző, hogy hol tudom a beszélgetésünket kikérni....
Megkértem, hogy írják meg írásban a véleményüket arra vonatkozóan, hogy a gép nem W11 kompatibilis, annak ellenére, hogy a honlapon elérhetőek a driverek. Mondtam nekik, hogy addig hívogatom őket amíg nem küldik el nekem is írásban az állásfoglalást.Szerintem náluk nincs hivatalosan Windows 11 kompatibilis gép amúgy, a kommunikációból kiindulva, hacsak nem azzal adják el.
Persze lehet nekik van igazuk amúgy, azt sem zárom ki, de mondjuk 90% eséllyel szerintem nekem. Azt alapul véve, hogy külső monitoron nem jelentkezik.
Mindenesetre azt mondta, ha W10 alatt reprodukálom, és dokumentálom, akkor kereshetem őket is. A probléma, hogy a szerviz biztos nem tud annyi effortot belerakni, hogy W10 alatt is reprodukálja, ha épp nem jön elő...
Csak közben nekem van egy munkagépem, amit most telepítsek újra, tartsak tartalék gépet, tartsak több ssd-t, ha nem akarom a rendszereimet folyton újrarakni, és szaladgáljak szervizbe, ez nem support, ez kibaszás!Majd ma megpróbálok a szervizzel egyezetni.
-
válasz
SeniorTilla #53285 üzenetére
Mindenbe kapaszkodni fognak… 😂
-
válasz
korpicschess #53284 üzenetére
Lehet, hogy igazuk van a win10-zel kapcsolatban. De azért kérdezd meg tőlük, hogy a gép hivatalosan win11 kompatibilis-e. Mert ha igen, akkor ez nem lehet kifogás.
-
korpicschess
veterán
válasz
korpicschess #53283 üzenetére
Jó kis tapasztalatok lesznek ebből. Leadtam a gépet, de szervizest nem voltak hajlandóak kihívni, hogy beszélhessek vele.
Másnap 20 perc telefonálás és kötelező körök után eljutottunk oda, hogy oké, értik mi a gond, tudták ők is reprodukálni, de nekik a HP által kell bevizsgáltatni még, mert nem gyakori.Ma írtak emailt, hogy hát a HP azt mondta, hogy mivel a gépet Windows 10-el adták el, nézzék meg ott, amire a szervizes (vagy egy másik?) azt mondta, hogy azzal jó (kétlem), és emiatt a konklúzió, hogy a gépet W10-el adták el, W11 okozza a gondot, nem javítják.
Azért is kétlem, hogy Windows gond, mert arról is csináltam videót, hogy úgy jelentkezik a hiba, hogy a gép kijelzőjén igen, a duplikált külső monitoron pedig nem.Holnap folyt. köv...
-
korpicschess
veterán
válasz
SeniorTilla #53281 üzenetére
Na, úgy tűnik megtaláltam a reprodukciót! Gondolkoztam, hogy mi is volt az irodában más, és hát ott kötöttem először HDMI kimenetre a gépet.
Most itthon is kipróbáltam, és egyből előhozta. "Jó hír".
Azért levideózom nekik, szériaszámmal... -
válasz
korpicschess #53280 üzenetére
Esetleg ha tudod, megnézhetnéd live linux alatt pl. Ha ott is jelentkezik, akkor esélyes a hw hiba.
-
válasz
korpicschess #53280 üzenetére
Én sem hiszem, de láttam már érdekes problémákat driver hiba miatt. Pl. HP Probookokon volt, hogy az intel vga drivere totál lefagyasztotta a gép, még gépcserém is volt miatta. Aztán rájöttem, hogy a régebbi drivert felrakva tökéletesen megy a gép, a legújabbal fagyott le. 2-3 ilyen gép volt.
-
korpicschess
veterán
válasz
SeniorTilla #53271 üzenetére
Köszi! Ja, szívás, én is így gondolom. Na majd elválik, hogy mi lesz vele, hogy később jobb lesz vagy rosszabb! Nem tudom lehetséges-e, hogy driver gond volt, nem hiszem.
-
Nem akarok senki pártjára állni.
Ha valaki segítséget kér itt, és kap, akkor ne nyavalyogjon már. Mindenki meg tud sértődni, bár nem értem mire. És főleg ne vitatkozzon, mert ha okosabbnak tartja magát, akkor ne tőlünk kérdezzen, hanem oldja meg saját maga.
Van egy régi géped, ami már nem alkalmas arra amit csinálni akarsz vele. Nem lehet ezt megérteni és békén hagyni a topicot?
-
-
válasz
Aureal #53273 üzenetére
Értelek, okoskodás az megy. Feltettem a kérdést, hogy fel van-e driverezve rendesen. Nem jött rá válasz. Az hogy a win megtalálta, az nem egyenlő azzal, hogy megoldottad. Szerintem több topikban segítettem már sok mindenkinek. De hagyjuk, van akinek nem lehet.
A driverezés, azt jelenti, hogy az operációs rendszer telepítése előtt, vagy ha van másik eszköz, akkor közben, vagy utána a gyártói oldalról leszedni, majd telepíteni mindent. Ha valami nem oké utána, akkor kell keresni az okot. Ezért vagyunk itt.
Teljesen jogtalanul írod, hogy az hogy az ssd topikban jogtalanul szoktam bármit is írni. Ha nem érzed, hogy mit miért írok, és melyik topik miért van, akkor nem velem van a baj.részemről lezártam, ha megbántottalak, ne haragudj
-
Aureal
őstag
válasz
Pyttawrx #53270 üzenetére
W10 update elég sok mindent megtalált magától.
3 dolog volt sárga jelzéssel az eszközkezelőben, ebből kettőt magamtól megoldottam.
1-el nem boldogultam csak.
Viszont te úgy látom nagy mestere vagy a b@szogatásnak, már az ssd topikban is bizonyítottad! Gratulálok! Igazi közösségformáló erőt képviselsz. Sztem inkább ne segíts senkinek! -
-
válasz
korpicschess #53260 üzenetére
Ezek a legrosszabb hibák. Addig ne vidd vissza, amíg nem tudod nekik a hibát produkálni, mert nem fogják kicserélni, hiszen miért is...
-
-
korpicschess
veterán
válasz
SeniorTilla #53239 üzenetére
Sziasztok!
Visszatérve a kijelző gondomra... A héten be tudnád vinni a gépet, de azóta 1x sem produkálta, hogy a múltkor lefotóztam. Azt szeretném kérdezni, hogy ilyenben rutinosak vagytok-e, mert emiatt ki kéne kicserélnem az SSD-t, bevinni, aztán utána elhozni miután 2 napot ültek rajta, és megállapítják, hogy nincs is baja, annyira nem jó buli. -
mrbego
aktív tag
válasz
Aureal #53256 üzenetére
Én a Pavilion dv5-ömre (2009-es gép) próbáltam win 10-et tenni. De a megoldás végül egy Linux Mint lett. Sajnos a win 10-et már nem tudja meghajtani, pedig drivereket még talál is hozzá (a 3D drive guard kivételével), de bitang lassú.
Ezeket már sajnos ell kell engedni.
-
Aureal
őstag
Az eseményeknél is találtam ilyet...
Driver Name: null
Class Guid: {00000000-0000-0000-0000-000000000000}
Driver Date:
Driver Version:
Driver Provider:
Driver Section:
Driver Rank: 0x0
Matching Device Id:
Outranked Drivers:
Device Updated: false
Parent Device: ACPI\PNP0A08\0 -
válasz
dangerzone #53251 üzenetére
Igen azt tedd el, erre nincs wn10 driver, de a win7 driverrel szokott menni. Ha nem jó úgy sem, akkor teszteld win7 oprendszerrel.
-
válasz
dangerzone #53246 üzenetére
Ez már 10+ éves gép, sw támogatás nélkül. Próbálj meg egy korban hozzá illő amd drivert keresni hozzá és próbáld ki azzal. Lehet, hogy a w10-et is el kell felejteni.
-
Aureal
őstag
Üdv!
Egy HP 250 G1 notira tettem w10-et. Minden oké volt, de pár hardverhez a w10 update ill. a HP support assistant nem talált drivert. Előtúrtam ezt az oldalt: [link] innen sikerült is a bluetooth és az sd kártya olvasó drivereit sikerrel installálni, működnek, de 1 cucc maradt még, ami nem tudom mi akarna lenni. Van erre ötletetek?
-
Dhampir
félisten
válasz
dangerzone #53246 üzenetére
Elképzelhető, hogy "elfüstölt" a kártya?
-
válasz
dangerzone #53246 üzenetére
Win7-es driver sincs?
-
dangerzone
addikt
Sziasztok! Egy ismerősöm vett egy HP pavilion dv7 6xxx laptopot, amiben egy amd radeon hd 6770m kártya van windows 10 oprendszerrel. A gond az, hogyha el akar indítani egy játékot, nem vált át a dedikált vga-ra a rendszer. A windows eszközkezelő szerint van drivere a vga-nak, fel is ismeri, de az AMD Catalyst mintha nem ismerte volna fel a kártyát, mert semmi beállítást nem mutatott, az energiagazdálkodási lehetőségeknél pedig hiába állítottuk át, hogy mindig maximális teljesítmény legyen a videókártyánál, nem akar továbbra sem átváltani játékindításkor és konkrétan DX11-es hibát ír ki, hogy azt az Intel HD3000 nem támogatja. Ebből gondolom, hogy nem aktiválódik a dedikált vga.
Vagy szerintetek mi lehet a gond? Honnan lehetne esetleg működöképes vga drivert tölteni ehhez a kártyához? HP oldalán nem találtam első körben semmit.
-
korpicschess
veterán
válasz
SeniorTilla #53244 üzenetére
Hát ha azt nézzük, hogy kéne a gép, hogy tudjak dolgozni, akkor sok. Mázli, hogy még a régi megvan.
Egyébként azt mondták lehet róla szó, ha látják, hogy sok idő az alkatrész, akkor addig visszakapom.Illetve gyári konfigon belül is lehet más alkatrészt (kijelző) beletenni, de súlyos ára van, saccra 80-100k-t írtak. Mondjuk ilyenkor gondolom nem vonják le azt, ami járna, mert azért valszeg annak is durva a "listás" ára.
-
válasz
korpicschess #53241 üzenetére
1,5 hét az sok? Örülj neki, ha annyi idő alatt kész lesz. 2-3-4 hetek simán lehetnek ilyen alkatrészhiányos időkben.
-
korpicschess
veterán
Jaja, teljesen igaz. Megkérdeztem egyébként, de ez simán lehet jófejség függő, hátha itt van tapasztalat. Bár sejtem, hogy valszeg annyival többe kerül gyári árakon egy érintős kijelző, hogy nincs értelme kifizetni a pluszt. Ha tudom valami, majd megírom.
Csak jövő hétfőn viszem be, legalább a hétvégét ne töltse ott. 1-2 napot mondtak a bevizsgálásra. -
Kbali
nagyúr
válasz
korpicschess #53241 üzenetére
Ha már beszéltél velük, ezt is megkérdezhetted volna
nem mi ülünk a pult másik oldalán.
-
korpicschess
veterán
válasz
Pyttawrx #53240 üzenetére
Felvettem velük a kapcsolatot, bevizsgálják (kérdés, hogy tudják-e reprodukálni...). Alkatrész beszerzés függvényében viszont akár 1,5 hét is lehet a móka.
Gondolom esetleges cserekor is csak a gyári alkatrészt rakják bele, nincs mód például ráfizetéssel más kijelzőt kérni? -
válasz
korpicschess #53238 üzenetére
csomagold és vidd
-
válasz
korpicschess #53238 üzenetére
Ez kijelzőhiba lesz, vidd vissza és csere
-
korpicschess
veterán
válasz
SeniorTilla #53237 üzenetére
-
válasz
korpicschess #53235 üzenetére
Win reinstall? A szerviz is ezzel kezdi, ha nem egyértelműen hardverhiba
-
válasz
korpicschess #53235 üzenetére
Esetleg dobsz egy képet a hibáról, hogy lássuk? Köszi.
-
korpicschess
veterán
válasz
Pyttawrx #53234 üzenetére
Köszi!
Érdekel módon mikor itthon kinyitottan, nem látszott semmi. Fura. Lehet csak valami szoftveres gond, de lehet kezdődő hiba. Próbáltam lehúzni róla a HDMI monitort (azon nem volt látható), de nem szűnt meg ott és akkor.
Észben tartom a tippet, ez közel is van. Anno óbudán voltam valahol, ahol úgy is megcsinálták papír nélkül, hogy a gépben cserélve volt a szériaszámot tartalmazó műanyag (no comment), és csak biosban volt serial. -
Dhampir
félisten
válasz
korpicschess #53232 üzenetére
Volt olyan, aki például az Aloha Informatika Kft. szervizt ajánlotta.
-
korpicschess
veterán
Sziasztok!
Most vettem észre, hogy a notin van egy egész furcsa jelenség, a kijelző szinte tetején egy pixelcsík, leginkább jobb felső sarkában a notinak. 1,5 hét után most vettem észre, Wordnél a kék állapotsoron fehéres színű csík.
Pixelhiba kereséskor, egyszínű képeknél nem látszik, pl. full kéknél.
Szerintem valami vezérlési hiba. Garancia kapcsán szerviz foglalkozik ilyennel, vagy elhajtanak? Melyik szerviz ajánlott, ahol "jó arcok", mondjuk csak seriallal? ...
Köszi! -
nnandor
csendes tag
válasz
Pyttawrx #53228 üzenetére
Köszi!
De ez a split gonosz, mivel a tablet részben van az mssd a nélkül a boot menüben az USB nem választható. Vagy ezt meg lehet valahogy kerülni?
Ha a boot menüben manuálisan akarok EFI-t választani akkor látom az SSD-és ki is tudok rajta EFI-t választani de ugye csak elkezdi a betöltését.linux probáltam de live esetén is csak HP logo és pörgés van...
-
-
Sziasztok,
Szerintetek miért van az, hogy nem találni magyar billentyűzetes HP Elitebook-okat (845 G8) ma a piacon? Az új piacon. Nem gyártanak mert kicsi ország vagyunk, elkapkodják? Egyáltalán létezik hozzá vajon, mint csere alkatrész?
Köszi a segítséget,
Máté -
nnandor
csendes tag
Sziasztok!
Van itt nálam egy split X2-es ami nagyon nem akar indulni. Ha normál módon indítom akkor:
HP logo + felkészülés az automatikus javításra és pörgés és semmi.
Ha egy win 10 boot USB-rol indítanám akkor HP logo + pörgés
F10-re bios bejön
F9 re boot menü bejön
F2-re tesztek jönnek ott nézve minden hibátlanMemóriát cseréltem, de nem segít. Az sdd-nem tudom máshol megnézni mert msata.
Van valami ötlet hogy mit csináljak?
Üdv:
-
-
Kbali
nagyúr
válasz
korpicschess #53216 üzenetére
Ezért n(s)em kell (még) win11-et felrakni/erőltetni.
-
motown5l
senior tag
válasz
SeniorTilla #53155 üzenetére
Hello. Egy olyan problémám lenne, hogy nincs meg a wi fi sebessegem. 90. Mbps nel feljebb nem megy. Wi fi közelében sem. Protokolnak Wi-Fi 4 et ír ki. 2.4GHz. Esetleg valami ötleted volna ezzel kapcsolatban? Ma vettem egy új routert is. Hozzá pedig. Ami wi-fi 6 os
-
Pano
addikt
Hali!
Beállítottam BIOS-ban, hogy maximalizálja a noti (elitebook) az akku élettartamát, tehát küszöbértéket. De valamiért az égnek nem hajlandó betartani a 80%-os határt. Hiába merítem le, mindig visszatölti 100%-ra az akkut, még akkor is ha 80% fölött van a töltöttség.
Esetleg tippetek van miként tudnám rávenni, hogy vegye figyelembe? -
DerDer
tag
válasz
SeniorTilla #53211 üzenetére
@SeniorTilla @Pyttawrx
Köszi az infót, tetszett az x360-nál hogy fényes, ezért akkor inkább az lesz. -
válasz
korpicschess #53216 üzenetére
Szuper.
-
válasz
korpicschess #53214 üzenetére
A legutóbbi win10 driver-t tedd fel.
-
korpicschess
veterán
-
válasz
korpicschess #53212 üzenetére
billentyűzetnél/gyorsbillentyű támogatás (hotkey support)
[link]
És ugye a vga, de gondolom az fent van. -
korpicschess
veterán
Sziasztok!
Egyik napról a másikra észrevettem, hogy a kijelző fényerő állító gombok (F3-F4) nem működnek már. Nem tudom milyen driver telepítés okozhatja a működés leállását.
Hotkey driver nincs a géphez. (Vagy új neve van?)Google alapján grafikus driver okozhatja, annak újraindítása, illetve a gépnek újraindítása sem segített. Intel féle drivert HP honlapról vagy Inteltől érdemes beszerezni?
830 G7.
Köszi! -
-
zolnagy
őstag
válasz
zolnagy #53187 üzenetére
Nos válaszolok magamnak a HP250 G6 akkuval kapcsolatban, hátha másnak is hasznos. Tehát mindenhol 4 cellásat lehet kapni, az annak megfelelő feszültséggel, miközben gyárilag 3 cellás volt benne alacsonyabb feszültséggel. A kód alapján mégis kompatibilis, így berendeltem egyet a Laptopszakitól és jó lett.
-
DerDer
tag
Sziasztok!
Megtetszett a pavilion x360 15" kijelzőjének minősége, azonban nekem nincs szükségem a kifordításra és az érintő képernyőre. Sima pavilion 15 nem volt kiállítva, azoknak is ugyan olyan minőségű a kijelzője vagy van szemmel látható különbség köztük? Annyit írnak hogy FHD IPS minkettő. -
Victory99
tag
Tegnap vettem egy HP Omen 15 típusú notebookot és az lenne a kérdésem, hogy a HP hogyan kezeli a bővítést? Ugye most csak 8 GB ram van benne, de sehol nem találtam e-mail címet sem, hogy hol lehetne ezt megkérdezni a supporttól. Valakinek van tapasztalata ezzel a bővítéssel, hogy elveszik e a garancia?
Illetve ha teszem azt bevinném márka szervizbe bővíteni az egy vagyon lenne?
Előre is köszönöm a válaszokat! -
kovacsit
tag
válasz
SeniorTilla #53204 üzenetére
Nem nyert... De legalább a Te support oldaladon 2 féle driver van, míg az enyémnél 16... :-) Így most már 18 félét próbáltam (mondjuk az enyémnél vannak kártyaolvasók is, ) + az Intel általános driverével... :-(
-
-
kovacsit
tag
válasz
SeniorTilla #53202 üzenetére
-
-
kovacsit
tag
válasz
SeniorTilla #53200 üzenetére
Hidd el én is több tucat gépet húztam már újra , ismert a Optane memóriás, illettve 10-11 gen procis gépeknél ez a hiány (mondjuk nem értem, hogy a W10 legfrissebb telepítőjéből is miért hiányzik...) , de ehhez a géphez nem találtam még megfelelő drivert..
Esetleg Te pontosan melyik driverrel szoktad csinálni?
Én ezzel (is) próbáltam:
https://www.intel.com/content/www/us/en/download/19512/intel-rapid-storage-technology-driver-installation-software-with-intel-optane-memory-10th-and-11th-gen-platforms.html?köszi
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- Google Chrome
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
- E-roller topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Dell Precision 7680 Eco FHD+ 13600HX 14C / 16G D5 / 1T G4 workstation
- HP Elitebook 840 G3 laptop (15,6FHD/I5-G8/8GB/256SSD/Magyar/Win11)
- HP Zbook 15 G3 laptop (15,6FHD/I7-G6/16GB/256SSD/AMD2GB/MagyarVilágítós/Win11)
- ÚJ Lenovo Legion Pro 5 16IRX9 - 16" WQXGA 165Hz - i5 14500HX - 32GB - 1TB - RTX 4060 - 3 év garancia
- T14s Gen4 14" FHD+ IPS i7-1365U 16GB 512GB NVMe magyar bill IR kam gar
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 5500 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- DELL PowerEdge R730xd 12LFF rack szerver - 2xE5-2680v3,64GB RAM,4x1GbE,H330 RAID v ZFS
- AKCIÓ! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800XT 16GB Rampage SHIVA CM 750W
- DELL PowerEdge R740 rack szerver - 2xGold 6130 (16c/32t, 2.1/3.7GHz), 64GB RAM, 10Gbit HBA330, áfás
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép PC Játékra! I3 10100F / RTX 2060 12GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest