- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Amazon Fire TV stick/box
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- TCL LCD és LED TV-k
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Megkövetel egy ajánlott árazású modellt az érkező GeForce-okból az NVIDIA
- Milyen TV-t vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
hugo chávez
aktív tag
Hehe, éreztem, hogy a partneres rész hiányzik a h.sz.-emből, ezért szerkesztettem, csak közben lett egy kis dolgom és csak miután elküldtem, láttam meg, hogy te is pont ezt írtad.
Az miért baj, hogy már csak 3 játék TWIMTBP-s? Ha teljesen elfogynak a TWIMTBP-s játékok, akkor legalább már nem mondhatja azt senki sem, hogy az NV lefizeti a játékgyártókat, és végre beköszönt a gyártófüggetlen technológiák és "optimalizáció"mentes játékok kora, meg persze a világbéke is
(bocs, de ezt nem hagyhattam ki
)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
hugo chávez #1797 üzenetére
Igen. Van egy odadobják a csontot érzése az emberek.
Nem az NV a veszélyeztetett a VGA-piacon. A partnerek azok, akik kisebb anyagi háttér mellett dolgoznak, és könnyen a földbe harapnak.
-
hugo chávez
aktív tag
"Az MS-nek számít a PC..."
Na de azért szerintem te is érzékeled, hogy adnak ugyan valami koncot, de azért arra vigyáznak, nehogy túl sok legyen és elrontsuk a gyomrunkat (a felemásra sikeredett tesszelláció például).
A Fermik magméretéhez meg annyit, hogy szerintem még így is megérheti az NV-nek, hogy azonos teljesítmény mellett valamivel nagyobb a méretük mint a konkurenciának. Itt arra gondolok, hogy feltételezem, a TSMC annál olcsóbban készíti az NV-nek a gpu-kat, minél többet rendel belőlük és, ha a pc-s videokártyák haszna esetleg nem is lenne több az Nvidia felé mint amennyi a gyártási költségük, még akkor is jól járnának, mert a Quadrokra és Teslákra kerülő gpu-kért így kevesebbet kellene fizetniük és nagyobb haszonnal tudják értékesíteni őket. Arra gondolok, hogy a pc-s gpu-k nem csak feltétlenül a desktop videokártyák által termelt bevétel, hanem a professzionális/HPC chipek gyártási költségeinek alacsonyan tartása és esetleg az ott már nem használható "hibás" példányok értékesítése miatt is kellenek az NV-nek. Persze ez nyilván szívás lehet a partnereknek, de ha esetleg csődbe mennek, attól még az NV saját maga árulhatja (mint ahogy most is) a kártyáit.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
BeLucZ
addikt
Szerintem ebből nem lesz semmi, ugyanaz lesz a szitu, mint az előző generációban a gtx 480 és 5970nél volt, csak most 580 és 6990, nem tudják kivitelezni, max lesz belőle 1-2 limitált presztízstermék , mint az Ares meg a Mars, de nehezen tudom elképzelni, hogy olyan lesz a piaci szerepe, mint mondjuk a GTX 295-nek volt...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem kell ezt vér komolyan venni, de ha már így alakult, akkor nem jönnek az ATI szponzorált játékok, hanem vannak. Arra adj magyarázatot, hogy miért csak 3 TWIMTBP programon belül fejlesztett DX11-es cím van a piacon, amikor a Gaming Evolved programon belül 10+1-re futotta? Vagy ez mindig így volt?
Az NV vonalon nincs semmi baj. Ők nem fognak csődbe menni a VGA-piac nem túl rózsás helyzete miatt. A gyártóknál vannak gondok. Nagyságrendekkel kevesebb pénzállomány mellett nem csoda, hogy hamarabb harapnak fűbe. Főleg most, hogy a VGA-ra való igény folyamatosan csökken.
A HD 5970-et 300 wattra tervezték, ahogy a GTX 580-at. Miért beszélnénk csodáról? Több mint egy éves termékről van szó, ami az informatikában nem kevés idő.
Persze a HD 6990 szépen be lesz árazva 600+ dollárra. A leggyorsabb megoldásért fizetned kell. Miért kell a driverre pár hónapot várni? A 10.2-es driverben a Cayman összes funkciója aktív lesz. Engedélyezve lesz, mindkét setup motor működése DX9/10 és OGL alatt. Az alkalmazásprofilok hetente frissülnek. Nem értem ezt a várakozós dolgot.(#1792) gbors: Akkor az lehet, hogy rosszul jött le. Úgy gondoltam, hogy a HD 6970 fölé kerekedik. De igazad van az elfogy a tudományból másra lehet gondolni. Most már azt is értem, hogy BeLucZ mire reagált.
Neki is igaza volt ezzel kapcsolatban.
A rasztermotor sok tranyót visz el. A 16 pixel/clock aránytalanul sokba került volna, és lényegi előnye csak tesszellálásban és nagyon magas felbontásban van. Nyilván amellett, hogy az NV mást kommunikál tisztában vannak azzal, hogy a tesszellálás a DX11-ben vérzik.
A tranyószámnál az a 1,11 tranyó/mm^2 többmilliárdos tételben már nagyon sokat jelent.
Most már valóban felesleges, de eddig lehetett volna. Persze egy lapka kiépítése pénz, szóval lehet stratégiai megfontolás a dolgok mögött. Igazából itt az NV problémája, hogy nincs platformjuk. Az AMD azért hozza a Caicost (Cedar utód), mert a Fusion mellé berakva már előny, hiszen mehet a hibrid CF. Bár mindenképpen fontos, hogy a legtöbb gépbe még mindig Intel proci megy, ami bármennyire is "javuló" IGP-t ad, azért még mindig messze van a Radeon és GeForce szolgáltatásaitól.
Az másképp volt tervezve. A memvezérlő 4 GHz-es problémáját akarták vele korrigálni. Persze aztán nem lett belőle semmi, mert a 192 bites busz a tokozásnál és a NYÁK-nál is fáj. Ez a termék lett volna a GTS 455, de el lett dobva. OEM-es források szerint azért, mert nem verte meg a HD 5770-et, így értelmetlen lett volna kiadni. -
kpal
nagyúr
Hát igen ha 6990 akkor jön ez nehogy az Ati örüljön már hogy legyüri az 580-at
Dual-GPU-s GeForce GTX 590 februárban
-
direkt újranéztem a tesztet, ebben nem látszik már az 580-tól az a behalás 25x16-ban, ami márciusban a 480-at jellemezte. tény, hogy közelít a 6970, de szó nincs hatalmas előzésekről. mellesleg ezt lehetne orvosolni azzal, hogy GPC-nként duplaakkora rasterizert építenek be, én sokáig abban a hitben voltam, hogy 16pix/clock sebességűek, nem is értem, miért ezen spóroltak a 48 ROP mellett. az átlagolásotokban pedig 10%-kal gyorsabb az 580 a 6970-nél (és amúgy messze nem mindenhol elegek ezek a kártyák 25x16-ban) - úgyhogy fenntartom, hogy tranzisztor-hatékonyság terén nincs óriási differencia.
azt aláírom, hogy a GPC-s kivonogatással egy idő után megáll a tudomány, de pont Te mondogatod a platformosodást, ami miatt a Cedarral már felesleges versenyezni. az alsó lépcsők egyikén álló (vergődő) a GF106 egy rejtély nekem - főleg azért, mert holt feleslegesen benne van +8 inaktív ROP meg a hozzá tartozó 64-bites MC, ami nyilván már nem csak terület, de kerület fronton is fáj a chipnek. major fuckup, de ez nem architekturális probléma.
-
BeLucZ
addikt
Ez a topik azért van, hogy megvitassuk a dolgokat és ha ezt két ember kulturált módon teszi, akkor nincs ezzel semmi baj
Én csak leírtam, mert így érződött, de mindenkinek szíve joga bármelyik gyártó termékeivel történő szimpatizálás.
(#1790) TTomax : Szerintem a 6990 brutális kártya lesz és remélem sikeresebben fog debütálni, mint az 5970 anno, nem lesz tele a topikja a nyavalygó emberekkel, hogy így zörög a venti, meg úgy zörög, így fagy ki, meg úgy fagy ki, mert még a mai napig látni ilyen eseteket és tényleg azt a kompromisszumok nélküli teljesítményt fogja nyújtani, persze jó áron....
-
TTomax
félisten
Igen tudjuk, a Femi nem való játékra....jönnek az ATI szponzorált játékok.. majd... majd...majd... Nincs itt akkora gond Nv vonalon mint ahogy te azt prognosztizálod, a világvége érdeklődés hiányában elmarad...
Nagyon szépen látszik,hogy nagy csodák nincsenek az 5970 sem tud kevesebbet fogyasztani mint az 580,nem tud gyorsabb lenni sem,és nem akarják olcsóbban se adni
Maaajd jön a 6990... majd... driver lesz is hozzá rá pár hónapra... nyár közepére egészen jó kis kari lesz...de az se fog csodákat tenni,szépen beárazzák oda ahova kell. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Ilyet már kaptam a másik oldalról is. [link] Gondolom akkor is tudományos magyarázattal lepleztem az elfogultságomat az NV irányába.
Ha játszhatatlan lenne az 2560-as szint, akkor nem tesztelnénk vele. Eleve azért kerül ez a felbontás be a tesztekbe, mert ezek a termékek bőven megfelelnek erre a legtöbb játék esetében.
Nem mondtam, hogy érdekeljen a piaci helyzet. Sosem említettük a tesztekben, hogy ne vedd meg, mert a cég nem keres rajta pénzt.Ezek azért jöttek elő, mert ide terelődött a téma, amit Gborssal folytattam. Ennyi.
Örülök neki, hogy boldog vagy. Nem is akarom elvenni a boldogságod, csak Gborssal beszélgetek a dolgokról.
-
BeLucZ
addikt
Az összes hozzászólásodban érződik az elfogultság az AMD termékeivel szemben, amelyet megpróbálsz tudományos magyarázattal leplezni, legalábbis így érzem. Én 1920x1200ban használom a kártyát 8X AA-val és minden maximális beállításokon, szűrőkkel és nem fogy el a szufla, 2560ban ahol megelőzi pár helyen az 580at a 6970 ott elég pici a különbség és ha egyiken játszhatatlan akkor a másikon is, pár % difi van köztük. A felhasználót, aki megveszi a kártyát szerintem nem foglalkoztatják annyira ezek piaci, gyártási, termékpozicionálási és egyéb problémák, hanem inkább számára az a fontos, hogy a kártya használható legyen, problémamentes, a teljesítménye kiegyensúlyozott legyen és mindezt tegye halkan és normális hőmérsékleten. Azt hiszem ezekben az 580 jól vizsgázott, nálam legalább is mindenképpen.... Én elégedett vagyok vele és van viszonyítási alapom, mert előtte egy 5850 Toxic volt, amivel szintén elégedett voltam, bár volt vele 1-2 szoftveres hiba, de még tűrhető szinten maradt a hibák száma, de pl. egy 5970-re sosem váltanék, amennyi nyűg meg hiba van azzal, ha benézel a topikjába...
Sokat gondolkoztam, hogy melyiket válasszam ( 6970 vs 580 ), de én úgy érzem jól döntöttem, nem csak kizárólag a teljesítmény miatt választottam az 580-at, hanem más szempontokat is figyelembe vettem! -
Abu85
HÁZIGAZDA
Azt azért nem lehetne mondani. Nézd meg a tesztünket. Ha ráereszted a durva grafikát, ami elvárható hiszen ezeket a kártyákat erre tervezték. Akkor elfogy a tudomány. Ez egyértelműen koncepciós probléma. A HD 6970 a felbontás és az AA növelésével egyre közelebb kerül a GTX 580-hoz. 2560-on több játékban meg is előzi. Ehhez képest a GF114-et kell ellene bevetni, mert a GF110 teljes kártyára nézve minimum 70-90 dollárral költségesebb megoldás. A GF114 és a Cayman kártyák között költségben nincs 10-20 dollárnál több. Függően, hogy mennyire spórolsz persze. Ez nagyon messze van attól, ami optimális lenne az NV gyártópartnereinek. Nem véletlen, hogy azonnal hozták a gyárilag agyontuningolt verziókat, mert az alapmodellel határon mozognak. Ezzel persze kárt is csinálnak, mert a GTX 570-re felnő a GTX 560 Ti überclock. Ez megint olyan termékpozícionális problémához vezet, mint amit a GTX 460 SE próbált kivédeni. Messze nem rózsás a helyzet. Idén is sanszos, hogy páran fűbe harapnak. Főleg azok vannak veszélyben, akik még mindig csak a VGA-kártyákból élnek meg, vagyis semmi esélyük tompítani az anyagi nehézségeket.
A Fermi architektúrája a játékok szempontjából gyakorlatilag csak a felső-középkategóriás vonalon versenyképes ... GTX 560-Radeon HD 6950 1 GB. Ez az a pont, ahol a gyártási költségek és a teljesítmény optimális szinten van a Radeonokkal. A GF110 túl költséges, de kétségtelen, hogy a lapka inkább professzionális megoldás, szóval ez nem váratlan az NV-nek sem. Gondolom ezért engedik meg a GTX 560 Ti überclock verziókat. Ahol hatalmas hátrányt jelent a Fermi, az a középkategória és alatta. Az a setup motor, amik alkalmaznak egyszerűen túl sok tranzisztort igényel. Ez az a szint, ahonnan már nincs lejjebb skálázás. Ezt rögtön látni a Barts és a GF106 méretén. A GF106-nak még a Juniperhez sincs köze, de majdnem akkora, mint a sokkal erősebb Barts, szerencséje, hogy kisebb a memóriabusz, de nagyon jó lenne ilyen méretbeli adottságokkal verni a Junipert. A GF108 esetében lebutították a ROP-ot, hogy tudják a méretet csökkenteni, de a Redwood még így is kisebb, és nem kicsit gyorsabb. A Cedar ellen meg máig nincs semmi, mert fizikailag nem skálázható le a Fermi arra a szintre. Csak egy SM-et tudsz elvenni belőle, de ezzel még mindig csak a Redwood méreténél leszel a setup motor bonyolultsága miatt.
A probléma egyébként a TWIMTBP programon is érezhető. Persze lehet jönni azzal, hogy az NV-nek inkább Tegra a fontos, és oda verik el az erőforrásokat, de messze nem volt ez a program ilyen impotens. Eddig fel tudtak mutatni 3 DX11-es címet, szemben az AMD 10+1(kiegészítő) szponzorált játékával. Azért eddig nem ez volt a megszokott.(#1785) hugo chávez: Az MS-nek számít a PC, csak az xBoxnak is kell egy önálló brand. Így lehet a PS ellen küzdeni. Most is hozzák PC-re a Fable 3-at. Nem horgonyoznak le teljesen az exkluzivitás mellett.
Az OpenGL-nek mindene megvolt, hogy nyerjen, de nem rendelték alá az API fejlesztését a játékfejlesztők igényeinek. Az MS ezt megtette. A verseny itt dőlt el. -
hugo chávez
aktív tag
A konzoloktól való függéshez én annyit fűznék hozzá, hogy annak alapján amit látok, nem maguk a konzolok a fő probléma, hanem, hogy a Microsoft is érdekelt benne az Xbox 360 révén. Mert ugye vegyük példának a Microsoft "gyermekét" a Halo sorozatot, ami szerintem (legalábbis az első és második rész, ami kijött pc-re és így volt alkalmam játszani velük), az egyik legjobb játék volt a kategóriájában (jó fizika, jó MI, nagyon szép grafika és, bár ez személyes vélemény, de szerintem jó történet és atmoszféra), mégis, amikor kijött az X360, utána már nem jött több Halo pc-re, pedig a Microsoftnak bőven lett volna erőforrása a pc-s változatok elkészítésére is (sőt, akár azt is megjátszhatták volna, hogy a konzolos verziók után 1-2 évvel hozzák ki a pc-s verziókat, egy kicsit szívták volna a fogukat a pc-sek, de aki szereti és nincs konzolja, az megvette volna, aki meg fogékonyabb a konzolokra, az addigra vett volna egy X360-at, így mindenki, még a Microsoft is jól járt volna, de nem, inkább nem hozták ki és ez mindent elárul), mert ugye nem egy "nyomorgó" játékfejlesztő stúdióról van szó, hanem egy masszívan nyereséges óriáscégről.
Tehát, számomra az következik ebből, hogy a Microsoft 2007 óta nem tekinti elsődleges játékplatformnak a pc-t, ami azért probléma, mert a DirectX-et ők fejlesztik. Véleményem szerint nekik csak arra kell(-ett) a DX, hogy a fiatalokat a Windowsra neveljék, de elnézve a pc-s operációs rendszerek mostani részesedését, itt már jelentősen növelni a Windows részesedését nem igazán lehet, tehát bőven elég, ha kiadnak újabb és újabb DX-eket, marketingrizsával jól megfűszerezve, ami arra elég, hogy a Windows részesedését nagyjából szinten tartsa, de persze a valós és hasznos, játékokat érintő újítások valahogy a gyakorlatban mégsem egészen úgy működnek, mint amire a marketing után számítana az ember, persze csak apróbb technikai problémák, majd valamelyik következő verzióban meg lesznek oldva, (vagy nem, amíg a következő konzolgeneráció ki nem jön, nehogy addig a pc veszélyeztesse a Microsoft elsődleges játékplatformját, ami pedig a pc-hez képest már régen elavult).
Azért is kacsingatnak a Windows 8-al az ARM felé is, mert x86-on már nem lehet részesedést növelni, csak szinten tartani, de az ARM egy új, növekvő és jövedelmező terület lesz, amiért érdemes küzdeni.
Kár, hogy a DirectX lett az egyeduralkodó grafikus api a játékok körében, nagyon kíváncsi lennék, hogy, ha anno mondjuk a DX helyett mondjuk az OpenGL terjed el a játékfejlesztők körében (és ebben az esetben feltételezem, hogy sokkal intenzívebben fejlődött volna és előrébb tartana mint jelenleg), akkor is ennyire le lenne ragadva a pc-s grafika, mint most, a DX11=DX9 (Crysis) szintjén és, hogy a Windowsok részesedése most milyen lenne?
Bocs mindenkitől az offért!
-
-
jones965
Modder
-
boogie84
veterán
E8500 és egy Corsair 520HX elég lehet egy 570eshez? Sajnos a friss tesztekben már csak 4magosokkal készülnek a tesztek. Elképzelhető h nem kellene váltanom egy 570eshez? Most vhogy szimpatikusabb az nV 570, mint a R 6970.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azokon a helyeken nem is kapunk többet 15-20 fps-nél.
A mai kártyák egyáltalán nem felelnek meg arra, hogy így tesszelláljanak. Már ott megbukik a dolog, hogy quadpixelekre dolgoznak. Ez a leghátrányosabb tényező.
Ez a 20% jól mutatja a problémát. Az a motor, amit az NVIDIA csinál nagyon tranzisztorigényes. Azokat a tranyókat máshova is el lehetett volna költeni, és akkor a GF110 annyival erősebb lenne a Caymannél, mint amennyivel nagyobb a kiterjedése. Persze tudom, hogy az NV nem pont a játékokra tervezte a chipet, csak elméleti alapon mondtam ezt.
-
pedig bőven van különbség - csak nézd meg egy olyan helyen, ahol azok a jó kis keréktörő kövek vannak
ill. extreme tesszeláció mellett úgy tűnik, nem foglalkozik az engine LOD-dal, mert még a 3km-re lévő cseréptetőn is látni a tesszeláció áldásos hatását, míg ez a két kisebb fokozatban nincs.
az eredeti felvetéshez: nekem sem volt alkalmam az 580-assal a 6970-et összevetni, viszont 480-assal igen - moderate és normal tesszeláció mellett árnyalatnyival gyorsabb volt a 6970, viszont extreme szinten már a 480 volt előrébb jó 20%-kal. ebből lehet extrapolálni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert nincs sok különbség. A Heaven mindegyik faktorszintre ugyanazt a Displacement Mapot használja. Ezt pedig a moderate szintre tervezték.
A fejlesztői doksikban is meg van említve, hogy Full HD-s szinthez mérve minimum 16 pixel/háromszög alkalmazása ajánlott, a kisebb háromszög viszi a teljesítményt, de összességében nem javul tőle a grafika. Ezért baromság tranzisztorok százmillióit erre költeni egy chipben. A DX11-es API nem alkalmas a micropoligon renderre.(#1773) Cyberpunk: Azért a konzoloktól való függés az elmúlt évben jelentősen javult. Nyilván nagyon sok fejlesztő nem fog DX11-es kódot írni, de az AMD csinált egy Gaming Evolved programot, ami főleg azt a célt szolgálja, hogy ha a fejlesztő nem akar vesződni a DX11-es kóddal, akkor az AMD programozókat küld, és megírja helyettük (így született a BattleForge, Dirt 2, LotR online, D&D Online). Ez egyelőre működik, mert sokkal több DX11-es játék van a piacon, mint amennyi DX10-es volt anno, hasonló idővel a DX10 megjelenése után. Március-május időtartamban is kapunk legalább egy tucatot.
-
Cyberpunk
félisten
válasz
Laraxior #1767 üzenetére
A tesszelláció az elég érdekes egy dolog a jelenlegi formájában. Nem is nagyon lehet minden felületen alkalmazni mint a Heaven-ben. Mert az objektumokra ráad egy mondjuk úgy hogy leplet ami viszont fizikailag nincs is ott. A lényeg ha egy tesszellált utcán sétálna a karakter akkor a lába úgymond beleolvadna a járdába. De ezt Abu jobban eltudná magyarázni.
+ amig a konzolok diktálnak nem is nagyon lehet számítani hatalmas nagy grafikai fejlődésre játékokban. Egy-két kivétel persze akad. -
BeLucZ
addikt
Iyen kártyához már valami durva Corsair vagy Enermax táp dukál, vagy Silverstone, azok megbízhatóak és elég erősek ahhoz hogy ilyen jellegű probléma ne léphessen fel.
-
jones965
Modder
Valamiért nem akarja a kártyám a tuningot. Afterburnel futtatásakor azonnal összeomlott a win, smart doktorral engedte, viszont már minimális fesz emelése esetén, mikor indítottam a vantage tesztet, betöltés után első vga tesztnél a gép újraindul. Gyanítom, hogy a tápom osztott ágai nem bírják. ( 4x 18A) amiből pedig 1x 18A ág nem is kap terhelést.
Hajítom ki ezt a chiefec tápot a p....ba. Soha többet osztott ágas táp nem kell. -
BeLucZ
addikt
válasz
Laraxior #1767 üzenetére
Szerintem azért nagy duzzogva mindenki elfogadna egy 580at
hiába pörög fél gázon a memo, és hiába nem a legjobb ár/teljesitmény aránya, bár PHs tesztben meg lett dícsérve , hogy oké hogy rohadt drága de rohadt gyors is, szal csúcskategóriában ilyen jó ár/teljesitménnyel rendelkező kari nem mostanában volt
-
Laraxior
titán
Tesszelláció..tesszelláció..Heaven...
Az ahelyzet hogy a gamerek többsége,még mindig DX9-DX10-es játékokkal toljaés ott az ATi volt a nyerő...mind melegedésben,fogyasztásban,tuningban..stbstb. Ezen nincsen mit titkolni.Kellett a Ferminek idő amíg kicsit helyrevágták,és még mindig nem tökéletes,mert a memória még mindig csak félgázon pörög
Tehát lehetne még alakítani a Fermin. De tény..jelenleg az nV a nyerő...legalábbis a topon.. ár/teljesítményben nem feltétlen...de a 460/560 elég jófajtára sikeredett
-
BeLucZ
addikt
válasz
Laraxior #1764 üzenetére
De tesszelációban a 480 is alázott, cybertrone kolléga pedig a tesszelációs teljesítményre volt kíváncsi, ezért gondoltam felvilágosítom!Én lemértem otthon és tényleg meggyőző volt, meg sem kottyant neki!Mondjuk így utólag én Heavenben nem látok óriási különbséget mondjuk a moderate meg extreme tesszeláció kinézete közt....
-
Laraxior
titán
felesleges is átmászkálni szítani a feszültséget.Tisztában vagyunk vele,hogy most az 1GPU-s VGAk között ez a nyerő (már épp ideje volt)
De azzal is tisztában vagyunk,hogy bármikor fordulhat a kocka...4xxx,5xxx széria mellett nemigen rúghatott labdába az nVegyszer fennt egyszer lennt
-
Cyberpunk
félisten
válasz
Cybertrone #1761 üzenetére
A HD6970-es a GTX470-et veri meg egyedül. A GTX580 az csúnyán elveri linkeld ezt a képet neki [link]. Egyébként melyik az a topik? Többen vagyunk akkor komolyabb a meggyőző erő
-
BeLucZ
addikt
válasz
Cybertrone #1761 üzenetére
6970 topikban írnék ilyet már kapnám az oltást az tuti!
De mondjuk nem írok hazugságot...
-
BeLucZ
addikt
válasz
Cybertrone #1747 üzenetére
GTX 580 veri a 6970 et tesszelációban, bár javítottak a caymaneken a tesszelációs teljesítményt illetően, de azért még így sem érik el a Fermik eredményeit!
-
Tirexi
addikt
válasz
Cybertrone #1746 üzenetére
Nem vagyok az a billentyű szétverő típus mint sokan, én megbecsülöm azt amiért pénzt adtam ki.
-
Laraxior
titán
válasz
Cyberpunk #1757 üzenetére
Sandy ide vagy oda,teszt ide vagy oda..hazavágom bármelyik, bármilyen órajeles Sandy-t... eszembe se jutott arra gondolni hogy váltsak arra...még épphogy kijött, az intel már el is hintette hogy nem éppen fasza,hiányzik az IGPből egy halom cucc,majd a next IvyB lesz a jobb vétel... nah de elég az offból
bőven 200k alatt volt -
Laraxior
titán
válasz
Cyberpunk #1754 üzenetére
az eladónál akadtak egy kis családi gondok,nem fér a gépéhez,különben már nálam lenne
beáldoztam az Impreza projektet és villámgyorsan lapátra tettem 1200eurot
alaplap,ram,VGA,CPU
Nem új...egy hónapos. OEM (és megnyugtatlak 6 számjegyű az ára..de van 5 számjegyű összegért 975Extreme...az is jó cucc..igaz csak fele a 980Xnek) Sajna...de majd vadászok hozzá egy dobozt,ha más nem akkor nyomtatok és origamizok egyet
-
Laraxior
titán
válasz
Cybertrone #1752 üzenetére
Tudtommal nincsen pH!-n olyan ember aki mindkét kártyával rendelkezett volna...így marad a google.
580-as tulaj úgyis azt mondja hogy...és a 6970es tulaj is azt mondja hogy... -
Cybertrone
veterán
válasz
Laraxior #1750 üzenetére
Tudom használni a keresőt köszönöm... Viszont ha tudok kapcsolatot létesíteni mingyán egy tulajjal, mert ugye adott a mód rá, mert ez egy fórum, akkor nyugodtan meg is kérdezem, és bízom benne hogy nem egy angol tesztet kell bujnom az infóért, hanem egy magyar ember akinek a gépében van választ ad a kérdésre!
Azért köszi!
1753:
Bízom benne hogy valami letesztelt dolgot mutatnak nekem itt, amit majd átvihetek lobogtatni amoda, hogy rácáfoljanak...Megtisztelő hogy majdnem minden hozzászólásommal kivívom megtisztelő figyelmedet, de néha csukd be kis szemedet jó?
-
-
Cyberpunk
félisten
válasz
Cybertrone #1747 üzenetére
Bár nekem nincs 580-asom, de az biztos hogy nem.
-
Cybertrone
veterán
válasz
Cybertrone #1746 üzenetére
Érdeklődnék hogy a 6970-es tényleg veri tesselacióban az 580-at? mert van egy emberke aki ezt állítja...
-
Tirexi
addikt
válasz
Cybertrone #1743 üzenetére
40k-s bill és nem kell elrondítanom a játékot számokkal meg feliratokkal.
-
BeLucZ
addikt
oksi majd megnézem
köszi amúgy
-
FLATRONW
őstag
válasz
strebacom #1724 üzenetére
Nem csak a Vsync miatt volt az órajel visszavétel, hanem azért mert az Nvidia driverében a Power management adaptive-re van állítva és nem prefer maximum performence-re. És egy jó tanács a Dead Space 2-höz, akinek kevés a 30 fps, akkor az kapcsolja ki a játékban a vsyncet és az nvidia driverében a játék profiljában pedig kapcsolja be a forced vsync-et. Ennek segítségével 60 fps-el fog menni a játék.
-
strebacom
senior tag
Köszi!!!
És a 2: ???? -
#35434496
törölt tag
Az 570-ből is van dagadt változat
[link]
-
kpal
nagyúr
válasz
Cybertrone #1691 üzenetére
Valahogy mégis megcsinálják mert lassan piacra dobják
(#1701) Laraxior :ha játék nélkül kibírod a 8500el a leggazdaságosabb megoldás
mert ilyen rövid időre 580 felesleges ha dupla-gpu-s kell
-
#16939776
törölt tag
Üdv!
Reggel újraraktam, de még mindig megvan akésés
, 266.58-van fenn, megpróbálok egy régebbit.
(#1651) rumkola : csak játékban: már a menüben is.
300Fps-nél és éreződik (CS1.6) határozott mozdulatokkal játszom. Megállítom az egeret, és a kép kb.:80-100ms-mulva áll meg.
Nem tudom miért lehet, a régi vga-val nem csinálja. bízok benne hogy driver kínja lesz.
idle:27C° load 40C° vízhűtéssel...
-
-
BullKoxa
őstag
Hi!Én a 3870 X2-nél fogattam meg hogy soha többi egy nyákon 2 mag,a 460 SLI vel az volt a fő bajom hogy hangos volt.Ez az 580-n elég jó.De mostanság hanyagolom a Pc-m mert Xboxot Slim, vettem karácsonykor és eléggé tetszik.
Más:.Nekem sem veszi vissza a 3D-s órajalet 2D-ben,vagy csak én látok rosszul valamit?
-
válasz
Cybertrone #1704 üzenetére
Ez aztan jo osszehasonlitas. Az 580 szoftveresen korlatozza a furmarkot, a tobbi tesztalany meg nem.
-
BeLucZ
addikt
Hát a frame a lényeg akkor vegyél 560 SLI-t, de én már rég megfogadtam hogy 1 gpu-s csucs modellt akarok, azzal nincs annyi gond és elég erős mindenhez!Nem skálázódik mindenhol olyan franko a sli meg sok vele a baj. persze nagy cimeknél ált jó, nekem nem kéne soha többet multi gpu, 9800gx2 nagyon megutáltatta velem a dolgot
-
Sárpac
nagyúr
GTX580 REF mennyire hangos terhelve?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- alza vélemények - tapasztalatok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- OpenWRT topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Autós topik
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
- Üzleti Fujitsu Lifebook u7510 15,6" FHD IPS 2021/08. havi gyártás
- Csere-Beszámítás! Gari:2027.04.02 Playstation 5 Slim Digital edition + Ajándék Venom töltő állomás!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF Z790 i7 14700KF 32GB DDR5 1TB SSD RX 6800XT 16GB Pure Base 500 White 1000W
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A70/Samsung Galaxy A71/Samsung Galaxy A72
- LG 27GS95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1000 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest