- Egérpad topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Androidos fejegységek
- Gaming notebook topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HDD vs SSD: Ki nyer 2025-ben? – Tech Percek #4
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
Hivatalosan [link] ez az LG pixelhiba garanciája, egyébként az LG ha jól emlékszem, nem biztos, hogy 3 év garanciát vállal a termékre. A Samsungnál is 1+2 év inkább az a 3 év emlékezetem szerint, bár most a honlapjukon ''3 év teljeskörű'' garancia szerepel monitorra - akkor viszont ez van. A pixelhibáknál meg tudtommal az első 3 napban egy hibás alpixelre is cserélnek, utána pedig az ISO szabványnak megfelelően, amit itt pl. [link] részletesen leírnak. (a leírás nem nagyon friss, az LG azóta kedvezőb pl., de a szabvány jól benne van)
Viszont a fogyasztóvédelem álláspontja szerint is megnyerhető lenne egy per, ha az ISO szabvány szerint még nem hibás a monitor, de a felhasználót zavarja - ugyanis elvileg hibátlan terméket kellene adniuk, és amin egyetlen alpixelhiba is van, az már ugyebár nem hibátlan. A szabványra nem igazán hivatkozhatnak, mert az nem kötelező a gyártók számára sem, vásárlóként engem vagy téged meg pláne nem kötelez ez semmire. Elkelne már valaki, aki beperel egy forgalmazót emiatt, aki továbbhárítaná ezt a gyártóra...
A Philipsnek egyébként vannak Perfect Paneles monitorai, amelyek az ISO szabvány I. kategóriájába tartoznak (minden más monitor más gyártóknál is a II. osztályba tartozik tudtommal), tehát pixelhiba esetén cserélnek. Nem tudom azonban, hogy a valóságban ez tuti kiterjed egyetlen alpixelhibára is, mivel gyanúsan csak ''pixelhibáról'' beszélnek, alpixelről nem. Számtech üzletes ismerősöm sem tudott erre mit mondani, mert alig vesznek Philips moncsit az emberek, bár igaz nem is hozzák vissza őket.Egyébként nekem is LG-t és Samsungot ajánlottak.
A jogszabályok szerint a hibás terméket választásod szerint a jótállási jegyen feltüntetett szervizbe vagy a kereskedőhöz is visszaviheted, ennél számodra hátrányosabb kikötést nem tehet egy cég vagy gyártó sem.
Mellékesen találkoztunk karácsony előtt üzletileg, Fáraó fórumtárs Creative hangkártyája köszöni, jól van, tökéletesen műxik a gépemben.
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Sorozatok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Egérpad topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Ingatlanos topic!
- sziku69: Szólánc.
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Autós topik
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Manli RTX 3070Ti 8GB GDDR6X Videokártya!
- Csere-Beszámítás! Számítógép PC Játékra! I5 14400F / RTX 4060ti 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Lenovo ThinkStation P520 Workstation! W-2145, 64GB, 512 SSD /Quadro - Számla, garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 55G3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest