Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Egér probléma
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- RAM topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Házimozi belépő szinten
- Milyen digitális videókamerát?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
smog86
senior tag
válasz
Ariadne #1799 üzenetére
Mogyoródi út 32-ben vettem meg a monitort szóval biztos ez a cég...de semmi elérhetőség és weblapjuk is megszünt...
Menjek be oda? Az lehet hogy majd azt mondják hogy aki átvette tőlük a céget oda vigyem a monitort? Mert azoknak Békéscsabán van a székhelyük..Na meg az is nagy kérdés hogy mikor lehet őket ott elérni....gondolom nincsenek ott napi 24órát.
-
Ariadne
őstag
Nézd meg, nem szűntek meg, még csak felszámolás vagy végelszámolás alatt sem állnak! Székhely: 1149 Budapest, Mogyoródi út 32., telephely: 1223 Budapest, Campona út 1. A székhelyén megtalálható kell legyen. Ha nem, akkor be kell jelenteni a cégbíróságnál, és hivatalból törlik a céget, mert azért van a bejegyzett székhely, hogy ott mindig és mindenképp meg lehessen találni...
mod: Erősen feltételezem legalábbis, hogy ez az a cég, ami a Nova Compot működtette, stimmel a fő tevékenység is. A számládon ez a cégnév szerepel, hogy Nova-Comp? Mert akkor biztosan ez az. Ha más név van rajta, rá kell keresni arra.
-
Ariadne
őstag
válasz
luciferc #1795 üzenetére
Végülis egy próbát megér a szerviz is, igaz. Csak hát ugye úgy látszik, a saját utakon vagy kitudjahogy behozott cuccoknál ugye...
smog86: Hopp, most megnéztem, a Nova Comp él és virul, már ha Nova Comp Kft.-től van a számla, meg kell keresni őket! Itt név szerinti keresésnél beírod, hogy Nova Comp, ott vannak az adataik...
-
smog86
senior tag
válasz
Ariadne #1794 üzenetére
Nova-comp és nem tudom ki volt a nagykerük.
Jogutód nélkül szünt meg...
Felhívtam a Samsungot és azt mondták küldjem el nekik a számla másolatát meg monitor sorozatszámát és meglátják mit tudnak tenni...lehet semmit.luciferc: az a gond hogy a kisker nem adott Samsung gari papírt csak saját jótállásijegyet és így valószínüleg nem a Samsung magyarországon keresztül lett véve, így ők nem tudnak valószínüleg semmit tenni.
-
luciferc
őstag
-
Ariadne
őstag
Ha tudod, vagy ki tudod deríteni, ki volt a termék nagykere, akkor velük érdemes próbálkozni, ha nem megy, akkor esetleg a gyártónál. De ez a legrosszabb eset, mert az egyetlen, aki köteles is feléd jótállást intézni, az a kisker (lenne)...
mod: Megkérdezhetem (akár priviben), melyik cég?
-
smog86
senior tag
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy mivan ha megszünt a bolt ahova szólt a garancia? -
higherping
csendes tag
Saját garanciális VGA ügyintézésem tapasztalatait szeretném megosztani veletek.
Itt a PH!-n vásároltam egy pár hónapos Asus 1950pro kártyát. A kártya rövid időn belül meghibásodott, gyakran nem "indult be", nem adott képet bootoláskor. Sajnos a kártyához sem garancialevelem, sem eredeti számlám nem volt, csak a pénztárgép nyugtájának fénymásolata. Ráadásul a kisker lakóhelyemtől több mint 100 km-re van... Írtam a kiskernek egy e-mailt a problémámról. Szerintem korrekt módon álltak hozzá, a gyári szám alapján a nagykeres számláról beazonosították a kártyát, ráadásul a leírásom alapján látatlanban garanciálisnak minősítették a hibát. Postán adtam fel a cuccot, ajánlott-elsőbbségi levélként. Megérkezett, visszaigazolták, megvizsgálták, vitték a nagykerhez (ez kb. 4-5 nap alatt). Itt kezdődött a végtelennek tűnő várakozás.
A nagykernél volt több hétig a hibás darab, majd felajánlották a kiskernek a levásárlást (mivel pontosan olyan VGA már nincs készleten). Mivel ez nekem is megfelelt (csak legyen már végre VGA-m) belementem a cserébe. Sajnos rá kellett fizetnem elég sokat , mivel a kiskerben egy jóval olcsóbb 1950pro árát (de ÚJ árát !) vették figyelembe a beszámításnál. Ebbe is belementem, már nagyon untam az S3Trio3d2x 8MB PCI torz képét a széles monitoron... Összefoglalva: jó és rossz tapasztalatot is gyűjtöttem. Korrekt volt, hogy számla és minden egyéb nélkül vállalták a garis ügyintézést, ezenkívül kérésemre a megérkezett új kártyát tesztelték a postázás előtt, sőt mivel a doboz gyárilag nem tartalmaz 6 pines VGA csatlakozót, kaptam "ingyen" ilyet is hozzá. Nem teljesen volt korrekt (szerintem), hogy egy jóval olcsóbb kártya értékét vették figyelembe a beszámításnál és hogy 1,5 hónapig húzódott az egész procedúra. Összességében azért az események pozitív oldalát értékelem többre.
Viszont soha többé nem kívánok magamnak (és másnak sem) garanciális ügyintézést. -
Csaba_20_
őstag
válasz
TheReMiXeR #1774 üzenetére
Nem tévedek. Jogszabályi kötelezettség nincs rá, ellenben a gyógyszertárakkal és a patikusokkal.
-
luciferc
őstag
válasz
Ariadne #1785 üzenetére
nagyon jó, ezek után még le sem hülyézhetem a sötét boltost (a sötéten a hangsúly kedves itteni bótosok
), mert előhúzza majd a könyvet a fiókból, hogy "teccik látni, ide van írvaja". Én meg hiába lobogtatom neki a törvényt, az nem az okos könyvben van, csak én, az ellenség nyomtattam, úgyhogy viszlát.
Ha tényleg baromságok vannak a könyvben, akkor amúgy lehet valamiféle felelősséget felvetni? Ahogy pl gyógyhatást sem tulajdoníthatnak bárminek, úgy szakmaiságot állítani egy hülyeségről, az nem számon kérhető?
-
Ariadne
őstag
Megkerestem a neten ezt a kiadványt, és nem értem. Amit beidéztél, az egyszerűen nem igaz... Nem is tudom, honnan vehette. A 151/2003-as és társai hatályban vannak ugyanúgy, mint eddig, most direkt megnéztem. Látni kellene azt a könyvet.
A többi része még csak elmenne, de ez a "kötelező jótállás megszűnt", ez kicsapta nálam a biztosítékot. Nem, határozottan nem szűnt meg, sőt nem is fog még egy ideig...
-
net84
őstag
-
luciferc
őstag
válasz
Ariadne #1782 üzenetére
LCP: olvasgass vissza
LCP, külföldi szervíz: a Mio PDA-k kapcsán kb 1 éve az LCP oltotta a népet, hogy az általuk importált cuccra itthoni szervíz vár ha gond van, sokkal hamarabb készen lesz, mert nem kell küldözgetni (gyorsposta, haha!, megvárják míg összejön egy halom aztán majd akkor), a mások által behozottat meg küldik ki pl Németországba, minimum 1 hónap amíg kész lesz, stb, náluk bezzeg 1 max 2 hét. Most meg net84 szerint nem igazán ez a helyzet.
-
Ariadne
őstag
válasz
luciferc #1781 üzenetére
LCP? Hmm, nem rémlik... Pedig jó ötletnek tűnik.
Én úgy vagyok vele, hogy nekem nyolc, hogy itt javítja meg az üzlet hátuljában, vagy összegyűjtik a cuccokat a nagykernél, vagy közvetlenül kiküldik a világ másik végére, és ott kezdenek vele valamit (végülis gyorspostával egy nap alatt bárhova eljut, és ugyanannyi alatt vissza is jut bármi, ha nekik ez megéri, hát küldjék...). Csak emberi időn belül végezzenek vele, ne vágják rá, hogy ha égett a lap, akkor "nem garanciális", ne nézzenek hülyének és ne hazudjanak a szemembe, szóval ezeket így együtt. Szóval ha betartják a szabályokat, felőlem akárhová küldhetik.
-
luciferc
őstag
válasz
Ariadne #1780 üzenetére
A másik oldal, hogy látod mi lett az LCP saját kis kezdeményezéséből, tiszta forrás, meg hazai szervíz. Nesze neked. És ezzel többet ártott az egész szektor megítélésének, mintha rögvest trükközött volna. Nem tudom van-e elég korrekt és hosszú távra tervező kereskedő az országban.
Amúgy erről mi a véleményed, nem fogyasztó megtévesztése a dolog? Mind a régi szövegek, hiszen engem megkárosítottak ha most külföldre küldik, mind a mostani szövegek, "hazai szervíz támogatás", ha tényleg külföldre megy a gép.
-
Ariadne
őstag
válasz
luciferc #1779 üzenetére
Mára gyakorlatilag mindenkinek van negatív tapasztalata számtech üzletekkel, garancia intézéssel, szerintem nagyon nagy sikere lehetne egy ilyen kezdeményezésnek. Persze nyilván nem egyszerű összefogni, de nagyon hasznos lenne kereskedőnek-vásárlónak egyaránt. Szerintem...
-
luciferc
őstag
válasz
TheReMiXeR #1777 üzenetére
Tessék csinálni érdekvédelmi szervezetet, ami egyben minőséget is biztosítana. Osztogatnátok szépen plecsniket a megfelelő (de tényleg megfelelő) boltoknak, és lenne olyan lehetőség is, hogy vita esetén (amiből elvileg alig lenne, lévén normálisak a boltok) pártatlan módon megpróbáltok eljárni és jobb belátásra bírni a renitens boltot, ha a vevőnek igaza van. Ha nem hajlik a bolt, akkor megvonható tőle a plecsni. Idő, de pár év alatt respektje lehet egy ilyen kezdeményezésnek. Persze komolyan kell csinálni.
-
Ariadne
őstag
Ezt a hülye szöveget hol találtad? Ha a neten, akkor valami nagyon sötét ember írhatta, ha pedig jótállási jegyen, akkor a jótállásra vonatkozó jogszabállyal ellentétes, ezért semmis, vagyis olyan, mintha nem is lenne, le sem írták volna, és helyébe lép a jogszabály.
Kereskedő-fogyasztó részére egyaránt...
-
TheReMiXeR
senior tag
válasz
Ariadne #1775 üzenetére
Na ja, de az "általánosítás" rombolja a közvéleményt. Egy "jobb helyre" is alapból bunkón megy be az ismeretlen vevő mert ezt olvasta az ország egyik legnagyobb szakmai fórumán. Sokszor, nagyon sokszor előfordul az ilyen. A mi (a boltban dolgozók) lelkivilágunk is tud sérülni. Na de nem ez a topik témája.
Üdv. és Béke mindenkinek!
-
net84
őstag
válasz
luciferc #1756 üzenetére
Az alábbi szerepel a jótállás fogalom alatt (A kereskedelmi szerződések elemei-ben):
A kötelező jótállás megszűnt. A szerződésben a termék, a dolog hibátlanságáért, a szolgáltatás megfelelősségéért lehet jótállást, mint szerződésen alapuló kötelezettséget vállalni. Mivel a fogyasztóval az adásvételi szerződést ugyan a kereskedő köti meg, a jótállást a termelő, az előállító adja. Aki értékesít, az csak a pillanatnyi működőképességet, megfelelősséget tanusítja. A jótállást, természetesen a gyártó megbízásából, a kereskedő is megkötheti. A jótállást szerződésbiztosító mellékkikötésnek tekintjük, de visszautalunk az "áruköteg" jogi problémájára, amelyben jelezzük: több árut is értékesíthet egyetlen termékben a kereskedő. (lásd GK 72. sz., GK 174. sz., Ptk. 248. paragrafusa)az zavar:
- tudomásom szerint nem csak lehet, hanem kell jótállást vállalni
- a jótállást a kereskedő is megkötheti a gyártó megbízásából, de kit és mikor bízott meg a gyártó, hogy kösse meg helyette a jótállást, ha a termékét értékesíti?
- az utolsó mondat számomra nagyon kusza, de kb. azt vettem ki belőle, ha az informatikában egy konfigurációt értékesítünk, akkor az árukötegneg számít és úgy vonatkozik rá a jótállás...Mio-hoz egy felvetés:
Azt pl. szabad, hogy a korábban megkötött jótállási feltételeket a fogyasztóra nézve hátrányosan változtassa meg az importőr? Mert ugye mi anno úgy vettük meg a PDA-t, hogy magyarországi garanciát ígértek hozzá (sajnos itt jön az, hogy a szó elszáll, az írás megmarad - ha van belőle egy példányunk), és most meg nincs mo-i gar.
De most már talán tisztában vannak LCP-ék a 49/2003-as törvénnyel és talán másnak már nem meri a jóember azt mondani, hogy a 15 nap megszűnt. Küldtem nekik egy példányt belőle, amiben kiemeltem pirossal az erre vonatkozó részeket.
-
Ariadne
őstag
válasz
TheReMiXeR #1774 üzenetére
Jobb helyeken. Sajnos nem úgy tűnik, hogy mindenhol...
-
Ariadne
őstag
válasz
Szten Márs #1772 üzenetére
A CE jelölés hátterét véletlenül ismerem, igen, az rajta kell legyen.
Sőt, egy konkrét tanúsítványuk is kell legyen (mármint aki behozta) arról, hogy egy minőségellenőrzési eljárás keretében megkapták a CE xxxx (szám) jelölés használatára való jogosultságot. Csak úgy hozomra nem lehet CE-t írni sem semmire.
-
Szten Márs
nagyúr
válasz
Ariadne #1771 üzenetére
Ezt a cikket 2000-ben írták, tehát az általam hivatkozott szabvány hatályba lépése előtt. Szóval nem tudom mennyire helytálló nekünk.
Igen látom mire gondolsz, de azt mondja, hogy a körülményektől függően a EN60555-2 szabványhoz kéne alkalmazkodni, illetve 2001-től a EN61000-3-hoz. A körülmények, meg a "may" kifejezés szerintem arra utal, amit felette írtak: laboratóriumi, meg ilyen-olyan berendezésekhez más szabvány kapcsolódik. De valóban nem egyértelmű nekem, de ez adódhat a nem teljesen profi angoltudásomból is.
Viszont a CE rajta kell, hogy legyen a terméken mindenképpen, és ha nincs rajta a CE jelzés, akkor szabványoktól és minden okoskodástól függetlenül nyert az ügy, jól értelmezem?
-
Ariadne
őstag
válasz
Szten Márs #1770 üzenetére
Pontosan erre gondoltam. Ezen a cikken technikailag megint nem tudtam teljesen elmenni, de ebből nem úgy tűnik, hogy kizárólag ilyet lehetne forgalmazni. Szerinted? link
-
Szten Márs
nagyúr
válasz
Ariadne #1769 üzenetére
Okés, kezdem kapisgálni én is. Akkor az lenne a lényeg esetünkben, hogy kizárólag ezen szabványnak megfelelő termék hozható be az EU-ba, nem pedig az, hogy van egy ilyen szabvány, de legfeljebb nem felel meg ennek a szabványnak, más besorolást kap, de behozható, ha jól értem.
-
Ariadne
őstag
válasz
Szten Márs #1768 üzenetére
Kifejezetten egy EU irányelv, esetleg rendelet kellene, ami azt mondja ki, hogy csak ilyen hozható forgalomba az EUn belül, akkor OK. De az, hogy van egy ilyen szabvány, még nem zárja ki, hogy más félét is lehessen forgalmazni.
mod: Aha, ez alapján azért elég valószínűnek tűnik, hogy igazad van. A technikai oldala nekem magyarázatra szorul, igazából ezért sem igazán tudok utánakeresni a dolognak.
-
Szten Márs
nagyúr
válasz
Ariadne #1767 üzenetére
Ahhoz, hogy megfeleljenek az EN 61000-3-2 szabványnak, szabálynak, vagy akárminek, ami az elfogadható felharmonikus-szintről szól, és amit az Európai Unió 2001 januárjában fogadott el; kell, hogy valamilyen PFC-vel rendelkezzenek a tápegység. Maga az EN 61000-3-2 innen letölthető: [link]
Illetve lsd #1754-es hsz-em, valamint googleba beírva a power factor, vagy PFC és european union szavakat össze lehet szedni jópár találatot.
(Technikailag, amennyire én látom, a szabvány csak az elfogadható felharmonikus-szintet rögzíti, de ezt megvalósítani valamilyen PFC nélkül nem lehetséges a PC-ket üzemeltető kapcsolóüzemű tápoknál, így tulajdonképpen közvetetten jutunk el arra, hogy PFC kötelező a tápokba az EU-ban. Csaba_20, ha erre jár remélem lektorálja ezt a feltételezést, hogy helytálló-e
)
-
Ariadne
őstag
válasz
Szten Márs #1759 üzenetére
Abban én magam nem vagyok 100%-ig biztos, hogy kötelező lennie benne, kerestem, nem találtam ilyet eddig. De amennyiben igen, akkor köteles visszaadni.
-
tlac
nagyúr
válasz
Szten Márs #1764 üzenetére
sőt sp1-el is működnie kellett volna (csak abban van egy ehhez kapcsolódó bug)
ha tudod nézd meg milyen win, kíváncsi vagyok -
Szten Márs
nagyúr
Új wint nem húztam neki azzal az alaplappal, de a régi nem látta, csak 127-ig, ezek szerint nem lett volna rajta SP2?
De a VGA miatt édesmindegy is lett volna a lap sorsára nézve. Meg amúgy is, ugyanis valami ősrégi Celeronnal akart mai gamékat játszani a 7600GT segítségével, nyilván ez annyira nem lett volna működőképes. Most egy AGP-s S939 lap és egy 3800-as Venice csücsül a házban, így sem az igazi, de azért más kategória. De ez már eléggé off.
-
tlac
nagyúr
válasz
Szten Márs #1762 üzenetére
de tud, xp sp2-vel tökéletesen működne
-
Szten Márs
nagyúr
-
Csaba_20_
őstag
válasz
Szten Márs #1759 üzenetére
Félre értettél. Nem azt kérdőjeleztem meg, hogy számít-e a 6e Ft, hanem azt, hogy az eszköz, amivel próbálkozol célt tud-e érni egy ilyen embernél. A kiskerekben dolgozóknak pedig szerintem igen nagy része dilettáns, csakhát míg gyógyszerész nem lehet akárki, egy számtechboltban bárki odaállhat a pult mögé, aki el tudja adni magát.
Szóval most épp végzős gimnazista csajokra hajtasz.
-
tlac
nagyúr
válasz
Szten Márs #1757 üzenetére
Namost tettek bele egy 400 gigás vinyót, olyan alaplaphoz, ami nem támogatja a legújabb BIOS-sal sem a 48 bites LBA címzést, azaz 127 gigát képes csak látni, remek.
mindegy, hogy a bios mit lát, win/linux felismeri rendesen
-
Szten Márs
nagyúr
válasz
Csaba_20_ #1758 üzenetére
Egyrészt így hirtelen azért számít az a 6 ezer forint. (végzős gimnazista lányról van szó, aki nehezen megspórólt pénzét költötte a konfigja korszerűsítésére) Másrészt meg mérhetetlenül felhúzott, hogy képes volt ilyen alkatrészeket rásózni és még pénzt kérni a szerelésért is, úgyohgy kifejezetten jól esne, ha nem csak néhány keresetlen szót tudnék a képébe vágni, hanem igenis vissza kéne szolgáltatnia valamennyit abból, amit zsebretett.
Azt, meg hogy nem fogom viszontlátni... nos, ha nincs benne, akkor Ariadne szerint vissza kell fizetnie. Ezen felül még olyan terméket hozott forgalomba, amit az európai unió szabályai szerint tilos, szóval kellően jól tálalva talán rá lehet ijeszteni annyira, hogy még örüljön is, hogy csak ezt a 6 ezret kérjük vissza. Persze lehet, hogy nem, a fogyasztóvédelemnek úgysincs semmi végrehajtói hatalma, pereskedést meg értelemszerűen nem ér meg. Egy próbát viszont megér.
"A barátodnak ez volt a tanulópénz és legközelebb majd neked fizeti azt a 4e Ft-ot"
Egyrészt igen, másrészt meg miért kéne bárkinek feltételeznie, hogy szakboltban, ott dolgozók által kiválasztott alkatrészt ott beszerelve bármi baj lehet? Normális esetben ennek kéne a legbiztosabb megoldásnak lenni. Az, hogy a magyar kiskerekben dolgozók egy része ilyen "szakmai színvonalat" üt meg teljesen megdöbbentő, aligha feltételezi bárki, aki nem jártas a számtech világában. Ez olyan, mintha a gyógyszerészek a patikában nem értenének a gyógyszerekhez, amit árulnak, és mindenkinek adnának mindent, ami éppen eszükbe jut, vagy az orvosok így írnák fel azokat.
Mindenesetre helyrehoztam a gépét, megkapta a régi 410-es Chieftecem, amíg nem tud/akar valami tápot venni, az legalább max csak magát öli meg, meg vett értelmes alaplapot, így megy a kártya és a vinyó is. -
Csaba_20_
őstag
válasz
Szten Márs #1757 üzenetére
Őszintén szólva a 6e Ft-ot se fogod viszont látni sose. Azt nem mondhatják, hogy kiloptad belőle, mert a PPFC-nél a trafót rögzíteni kell valahova, így ha kiszednéd, látszódna a helye. Az aktív PFC-nél pedg elektronika van pluszban, amit szintén nem könnyű csak úgy, kiszedni. Egyébként pedig szedd szét előtte és mondd, hogy mutassa meg ő benne a PFC-t.
De most tényleg, egy olyan embernél, aki ennyire szakmai analfabéta, miért akarsz szabványokkal, meg joggal próbálkozni pár ezer forintért? A barátodnak ez volt a tanulópénz és legközelebb majd neked fizeti azt a 4e Ft-ot. Én biztosan hozzávágnám a tápot...
-
Szten Márs
nagyúr
válasz
Csaba_20_ #1755 üzenetére
Az a baj, hogy le van zárva egy matricával, nem akarom felnyitni, még azt mondják majd, hogy kiloptam belőle
Van bármi egyéb módja?
PPFC aligha lehet benne, az ugye szépen megdobná a súlyát. Na most nekem van egy Vargáné tápom, amit felemelve anno azt hittem, hogy üres és csak az oldallemezei vannak meg... na ez a táp (konkrétan egy M-tech nevű csoda) kb fele annyi lehet tömegre mint az a VargánéSzóval azt hiszem PPFC kizárva. Feltűnően rossz anyagból van az egész, ha hozzáérek az oldallemezhez, azon izgulok, hogy ne horpadjon be, ilyen vékony lemezt szinte csoda, hogy le tudnak gyártani, hiába, a technikai fejlődés
Szóval azt hiszem az APFC-t sem nézem ki belőle...
Lehet valahogy megpróbálom a matrica megsértése nélkül szétszedni, de ha van bármi más mód, akkor jobb lenne.A kereskedő külön megér egy misét. Elvitte az említett barátom hozzá a gépét, hogy szakember válogathasson bele alkatrészt és szerelhese be őket, ugye csak így tiszta. Namost tettek bele egy 400 gigás vinyót, olyan alaplaphoz, ami nem támogatja a legújabb BIOS-sal sem a 48 bites LBA címzést, azaz 127 gigát képes csak látni, remek. Ezen kívül eladott egy 8x AGP-s 7600GT-t, amin az AGP egy fordítóchipen keresztül megy, és már a 6600GT óta köztudott, hogy ez az nVidia találmány nagyon nem szereti a 4x AGP lapokat. Ki lehet találni, igen, a lap 4x AGP volt. Szóval eladott és beszerelt egy ilyen tápot, egy az alaplappal nem kompatibilis winchestert és egy, az alaplappal nem kompatibilis videókártyát, majd a szerelésért elkért 4000 forintot... ezt is szivesen behajtanám rajta, mert azt hiszem, hogy a pofátlanság vagy/és a hozzá nem értés magasfokát képviseli, de azt hiszem ezt esélytelen viszontlátni.
-
luciferc
őstag
"más: meséljetek csak az ellentétekről, hogy tudjuk mivel oltják a jó bótosokat..."
Ezt mire is értetted?erre:
#1746: ML320 - igen! ebben a doksiban helyenként kemény ellentétvan a fogy.védelmi törvénnyelhazai szervíz támogatás - nem szervíz, csak támogatás...
pont ezért nem tudtam én sem ezzel megfogni őket...
Ez szerintem simán fogyasztó megtévesztése. A haza szervíz támogatás kifejezést szerintem mindenki úgy értelmezi, hogy a szervíz Magyarországon van. Másnak nincs is értelme, ugyanis minden itthon eladott termékhez hazai támogatás (átveszi, intézi, visszajuttatja) jár, még ha a szervíz külföldön is van. A GVH (vagy a fogyvéd?) meg azt hiszem ugrik az olyan dolgokra, amikor valaki a termék inherens tulajdonságát kiemeli és azzal reklámoz, pl "cukor nélkül" felirat a gyümölcsleveken tilos, mert ez az alap.
-
Csaba_20_
őstag
válasz
Szten Márs #1754 üzenetére
Megmutatod nekem és megmondom, hogy van-e benne.
Rakj fel egy képet a belsejéről.
-
Szten Márs
nagyúr
válasz
Ariadne #1753 üzenetére
Azt hiszem, hogy pont Csaba_20 egyik írásában olvastam ezt, de most e fenének nem jut eszembe a honlap címe, ahova írt.De az is lehet, hogy nem ott láttam. Mindenesetre gyors googleval több helyről is megerősítést kaptam, hogy így van, pl:
"There is now an international standard for controlling harmonics (IEC100-3-2) and PFC is mandatory for home appliances consuming 70W or more power in EU nations as of January, 2001." illetve:
"To comply with current EU standard EN61000-3-2, all switched-mode power supplies with output power more than 75 W must include passive PFC, at least."Viszont a hiányos gyári leírások miatt mondhatja azt, hogy szerinte meg van benne PFC, akkor is, ha sehol nincs feltüntetve. Ilyenkor mi történik? A fogyvéd, vagy valaki más rendelhet illetve fog rendelni szakértőt, aki szétszedheti és megállapíthatja, hogy valóban nincs benne?
-
Ariadne
őstag
válasz
Szten Márs #1752 üzenetére
Az Európai Únióban ugye csak PFC-vel ellátott tápegységet szabad forgalomba hozni.
Ez 100% tutibiztos? Csaba20 ha erre jár, biztos tud mondani egyet-mást erről.Ha valóban tilos, akkor visszakérheti és vissza is kell kapnia, sőt nem forgalmazhatnak ilyet. Ha viszont nem tilos, akkor nem jár vissza a pénz.
-
Szten Márs
nagyúr
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem:
Az Európai Únióban ugye csak PFC-vel ellátott tápegységet szabad forgalomba hozni. Namost egy barátom kb egy hónapja vett 6 ezer forintért egy tápot újonnan, számtech kiskereskedésből, ami nem tartalmaz PFC-t. Vissza lehet-e vinni a tápot erre hivatkozva és visszakérni az árát és ha a kereskedő nem akarja visszatéríteni a vételárat, akkor lehet-e ezzel a problémával fogyasztóvédelemre menni?
Érzésem szerint igencsak cinkes lehet a kereskedőnek, hogy ilyen terméket forgalomba hoz. -
Ariadne
őstag
válasz
Csaba_20_ #1749 üzenetére
Hihi, én vagyok a hitelezőik közül az első helyen, ha jól emlékszem, még az Apehet is megelőzöm.
Gyanítom sejtitek, milyen összegen osztozhatunk a cég porain, ha nekem se jutott egy fillér se...
a lista
Egyébként FYI: az index cikkírója is tévedett, ez a cég nem működtet régóta semmit. A név franchise-ban megy, ezzel a Bluef*sh-sel azonos ügyvezetővel és hasonló tulajdonosi körrel bíró másik néhány cég működteti ezeket. Szép magyar valóság...(A cégeknek ezek az adatai nyilvánosak. Egy ingyenes kereső: Céginfó)
mod: ott a Sinclar is, ami a M*stral tulajdonosa (volt), ha jól tudom. Édes egy társaság.
-
Csaba_20_
őstag
Ez nem semmi... Az adósok listáján 4. a Bluefish...így vásároljatok tőlük.
-
luciferc
őstag
válasz
luciferc #1747 üzenetére
na, kicsúsztam a mod időből.
LCP oldala:
Miért éri meg Tiszta forrásból beszerezni Mio DigiWalker készülékét? Az LCP Systems Kft., a Mio DigiWalker termékek hivatalos magyarországi forgalmazója a következő előnyöket kínálja:
2 év hivatalos garancia
hazai szervíz támogatás
2 év háztól házig szervíz szolgáltatás
Klubkártya: amellyel különböző kedvezményeket vehet igénybe
Kuponfüzet: ami kiegészítők vásárlása esetén 15%-os kedvezményt biztosít az Ön számára
BÓNUSZ DVD: rengeteg hasznos szoftverrel, termékleírásokkal és egyéb multimédiás extrákkalSzóval ha az LCP cuccot küldözget külföldre, akkor torkára kell lépni az LCP-nek.
-
luciferc
őstag
visszakapod, és ha nincs szerencséd, a GPS vevő jó lesz, de nagyon gyenge lesz a vétele és rengeteget fog téveszteni
Ezen már túl vagyok, az első javítás után pont ez volt a kellemetlen. Ment a GPS, megtalálta a műhódokat, de tévesztett, jelet vesztett. Aztán megmurdalt teljesen. Ezek alapján duplán fogom hangsúlyozni és indokolni, hogy miért kérek cserét. Aztán persze úgyse, de hátha. De akkor ha jól értelek, ti már végig toltátok egy P550-nel ezt a kört, hogy lapcsere, kábelcsere.
LCD még faszányos egyelőre.
Ariadne: ez, hogy úgy hirdették, 2 év magyarországi gar, aztán meg mégsem, ez nem fogyasztók megtévesztése? GVH bejelentést nem ér ez meg? Én azért és csak azért vettem drágábban, mert 2 év magyarországi gar. Ha nem ilyen a gar, akkor átvertek, kvázi megloptak.
más: meséljetek csak az ellentétekről, hogy tudjuk mivel oltják a jó bótosokat...
-
net84
őstag
válasz
luciferc #1743 üzenetére
Hát ezaz! Énnekem is az tetszett, hogy: 2 év magyarországi garancia
Január óta azonban ez a mondat nem szerepel sehol...P550m:
- alaplap csere megvolt
- most jön a GPS antenna és összekötő kábel csere
- visszakapod, és ha nincs szerencséd, a GPS vevő jó lesz, de nagyon gyenge lesz a vétele és rengeteget fog téveszteni
- LCD csikozódás volt már?ML320 - igen! ebben a doksiban helyenként kemény ellentétvan a fogy.védelmi törvénnyel
-
ML320
senior tag
válasz
luciferc #1744 üzenetére
Az a sokszori is P550m. Igaz, mellette sokaknak jó, így nem tennék elhamarkodott véleményt róla.
A mieink az LCP-hez mennek, és az is igaz, hogy mint cég, másként kezelnek.
Sebaj, megkaptuk a kötelező olvasmányt a vezetőségtől: Az új kereskedelmi törvény értelmezése és gyakorlati alkalmazása. 1-2 + 1db CD -
luciferc
őstag
Én már akkor is morcos leszek, ha most javítják, de akkor különösen, ha harmadjára is elromlik. Na akkor nem teszik az ablakba amit kapnak. Amúgy is ki voltam képezve, itt meg továbbképződtem
Nálam írtak a garos papírra, én is meg voltam lepődve, de ez is egy kis bizakodásra ad okot. Szóval igyekeszem továbbra sem úgy hozzájuk állni, hogy "tudod mit nyuszika, dugd fel a fűnyíródat", remélem rászolgálnak.
-
luciferc
őstag
Én nem tudom kinek a szervízében volt, de mintha rémlene, hogy kaptam egy olyan papírt is, amin a speedshop küldi át a szervíznek a cuccot, és azon nem LCP szerepelt.
Én is azért vettem amúgy tiszta forrásosat, mert verték a mellüket, hogy azt itt szerelik. Azért én még bizakodok, hátha. Múltkor végülis ha szűken is, de szoros kivételként elfogadható időn belül megcsinálták.
Igen, MioP550m a beteg. Na mesélj, miből találtad ki, tudsz valami típushibáját?
-
ML320
senior tag
válasz
luciferc #1740 üzenetére
Mindig is javítgatják a rohadékok. Volt egy készülék, ami négyszer már felment, és négyszer cseréltek benne alaplapot. A negyediknél is hiába kértem fizikai cserét, javították.
És hogy a sors is beleszóljon: A tulaj a helyi közgyűlés. Az épületben a szomszédos iroda a fogyvédEgyébként nálad lett beírás a garancialapra? Mert eddig még láttam a javítás tényét egyen sem feltüntetve.
-
net84
őstag
válasz
luciferc #1740 üzenetére
Az LCP szervízével akasztottam össze a bajuszomat... Lényegtelen az LCP-s garlevél, mert a szlovákoktól, vagy honnan a francból jött vissza, mert mint kiderült, már semmit nem javítanak itt, max az fw és sw frissítéseket csinálják meg itt.
Ha tudom, hogy ezek sem itt szervizelnek, akkor megveszem más forrásból jóvalta olcsóbban, és akkor az sem érdekelne, hogy üzbegisztánba küldik szervizelni.
Mio P550m esetleg, amivel szívsz?
mod: úgy néz ki, hogy sikerült megcsinálniuk, alaplapot és billentyűzet panelt cseréltek.
De az látszott rajt, hogy mennyire igénytelenek, nyakig mocskos és ujjlenyomatos volt, az akku csontra lemerűlve. A hátlapot még nem mostam le, az sem a legtisztább... -
luciferc
őstag
A tiszta forrás árulkodó volt
én is egy mio-val szívok éppen, ennek a GPS-e adta meg magát már másodjára, holnap viszik el (remélem). Te melyik céggel szenvedtél? Nekem speedshopos a garlevelem, de tiszta forrásos a cucc, múltkor kb 2,5 hét alatt kaptam vissza, alaplapcserével (én cserét kértem). A kísérőlevélben nyomatékosan felhavtam rá a figyelmet, hogy LCP-s a dolog, ne menjen Üzbegisztánba. Mondjuk viccesek voltak, mert mikor türelmetlen lettem, telefonáltam, hogy mikor jön már, erre közölték, hogy még javítják, majd meglesz. Másnap hozta a futár, persze lakáscímre adták fel ész nélkül, nekem meg egy szót sem szóltak
mod: következőt már nem "tiszta forrás"-ból fogom megvenni. Nemérdekel, hogy ki kit hogyan károsít ezzel.
Károsítani senki senkit. A tiszta forrás meg figyelhetne arra, hogy tényleg legyen előnye a tiszta forrásnak...
-
net84
őstag
válasz
Ariadne #1736 üzenetére
A személyes átvétel nehézkes lett volna, mert pár száz kilajmeter van köztünk. Ha sérülten vagy hibásan kapom, akkor jobb ha egyszerre indul egy emberke egy új készülékkel, mert azt biztosan nem teszik zsebre, amit tőlem kapnak...
Ezek után ígyis-úgyis visszamondunk minden viszonteladói státuszt náluk, csak elötte még kapjam meg a PDA-t.
luciferc - igen jól tippelsz (miből jöttél rá?), elpusztult a mikrofon része, és telefonáláskor nem hallottak.
Ez volt az első és nagy valószínüséggel az utolsó Mio-m, vagy ha mégsem, a következőt már nem "tiszta forrás"-ból fogom megvenni. Nemérdekel, hogy ki kit hogyan károsít ezzel.
-
net84
őstag
a magyar posta? erősen kétlem. amíg nem érkezik meg hozzám a csomag, addig foggalmuk sincs, hogy jön-e nekik csomag - szerintem
egyre inkább azt érzem, hogy át lettem baxva, de nagyon - akkor viszont kő kövön nem marad - péntekig kapnak lehetőséget bebizonyítani az ellenkezőjét.
Egyébként arra is rájöttem, hogy az ilyenek magasról tesznek a törvényekre (ennyit a kisker-nagyker közti ügyintézéskor - először kiskeresként próbálkoztam náluk, hátha), nem is aggódnak. Miért? Hülyegyereknek csak a pofája jár ugyis? vagy ugyis el tudják renezni... - azt a megállípatást vontam le, hogy ezeket nem büntetgetni, hanem jól elverni kellene, abból talán tanulnának.
-
net84
őstag
kérhetem én a szervíztől, hogy valamivel igazolja vissza felém, hogy postára adták a javított készüléket? Valami jogszabály vagy törvény ad erre lehetőséget? Van egy olyan érzésem, hogy nem.
Sajnos van egy olyan érzésem, hogy ezek szivatnak már nagyon, és azért is adták meg a postás küldést, mert akkor 3-5 napig várom szépen, de még nincs kész és nem is adtak fel semmit, ha meg közben megkapják, akkor meg futárral 24 órán belül le tudják küldeni... -
net84
őstag
fejlemény a PDA ketyerémről..
mivel hétfőn telt le a 30 nap, és a kereskedelmi partnerünk arra nem vette a fáradságot, hogy legalább egy annyit írjon, hogy továbbította az importőrnek a levelem (az importőrrel beszéltem telefonon, de nem jutottunk egyről a kettőre), ezért tegnap írtam az importőr support címére, hamár náluk van a cucc javításon, és ők foglalkoznak minden problémával, hát mondjanak már valamit.
Válasz ma délutánig nem nem jött, ezért továbbítottam a levelet a szervízvezetőnek és a szervíz hálózat vezetőjének, mindenféle köszönés és sablonszöveg nélkül az eredeti levelet az eredetileg küldött levél fejlécével és az alábbi mondat hozzáírásával:
"A mellékelt dokumentumban kiemelten szerepel a probléma "forrása"." és a mellékletben a 49/2003-as törvény szerepelt...
14:29-kor küldtem el, 14:36-kor már jött is a válasz (sablon eleje és vége volt a levélnek, benne egy mondat):
"A készülék készen van, a mai napon postázzuk."
Rendes ember módjára megköszöntem nekik a gyors választMost már csak arra leszek kíváncsi, hogy mire ér ide vele a posta, ami nem is posta, hanem futár szokott lenni, illetve milyen állapotban. Nem lennék meglepve, ha az a hiba ki lenne javítva, amivel felküldtem, de helyette lenne más gondja élből...volt már rá sajnos példa.
Nesze neked 2 év magyarországi gar és "tiszta forrás", aztán kiderül, hogy nem itthon javítják és a javítás időtartama elhúzódik kb. annyira, mintha megvenném más forrásból és akkor nem ugrálnék, mert anno kb. 20k volt a difi. Naívan gondoltam, nekem megér annyit, hogy időben visszakapjam a kütyümet, ha netalántán lesz valami gondja...
-
ádyz
addikt
Hello, a fülesemet bevittem a boltba és egyből mondták, hogy felküldik a gyártóhoz cserére/javításra. Meglepődtem ezen. +1 pont a boltnak.
Szerdára ígérték. Kíváncsi leszek.
-
Ariadne
őstag
Nekem anno nem volt gondom velük, igaz csak pár nap után halt meg a videókárya, akkor rendesek voltak. Több garis ügyem is volt velük, és teljesen korrektek voltak. De ha visszaolvasol, úgy tűnik, több idő elteltével már nem annyira megy nekik a szabályok betartása... Nem tudom, min múlik, hogy jössz ki a dologból...
-
frizso
senior tag
Valakinek van ismeretsége ALIEN computersnél???
vagy esetleg tapasztalata az ALIEN computers garancia intézésével???
Jelenleg egy videókártyát viszek be pár napon belül gariztatni, és jól jönne minden tanács, mit tegyek és mit ne tegyek??? -
net84
őstag
-
net84
őstag
haladok a saját ügyemben...
Egy gyors segítséget kérnék:
Van-e olyan törvény szabályozás a fogyasztóvédelemmel kapcsolatosan, amiben benne van, hogy törekedni kell a 15 napra... vagy valami hasonló formátumban szerepel valami utalás a napok számára?A törvény száma illetve az adott rész idézése lenne számomra az érdekes...
Konkrétan:
"A forgalmazó – illetve a javítószolgálat – a kijavítást vagy a kicserélést a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel, megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül köteles elvégezni. A Forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze."
Az érdekelne, hogy ez a szöveg, vagy az ehhez hasonlatos szöveg benne van-e vamailyen törvényben.
-
net84
őstag
-
Ariadne
őstag
válasz
SchDerGrosse #1709 üzenetére
Egész pontosan kit értesz itt "fogyasztóvédelem" alatt, kitől kaptad ezt a választ? Mert azért ilyet nem tudom elképzelni, hogy ők írnának, nagyon durva tévedések vannak benne (pl. bevizsgálás díját te állod...), és nem is ilyen hangvételben kommunikálnak. Legalábbis korábban nem így volt...
tlac: Simán profi vagy.
-
net84
őstag
válasz
Bagira01 #1715 üzenetére
írj a samsung mo-nak egy kicsit keményebb hangvételű, de még nem bunkó levelet...
Ha semmi érdemi reakció és inkább már lemondasz a telefonról, akkor csapj bele egy szeget, és küld el nekik, hogy ba****k meg.
Én most szenvedek a saját PDA-mmal. Jan. 4-én vitték el szervízbe, a szervíz állítólag 10-én vette fel, és legnagyobb megdöbbenésemre közölték velem, hogy a készülék külföldön tartózkodik a szervízben, elviekben szerdán kapják vissza.
Egyböl a kereskedelmi partnerhez fordultam, hogy akkor most mi van?
ad.1. - úgy hírdették, hogy 2 év magyarországi gar. és gyorsabb az ügyintézése, mert nem kell külföldre küldözgetni - erre még mindig nem ért vissza, és ugyanúgy külföldre küldik, ennyi erővel megvehettem volna 10-20k-val olcsóbban szintén 2 év garral, és akkor leszarnám, hogy 1 hónap alatt ér vissza a PDA.
ad.2. - nem ez az első PDA, ami nem érkezik vissza tőlük "időben". Ennyi erővel el is felejthetnénk egymást...
Most várom az állásfoglalásukat, valamint megvárom a pénteket, ha akkor sem érkezik vissza és érdemi választ sem kapok a kereskedelmi partnertől, küldök nekik egy levelet, ha hétfő reggel 8-ig nem érkezik meg, akkor besétálok a fogyvédhez és megteszem a szükséges lépéseket.Annak ellenére, hogy a futár átvételi "jegyzékén" a cégnév van, de a munkalapon és a számlán az én nevem szerepel, reklamálhatok náluk magánszemélyként? Vagy ezt csak akkor tehetném meg, ha a futáros papíron is az én nevem szerepelne?
-
Bagira01
veterán
Samsung telefonom még nem sikerült elvinni szervízbe, de vhogy már sok értelmét nem látom. Elveszik adnak egy papírt aztán 3 hét múlva visszaadják és ugyan olyan retek a teló. Semmit nem tudok ez ellen enni kész vagyok
-
Csaba_20_
őstag
válasz
SchDerGrosse #1709 üzenetére
Kérjük az ügyinéző nevét, az e-mail feladóját, a forrásból esetlegesen kideríthetó hasznos információkat. Az ilyen embert nem szabad telefonközelbe engedni, mert súlyosan félreinformálja a fogyasztókat a jogaikról.
-
tlac
nagyúr
válasz
SchDerGrosse #1711 üzenetére
-
tlac
nagyúr
válasz
SchDerGrosse #1709 üzenetére
szerintem kifogtál egy hozzánemértőt (nem mintha én profi lennék, elég messze áll tőlem a jog
, tehát FIXME)
na de, ahogy én tudom
Jól tudja a 3 napot. Azaz, ha a szervizben a garanciális termék leadásakor nem tudják helyben megmondani a javítást mikor fejezik be, kell írásban 3 napon belül tájékoztatni az ügyfelet a javítás időtartamáról.
3 munkanap (logikus, hogy nap nem lehet, mert az nem mindig lenne 3 munkanap)nem tudok arról a kikötésről, hogy a tájékoztatást írásban kellene-e, nyílván úgy van nyoma, de szerintem egy e-mail is elegendő
a gyakorlatban inkább a telefon jellemző vagy leginkább semmi...49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet 3.§ (4)
Ha a forgalmazó a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót.Ha sem megjavítani, sem kicserélni nem tudják a hibás videokártyát, akkor jogukban áll felajánlani egy másik hasonló minőségűt, ill. az áreltérést rendezni kell. (Mindkét félre igaz ez.)
PTK 306. §
(1) Hibás teljesítés esetén a jogosult
a) elsősorban — választása szerint — kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben írt feltételekkel nem tud eleget tenni — választása szerint — megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A szerződéstől való elállás nem fog szerintem sikerülni, pláne az eredeti vételáron, mert 1,5 évvel ezelőtt vásárolt termékről van szó. Így jogukban áll árleszállítással „variálni”, azzal pedig Ön biztosan nem jár jól.Nem igaz, helyesen:
PTK 309. §
(2) Kicserélés vagy elállás esetén a jogosult nem köteles a dolognak azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye.
Viszont az elgondolkodtató, amit Ön ír, „egy nagyértékű nagy teljesítményű videókártya vásárlásának a célja modern 3D alkalmazások futtatása.”Ezt nem értem mire gondolt.
Marad egy állásfoglalás kérés lehetősége egy független bevizsgáló cégtől (ennek bevizsgálási díja van, nem kevés és Önnek kell állnia), de a bevizsgálók ítélete nem kötelező a cégre.nem neked kell állni, a többi igaz
PTK 248. §
(1) Aki a szerződés hibátlan teljesítéséért szerződés vagy jogszabály alapján jótállásra köteles, ennek időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. A jótállás a jogosultnak a törvényből eredő jogait nem érinti. -
SchDerGrosse
tag
Írtam egy emailt a fogyasztóvédelemnek.
Meglepő gyorsasággal reagáltak, ám nem azt a megerősítő választ kaptam amire számítottam.[I]Tisztelt Uram,
Jól tudja a 3 napot. Azaz, ha a szervizben a garanciális termék leadásakor nem tudják helyben megmondani a javítást mikor fejezik be, kell írásban 3 napon belül tájékoztatni az ügyfelet a javítás időtartamáról.
Ha sem megjavítani, sem kicserélni nem tudják a hibás videokártyát, [B]akkor jogukban áll [/B]felajánlani egy másik hasonló minőségűt, ill. az áreltérést rendezni kell. (Mindkét félre igaz ez.)
A szerződéstől való elállás nem fog szerintem sikerülni, pláne az eredeti vételáron, mert 1,5 évvel ezelőtt vásárolt termékről van szó. Így jogukban áll árleszállítással „variálni”, azzal pedig Ön biztosan nem jár jól.
Az alkatrészhibát én nem tudom megállapítani, hogy ráillik erre az esetre. Viszont az elgondolkodtató, amit Ön ír, „egy nagyértékű nagy teljesítményű videókártya vásárlásának a célja modern 3D alkalmazások futtatása.” Csakhogy ezt nem érdekük elfogadni. Marad egy állásfoglalás kérés lehetősége egy független bevizsgáló cégtől (ennek bevizsgálási díja van, nem kevés és Önnek kell állnia), de a bevizsgálók ítélete nem kötelező a cégre.
Én a kiegyezést javaslom Önnek ebben az esetben– eddigi fogyasztóvédelemben szerzett tapasztalataim szerint. A másik út nem csak időigényes, hanem költséges is, és nem biztos az Önre vonatkozó siker a végén.[/I]
-
warrior28
aktív tag
Ha valaki tudna nekem segíteni WD gyári gariztatás (RMA) ügyében az írjon ide vagy privit, mert úgy tűnik, hogy kéne a segítség... Postázás hova meg ilyenek! Köszi!
-
ádyz
addikt
válasz
SchDerGrosse #1702 üzenetére
Igen.
Mondtam nekik, hogy feljelentem őket, több mint 2 hónapig vártam.
-
ádyz
addikt
válasz
SchDerGrosse #1690 üzenetére
Velem is köcsögök voltak, de a rendőrség említése hasznos volt!
Nekem meg a rossz 6600GT helyett 7300GT-t ígértek, de mégiscsak 6600GT lett, pedig kérdezték, milyet kérek vissza a rossz helyett!
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Egér probléma
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- A One Ui 8.5 és a Snapdragon 8 Elite 2 már biztos
- Yettel topik
- Elite: Dangerous
- Viccrovat
- További aktív témák...
- OHH! Dell Precision 7560 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-11850H 32/1TB NVIDIA A3000 6GB FHD
- Ohh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 32/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- LÉZEREZÉS! külföldi billentyűzet magyarra kb. 20-30p alatt!
- Lian Li HydroShift 360 LCD /3x120mm RGB FAN/ HSLCD36RB (593933)
- Lian Li Hydroshift 360 LCD /FANLESS/ HSLCD36NB (593932)
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" FHD I W10 I HDMI I Cam I Gari!
- Azonnali A320 B350 X370 B450 X470 A520 B550 X570 chipset alaplap felvásárlás személyes/csomagküldés
- Egyedi ékszerdobozka
- AKCIÓ! FEHÉR ipad pro 13" M4 billentyűzet, VADIÚJ! EU-MAGYAR átvilágítós (lézeresen)
- Gamer Notebook! Acer Nitro 5! Csere-Beszámítás! I5 11400H / RTX 3050Ti / 16GB DDR4 / 500GB SSD!