- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 16 GB RAM 2025-ben? 🤨 – Ma már tényleg kevés lehet!
- Gaming notebook topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zso79
őstag
válasz
Matska #27248 üzenetére
Abból a 3ból csak egyetlen garis, de azzal meg lenyomtak jópár esküvőt... nincs itthoni semelyik általad említett helyen, követem őket jóideje, indexen június óta 2db hazai volt sajna.
Nem vitát szerettem volna indítani, csak elgondolkodtam, mivel 100e forinttal olcsóbb kintről egy ilyen váz...
-
KuZo
tag
válasz
hegyimorc #27242 üzenetére
Nekem el se küldte az Eglobal az első XF27 rendelésem, inkább visszaküldték a pénzt. Most másodszorra azonban az XF27 megjött valódi DPD tracking infóval 47e pénzért. Ez az itthoni 140-150e-s árakhoz képest egy vicc, de még a használtakat is agyonveri. Az meg, hogy én bontom ki, original, érintetlen dobozból...priceless.
Szerintem a külföldi vásárlás főleg PayPal-al fizetve akciós árakon tuti dolog. Futócipőt sem veszek már 5 éve itthon, mert extrém árak vannak..egyszóval én ismét belevágnék simán.
-
#16820480
törölt tag
válasz
hegyimorc #27244 üzenetére
Nekem inkább az nem éri meg, hogy mondjuk egy 16-55 280e itthon használtan, eglobalon 240e újonnan. 27/2.8 itthon 75e körül megy, kint 50-60 ezer újonnan. Egy barátomnak néztünk Pro2-t egy éve, itthon bőven 400e felett voltak használtan, kint 365e újonnan.
Ki lehet időnként fogni egy-két olcsó cuccot, de a legtöbb nem az. A 16-50 és 18-55-ök szoktak reális árban menni, meg a nagyon régi vázak.Volt egyszer refundos gondom (mondjuk nem innen rendelve). Nem jött meg a csomag. Kértem az eladót nézzen utána, küldtek egy rossz tracking számot. Kértem újra, nem válaszoltak. Bedobtam PayPal-hoz a témát, 5 napot vártak, hogy legyen ideje reagálni az eladónak, nem történt meg, azonnal kaptam is vissza a pénzt.
-
hegyimorc
senior tag
válasz
#16820480 #27243 üzenetére
X-E3-t vettem sokkal olcsóbban itthon. Akitől vettem még obit sem tett rá, mert nem volt neki. Én bontottam ki.
Szerintem aki 2 hónapig fut a pénze után azt már nem annyira zavarná egy ilyen agyonhasznált, összefogdosott gép
Felnőtt ember legyen már képes egyedül eldönteni, hogy neki mi mennyire fontos!
-
hegyimorc
senior tag
Nekem csak egy-egy tapasztalatom van, ami nem sok, de az eInfin fotót küldött a csomagolás előtti állapotról és a felcímkézett csomagról is, a tracking valódi volt és a csomag is megjött.
Az eglobal ordas nagy kamu trackinget küldött minden egyes nap, de az bullshitgenerátorral készült, nem volt valódi vagy tíz napont át. Valódivá akkor vált, mikor már a DPD-től jött, azok meg simán elveszítették a csomagot. Biztosítás volt rá, de két hónap eltelt mire visszakaptam a pénzemet. Ez nyilván nem az eglobal sara, de a fake-tracking miatt soha többé nem rendeltem tőlük és nem is fogok.
Szerintem ha nem valami olyasmit akarsz venni, ami épp most jelent meg, akkor sokkal szárazabb-biztonságosabb érzés venni egy még garis használtat amit még ki is próbálhatsz fizetés előtt. És még olcsóbb is.
-
zso79
őstag
Melyikkel jobb amúgy a tapasztalat? E-infin vagy eglobal?
-
kiskami
tag
válasz
pethob #27233 üzenetére
Az e-infin egyértelműen leírja a honlapján, hogy bármilyen probléma esetén neki kell visszaküldeni és 1 év az Ő garija a készülékre. Hogy ehhez képest mit lehet keresztülszuszakolni a hazai szervizeken... az egy másik történet.
Szerintem az itthoni szerviznek simán joga visszautasítani a garanciális javítást, mert nem veled áll jogi viszonyban a garit illetően. Mondjuk sok itt a kérdés, meg nem is vagyok jogász, úgyhogy ez az egész lehet hülyeség is. -
bignor
tag
Sziasztok!
Egy X-T20 amatör sportfotozásra (kézilabda, futsal, nagypályás foci) mennyire alkalmas/ajánlott váz?
-
pethob
aktív tag
válasz
taranis #27216 üzenetére
Nemtom. Javítási ügyem nem volt. Azt el tudom képzelni, hogy ha kell valami alkatrész Ázsiából, akkor felajánlják, hogy vagy vársz míg normál ügymenettel megjön, vagy kifizeted a gyorspostát, és akkor pár nap alatt ott van. (Máshol már jártam így.)
De a lényeg, hogy ott is gariztathatod a cuccot, ahol vetted. A hibás váz visszatérítése nekem egy fillérbe se került, éa az e-infin részéről tök korrekt és udvarias ügymenet mellett zajlott. Bevizsgálták amit visszaküldtem, erről is tájékoztattak, szóval van szervíz. És mivel tényleg hibás volt, megkérdezték mennyi volt a DHL visszafele, és utalták azt is. (Ha csak elálltam volna a vásárlástól mert meggondoltam magam, akkor ez nem járt volna.)
Szóval én nem lovagolnék azon, hogy van-e itthon világgarancia, az e-infin évek óta elég stabilan működik.
-
b.vr
őstag
"A Fujira világ garancia vonatkozik, ahogy ezt itt többen is jeleztétek."
Mondjuk ez így saját farkába harapó kígyó lesz merthogy én a te hsz-ed alapján mondtam
Te jelezted ezt a 27199-es hsz-ben hogy fölhívtad őket, megkérdezted, és ez volt a válasz. Hogy European vagy Worldwide Warranty Booklet kellene, azt akkor nem írtad, ez friss info. És most akkor már ketten írták hogy az e-infinity/eglobal ilyen nem ad. Szóval most azért akkor úgy néz ki hogy a Fuji sem kivétel és nem fogja gariztatni aszürkeimportos cuccot, ahogy a többi gyártó sem.
-
Zilko87
tag
Patika X-T20 as váz, Fotoplus-os vásárlás még márciusig garis. Mi lenne a reális eladási ára?
-
Neon
csendes tag
Én azért megvárom mindkét választ. Fuji Magyarország és az E-Infinity válaszát is. Most már csak azért is
-
-
|AP|
veterán
nem tudom mennyire mérvadó, de a 27/2.8 dobozában, (amit e-infin-ről rendeltem) nem volt Worldwide Warranty Booklet, csak egy users manual meg egy nemzetközi Fuji network lista.
Ugyanakkor a hazai vásárlású 50/f2 dobozában benne van a Warranty booklet is (viszont az meg nem worldwide, hanem europian).Gyanítom, hogy ha egy esetleges gariztatásnál próbálnám ezt a cetlit a 27-es mellé tenni, akkor S/N alapján kiszúrnák a turpisságot. Ha viszont így van és van egy nyilvántartás serial alapján, akkor meg semmi értelme a fecniknek
Lényeg a lényeg e-infines obinál nem volt ilyen cetli, a vázakkal/kitekkel nem tudom mi a helyzet.
-
Neon
csendes tag
Megérkezett a válasz a megkeresésre, illetve telefonon is beszéltem a szerviz vezetővel. Megpróbálom egyszerűen leírni. A Fujira világ garancia vonatkozik, ahogy ezt itt többen is jeleztétek. Viszont a hivatalos álláspont szerint, csak abban az esetben érvényesíthető a garancia, ha a készülék rendelkezik European vagy Worldwide Warranty Booklet-tel.
Ennek benne kell lennie a dobozban, amennyiben megfelelő helyről érkezik a termék. Ez esetben viszont ha ez meg van, akkor az E-Infinity-s vagy E-Globalos számla is megfelelő, elfogadják. Tehát ennek a kettőnek kell meglennie:European vagy Worldwide Warranty Booklet és számla.
Egy E-Infinity-s számlát is mellékeltem, így tévedés kizárva, az is tökéletes.
Idáig a Fotó Paradicsom válasza. Akit érdekel privátban elküldöm, nem tudtam eldönteni kirakható e ide.A kérdés csak az innentől kezdve, hogy a két webáruház ad e ilyet a dobozban. Mindjárt fogok írni egy e-mailt E-Infinity-nek, amiben megkérdezem ezt. Adjanak egy választ ők is, így azt gondolom tisztán fogunk látni a garanciával kapcsolatban.
Aztán ma még beszéltem a Fotoplus-nál egy a Fujiért felelős úriemberrel, aki megígérte, hogy ő is utána fog kérdezni ennek a Fuji Magyarországnál. Ha valami újabb információm lesz, jelentkezem. -
m1st3r
csendes tag
válasz
Sadam6 #27202 üzenetére
Szia! Lehet, hogy teljesen téves tipp, de engem (bénaságomból eredően) átvert hasonlóan egy új X-T20. Nem értettem a dolgot, amíg rájöttem, hogy a két oldalán lévő pántokat rögzítő kis háromszög alakú "kulcstartó" (biztos van ezeknek neve) mozog és verődik néha a gép falához, amitől olyan érzésem volt, mintha valami mozogna a gépben (vagy obiban). Hátha nálad is ilyesmi van...
-
p_adam
addikt
válasz
taranis #27216 üzenetére
Nyilván csak ők tudják, de én azt gyanítom, hogy nem garanciális javítás történik, aminek költségeit egy külsős cég fizeti ki, amivel a cégnek megállapodása van (úgymond ők a 'garancia'), de korlátlan értékre nem biztos, hogy érvényes.
Nem tudom már, hogy melyik hasonló boltban láttam, hogy azt írták, hogy a javítás költségeit az angliai gyári szerviz állja (mert nekik mindegy honnan származik a termék, csak ugye nem 'ingyenes', mint ami normál esetben történne).
Talán 6 hónap, amíg a PayPal védelem 'aktív', addig ilyen szempontból biztonságban érezném magam, utána már lehet nem. -
taranis
addikt
válasz
pethob #27215 üzenetére
Van egy mondat ami érdekes, kiemeltem:
Within the warranty period of 12 months, customers will need to bear the postage for returning the product back to us and we will cover the costs for shipping the product back to you after service. Repair normally takes about 3 to 8 weeks depending on the issues and we will be keeping you informed during the process. In case the repair requires a part that needs to be specially ordered from the manufacturer, additional costs may incur and we will let you know as soon as possible.
Ez vajon mit jelent? -
pethob
aktív tag
A e-infi-n vett X100F annó 1.5 nap működés után elhalványult. Szombat volt. Írtam nekik, hétfőn visszavitte a DHL, szerdán visszatérítették a pénzt (én kértem) a DHL díjával együtt. Én se bíztam bennük annyira elsőre, hogy cserét kérjek, aztán 2 hét után megvettem ugyanott. Teljesen korrekt garancia ügyintézés van, szóval pont mindegy, mit gondol a Fotóparadicsom...
-
b.vr
őstag
válasz
total90 #27212 üzenetére
Itt más a (potenciális) kérdés mint hogy egyszerűen csak egy másik országban vetted. EU-n belül (UK még az
) ha hivatalos importból származik a gép/obi, akkor sehol sem merül fel probléma.
Viszont itt most konkrétan az e-infinity volt a kérdés, ez pedig szürkeimportot árul. Erre írtam hogy sok más gyártó egyértelműen állást foglal a szürkeimport ellen és arra nem ad garanciát.
Viszont ahogy Neon írja, a Fuji kvázi kivétel, ő nem régiózik hanem világgaranciát ad és így azt az itt vett cuccokra is adja. -
#16820480
törölt tag
Lehet rosszul tudni, de pont mostanában volt, hogy valaki az itthoni képviselet szavára hivatkozott, miszerint nem érvényes a világgarancia. Amúgy világgarancia évek óta (talán a kezdetek óta) van a Fuji termékekre. Elvileg ha van dobozos Fuji cuccod, akkor a mellékelt garancialevélen ez le is van írva.
Ettől még lehet, hogy változott a policy, ez majd kiderül, ha válaszolnak a topiktárs megkeresésére. -
b.vr
őstag
válasz
#16820480 #27205 üzenetére
Ez is lehet, de az is lehet hogy ők egyszerűen csak rosszul tudják mert a máshol más gyártókról olvasottakból indulnak ki. Más gyártóknál, akik régiókban értékesítnekek, a honlapon is le van írva (Canonnál, Nikonnál, Sonynál, Olynál olvastam is amikor ennek utánanéztem mert téma volt) hogy szürkeimportos gépekre (amiket tehát nem hivatalosan hoznak be értékesítésre egy másik régióból - jellemzően ezt csinálják ezek az ominózus webshopok is) ott nem lesz gyári garancia (meg akciós pénzvisszatérítés, stb)
Neon fentebb azt írta a Fujinál világgarancia van, így ezek szerint bárhonnan is van a származási hely érvényesíteni lehet a gyári garanciát. -
taranis
addikt
A 220volt meg vicc, van egy dedikált oldaluk az X-T3-as kitekhez, oda van írva, hogy bizonyos obik pluszban vásárlása esetén 66e kedvezmény jár. Hát, bárhogy pakolja az ember a kosárba, kedvezmény nincs. Felhívtam őket, végignyomogatták, hát ez tényleg nem működik. Sajnos nem tudják megmondani, hogy mit csináljak, ha online akarom rendelni. Azt mondták írjak egy emailt nekik. Mondom 4 nappal ezelőtt már megtörtént. Utánanéztek, aznap továbbítva lett az illetékes kollegának, nem tudják, miért nem válaszolt. Azt tanácsolták, hogy írjak még egy emailt, hátha akkor már válaszol. Most komolyan?
-
Neon
csendes tag
válasz
#16820480 #27205 üzenetére
Hát az okát nem tudom, de az biztos, hogy én felhívtam őket körülbelül fél évvel ezelőtt,
és akkor ezt a tájékoztatást kaptam tőlük. De most ahogy ígértem is, írtam nekik egy hivatalos megkeresést ezzel kapcsolatban. Ahogy választ kapok rá, felteszem ide is természetesen. -
Neon
csendes tag
-
Sadam6
újonc
Sziasztok!
Nemrég vettem egy x-t2 őt és ahogy akksi, objektív nélkül felfelé majd lefelé forgatom mintha megmozdulna benne valami. Tapasztalt valaki már hasonlót? Aggódjak vagy sajátossága a gépnek?
Köszi a segítséget!
Új hozzászólás Aktív témák
Üzletelni a Hardveraprón lehet csak!
- Suzuki topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- TCL LCD és LED TV-k
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
- Autószerelők, autószerelés
- Boss81: Halott Torrentek keresése, törlése egyszerűen.
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U757 - i3-7GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Garmin FENIX 8 51mm AMOLED Sapphire, karbonszürke DLC titanium, fekete/sötétszürke szilikon szíjjal
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W docking station (3TR87AA)
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest