- Kompakt vízhűtés
- Megjelent a Red Magic kompakt OLED kijelzős gaming táblagépe
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Hobby elektronika
- Milyen házat vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Aktív témák
-
EmberXY
veterán
válasz
JColee #48639 üzenetére
" A szabályok értelmében szezon közben a használatban lévő konstrukciót - a Ferrari esetében az F60-ast nem lehet tesztelni, maximum csak egyenes vonalban. Az Európa Nagydíjon Felipe Massa helyettesítésére készülő Schumachert azonban meg szeretné ismertetni csapata a 2009-es autóval is."
Egyenes vonalban tesztelni? Ezt nem értem....
-
wildrain
addikt
válasz
JColee #44267 üzenetére
Az a B-s volt?
Hát mindegy, akkor is kb. igaz, amit írtam, mert az a győzelem is inkább a körülményeknek (több SC, hűvös idő, Michelin jó melegíthetősége) volt köszönhető, meg annak, hogy Kimi nagyon érezte azt a pályát. Schumacher meg minden hátránya ellenére ott loholt végig a seggében.
Ja, és az idény hátralevő részében sem érződött, hogy gyorsabb lenne a gép az előzőnél. -
hunnylander
őstag
válasz
JColee #44228 üzenetére
Sajnálom, ha neked nehéz összerakni a mozaikot, ami a futam történéseinek megértéséhez kell. Először is a McLaren technikai maximuma a 15. hely volt ezen a pályán, a nyolcas kanyarban, amelyen áll vagy bukik a jó köridő, még a Force India is gyorsabb volt náluk,nem is kicsit. A Renault-tól és BMW-től 7 tized volt a deficit. A Williamstől 8 tized. A Toyotától 1 másodperc! Az élcsapatokat meg hagyjuk, mert az másik liga. A McLaren keményen 8. az erősorrendben és a Force Indiát is csak századokkal, max. 1 tizeddel verték a KERS-szel, az aeroja még az FI-nek is jobb (Turn 8 igazolta). A Toro meg csak szerencsétlenkedik, pedig az egy Newey autó. Szóval a McLaren kasztni a legpocsékabb az egész mezőnyben, a 24-es minden idők legrosszabb McLarenje. (Ezt Eddie Jordantől idéztem.)
Azt sikerült észrevenni, hogy Lewis 1-kiállásos taktikát teljesített hibátlanul? A Race Lap Analysis-ben meg lehet nézni, hogy milyen konstans köröket ment, és a gumikat is megőrizte. A rajtnál esélye sem volt pozíciót nyerni, merthogy majd 700 kg-osan csak vánszorogni tudott a nála könnyebb (és technikailag sem lasúbb) autókhoz képest. Tudod, a tömeg lassítja az autót (10 kg / kb. 4 tized) Továbbá nem mehetett bele csatározásokba (Barrichelloval?? aki eltérő tömeg és a sokkal jobb autó miatt vagy 3-4 másodperc technikai előnnyel rendelkezett), mert idő előtt elfogytak volna a gumijai; egykiállásos taktika. A kétkiállásosak többet vehettek ki a gumijaikból, és könnyebb autóval, mert tudták, hogy hamarabb megválhatnak tőle.
Amikor Lewis kiállt kereket cserélni, Heikki már mögötte volt, és mögötte is fejezte be a versenyt, Lewis érte el a jobb végeredményt, amivel maximálisan elégedett is volt, mivel mindent kihozott a taktikájából, amit lehetett. A 12. helytől fejjebb lévő autók, már fényévekre voltak tőle.
Szóval nem az a kérdés, hogy Lewis mit keresett Piquet környékén az egykiállásos taktikájával, hanem az hogy Piquet mit keresett arrafelé, amikor a csapattársa a 10. helyen ért célba és a Renault egyértelműen jobb autó volt, mint a McLaren, és Piquet mégse tudta megelőzni egyiket sem a végelszámolásnál.
-
hunnylander
őstag
válasz
JColee #44207 üzenetére
A 16. helye mégszebb volt, pláne annak fényében, hogy a csapattársa csak 6! pozícióval végzett előrébb.
Amikor Lewist előzte, 3-4 mp technikai fölénye volt a súlykülönbözetből és abból, hogy a Renault az időmérőn is majd egy másodperccel gyorsabb autónak mutatkozott. És Lewis a védekezéssel saját maga alatt vágta volna a fát mert tönkreteszi a gumijait, amikre éppenhogy hímestojásként kellett vigyáznia.
Én nem mondom meg, hogy melyik előzés volt a legjobb, úgyis tudjátok.
-
zed1983
őstag
válasz
JColee #42765 üzenetére
Az előző futamon Massa ugyanannyi üzemanyaggal idult, mint a két Brawn és mégis több körrel hamarabb jött ki, nem tudom milyen fogyasztása lehet annak az autónak, mikor a végén is épp csak begurult...Akkor min dolgoznak a Shell mérnökök a Ferrarinál, ha nem a fogyasztás csökkentésén?
-
glutamin
őstag
-
-
ronaldo
őstag
válasz
JColee #37830 üzenetére
LOL
De akkor most van KERS a Ferrariban, vagy nincs? Amikor Kimi belsőkamerát mutattak, nekem is hiányzott az elem...
copin: Végülis múlthéten elmesélte, hogy tulajdonképp a Shell mérnökei fejlesztették ki a KERS-et.
Tényleg iszonyú gáz... No de már gyerek van a családnál, a Dakar se olcsó, valamiből csak élni kell még így a gazdasági világszarság közepén is
-
ChromeX
addikt
-
7Heads Drago
veterán
válasz
JColee #36373 üzenetére
Bocs.
A sem kimaradt.
...hogy a közelébe sem tudtak kerülni Button-éknak senki se.
Más: Nem is beszélve arról, hogy évek óta próbálják az autókat lassítani. És nesze neki, jövőre ha minden így marad a 2004 időket verik. Sőt lehet már az idén is. Ennyit a változtatásokról. -
-
Pá
addikt
válasz
JColee #35754 üzenetére
Második találat Nem kell ide bolt.
-
hunnylander
őstag
válasz
JColee #35620 üzenetére
Félre van fordítva:
A lehetséges megoldásról szólva hozzátette: "Az egyik lehetőség az lenne, ha a csapatok megegyeznének, hogy szabálytalan, ennél fogva nem lett volna szabad használniuk Barcelonában sem. Azok a csapatok, akik szerint szabályos, azt mondanák, ’Miért ne használnák?’ Akik szerint viszont szabálytalan, úgy éreznék, hátrányból indulnak. A megoldás valószínűleg az lesz, hogy a versenyfelügyelők fognak dönteni."Mosley added: "One possibility is that all the teams agree that it is illegal, and therefore all the teams shouldn't have it from Barcelona. But then those teams who say it is legal will say 'Why should we do that?' And those that say it's illegal will say 'Why should we lose an advantage for four races?'
Ha betiltják, vagyis pl. a csapatok megegyeznek a betiltásában, Barcelonától nem lehetne majd használni stb., ezt mondja Mosley.
-
hunnylander
őstag
válasz
JColee #34511 üzenetére
Miért lenne szárny?
Az én terminológiámban, a szárnyak felhajtó- vagy leszorítóerőt hoznak létre. Ez légterelő és nyilvánvalóan azért lehet a helyén, mert az autótest szabályozása ezt lehetővé teszi azon a területen.
Egyébként okos, mivel több levegőt küld a keskenyedett hátsószárnyra.
-
Bermi
aktív tag
válasz
JColee #34505 üzenetére
na.na ne csökkentsd a perceit, mert a végén a SCHELL nem fizetik ki, hiszen pár "Jöttebejöttebe" és Mennyé Onnan" és "És mutogat és mutogat...de mit mutogat?" "és Szevasz van" stb. között minimum 3*5 perc is volt az míg a benzinről beszélt
na és pesze közben kereste Damon Hill-t
-
!Overdose!
őstag
válasz
JColee #34484 üzenetére
"Mosley megkérdőjelezte a járművek kinetikus energiáját a hajtásláncba visszatápláló berendezés hasznosságát is, mivel a 25-40 kilós eszköz előnyeit elnyomja a módosuló súlyelosztásból fakadó hátrány. "A ballasztok alkalmazása több időt hozna a konyhára, mint a KERS használata" - vélekedett az elnök."
Erre most sikerült rájönni???
Aktív témák
Hirdetés
- AKCIÓ! Épített KomPhone R5 4500 16GB RAM 240GB SSD RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A16 128GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 8GB Rampage SHIVA FSP 650W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Lenovo ThinkPad dokkolók: USB-C 40A9/ 40AY/ 40AS/ Thunderbolt 3 40AC/ Hybrid USB-C DisplayLink 40AF
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest