Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Hobby elektronika
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Blu-ray lejátszók
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen videókártyát?
- Milyen monitort vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
Aktív témák
-
válasz
Barthezz2 #47988 üzenetére
Hopp, az első linket sikerült elcsesznem
A valenciai szervezők enyhítenék a Renault büntetését
Még Massához kapcsolódóan:
Noha a Hungaroring paddockjában szombaton és vasárnap számtalan meg nem erősített hír keringett Massa állapotáról, az orvosok egyelőre úgy látják, nem szenvedett maradandó károsodást, amikor a Rubens Barrichello autójának központi lengéscsillapítójából kiszakadó rugó fejen találta, és a bal szeme fölött átütötte a sisakját. A kábult Massa Ferrarija nyílegyenesen a gyors 4-es kanyar gumifalának csapódott.
-
Pilács
senior tag
válasz
Barthezz2 #47820 üzenetére
Hi!
Szerintem simán megállja az a feltételezés a helyét, hogy amikor elszakadt a hátsó felfüggeszték, akkor az a rugó "elszabadult", majd a feszítés erejétől "kilőtt" a helyéről, ami valóban a susnyáson keresztül neki csapódott Massa-nak. Az kizárt, hogy az a tárgy ami a felvételen van, elpattogjon onnan odáig. Vagy max előtte is leeshetett ez a rugó, arról lehet nincs felvétel, de nekem az a kép sehogyan sem áll össze.
-
remington2
senior tag
válasz
Barthezz2 #47824 üzenetére
A korábbi, balesetes felvétel alapján tehát ha Barrichello valamit elhagyott a kanyarok előtt, akkor azt Massa - szerintem - simán utolérhette, és elkaphatta (hiszen látható is Rubens kocsija). Elég csak leméregetni, milyen pokoli tempóban is mentek, hiszen Massa az egész egyenest, balesetestől, gumifalastól kevesebb, mint 20 másodpercen belül tette meg . A rugó ennél jóval kevesebb ideig kellett, hogy mozogjon. Szvsz nagyon is reális, nem kellett földönkívüli antigravitációs ágyú és illuminátusok összeesküvése, csak egy pech. Épp elég volt az is.
-
remington2
senior tag
válasz
Barthezz2 #47495 üzenetére
Csak kókány mérés, de jóval kevesebb idő az.
Amikor elhúz keresztbe Barichello, durván két másodperc múlva már megtörténik az ütközés a rugóval. Nem tudom, hogy ő hol hagyta el, de ha valahol a kanyar környékén, akkor éppen az ívre esik, másodperceken belül.
szerk: az egyenes elejétől a gumifalig összesen úgy 10 másodperc telik csak el.
-
Frenky89
addikt
válasz
Barthezz2 #47293 üzenetére
Nem volt az olyan messze. Ráadásul abban a kanyarban padlógázzal jönnek és mire Bari odaér a kerékvető közepe, vége felé megkockáztatom hogy 200-zal is megy, ami elég szép lendületet adhat egy ilyesmi alkatrésznek.
Minél többször nézem meg a videót egyre inkább úgy tűnik, hogy Massa rohant bele a pályán pattogó rugóba.
-
Frenky89
addikt
válasz
Barthezz2 #47279 üzenetére
Perdöntő képek, legalábbis számomra.
- Barichello autójáról leválik 1 db valami, ami ottmarad a hármas kanyarban
- a kigyorsítási részen leválik a rugónak látszó, hengeres valami is, ami a lendületnek köszönhetően tovább halad a pályán
- valószínűleg a nem teljesen egyenes pálya felületén felpattan és Massa pont ekkor jött arra
- és szerintem azért látszik úgy mintha Massa felé rekülne, mert a nagy sebesség miatt csalóka a kép.Jobbulást Massa-nak!!!
Az, hogy melyik kanyar volt egyszerűen ki lehet deríteni egy régebbi, de nem túl régi onboard felvétel alapján, egy kis odafigyeléssel.
Valamint, a "Valamit befújt a szél a pályára", vagy amire itt spekulált valaki: "Bedobtak valamit a pályára" teóriát egyértelműen megdöntik ezek a képek.
-
válasz
Barthezz2 #47283 üzenetére
A baleset elotti kanyar egy gyors jobbos, bari pedig eleg lassan es kisebb ivben fordul, szerintem az a baleset utani jobbbos lezs bal felul a csucsban, de onnan keptelenseg, hogy odarepult volna. Arrol nem is beszelve, hogy annak legalabb egy fel-egykilos fem targynak kellett lenni, azt meg a budos eletbe nem repit sehova akkorszel.
Nem tudom, azok a palya fele neznek.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Barthezz2 #44392 üzenetére
bezony, ha jól hallottam talán ő is fog rajtoltatni. Mondták azt is hogy az ACO szivesen venné h jönnének kicsit az LMS-be, elsősorban persze Le Mans-ba.
A Ferrari nagyon hiányzik a prototipusok közül, talán most megtörhetne a jég.utoljára GT-1-ben volt McLaren vs. Ferrari csata: de akkor még Bmw volt az erőforrás..
-
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Barthezz2 #43208 üzenetére
Az érdekes itt van: Race Pit Stop Summary
Kimi-nek a 2. tankolásnál 5 mp elment valamire. És ezt mondta is ha jól emlékszem. Simán le kellett volna előznie Barchi-t azzal a plussz 3 körrel.
Timyyy: Ez így egy kicsit átláthatatlan. Most már jó lesz. -
7Heads Drago
veterán
-
-=Sziszi=-
aktív tag
-
Oliverda
félisten
válasz
Barthezz2 #41828 üzenetére
Ő találta ki. Megártott neki a sok esti népmese.
Massa egyébként nehezebb autóval vágott neki a versenynek, mint a később, kettős győzelmet arató Brawn GP-s pilóták, és nagyszerűen is kapta el a rajtot, ennek ellenére nem maradt kint sokkal tovább a két riválisánál. Ám, hogy ennek vajon mi lehetett az oka, arra a brazil sem tudott magyarázatot adni: "Nem tudom, talán a fogyasztás. Nem tudom."
.
.
"Nem a számítással volt problémánk. A géppel volt gondunk, de nem tudom, hogy a problémát vajon emberi mulasztás vagy a gép hibája okozta-e. Ezt most elemeznünk kell"- magyarázta a tavalyi világbajnokság második helyezettje. "Nagyon kellemetlen volt. Végigharcolod az egész versenyt, aztán vissza kell venned. Az utolsó etapban már spóroltam az üzemanyaggal, de ez nem volt elég, így valóban nagyon vissza kellett vennem, és hagytam Vettelt elmenni. Alonsóval szemben is vesztettem egy pozíciót, és majdnem Nick (Heidfeld) is megelőzött, ezért elég kellemetlen volt."RoyalFlush: Szerintem csináltatni kellene egy ilyen pólót és elküldeni májkülnek.
-
-
stvnppp
senior tag
válasz
Barthezz2 #40676 üzenetére
Egy körön lehet, hogy gyorsabb a Red Bull, de versenytávon azért még mindig a Brawn a legjobb.
A Hamiltonos hír nem tudom mennyire lehet hiteles, azért ebből az jön le, hogy kiégett, és már nincs is kedve a versenyzéshez, ez meg így két év után érdekes lenne, akkor is, ha már vb. Jól van, hogy így év elején a Mclarent az ágis húzza, a kocsi se gyors, plusz az Ausztrál eset, de akkor is (mondjuk már megszokhatta volna a balhét 2007ben). Kár lenne érte...
Szerk:
b-type: A KERS betiltása csúnya kitolás lenne azokkal a csapatokkal, akik fejlesztik, és rengeteget áldoznak rá. De nem csak a nagy csapatok fejlesztik, ott van a Williams, ők pl egy teljesen más koncepció alapján készítik el.
Mondjuk, ha betiltják, akkor fognak sokan elgondolkodni, hogy érdemes-e itt maradni (Merci, BMW, Renault) -
-
Elrood
őstag
válasz
Barthezz2 #38305 üzenetére
Pontosan, vagy 9 órakor, így a briteknél is csak 8kor kezdődött volna.
Ja meg Palik, magyarázza, hogy neki anno B&W monitoron kellett a motorosokat felismerni, és milyen jól ment neki. Hát most állandóan összekever mindenkit, pedig szép színes monitora van, és még computere is
.
Aktív témák
Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Synology NAS
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- PlayStation 5
- Hobby elektronika
- World of Tanks - MMO
- Suzuki topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Opel topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest