- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- ZIDOO médialejátszók
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen házat vegyek?
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Házimozi haladó szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
Aktív témák
-
manutdzoli
senior tag
Tényelg jobb a Czollner-Wéber páros.Palikot már kicsit untam.Raikönnen mostanában brutálisan jókat rajtol.Így tovább kimi.Éreztem hogy kimi lerajtolja hamiltont,ahogy silverstone-ban is tette.
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
snecy
senior tag
Szerintem akinek nincs tele az overall Talladegában 360km/h-nál, annak Spában sem lenne tele Más kérdés hogy valószínűleg egy Nascarosnak tényleg nagyon bonyolult lenne az F1 világa, és lehet hogy sosem érezne rá.
Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
JJános
addikt
Hát a 40-et nem léptem túl az tuti. Amilyen utak vannak! Gödröket kerülgetni, miközben kamionok előznek, pótkocsival szorongatnak.
-Nah ez meg minek motorozik, maradt volna otthon.
Még igazuk is lenne, ha járnának a buszok, de mivel másik megye, így van szervezve. Ahhoz, hogy megtegyek 35 km-ert, előbb el kellene buszoznom 20 km-ert.2007-05-06 óta itt!
-
snecy
senior tag
Számomra azért valahogy félelemkeltőbb 350 felett egy olyan betonteknő, ahol gyakorlatilag nincs bukótér, és a biztonsági követelmények fényévre vannak az F1-től.
3-4 évente azért mindig van haláleset.
Vezetéstechnikailag viszont igazad van, Spa a legnehezebb pályák egyike sok szempontból.Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
JJános
addikt
Montoyát birtam az elején. Jött a céghez egy német, és dícsérte a BMW. Anno, vagyis régebben. Mondtam neki. BMW gút, gút, de Mercedes Montoya, nah az, nagyon gút. Abban az évben elég jók voltak. Azóta viszont csak azt látom, hogy Montoyát mindíg megtalálja valami bulvárlap, azt tolja a baromságokat. Az meg ahogy elment a F1-ből tényleg nem volt szimpi. Úgy nézet ki, hogy feladja.
2007-05-06 óta itt!
-
JJános
addikt
Sajnos szó szerint. Se út, se busz, se járat. 35 km-ert úgy tudnák megtenni, hogy 3(három) órát kellene a várásokkal utaznom, miközben valamelyik irányba, ami nem hazafelé van, egy huszast(km) meg kéne tennem.
Akkor inkább marad a babetta, és az értelmiségiek az utakon.
Előz a kamion. Gépes ki, el, gépes vissza. Pót meg paszíroz le az útról. ha nem vészfékezek, ottmaradok.2007-05-06 óta itt!
-
snecy
senior tag
-
JJános
addikt
Valamikor még csehszlovákiának hívták, eljutottam verhovinával(csúcs) a magas tátrába, Lisa-polánáig. Ez már lengyelhon. Végig egy egyméteres szakasz záróvonallal el volt az úttól zárva, és ott battyogtam. Egész úton bámészkodtam, senki sem zavart.
[Szerkesztve]2007-05-06 óta itt!
-
EQMontoya
veterán
jajjdejjjó, már megint sikerült orbitális baromságokat irni. nézd már meg légyszives, hogy a mostani cartban (cart.com), a pályáknak hány százaléka ovál... pl laguna seca nem ismerős? valahogy nem az ovál jut róla eszembe szal ez az egész, amit leirtál, erősen bukó.
Same rules apply!
-
#70869248
törölt tag
Egyfelől oválon nem egyszerű menni, mert hogy csak körbe-körbe...
A nagy vasaknál a hátulját a legtöbb kanyarban úsztatják,,,nem kilincselnek persze, mert van hgoy kétsoroznak ..esetleg háromsoroznak, de úgy mennek be a kanyarba hogy a közepétől gázzal szabályzott egyensúlyozás van.
aztán meg mennek road pályán is...Sonoma pl.
A CC-ben nincs TC, és rengeteg városi/palánkos pályán mennek, ahol nulla túlfutási lehetőség van, és mégis előznek.
Spa valóban nehéz pálya, van három kanyarja ami kifejezetten különleges...nem is megy már rajta az F1, és nehéz pályák vannak a CC-ben is...Elkhart Lake pl.,...de még az sincs kizárva hogy mennek majd Spa-ban, hisz Zolder-ben is versenyeznek.
De versenyeznek pl. Assen-ben is.
..úgy általában sokkal jobb és veszélyesebb pályákon mennek szvsz, Surfers Paradise, Long Beach.. -
EQMontoya
veterán
nascarban is vannak városi pályák. csupán aza baj, hogy kurvára nem értessz hozzá, se a nascarhoz, se a Champ Carhoz, ennek ellenére gigászi meggyőződéssel osztod róla a baromságot. Szal a véleményemet tartom, orbitális baromságot irtál le. amúgy meg nemtom, hallottál-e pl Emerson Fittipaldiról, Nigel Mansellről, akik azon rövidke névsornak egyikei, akik mind az f1-ben, mint a cart-ban bajnokok lettek, és hát 1ik helyen sem volt sétagalopp, finoman szólva sem.
A fia csak 1 VB cimet adott Schuminak, de azt is tartom.
A modorommal kapcsolatban meg annyit, hogy igy legalább talán képes vagy felfogni, hogy miről van szó.Same rules apply!
-
hunnylander
őstag
Az F1-ben nem a biztonság növeléséért tett szabályok és módosítások miatt van óriási szakadák az él- és már a középcsapatok között is, hanem más okokból kifolyólag.
Ovál pályán ugyanúgy tudni kell jól vezetni és jól versenyezni mint nem ovál pályán, és megvannak a maga vezetéstechnikai nehézségei. Most nem mennék bele, autószimulátorral, szimulátor módban bele lehet szagolni. Bár nem tudom, hogy van e igazán relisztikus szimuláció Nascar-hoz. A lényeg, hogy nem mehetsz ész nélkül, sőt nagyon precíznek kell lenned állandóan és hosszantartó koncentráció allatt, különben vagy a mezöny végén vagy a falnak csapódva találod magad.
[Szerkesztve]www.HunnyF1.com
-
venember83
nagyúr
Elozesnek sok koze nincs a FIA biztonsagi intezkedeseihez, lehet attol eros a kasztni meg a pilotafulke, h nincs mindenfele menetstabilizalo elektronika. Bar ezek az elektronikak valamennyire megelozik a veszelyhelyzeteket, nehezebb megpordulni kanyarbol kifele jovet, de lenyegeben inkabb a palyak menten levo gumifal, soderagy, aszfaltozott resz segit abban, h a balesetek vagy ne kovetkezzenek be, illetve minel kevesbe legyenek sulyosak, na meg persze a bitang eros pilotafulkek.
Elozes viszonylag veszelyes mutatvany, de cse**zek meg, nem azert megyek ki a palyara, vagy nezem a reklamoktol hemzsego tevemusort, h elaludjak a versenyen... Tehat valaki ott a szovetsegben igazan tehetne valamit, ha mar felveszi azt a marha sok dellat. Bar iden nyilvanvalova valt, h biraskodni se tudnak, hogyan lennenek kepesek megoldani 1 ilyen komplex problemat, mint az elozesek gyakoribba tetele... Nyomorult burokratak
manutdzoli: hat ilyet! Kicsusznak kanyarban, nem semmi... Veszelyes sport az autoversenyzes, akinek nem tetszik az menjen oktatni kis kolykoket gokartozni s kesz, az se rossz foglalkozas.
[Szerkesztve] -
venember83
nagyúr
Ne menjunk bele, h az idiota gumiszabaly mennyire szolgalja a biztonsagot, jo? Sebesseget csokkentsenek motorok hengerurtartalmanak a csokkentesevel, vagy mint a kamionversenyeken, legyen 1 max sebesseg s kesz. A biztonsag teljes bevezetesevel megolik a sportot, akarmennyire is szomoru ezt kimondani, de az autoversenyzes s foleg az F1 nem a biztonsagrol kene szoljon, hanem a csatakrol, gyorsasagrol s persze 4-5ik helyen legyen a biztonsag is, de nehogy az legyen a fo szempont. Fene kivanja vissza a 80as evek elotti idoszakot, de azert ez igy semmi, kicsit sem emberi.
Figyelj, 1 atlagos nezonek az a lenyeg, h csata legyen, elozgetes, stb. Ez nincs, ezt kemenyem kiirtottak, kb Schumi ferraris vilagbajnoki cimeitol kezdodoen az elozes egyre ritkabb allatfaj. Mar nem eleg ha valaki tegyuk fel akar 3mp-el gyorsabb koronkent. Igenis tegyenek valamit, hogy tobb legyen az elozes es kesz. Annyira nem erdekel, h mit, csak elozeseket lassak! Mert ez igy szvsz lassu halal az F1nek.
Johetnek a lehulyezesek, hajra!
kosz -Mike-, ezzel elvetted a legtobb ember kezebol a fegyvert
[Szerkesztve] -
wildrain
addikt
Közben utánanéztem, a NASCAR benzint használ, de nem úgy, mint az F1, hogy közel ugyanazt, amit az utcán is lehet tankolni, hanem speciális, 110-es oktánszámút.
Azzal egyetértek, hogy az USA pofátlanul nyomatja a füstöt, és nem hajlandó tenni ellene, de attól még a Föld többi országa tehet a környezetszennyezés ellen. Azonkívül érdekes lesz látni, ahogy ezek az eddig szokatlan technológiák megjelennek az F1-ben, és talán sokat lendít az utcai hibrid autók fejlettségén is. Szerintem az FIA úgysem megy el addig, hogy jelentősen visszaessen a sebesség, mert ők is nagyon jól tudják, hogy az F1-nek meg kell maradnia királykategóriának. Csak annyit akarnak elérni, hogy ne legyen veszélyesen magas, ne növekedjen évről évre. Engem ez már kielégít, és ha elérik, hogy a pályán az azonos autók egymástól 5 m-re is tudnak körözni, vagy akár előzni is tudnak, akkor elégedett leszek. -
george11
senior tag
''De még ha az összes amerikai versenysorozatban is finggal hajtanák meg a járművet, akkor is bekaphatják.''
Ezen feküdtem"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
Motion_Blur
félisten
''Olyan nincs, hogy öt nap alatt a +4-5 tizedes versenytempóból -4-5 tizeded csináljanak a Mercik''
Ez így van, de egy teljesen szélsőséges karakterisztikájú pálya jön, ahol borulhat a megszokott erősorrend. Monaco is ilyen volt, csak a másik véglet. Szar lenne, ha mindkettőn a McLaren nyerneStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
laci666
senior tag
-
prmcsk
addikt
válasz ronaldo #1226 üzenetére
Már ne haragudj, de nem vagy te következetlen maximalista ?
Te nem védenéd körmöd szakadtáig a családod, (csapatod) érdekeit, ha kellene,
még úgy is, hogy néha ellentmondásokba is kerülsz ? Ezt ''kell'' tennie, elvárják
(és nem csak) tőle, hanem minden csapatfőnöktől. Ha te nem így gondolod, akkor
benned, vagy a korodban van a hiba, mert szerintem fiatal vagy. Legyen saját
családod, éljetek, vagy húsz évig együtt, valszeg rájössz...
[Szerkesztve]"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
hunnylander
őstag
válasz ronaldo #1226 üzenetére
Nem. Azért nehéz hinni neki, mert már a kémügy kapcsán elég sokat kamuzott. Értsd: saját magát cáfolta meg. Nem, nem ködösített, hanem egyszer azt mondta, hogy fingja nem volt a papírokról, de miután ezt már nem ette meg senki, akkor már tudott róla, de ''bizaminemhasználtukfelaztugyansemmire'', usw.
Azért nehéz hinni neki, mert utálod. Mit tudsz te arról, hogy mit tudott és mit csinált Ron Dennis? Te vagy a személyi titkára? Ja nem, 'olvastad'! A tárgyalási jegyzőkönyveket vagy a médiát?
Haugbácsi meg vicces azzal a kijelentésével, hogy a mclaren majd a pályán válaszol. OMG, hiszen pont erről született a döntés, hogy felhasználták a Ferrari adatait. Akkor most mivel vág vissza? FerrariB-vel?
Miről született döntés? Egyenlőre csak arról, hogy mivel büntetik a MekLaren-t. Hol vagyunk még a ''miért''-től!www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz ronaldo #1470 üzenetére
Az én hivatalos álláspontom a McLaren bűnösségével kapcsolatban az utolsó szóig megegyezik a WMSC ma nyilvánosságra hozott 14 oldalas indoklásával. ( [link] )
Tehát már önmagában a dokumentumok birtoklása és a Stepney-től való infók akceptálása néhány Meki alkalmazott (legfőképpen Coughlan és de la Rosa) által, már elegendő bizonyíték volt a büntetéshez, ami majdnem a két évre való kizárás lett. Csak az az áldott jó Bernie és még néhány hasonszőrű egyén nagyon küzdött a McLaren kizárása ellen. De a tegnapi hír kalamajkából is sejthetjük, hogy tényleg egy hajszálon múlott az egész. Bernie őszes hajszálán.www.HunnyF1.com
-
Male
nagyúr
válasz ronaldo #1589 üzenetére
Bizony, azt a kanyart nagyon meg lehet szívni... (nem egyszer pördültem meg én is szinte pontosan ugyan így ott... persze én béna vagyok )
Látta valaki Hamilton gyors körét? Hibázott, vagy nehezebb ennyivel az autója?
Massa autóján mit szereltek annyira, tudni erről valamit? -
válasz ronaldo #2480 üzenetére
Akárhogyan is, mindenképpen jól jött ki a lépés Raikkonennek. Nem látok bele Massa tankjába, de az ilyen szituációkat nagyon nehéz kimagyarázni. És mint említettem, egy percig sem hibáztatom őket akkor sem, ha valóban csapatszintű döntés volt - nem, nem vagyok benne biztos, hogy az volt, de ha nem, akkor mindenesetre csúnyán elszámolták magukat.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
JJános
addikt
-
venember83
nagyúr
válasz ronaldo #3345 üzenetére
Mar reeeg megirtam, h Haminak van a legkevesebb naftaja, mivel nagyon-nagyon hamar kijott a boxba. Meg PazsitZ elott jeleztem
Sajnos Hamiltonnal kapcsolatban semmit sem mondhatok, fizettek, h kussoljak De a Ferrarik tenyleg sok mindent megtehettek volna ha... minek folytatni
Tipp:
-Raikkonen
-Massa
-Alonso (vagy forditva a brazillal, ez sajnos nem biztos)
-Kubica
-Coulthard
-Heidfeld
...
-Hamilton -> out.Mint latjatok en is vicces kedvemben vagyok