- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Androidos tablet topic
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- Milyen házat vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Projektor topic
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Aktív témák
-
Oliverda
félisten
-
Motion_Blur
félisten
Barrichello hosszabbít, és marad a Forma-1-ben
=> Senna mélyen csalódott a Hondában
Úgy látom birkától nem fogunk egykönnyen megszabadulni
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
Nem kell nagyon messzire gondolni, mivel első évben elvesztette valamivel, a másodikban megnyerte a VB-t, így gondolom nem nagy merészség azt feltételezni hogy kiválóan szerepelne egy gyenge autóval is.
Egyébként talán lesz rá esély, mivel ha a McLaren ragaszkodik a KERS-hez akkor eleinte nem fognak túl jól menni...de remélhetőleg ez csak lassúság lesz, nem fog lehalni a gép.
Sztem oltári baromság...nem igen tudom finomabban megfogalmazni, ez a fajta bevezetése a KERS-nek, de mindegy én szivesen egyedül maradok ezzel a véleményemmel ha rámcáfolnakcopy/paste:
Az Auto Motor und Sport úgy tudja, az FIA arra kérte a Bridgestone-t, hogy 2010-re változtasson az első és hátsó gumik szélességének arányán, mert a jelenlegi méretek mellett a csapatok előszezoni tapasztalatai szerint túl gyors a hátsó abroncsok kopása. Ez egyfelől egyre túlkormányzottabbá teszi az autókat az etapok során, másfelől arra kényszerítette az istállók mérnökeit, hogy a korábbinál is előrébbtolt súlyelosztással tervezzék meg a 2009-es modelleket, ami oda vezetett, hogy a hátsó kerekek a kellő tapadás hiánya miatt nem képesek átvinni az aszfaltra a KERS által biztosított teljesítménytöbbletet. A KERS ezért a vártnál csekélyebb előnnyel jár - részben ez a magyarázata annak, hogy egyelőre kevesen akarják használni. A problémát az idézte elő, hogy 1998-ban, amikor bevezették a bordázott gumikat, a helyes balansz megtartása érdekében növelték az első abroncsok szélességét, de most, amikor visszatértek a slickekhez, nem csökkentették vissza az eredeti, 1998 előtti méretre. "El kell ismernünk, hogy hibát követtünk el. Számítanunk kellett volna rá, hogy a hátsó kerekek fogják jelenteni a gyenge pontot" - ismerte el az FIA-elnök Max Mosley a német lapnak. - "Ezért meg fogjuk kérni a Bridgestone-t, hogy 2010-re módosítsa a gumik méreteit."Na ez ami nálam ki tudja verni a biztosítékot, a mástól a tökéletességet várják, ők maguk meg egy ilyen hibát tudnak elkövetni, és így/ilyen módon rendezni..
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
Hmm? Amúgy az egyáltalnán nem általános hogy egy tesztnapon 130 kört tesznek meg.
Motion_Blur: Ezt a VB-t a legkíméletesebb futóművel rendelkező autó és hasonlóan kíméletes pilótája nyerheti. Na és a megbízhatóságról se feledkezzünk meg...
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
D@ni88
addikt
[Változások 2009&2010]
igazából a 2010 az csak javaslat még... legalábbis azok közül a legtöbb.
de a pontrendszer az változott[ Szerkesztve ]
-
"B"
tag
[ Szerkesztve ]
"You are nothing with out your robot-Nothing!"-The Robotfan
-
Motion_Blur
félisten
Én arra lennék kíváncsi, hogy Hamilton Jerezben az 1:19 vége idejét a tavalyi, vagy az idei hátsó szárnyal futotta. Mert akkor erőt mutatott a McLaren, azóta meg semmit. Oké, hogy sok-sok elemet kipróbáltak ma is, de hosszú etapokon 1:25-ös időket futkosni... az még így is siralmas..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
JJános
addikt
Olvastam a cikket.
Tavaly én is ennek a csapatnak a drukkere voltam. VB-t nyertünk egyéniben, és csapatban II. hely.Az idén Red Bull Racing drukker vagyok, bár nem ezért megy gyengén nekik, de én azt mondom, van még idő, még ne temessük őket, bár kétségtelenül eddig szinte semmit nem mutattak. Meglátjuk, hogy altatnak, vagy alszanak.
Kova már elégedett, és harcba indul, de ehhez legalább akkora önbizalom kell, mint Barikának, a VB címért.
2007-05-06 óta itt!
-
-=Sziszi=-
aktív tag
Ebben az évben fog beérni Brawn-nak a tavalyi munkája is. Ha másban nem is stratégiában verni fogják magasan a mezőnyt. Tavaly hiába volt jó stratégia, ha körönként kaptak 2 mp-t.
A ferrarinál is csodákat művelt Ross Brawn. Neki köszönhet 7VB címet M. Schumacher."Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya
-
Integra
titán
vagyis akkor a szabályok szerint épített autót a többi érdekében lekell rontani, mert a többi csapat képtelen volt legalább ennyire jó autót építeni és a nézettség érdekében jogosan és szabályosan tönkre lehet tenni egy csapat munkáját?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
hunnylander
őstag
Akkor mondjad a tippedet.
Maga Alonso is leminősítette magát (pontosabban a Renault, ők sem tudtak javulni Barcelonában, agyonverte őket a BGP, a BMW és a Ferrari is, ő így sejti), úgyhogy mégha a Ferrari jó is lesz Alo-Kimi csata nem valószinű, hogy lesz. Nem egyes futamokról beszélünk, hanem a VB címért folytatott csatáról.
Az a lista amit írtam, és egész átgondoltnak és hozzáértőnek tűnik, nem másé mint Alonsoé.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Megnézted a videót?
Na azért van abban a hsz-ben egy lista.
Dölt betű: idézet.
Egyébként nem tippelgetek, csak olyanokra amiben biztos vagyok. A Renault idén sem kerül az élre, ebben biztos vagyok, ezért tippeltem arra, hogy nem lesz Alo-Kimi csata.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
!Overdose!
őstag
Ha jók az infóim, akkor Alonso egy 3 körös etapon érte el ezt az időt, még Barichello egy kicsivel hosszabb etapon volt. Ne feledd azt sem, hogy a Renault tesztelt már Jerezben, tehát nem a nulláról kezdték, mint a Brawn GP. Nem kis javulást várok...
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
[CS]Blade2
addikt
Kiderül tudnak-e még Button-ék javítani..
Az reális kép lehet, hogy a Ferrari gyorsabb Renault-nál, innen pedig az is szinte biztos, hogy Ferrari is képes ilyen időre.Sőt, még szerintem mindig nem mutatták meg a valódi sebességüket.
Annyit nem hiszem, hogy megéri a Renaultnak, hogy a többiek előtt felfedje mit mennek csont száraz autóval. Ha tényleg így tett, akkor a többiek már pontosan tudják, hogy mire képes a Renault.A 3 körös etap sem féletlenül azt jelenti, hogy 3-4 körre elegendő benyát cipelt magával. Ők pontosan tudják, hogy 1kg benya mennyivel lassít az autón, innen ha időmérőre állított autóval megy 10 körre elegendő benyával, de csak 3 kört van kint, máris tudják, hogy mit ment volna 3-4-5-6-7-8-9 körre elegendő benyával. Persze biztos, hogy nem ilyen egyszerű, mert a gumit is jobban fogyasztja egy kicsivel nehezebb autó, de viszonylag elég pontosan meg tudják mondani ezeket.
-
Oliverda
félisten
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
bim
veterán
tudom hogy nem egyenlő de mégis valami... Ha te egy csapat főnöke vagy . Mondjuk a Mclaren vagy a Ferrari főnöke akkor csak ráállítasz pár mérnököt az azonnali fejlesztésnek. Vagy nem? Ha mondjuk van a saját diffúzorod akkor ha lekoppintod kémfotók alapján a másik csapatok űberdiffuzorát akkor szinte azonnal tudni fogod hogy jobb vagy sem a sajátodnál. Szerinted mekkora teszt kell ahhoz hogy lásd hogy jobb? Megépíted és kifutsz 10 körre a maranellói tesztpályára. És már tudod is hogy jobb e. (gondolom) Tisztán látszik hogy ettől jobb az a 3 csapat és nem mástól.
proof88: pont a merci a jó viszonyítási alap hogy a Mclaren hol áll és hol áll a BGP. Szerintem a különbség az ennek az elemnek köszönhető. Persze csak latolgatás a részemről semmi konkrét..
[ Szerkesztve ]
-
JColee
őstag
pontosabban kimi nincs ott
kicsit össeszedhetné magátszerk: Melbourne után várható végleges döntés a diffúzor-ügyben
magyarul ha a disznósajt nagyon aláz, betiltják az über-diffúzort[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
Én örülök neki, de nem kárörvendésből. Ebben az idényben emberileg is bizonyíthat nekem és még sokan másoknak is, akik nem bírjuk. Lehet előnyére változtatja egy kemény év és kicsit visszavesz.
Mod: Honnan tudnék letölteni high res képeket a mai időmérőről?
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
JJános
addikt