- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Az NVIDIA ipari AI-felhőt épít a németeknek, együtt az OpenAI és a Google
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
-
PROHARDVER!
A Fallout 4 egy poszt-apokaliptikus szerepjáték, ami a többszörös díjnyertes Fallout 3 és Elder Srcolls: Skyrim játékok alkotóinak legújabb játéka, mely 2015. november 10-én jelent meg Xbox One, Playstation 4 és PC platformokra. A sorozat főbb kiadásai tekintetében ez a rész az ötödik, amellyel a Bethesda Games Studios új területeket kíván meghódítani a nyitott világú játékok terén.
A játék a Fallout játékok történetének legmeghatározóbb napján, a Nagy Háború idején veszi kezdetét, de egy váratlan esemény következtében egy nukleáris háború sújtotta világban találjuk magunkat több, mint kétszáz évvel később. Az események helyszíne ezúttal az Államközösség (The Commonwealth), ami Bostont és a titokzatos Intézetet (Institute) foglalja magába. A játék eseményei a Fallout 3 után tíz, és a New Vegas után hat évvel zajlanak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Mondjuk a save hiánya inkább csak idegesítő. A többi ok.
Akkor már csak egy értelmes párbeszéd-rendszer kéne, egyetemben azzal, hogy megszüntetik, hogy 10-ből 9,5x tökmindegy, hogy mit válaszolsz, mert ugyanaz lesz a dialóg végkimenetele. Meg skillek + traitek, több friendly NPC és egy CotW mod.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
In-game december. De a Fallout-okat mindig újra és újra előveszem, még akkor is, ha jelen esetben egy ilyen RPG-szinten totál kasztrált, noobified verzióról is van szó.
Eddig 62 óra van benne, lvl. 23
. Ezzel a nehézségi szinttel az is jár, hogy pl. építkezésért egyáltalán nem kapsz XP-t, szóval nem repkednek a szintek jobbra-balra, mindig megfontolás tárgya, hogy melyik perk legyen a következő. De ez így is van rendjén. Meg ugye az ember nem érzi magát bárhol biztonságban. A harc közbeni gyógyulás is gyakorlatilag használhatatlan, hiszen baromi lassan töltődik a csík - a mindenféle vérontásokhoz jóval óvatosabban áll hozzá az egyszeri player., most vagyok Kellogg-forró nyomon Kezd normális lenni az arzenál, így a legtöbb vadállat (ami nem valami megaturbós vagy elithunterpredatordögöljmeg változat) már nem igazán jelent veszélyt (ugye azt már a Fallout első része óta tudjuk - és a másodikban lettünk teljesen bizonyosak -, hogy a Deathclaw-okat NEM soroljuk az állatok közé), ahogy a legtöbb ghoul sem. Persze ha egy kicsit nem figyelsz, máris 20 hp-d van nyílt combnyaktöréssel, szóval azért kellőképpen résen kell lenni.
She's so cool.
-
gyimger
őstag
Szerintem itt sem lesz kötelező. De nekem nagyon adta a New Vegasban a hangulatot, ahogy ivóvízért kajtatok a sivatagban, meg gekkóra vadászok, hogy legyen kajám. Most frankón beleéltem magam, úgyhogy mégsem kezdem újra a játékot.
Persze, miután sok sz@r történik az események indulásával, mégis a kukoricaültetés a legnagyobb problémánk, ez is csak hátráltatja a történetet, vagy épp küldetés közben leszel éhes, stb, de hátha kiegyensúlyozottabb lesz ennél.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
-
-FreaK-
veterán
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Már already fixáltam a nehézséget. Feltettem a 4:3-as UI / HUD fixet is, mert a láthatatlan lockpick egy "kissé" zavaró volt. Grátiszban játék közben Real Temp-pel monitoroztam a CPU hőmérsékletet; a maximum 52 °C volt, amivel én teljesen kiegyezem.
A Power Armor állat. A legjobb, hogy tudok épületek tetejéről brutálisakat esni / ugrani - fless a becsapódás. Már csak Warhammer-style orbitális pályáról kéne érkezni, páncélozott kapszulákban.
Survival difficulty-n azért kedves volt lvl. 2-őn az a Deathclaw. Aztán ouch gg megfeküdt az ostoba fattya egy aknaszedés, majd egy kiégett autóroncs körül végbevitt szétMed-X+Buffout-ozott (nem is kellettek volna), Molotovos cirógatással egybekötött minigunos szökellés folyományaként.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
-
micafighter
nagyúr
Proccol questre is
Level 2-es idiot savant: You now randomly receive 5x XP from any action. The lower your Intelligence, the greater the chance.
Ezentül véletlen szerüen 5x-ös XP-t kaphatsz bármely tevékenységre. Minél kisebb az inteligenciád, annál nagyobb az esélye ennek.
level 3-as idiot savant: Randomly receiving bonus XP from any action may trigger 3x XP for all kills for a short period of time. The lower your Intelligence, the greater the chance.
A vastagon kiemelt rész azt jelenti, hogy amikor az idiot savant lvl2-es bónusza proccol, ami utána van pedig: akkor kapsz egy rövid időre egy bónusz 3x-os szorzót minden killre.
-
brumi1024
veterán
Hát mondjuk pont az első képen jól látszik. Kisfelbontású textúrák, semmilyen arc, a talaj is egészen mókás. Vannak szép pillanatai, főleg a fények és a tájképek miatt, de egyáltalán nem nevezném korba illőnek a játékot. Ettől függetlenül szerintem nagyon jó, és élveztem a beleölt 120 órám.
-
-
sagajr78
tag
Én ebből a modból a low res változatot tettem fel (a 28 megásat). Ennél írja a mod készítője, hogy kicserélte a nagy felbontású textúrákat fele akkorákra, az eredmény látványban nem tér el, ám töredék erőforrást igényel csupán. Nem is 120 megás ez a file.
Próbáld ki esetleg azt is, azzal lehet nem lesz gond az fps terén. Már ha nem eleve azt tetted fel. Nálam nem okozott lassulást a HD6670-es kártyámon, sőt igazából kicsit szebb és gyorsabb is lett a mod felrakása után a játék.
Fr3eWar:
Ha jól emlékszem és nem keverem a dolgokat, akkor ahhoz az ajtóhoz a kulcs csak akkor kerül elő, ha . Más esetben nem találod meg. Pont ahogy egyes helyszíneken is csak adott feladat megszerzésekor lesz meg a tovább vezető utat lezáró speciális ajtó/számítógép kulcsa/kódja.feladatként kapod a hajó és utasainak likvidálását -
sagajr78
tag
Van ennek egy kevésbé zöld változata, ami nem eszi az erőforrásokat (nem csökken az fps), ellenben sokat dob a látványon. Itt-ott lesznek tőle kisebb zöld részek, pár fán lesznek zöld levelek is, a fű is csak foltokban lesz zöld.
Ez a little bit of green mod.
LBoG
Érdemesebb ezt feltenni, elvégre mégiscsak ősz van a játékban, nem kell mindennek harsogóan zöldnek lennie.Nissifer:
Alszanak azok, de csak amiknek ez be van állítva. Macikat rendszeresen én lepem meg szieszta közben, kutyafalkák közül is minden második hasal/fekszik mikor beléjük botlom, meg a szarvasok közül is a leggyakoribb a csoportosan szunyókáló változat. A magányos állatoknál ez nem lett beállítva és a dolog független a napszaktól, de legalább van ilyen.Mutánsból eddig kétszer volt szerencsém szunyálóhoz. Az egyiket a vízműnél kaptam el miközben húzta a lóbőrt, a másikat egy romos épület rom aljában az alagsorban (ez nappal aludt, a másik éjszaka).
-
-
micafighter
nagyúr
,,Szóval ez nagyon gépfüggő." Pontosan erre céloztam én is
,,De akkor miért javítják hivatalos formában" Lehet fel akarják oldani az FPS lockot, vagy legalább is opcionálissá tenni.
(#3782) sheep Egész pontosan mit csinál, és hogy tudsz kijönni a terminálból? Gondolom vissza kell tölteni, és ha utána megint próbálod a terminált, megint beragadsz? Ha igen, akkor hányszor?
Csak azért kérdezem mert kb 50 óra gameplayem lehetett amikor próbáltam. Addig nem volt semmi gondom, és minden terminalba belenézek. Utána feloldottam az FPS lockot ini-ben és egyből előjött a bug, a legelső terminálba beragadtam. Visszatöltöttem a mentést, szintén beragadtam. Azt hiszem 6-7 visszatöltés során folyamatosan beragadtam. Utána visszaállitottam az FPS lockot iniben, egyből jó volt minden megint.
Ha nálad ilyen 1-2x beragadsz hébe-hóba akkor lehet más váltja ki ezeket/más bugok.
-
Én nem b@szakodtam az ini-vel és csak hallomásból esmerem a terminál bugot (múltkor itt emlegettétek, és rá kellett gúgliznom). Ugyanakkor a folyamat töltögetés nagyon kiakasztó, pláne hogy volt ígéret ennek elhagyására. Azt most nem említem meg, hogy egy Fallaot 2 szerű izometrikus nézetnek jobban örültem volna
-
micafighter
nagyúr
Hozzá füzném én is a saját véleményem
,,A terminálba beragadós bug." Erről már irtam ugye, én 100%-ig biztos vagyok benne hogy a feloldott FPS lockhoz és a magas FPS-hez kötödik a bug, saját és mások tapasztalataiból is ezt szürtem le. Ez abból a szempontból bug hogy szerintem butaság volt egy mechanikát az FPS értékhez kötni a fejlesztőnek, pl a zárnyitás, vagy valami ami a terminálnál a beragadást okozza. Ez ugy lesz javitva valoszinüleg hogy átdolgozzák ezt a mechanikát.
,,Settlemen küldetések. Ha kell, ha nem akkor is kapod." Nem muszáj megcsinálni őket de a pipboyba tényleg rendszeresen megjelennek és nem tudom hogy ki lehet e őket onnan törölni
Én részemről megcsinálom öket mert XP-t meg kupakot adnak, annyira szerintem nem uncsik és pl tegnap este egy power armort is tudtam szermányolni az egyik ilyen küldetés folyamán
,,Nincs re-spec" Ezt én is hiányolom több játékból is
Hogy oldottad végül meg? Van rá mod, vagy konzolból?
,,Könnyű a játék." Szerencsére ezzel nem szembesültem még mert 0 offenziv perkem van, teljesen a kraftolós részre feküdtem rá, bár 0 perkkel is 198-at sebez a fél automata távolsági hangtompitós fegyverem
Szerintem kéne egy realisztikus fokozat a Survival mellé ahol pár lövésből le tudnak téged szedni komolyabb fegyverekkel. Mondjuk az reális hogy a kis kaliberü töltényeket felfogja a combat armorod, a szupermutánsok ugye meg sokszor ilyen gagyi cuccal vannak felszerlve, szerintem ők lehetnének pl sokkal strapabirobbak hogy ellensúlyozza a gyenge fegyverüket. A nagyobb kaliberü fegyvereknél meg lehetne mondjuk az hogy végtagra ha egy lövést kapsz akkor elrepült a végtagod, a stimpak nem gyógyitja meg csak orvos tudja helyrehozni pl a lábad ha ellőtték. Fejlövésre egy lennél, testre mondjuk 2-3. Vagy ez igy tul nehéz lenne?
,,Teljesítménybeli, és technikai gondok." Irtam már erről is, nálam két vga driver között 10-15 FPS a különbség, a mikroakadásokról nem is beszélve ami az újabb drivereknél jelen van nálam. Nekem konkrétan a régebbi driverrel fut a legjobban, ami még a játék megjelenése előtt jött ki.
Ha pedig bekapcsolom a VSYNC-et vga driverben akkor baromira mikrolaggos lesz a játék. Kikapcsolt vsyncnél is van mikrolagg az újabb drivereken, de jóval kevesebb. A "régi" driver meg pöpecül fut
Csak azért irtam ezt le megint, mert nem tudom ezek után ez mennyire a játékfejlesztő hibája.
A pozitivumokkal teljesen egyet értek, én még egy nagy pozitivumot emlitenék meg, mégpedig hogy a játék fejlesztőjének illetve az ügyes mod készitőknek hála könnyen modolható a játék
-
micafighter
nagyúr
Nagyon jónak tünik
Viszont kiváncsi vagyok hogy pl a homokviharból eredő kisebb látóhatár illetve hangzavarnak köszönhetően nehezebben érzékelnek-e minket az ellenségek, mint pl ahogy a Darker Nights modnál is van ennek állitására lehetőség. Tudja esetleg valaki a választ?
-
Chabe89
addikt
-
brumi1024
veterán
Én egy 81-es Deathclaw-val futtotam össze 63-ason. Maximum Rifleman, az első sneak perk illetve egyéb bónuszok, nekiesek erővel (semmi lopakodás), egy darabig bírtam, de minimális életét vette le a 130-150-et sebző puskám/shotim. Újratöltés, magamba nyomtam mindenféle szert amit találtam (Psycho, Buffout, stb., mindegyikből van vagy 150-em, mert gyűjtöm, de egyszer sem használtam
), 381-et sebző Gauss rifle, sneakből 2 lövés testére VATS-szal és critical nélkül is meghalt. Meglepődtem, elég overkill ez a Gauss rifle.
-
sagajr78
tag
Oda én egy misc quest-et kaptam, mikor a Sunshine Tidings ghoul telített településéhez gyalogoltam Észak felől (a tó felől jöttem fel). Ott találtam egy holttestet két kiemelkedő dombocska között egy nílt részen (két kutyesz kapta szét amik hullája ott volt). A hullánál volt egy üzenet (kémcsöveket, hőmérőt meg egyéb dolgokat kellett gyűjtögetnie és hazavinnie, leadni egy konkrét személynek) és ezt elolvasva jelent meg a térképen a
és jött a misc fealdat, hogy látogassak el oda.Vault 81 Illetve állítólag az utazgató orvos egyik őre az aki időnként beszél a
és akkor is bejelöli a helyét a térképen a program meg előkerül ez a látogass el oda misc feladat.vault-ról brumi1024:
Jaja, hasonló a feladat típus. Minimális eltérésekkel (létszámok és résztvevők terén).Bővített építkezéssel nem kivitelezhetetlen persze a hatalmas építési lehetőség, de ha benépesíted a helyet már az is kitolja elég combosan az építési limitet. Nem annyira mint a mod, de eléggé ahhoz, hogy 100-200-as védelmet gond nélkül le lehessen pakolni.
-
micafighter
nagyúr
,,Király, legalább akkor nem maradt ki semmi."
De, kimaradt a Vault 81 A fő sztorinak nem a része, de a történet és a világ egészének a része, több óra potenciális gameplay-t rejtve. Rábukkanhatsz magadtól is a helyére nyilván ha belebotlasz, de én például találkoztam kettő kereskedővel is a csak úgy random barangolás közbe akik útba igazitottak hogy merre is a Vault 81
(#3725) Plazmacucci
engem T60 Power armorba is könnyen szeletelt, hiába tettem neki egy tonna aknát nem nagyon hatotta meg Fat mant meg rakétavetőt én elvből nem használok igy nálam is maradtak a gránátok meg a puskák
-
-
sagajr78
tag
A kerekasztal beszélgetés tartogathat pár meglepetést, főleg ha megtudják, hogy a RR elleni akciót megcsináltad a BoS számára. Itt valószínűleg lesz egy soron kívüli diskurzus aminek a végén vagy velük leszel vagy kivágnak az Institute-ból. Ha maradsz, akkor érdekes fejleményeket tudhatsz meg és jó pár teljesítendő feladathoz jutsz náluk, ami már a BoS-al is összetűzésbe fog keverni. Ha kilépsz akkor a BoS szálon fogsz maradni, minden más lehetőség lezárult már. Nem tudom kinek az oldalán/segítségével jutottál be az Institute-ba, de ha a Minutemen volt, akkor a BoS majd erőszakkal is de infót akar tőlük szerezni ha az ő bejutós feladatukat elvégezted, szóval oda sem mehetsz majd át, így marad a BoS szál. A MM a negyedik fő frakció (vagy az első ha a játék készítői által elképzelt ideális találkozási sorrendet nézzük). Náluk a feladatok túlnyomó többsége település védelem/segítés és építés lesz. Van pár egyedi feladatuk is, például az amit leírtál (az az utolsó könnyen elérhető egyedi feladatuk).
Új speciális feladatot akkor kapsz ha mellettük kötelezed el magad az előző hozzászólásomban leírt módon.Ez megnyit előtted egy pár új feladat típust, egy rakás új random encounter-t és megtapasztalhatod a tényleges settlement védelmi feladatokat, amikor nem a korábban esetleg megismert bénázásokat adják majd elő a támadók, hanem valóságos kis ostromokat. Amennyiben az institute-tól való kilépéskor már kelően sok településnek segítettél és az alapított/megvédett települések lakossága is elért már egy bizonyos létszámot, akkor kapod itt a MM ágon a sztori befejező részének első feladatát, a fort védelmét egy elég combos támadással szemben. Remélhetőleg jó erős védelmet telepítettél a kapuhoz meg a hiányzó főbejárathoz, no meg bentre is és vannak itt a minutemen emberein kívül is settler-ek, mert különben könnyű lesz elbukni a feladatot (mondjuk az talán jobb ha ott táboroznak az épp nem használt companion-jai a játékosnak, mert ők sokkal erősebbek mint bármely egyéb NPC aki segíthetne és ha kitör a harc beszállnak). Ha a létszám/erő nem kielégítő még, akkor előbb még teljesíteni kell ilyen kis feladatokat, mint védekezés, elraboltak előkerítése, új település alapítás. Szóval Prestonhoz kell menni pár kört megcsinálni. Amint elégséges a létszám akkor feldobja a fent említett feladatot és maga is elindul oda besegíteni a védelembe. Amint ez a feladat kész, jönnek az érdekesebbek, mert ugye a gaz ellenséggel le kell számolni aki a galibákat okozta. Amennyiben korábban nem tett keresztbe az ember a BoS és RR frakcióknak, úgy ők akár haverok is lehetnek és akár besegíthetnek egyik-másik feladatnál, még ha nem is szándékosan csak véletlenül. Ez az egyetlen vonal a 4 közül, ahol megúszható a befejezés úgy, hogy a 4 frakcióból csak egy szenvedi azt meg (hogy mennyire, az a játékoson múlik). A többinél legalább 2 elpusztul és egy befenyítésre kerül majd (hogy mennyire és milyen módon, az a játékoson múlik). -
sagajr78
tag
Egy darabig lehet is, de egy idő után választanod kell.
Az első választási lehetőséged aBunker Hill-nél lezajló feladat amit az Institute-ban ad apuci. Itt ha kinyírod a kísérő synth-et akkor tudsz például a Minutemen mellé szegődni, mert a feladat ekkor véget ér, elküld téged a faterhoz beszélgetni ahol vagy helyrehozod a dolgot és maradsz az "alkalmazottjuk" vagy kilépsz tőlük és ekkor lehet majd a Minutemen befejezéshez vezető sztorit elkezdeni. Ha ott bármely másik brancsnak leadtad a drótot és végig is viszed a feladatukat amit ekkor adnak, akkor azzal ráléptél az ő sztorirészükre ami az ő befejezésükhöz vezet majd. Minimális esély ekkor még van a kiugrásra, mert nem ez a fordulópont, de a mozgástér 1 feladaton belül leszűkül. Mindenképpen választanod kell majd a 4 frakció egyike közül, kihez akarsz tartozni, mert a játék 4 lehetséges befejezése hozzájuk kötődik.
A 4 frakció vérmérséklete eltérő, de a négyből 3 igazi gyilkos bagázs (elég csak hallgatni mik a céljaik és azt miként tervezik elérni, kiket tartanak ellenségnek, stb), amely nem tűri meg a más véleményt a magáé mellett. Kicsit lehet ugyan mérsékelni az általuk végbevinni kívánt károkat (aprócska morális győzelem)
, de elkerülni nem lehet. Ennyit számít, hogy valaki a vezér vagy csak egy beosztott egy csoportban. Vezér meg csak egy helyen lehet az ember és ott meg kifejezetten rossz néven veszik ha a játékos túlságosan vérengző megoldást akar a lezáráskor. A végleges állásfoglalás megtörténte meg a kapott "sorsfordító" feladat ismertetésekor lezajló beszélgetésből kell világos legyen a játékosnak. Nem mondja azt a program, hogy na ha ezt elvállalod akkor itt ragadsz koma, hanem csak a célpontból, az elvégzendő feladatból kell ezt majd kitalálnia a játékosnak, ahogy IRL sem súg a sors az ember fülébe tippet a döntése következményéről előre.
-
sagajr78
tag
Ha valóban diplomatikus és békés megoldásokat akarsz, akkor rossz csapattal barátkozol.
Igen világosan kinyilvánította szándékát az első eligazításon a vezér és abba bizony nem fér bele a haverság asynth-ekkel és támogatóikkal, így a Railroad is ellenség, ahogy a Railroad bázisán mászkálva időnként lehet hallani ezt a témát és a vezetők ellenséggé kiáltják ki a BoS-t, főleg ha csinálgatsz nekik feladatokat a Prywden-en és emiatt javul velük a viszonyod Ha a diplomatikusabb utat akarod járni akkor a
Minutemen vonalat kell követni, ott lehet megoldani, hogy csak 1 frakció legyen haragban veled, a másik kettő ne Figyelmeztetni nem fog a program, magadnak kell rájönnöd, hogy ha egy adott feladatot elvállalsz akkor annak a következménye mivel járhat.
Ja és a tactical thinking elvállalásakor bekövetkező viszonyváltás a RR esetében nem bug. Így van megírva a feladat, hogy ha azt elvállalod akkor onnantól a célpont már nem lesz barát
harc nélkül nem is lehetne oda menni, csak ha korábban haverok voltak a karakterrel, de ez a haverság megszűnt -
-
brumi1024
veterán
Ja nekem is tetszett, ennek ellenére is. Azt viszont sajnálom, hogy
nincs lehetőség milyen életed volt, mesélj magadról jellegű kérdésekre. Találkoznak és nesze itt egy feladat, tudom, hogy meg tudod oldani. micafighter: A végén még egy DLC-ben kiderül, hogy az
.egész átverés -
-
-
-
-
-
Nissifer
tag
.LnB Armor nélkül nyomom Survival módban.
Eagl3, ha úgy is túl könnyű, akkor ne használj követőket, rakd le a sörétest, snipert és egy szál 10mm-es pisztollyal irtsd az ellent. Nagyon jó móka. Valamelyik legendary-nál volt ez a 10mm-es freeze pisztoly. Kritikus találatnál fagyaszt. Imádom! Szét röhögöm magam, mindig, amikor használom. Még csak 20. szintű vagyok, de imádom ezzel mészárolni a mutánsokat. Annyira mókás, amikor testközelben lefagynak, elborulnak én meg fegyvermarkolattal szét ütöm azt a hülye fejüket. Tegnap Fort Song-ot így tisztítottam meg. Nagy élmény volt!(direkt ezért a fegyverért tanultam meg a critical banker-t)
Gyengébb fokozaton nem játszottam, ám azt tapasztalom, hogy survival módban, minden utcasarkon legendary ellenfélbe botlok. Már csak emiatt érdemes survival-ban tolni a játékot.
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Goodneighborban kezdődik a quest, de utána Bobbi átmegy Diamond City-be és ott folytatódik tovább (én most itt állok vele, mert Diamond City-nek még a közelében sem jártam). A pre-war money cloth-t ad, ha scrap-eled, ill. el is lehet adni őket kereskedőknek. A 4-ben annyira még nem boltoltam (eddig nem volt rá szükség), így hirtelen nem tudom, hogy milyen áron veszik meg, de a korábbi részekben nekem ez volt a kedvencem, mert viszonylag sok kupakot ért, és nem volt súlya.
-
varadigabor
senior tag
Nekem olyan lvl 5-7 körül adta be Big Diges küldit. Tenpines Bluff mellett van egy vasúti sín, van ott egy bezárt power armor. Azt nézegettem 2-3 percig hogy lehet kiszedni, és oda jött egy ember hogy menjek el a Bobihoz. Lassan sétált szóval lehet idő kell mire oda megy. Nem spoileres szerintem.
Ma voltam Brotherhood hajón, elég kemény hely. Felszedtem vagy 10 fusion coret rajta
-
-
varadigabor
senior tag
Kaméleon armor volt nekem az egyik enemyn. De mikor meg halt nem bírtam fel venni.....
Big Dig küldetés. Kiszállok a power armorból, erre nem beleszállt a Bobbi..... Küldi végén
El lehet dönteni hogy ellene fordulsz vagy meg győzöd vagy mellé állsz. Ellene fordulásnál egyből kinyírt mert alig sebeztem. Mikor meg győztem hogy menjen el, akkor el vitte az egész armort. Mikor mellé álltam meg kiszúrta a szemem kevés pénzzel, Szóval mellé álltam és utána kinyírtam mikor kiszállt az armorból -
Bad Pritt
félisten
Asszem az egyik settlement-es küldinél kérték, hogy azt pucoljam ki. Azért nem tudom, mert a végén már nem foglalkoztam velük, viszont a térképre kirakta a markert, szóval csak megnéztem, hogy mi a helyzet, hát... nem voltam boldog.
Azt mondjuk hülyeségnek tartom a chameleonnál, hogy ha csak az egyik karvédő van meg, akkor is full láthatatlan leszel. Javítson ki valaki, ha tévedek, nekem a mellvért lett meg elsőnek, de mintha ilyet olvastam volna. Minden plusz darab már csak növeli az álcaértéket.
-
Bad Pritt
félisten
Persze, gyakorlatilag ha 20-30 méterre érnek, akkor vált hiddenről még csak caution-re, onnantól még 3-4-et minimum tudok lőni. Egy közepes méretű teremben is működik, close combatra a dobtáras shotit tartogatom.
Jamaica Plain már ki lett pucolva, az volt az első nagy tesztje a kaméleon páncélnak.
-
Bad Pritt
félisten
Kinn a pusztaságban, nyitott bázisoknál, nagyobb termekben.
Nem szokott rám rontani egy sem, kaméleonban tolom.Mire feleszmélnek, már 3-4 elpusztult, a maradékot meg vagy shotgunnal vagy lézerpuskával aprítom össze.
Amúgy a távolsági fegyvert nem nagy távolságra értettem, hanem úgy, hogy nem melee. Tehát lőfegyver, csak farok módon fogalmaztam meg. -
Bad Pritt
félisten
Amúgy szerintem ez az egyik legnagyobb baja a Bethesda-féle Falloutoknak (de részben az Elder Scrolls játékoknak is): egy idő után drasztikusan esik a kihívás, sokadik végigjátszásra már az elején se nagy, kivéve, ha magad akarod szopatni azzal, hogy nem úgy fejlődsz, nem arra mész, amerre egyszerű.
-
micafighter
nagyúr
Éppen ezért írtam le azt is hogy melyik miért jó
Viszont a legfontosabb dolog tényleg lemaradt, az ilyen szemből nekik megyek terminátor stílushoz az END lesz a legfontosabb
Viszont szvsz vagy a kraftolós perkeket, vagy a cap collector + local leader perkeket érdemes kifejleszteni mert annyi féle mod van a fegyverekhez, hogy a saját játékstilusodhoz tudod öket alakitani, ha be tudod szerezni a modokat. Ha a kraftolós perkeket kifejleszted akkor le tudod magadnak gyártani, ha nem akarod kifejleszteni akkor lvl2-es cap colletor + local leader a CHARISMA ágon, ezekkel tudsz 3as szintü boltokat épiteni, ahol elég hasznos fegyverek és páncélok vannak igen jó áron
Nem legendaryk, de a modok miatt megvettem jópár fegyvert, 200 kupakot megért hogy az igy szerzett modokkal a legendary fegyvereimet fel tudjam fejleszteni
-
Bad Pritt
félisten
Én is csak Legendary-t fejlesztek, de azért nem mindegy, hogy a Legendary sniper 60-at sebez vagy 130-at a cripple dmg mellé.
Nekem most már semmiből sincs szűkölködés, van mit a tejbe aprítani. Egyetlen bajom az idiot savant karakterrel, hogy az alacsony int miatt sok fegyvermodtól el fog esni, mert nem tud science-t fejleszteni. Cserébe egy melee idiot magas agility-vel csábító lehet. -
-
micafighter
nagyúr
Érdekes hogy az utolsó 2 Jamaica Plain képen látszik ugye hogy kevesebb az árnyék a magasra huzott fTargetFramerate=101.0 -nél és magasabb az FPS is, viszont ami még érdekes hogy a GPU-d mind két esetben 100%-on pörög és csak a proci terhelés változott, a kevesebb árnyék számolástól kb 10%-al csökkent a proci terhelésed ami kb 10FPS-t jelentett pluszba
Az fTargetFramerate-et egyébként az átlag és a minimum FPS-edhez képest állitsd be, nézd meg mennyi az átlag, és mennyi amikor a legjobban beesik, a kettő közötti értéket célszerü megcélozni. Mondjuk az átlag FPS-ed 60-an, a minimum meg 45 (pl diamond cityben), akkor én olyan 50-55 közé lőném be az fTargetFramerate-et.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G3 - i7-6GEN I 16GB I 256GB SSD I RadeonI 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép PC Játékra! R5 8400F / RTX 3070Ti / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Epson Expression 12000 XL Nagyformátumú A3 szkenner
- BenQ PD-2700-U Monitor - Designer 4K 27"
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest