- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Steam Deck
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- ASUS ROG Ally
- Milyen monitort vegyek?
- 3D nyomtatás
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
PROHARDVER!
A Fallout 4 egy poszt-apokaliptikus szerepjáték, ami a többszörös díjnyertes Fallout 3 és Elder Srcolls: Skyrim játékok alkotóinak legújabb játéka, mely 2015. november 10-én jelent meg Xbox One, Playstation 4 és PC platformokra. A sorozat főbb kiadásai tekintetében ez a rész az ötödik, amellyel a Bethesda Games Studios új területeket kíván meghódítani a nyitott világú játékok terén.
A játék a Fallout játékok történetének legmeghatározóbb napján, a Nagy Háború idején veszi kezdetét, de egy váratlan esemény következtében egy nukleáris háború sújtotta világban találjuk magunkat több, mint kétszáz évvel később. Az események helyszíne ezúttal az Államközösség (The Commonwealth), ami Bostont és a titokzatos Intézetet (Institute) foglalja magába. A játék eseményei a Fallout 3 után tíz, és a New Vegas után hat évvel zajlanak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nissifer
tag
Srácok! Nálunk a Teller Ede Szakközépiskolában Fallout 4 játékot lehet nyerni. A diákönkormányzatban nagy Fallout rajongók vagyunk. Mivel iskolánk névadója a "hidrogénbomba atyja", ezért frankón írtunk Todd Howard-nak, hogy tegyen bele a játékba Teller Edére valamiféle hivatkozást. Természetesen a Bethesdánál kézbesítés helyett nagy ívben kukába iktatták a leveleinket, pedig hidrogénbomba nélkül nem lehetett volna világégés, és ott szuttyoghatnánk a modern Bostonban wasteland, ghoul-ok, deathclaw-ok meg mindenféle mutánsok nélkül. Hálátlan egy banda, phfej! A lényeg kint van a facebook oldalunkon. Ha nyerni akarsz klikk ide!
-
Nissifer
tag
Nekem a javítás az elsődleges képzettségem a Fallout New Vegasban. Rommá van moddolva a játékom mindenféle nehezítésekkel, izgalmas kiegészítésekkel. Imádok mindent összegyűjteni/szétszedni benne, és egyedi cuccokat, egyedi lőszereket gyártani. Nincs is annál szebb, mint mikor a hüvelyt, gyutacst és a lőport is én állítom elő, de még a levegőből a nitrogén kivonásához szükséges fuel-t is a talált itókák alkohol tartalmának kinyeréséből kapom. Amiből lesz egy kis nitric acid, a szakadt könyvekből pedig cellulóz és máris megvan a lőpor. I fucking love this game!
Nagyon várom már a Fallout 4-et. A gyűjtögetés, barkácsolás eleve hangsúlyosabb lesz benne, és az új perk rendszer is teljesen levett a lábamról. Annyira áttekinthető és átgondolt az egész fejlődési koncepció, illetve annyira teljesen egyedülálló a napjaink játékai között a művészi szinten és elképesztő alapossággal kidolgozott, hangulatos környezet, hogy konkrétan leszarom, milyen vas kell hozzá. Ha meg kell vennem hozzá a deep blue-t, akkor megveszem.
A megjelenésig, pedig, hogy ne kapjak a várakozástól idegösszeroppanást, a Fallout New Vegas-ban sétálgatok, ha rohamom van. Nem a küldetésekkel foglalkozom, hanem, mint egy turista, bejárom a nevezetes helyeket, nézegetem a falakon lévő dekorációt, miközben testközelből pofán lövök a kedvenc 40mm-es gránátpuskámmal (saját készítésű flechette lőszerrel) egy-két szemtelen deathclaw-t..
-
Nissifer
tag
válasz bLaCkDoGoNe #414 üzenetére
Wáááá! Ezt nem hiszem el, végre Dogmeat-nek rendes nvidia physx bundája van!
Ez live-action trailer, azaz ha jól értelmezem, akkor ez elvileg a jaték engine-nel készült?!
Úgy látom, nyugdíjaznom kell a GTX 560Ti kártyát. -
Nissifer
tag
válasz Fitzgerald #407 üzenetére
Cr33p, tényleg nem akarom megtörni a lelkesedésed, ezért a Witcher3-as hasonlatodra csak annyit reagálok, hogy nálam a Fallout "kidolgozása" teljesen más kategória.
Az AI-s felvetésed teljesen helytálló. Őszintén megmondom, épkézláb AI-val még nem találkoztam a játékokban. Mai technológiai szinten, úgy látom (kontárkodok a neuron hálózatokkal) simán lehetne brutál AI-kat fejleszteni. Magunk közt szólva már jó ideje várom egy hasonló elven működő nVidia API megjelenését, ami dúrván odatenne a játékélménynek!
Ha játszottál a Baldur's Gate 2-vel, akkor emlékezz vissza, hogy az NPC által kezdeményezett interakció, már rövid távon is iszonyat idegesítő tud lenni, és sajnos többnyire a "lelkes" NPC kegyetlen halálával végződik. Engem kimondottan idegesítene, ha minden idióta rajtam csüngne, ha megjelenek (amire a hírnevem miatt nagyon jó esélyem van) mert nem tudnék rendesen haladni, ha 3 lépésenként le kellene ráznom magamról valakit. Igazán kifinomult algoritmus kellene ahhoz, hogy belője a program, hogy a játékos éppen most a "ne basztasson senki mert sietek" és az "olyan magányos vagyok, hát már senkit sem érdeklek" állapot közül melyikben van. Ettől függetlenül támogatom az ötleted, remélem, értesz a mod fejlesztéshez. -
Nissifer
tag
válasz #81999360 #481 üzenetére
Sspot, nem lehet, hogy a karaktergenerálással/játékstílusoddal van valami? Én direkt mindenféle nehezítésekkel játszom és azért szoktam újrakezdeni a játékokat, mert mindig nagyon hamar hallhatatlan leszek és így nincs bennük kihívás. Konkrétan: minap is újrakezdtem a Fallout New Vegas-t, ám még el sem hagytam Goodsprings-et, kezdő kis 6. szintűként ott toporgok kezemben a csupasz kis (no scope, no silencer) varmint puskámmal, hátamon a kedvenc 40mm-es gránát puskámmal a Prospector Saloon tornácán, és rájöttem, már megint hallhatatlan vagyok.. hmm..
Modok közül a bullettime-ot, a sprint-et és ha szeretsz barkácsolni, akkor a craft pack-ot javaslom neked. Van egy saját építésű rommá moddolt játékom, amivel évek óta játszom, folyamatosan csiszolgatva az összetevőket. Telepítés nélkül fut, benne van minden ami kell (pl. script extender, és igen, magyar ). Ha érdekel a dolog, akkor privátban küldj egy üzenetet és adok egy linket.
Igazándiból a Fallout 4 kapcsán is a legnagyobb félelmem az, hogy hiába teszi az ember legnehezebb fokozatba a játékot, hiába hardcore módban írtja az ellent, hiába nem használ követőket, nagyon rövid idő alatt félisten lesz, egyre több és több ezer kupakkal, amiket nem tud elkölteni semmire.. realisztikus (táplálkozás, alvás, stb.) modokkal valamelyest ki lehet tolni ezt a határt, ám nekem ez volt mindig is a legnagyobb szívfájdalmam a játékokban (igen a skyrim-ben is). Mindenesetre remélem, a Fallout 4-ben lesz kihívás rendesen! -
Nissifer
tag
válasz Fitzgerald #453 üzenetére
cr33p:Ma már karnyújtásnyira vagyunk a valóban fotorealisztikus vizuális megjelenítéstől a videojátékokban (na, nem a Fallout 4)
Auucch! Ez betalált.
Jól vigyázz, még egy ilyen és beletörlöm a lában a witcher3-ba! :p
Teljesen jól látod az AI helyzetet. Mai technológiai színvonalon bőségesen megvalósítható lenne a dolog. (Nyomokban találkozhatunk ezzel pl. az Elite Dangerous kereskedelmi rendszerében.) A tervezés vinné el a legtöbb időt, magát a kódolást (mod formában) pár hét alatt le lehetne tudni. Programozásban elégé otthon vagyok, jó pár éve ezzel foglalkozom. Yvorl redves farkára, örülök annak, hogy te is régi szerepjátékos arc vagy! -
Nissifer
tag
válasz #81999360 #481 üzenetére
Újra el kezdtem a Fallout New Vegas-szal játszani. Kezdőként 3. szinten mindjárt el is mentem deathclaw-t mészárolni. Így a játék legelején még van benne kihívás. Ha kíváncsi vagy arra, hogyan zajlott a vadászat, illetve, milyen mod-okat használok akkor klikk a linkre! Janika vs Deathclaw
Csak én érzem úgy, hogy a Fallout 4-ben akkorák a Deathclaw-k, mintha tesztoszteronnal kezelték volna őket?!
[ Szerkesztve ]
-
Nissifer
tag
Én még a 20 évvel ezelőtti Fallout 1-en szocializálódtam, amiben szemre olyan 5 FPS volt. 15 FPS hi algo-val még komfortos nekem. Azonban teljesen igazad van abban, hogy mindez mai szemmel már megmosolyogtató.
Bullet time-ok közül dk bullet time-ot használom, mert ez tűnt a legstabilabbnak. Amúgy a bullet time nagyon jó alternatívája a V.A.T.S.-nak. Pláne a 100-120 méter távolságra leadott fejlövéseknél. Természetesen ehhez olyan fegyver kell, aminek kicsi a szórása. Igazándiból én a kezdő kis varmint rifle-vel szoktam végigvinni a játékot. Szeretem, mert csak 0.024 a szórása, lehet rácsavarni hangtompítót és scope-pal is felszerelhető. A scope-nak leginkább a hangulat miatt van jelentősége. További mod-okkal látszódik a távoli lövedék becsapódása, kiírja a távolságot az optikában és állítható a görgővel a nagyítás. Mindez nagyban növeli a játékélményt.
Ami külön tetszik a Fallout 4 V.A.T.S.-ban az az, hogy nem kimerevednek, hanem lassan mozognak az ellenfelek, mintha bullet time módban lennénk. Továbbá azt is megfigyeltem, hogy mindeközben nem égeti az AP-t. Tehát minden jel szerint simán használható lesz az a taktika, hogy belépek V.A.T.S.-ba, megvárom míg az ellenfél szépen lassan közelebb ér, és testközelből lerobbantom a fejét.
Bízom abban, hogy kijavították azt a mindannyiunk által ismert hibát benne, amikor az ellenfél túl közel ér hozzánk, hiába állítottunk be a 4-5 fejlövést, ennek ellenére EGYSZER SEM találja el. Ekkor külső nézetből úgy néz ki, mintha az ellenfelen "átnyúlva" tüzelne a karakterünk. Ez elég nagy bug volt a Fallout 3-ban és a Fallout New Vegas-ban is, amire nem igazán született megoldás. Az ilyen helyzeteket én személy szerint bullet time-ba lépve szoktam instant orvosolni. -
Nissifer
tag
válasz nonsen5e #588 üzenetére
Én örülök a GameWorks-nek! Remélhetőleg dogmeat-nek végre lesz rendes bundája, és legalább a "köpönyeg emuláció", lövések, robbanások is rendben lesznek. A GameWorks-t nagyon jó csapásiránynak tartom. A tény, hogy bizonyos game engine-ekbe nem tudták normálisan integrálni, az nem feltétlenül az api hibájának, hanem inkább a játékfejlesztések szoros határideje miatti kapkodásnak tudható be. "Kissé" erősnek érzem, hogy leszarozod a GameWorks-t. Azon pedig nem aggódom előre, hogy mekkora erőforrásigénye lesz a játéknak. Ha kijön, majd meglátjuk. Mindenesetre bízom abban, hogy jobban skálázható lesz, mint a witcher3. Ha nem megy az IGP-n, akkor majd veszünk egy GTX960-at.
-
Nissifer
tag
Köszi az elismerő szavakat. (A következő részt majd a fiókomban porosodó GTX560Ti-vel játszom a gördülékenység miatt.)
Hű, a Fallout Tactitcs a kakukktojás a sorozatban. Csoda, hogy azután nem ment el az életkedved a többi résztől. Én azt veszem észre magamon, hogy egyre inkább kiegyensúlyozottaban, szelídebben, nyugodtabban játszom a sok végigjátszás után. A tápolásokkal szemben inkább a szerepjátékos elemek, illetve a humanizmusom kerül előtérbe. Pl. legutóbb már nem mészároltam le zsigerből minden légióst, hanem csak azokat, amelyeket "szükséges" volt. Az a jó a Fallout New Vegas-ban (is) , hogy minden végigjátszás új élmény, egyrészt azért mert fél év alatt sokat felejtek, másrészt az azóta megjelent mod-ok újdonsága, harmad részt pedig a teljesen más végigjátszási útvonal miatt. Tulajdonképpen úgy vagyok ezzel a játékkal, mint egy régi jó könyvvel. Ha kedvem támad, leveszem a polcról egy-egy órácskára és ismét belefeledkezem a világába. -
Nissifer
tag
Érzem, hogy a kérdés költői, ám érdemes foglalkozni a nepperekkel pár mondatban. Feltehetőleg dupla árról indít, és azt reméli, 50%-os profittal túl adhat majd rajta. Ha nekem lenne pár fölösleges példányom, akkor én csendben lapítanék vele 8-10 évet, amíg ki nem jön a Fallout 5 és a megjelenés előtti hype-ot meglovagolva simán eltolnám több tízszeres áron az ebay-en.
-
Nissifer
tag
válasz Plazmacucci #693 üzenetére
Power armor töri is jöhet.
Like this? -
Nissifer
tag
Chabbe89:Szerintem 95% a valószínűsége a Cryogenic Stasis teóriának.
Ez tűnik a legvalószínűbbnek. A biztonság kedvéért azért, miest magamhoz térek, egy szikével benézek a bőröm alá. Nem akarok a játék végén szívinfarktust kapni a meglepetéstől. Jobb tudni mi helyzet, mert ugye találkoztunk már olyan androiddal, aki azt hitte magáról, hogy ember.[ Szerkesztve ]
-
Nissifer
tag
Én már nem merek éppen ezért semmire se ráklikkelni.
No offense, de sosem értettem azokat, akik el kezdik szapulni a kedvenc játékukat. Én már annak örülök, hogy egyáltalán megjelenik még idén. Természetesen látom a hiányosságait, ám nem hisztizek ezeken. Amin nem tudok változtatni azt szelíden elfogadom. Amin lehetséges változtatni, azt pedig úgy is megoldom majd mod-ok segítségével. Lehet csak engem zavar a Fallout 4-el kapcsolatban megjelent elégedetlenkedés? Kezdjem magam csendben furának érezni..? -
Nissifer
tag
Ryder62:Szerintetek megvegyem a Fallout 4-et?
A kérdés nem "helyes". Mindannyian tudjuk, hogy a játékot nem kell megvenni. Megjelenéstől számított 1-2 nap után le lehet majd tölteni az internetről.
A kérdés helyesen így hangzik:
Megengedhetem-e magamnak, hogy támogassam a Fallout 4-et készítő csapatot?
Én az elismerésem miatt veszek egyet belőle. Függetlenül attól, hogy mikor és mennyit fogok vele játszani. Ami jó és megtehetem, hogy támogatom, azt köszönetképpen ennyivel előrébb segítem. -
Nissifer
tag
válasz Plazmacucci #841 üzenetére
Plazmacucci:Szóval hányadikán lehet átvenni az 576-ban?
Ma beszéltem az 576KB-os srácokkal. Jövőhét kedden reggel (10.-én) már át lehet venni a játékot. A saját példányom mellé kunyerálni fogok magamnak poszter is, meg mindenféle fellelhető szóróanyagot. -
Nissifer
tag
válasz bundásss #842 üzenetére
bundásss: egyébként ha jövőre kijön a módkészítő, akkor azzal miket lehet változtatni a játékba?
A Fallout 4-et hasonlóan az előző két részhez úgy készítették, hogy már eleve szabadon mod-olható legyen. Ezért big thanx a Bethesda-nak.
A Creation Kit segítségével gyakorlatilag egy az egyben megkapjuk a játéktervezői modul-t, melyben új tárgyakat, új szereplőket, új helyszíneket, új dialógusokat, új recepteket (nem csak étel, hanem mindenféle olyan tárgy elkészítését is meg tudjuk oldani, amihez komponensek kellenek. Pl.: különféle lőszerek, páncélok, stb.). Természetesen a meglévő tartalmat is szabadon tudjuk vele módosítani. Pl. NPC-k öltözékét, viselkedését, animációit, fegyverek kinézetét, stb. tudjuk megváltoztatni. Tehát a játék tartalmi részét szabadon tudjuk majd szerkeszteni.
Az úgynevezett script extender segítségével ennél többre is képesek vagyunk. Pl. meg tudjuk változtatni a HUD-ot, hotkey-eket, stb.
Mit nem tudunk a játékban piszkálni?
A grafikai motorhoz pl. nem férünk hozzá, ez már nyers programkód, nem pedig könnyen módosítható adatstruktúra. Ha ehelyett akarunk mást használni, azt nekünk kell pusztakézzel megírni. Illetve, ha annyira elvetemültek vagyunk, hogy kacérkodunk egy Unreal 4 engine portolással, akkor a creation engine adatbázisához nekünk kell lefejleszteni a komplett programot.[ Szerkesztve ]
-
Nissifer
tag
válasz greggorius #912 üzenetére
Jelenleg milyen alaplapod, processzorod, VGA-d van?
Memóriát tudjuk használni a jelenlegi gépedből?
Mennyit szánsz a fejlesztésre? -
Nissifer
tag
válasz Fitzgerald #914 üzenetére
Az "1 szál hunting rifle"-s jelenet nekem is erős volt. Konkrétan lefagytam, ez miez?! 3 másodperc és a főhőst szétszedik!
Szinkron hangoktól félek egy kicsit. Remélhetőleg alaptalanul, mert idáig világbajnok volt a Fallout-ban szinkron színészek teljesítménye. Az egyik férfi karakter hangja a trailer-ben picit idegenül cseng a fülemnek, ám ez legyen a legnagyobb baj... 6-8 év alatt, majd hozzászokom, mire kijön a Fallout 5. Az új android kinézetének pedig külön örülök. Számomra reálisabb, mint a Fallout 3-ban lévők. -
Nissifer
tag
válasz Plazmacucci #950 üzenetére
Plazmacucci : Már most ráfér egy hi res skin pack Ok, befejeztem...
Ok, visszaraktam a shotgun-t a szekrénybe... -
Nissifer
tag
What the hell?! Fallout 4-ben nincs a fegyvereknél strength requirement?! -
Nissifer
tag
Régi szerepjátékos-mesélős múltam miatt egészen konkrét, és végletekig lecsiszolt karaktereket látok tisztán magam előtt. Elképesztő alapossággal szoktam kimunkálni a karaktereimet, nem csak tulajdonságok, képességek, érdeklődés, hanem életszemlélet-jellem alapján is. Talán ez sokak számára már-már hihetetlen lehet, de olyan erős "kategorikus imperativusz"-szal rendelkeznek a karaktereim, hogy szinte önálló életre kelnek, és nem engedelmeskednek nekem. Például nem veszi fel a jobb értékekkel rendelkező páncélt, mert az kényelmetlen, a sisak sem kell neki, mert abban nem lát rendesen.. nem, ebbe a küldetésbe nem kezd bele, mert nem tartja helyesnek, vagy rossz érzése van ezzel kapcsolatban.. a nagy nehezen megszerzett nagyságrendekkel jobb fegyvert meg eladja az árusnak, mert olyan "béna a fogása" és különben is elsütéskor nagyot üt.. Én meg persze visítok gyakran a kétségbeeséstől, hajamat tépem kínomban, hogy "bazdmeg, ha így folytatod tovább, mind meghalunk!" és gigászi erőfeszítéseket teszek annak érdekében, hogy a karakterem mehessen a saját feje után tovább anélkül, hogy a következő 2 másodpercben lemészárolnának bennünket. Hjaajh.., hányszor fordult elő, hogy törött lábbal, lebénult kézzel, félvakon, kiszáradva vonszoltuk magunkat a kopár, ismeretlen tájon, csikorgatva a homokot a szánkban, miközben szó szerint égetett a nap... abban reménykedve, hogy nemsoká' jobb lesz.. kitartás, nemsokára jobb lesz.. valahol csak találunk vizet, vagy legalább orvosi sínt.. de hát beszélhetek én ennek.
-
Nissifer
tag
válasz Fitzgerald #973 üzenetére
Bizony, az Ars Magica világa nagyon kedvelt volt a szerepjátékos elitben. Mai napig kellemes érzésekkel tölt el, ha eszembe jut a néhai Steinhardt kapitány és jó barátja: Mersant Le Sinistre.
-
Nissifer
tag
válasz Chabe89 #1006 üzenetére
orichalcos: azt mondta hogy csak a karakter generálással vagy 50 percet elvolt.
Chabe89: Csak? Amatőr!
Yeah! Nekem egy hétvége volt a pontok elosztása, megszerzendő perk-kök sorrendbe állítása. Ha kijön a játék, a karakter kinézetének szerkesztése sem 2 perc lesz.Szintenként vagy páros szintenként lehet perk-köket választani / tulajdonságokat növelni? [ Szerkesztve ]
-
Nissifer
tag
Én is így gondolom, azonban eddigi tapasztalataim alapján indokolatlanul könnyűnek látom ebben a formában a rendszert. A régi formulában kifejezetten élveztem a kezdeti "szűkösséget", azt hogy nagyon oda kellett figyelni arra, mit fejlesztünk. Azonban a játék első harmadában volt ez már ott is csak így. Utána már eltűnt a kihívás, a varázs. Elveszítette a szintlépés a jelentőségét és azt néztem mindig szörnyülködve, hogy úristen milyen teljesen jelentéktelen marhaságra tegyek még pontokat, amikre az életben nincs szükségem, vajon melyiket utálja legkevésbé a karakterem?!
Nagyon örülnék annak, ha hardcore / survivor módban minden 2. vagy 3. szintlépéskor lehetne csak pontokat osztani, perk-öket választani. Élvezetesebbnek érzem specialista karakterekkel a játékot, az univerzálisan mindenhez értő helyett és biztosan vannak rajtam kívül sokan ezzel még így.
Értem én, hogy a newbie-knak 7 fogásos lakomát kell felszolgálni, azonban bízom abban, hogy a Bethesdá-nál találtak arra valamiféle megoldást, hogy a hardcore játékosoknak keményen meg kelljen küzdeni minden egyes betevő falatért. -
Nissifer
tag
Arról van hír, hogy 4GB RAM-mal megmozdul-e a játék? Vágom, hogy 8GB az ajánlott, ám több játéknál is előfordult, hogy a beharangozott minimumnál szerényebb config-on is vígan muzsikált. Azért kérdezem, mert "potyára" nem akarok venni memóriát, viszont, ha kedden kiderül, hogy nem fut ennyivel, akkor biztosan eret vágok magamon, ha emiatt nem tudok játszani! Tehát az életem múlik ezen.
-
Nissifer
tag
PS4-ről nincsenek nagy tapasztalataim, pc-n játszom. Ám azt kell mondjam, nálam eddig nagyon jól mentek a Bethesda programok és alapvetően elégedett voltam velük, pedig nem egy erőművön játszom. Pláne más kiadókkal összehasonlítva a Bethesdá-t, azt kell mondjam nagyon hálás vagyok a sorsnak, hogy az ő égiszük alatt jön ki a Fallout 4. Ezzel a "nagy frame droppok vannak ám. Tipikus Bethesda program." hozzászólásoddal, komolyan mondom olyan hatást értél el, mintha gyomron ütöttél volna.
-
Nissifer
tag
Ez nagyon jó lesz! Szépen, folyékonyan fog működni a config-omon.
[link] -
Nissifer
tag
válasz J.Hetfield #1093 üzenetére
J.Hetfield: Megnéztem néhány pc ultra videót nagyon szép a game!
Én sem bírtam magammal, csak az erőforrás használat miatt belenéztem egy videóba, és leesett az állam. Fallout 3 és Fallout New Vegas-on élek már hosszú évek óta, nagyon ki vagyok éhezve és még mindig nem hiszem el, hogy végre megjelent a Fallout 4! A grafika pedig csodálatosan - gyönyörűségesen szép! Az élénk színek, a világos környezet, a derűs égbolt... komolyan mondom teljesen kész vagyok, 12 másodpercnél nem is bírtam tovább nézni a videót, mert félő volt, rögtön megbolondulok! Úgy érzem magam, mint egy sivár menhelyen nevelkedett vadállat, akit a szabadba visszaengedtek. Azonban, ha holnap az 576KB-osoktól valami miatt mégsem tudnám átvenni a Fallout 4-et, akkor ott patakokban fog folyni vér, a lot of vér... és nem az én vérem, az biztos. -
Nissifer
tag
válasz J.Hetfield #1114 üzenetére
Úgy látom, kínunkban nagyon megy a móka és kacagás. Ezt azoknak raktam össze, akiket hozzám hasonlóan halálra idegesít, ha mások leszólják a kedvenc játékukat.
váratlan látogatás[ Szerkesztve ]
-
Nissifer
tag
I3-4150 CPU
4 GB RAM !!!!
GTX 560Ti VGA
1366X768 felbontás
medium javasol beállítás + texture quality ultra, object fade max, actor fade max, item fade max
50-60 FPS -
Nissifer
tag
Tomek1102(#1290)
Erre van egy külön fórum, itt tedd fel a kérdésed. (Minimum GTX 960 4GB, ez alá ne menj.)[ Szerkesztve ]
-
Nissifer
tag
Életbevágóan fontos információra van szükségem. Ma tanítás előtt tudtam játszani pár órát a Fallout 4-el. Egyelőre a kezdő környezetben fosztogatom az elhagyatott házakat. Azonban arra figyeltem fel, hogy nem találtam RELOADING BENCH-et! Nagyon rossz érzésem van ezzel kapcsolatban, és kezd rajtam elhatalmasodni az a téveszme, hogy .. nem, nem az elképzelhetetlen... de mégis félve megkérdezem, még mielőtt teljesen elborul az agyam a nagy kutakodásban és végső kétségbeesésemben lemészárolom a családot, szomszédokat, a tér-idő kontiniumot, hogy ugye LEHET A FALLOUT 4-BEN LŐSZEREKET GYÁRTANI?!
-
Nissifer
tag
Scrapper perk működik valakinek? Hiába bontom a páncélokat, fegyvereket. Csak az alap acélt, bőrt adja.. alumínium, csavar, réz sehol.
-
Nissifer
tag
válasz #96349952 #1348 üzenetére
Meglepődtem én is a korai power armor-on. A küldetés miatt belebújtam és mentem vele pár métert, ám utána leraktam. Nem az én stílusom. A raider-eket simán le lehet szedni enélkül is. A deathclaw elől meg bementem egy romos házba, a hiányzó ajtón keresztül pedig telepumpáltam az arcát 5mm-essel. Akkora nagy böszme jószág volt, hogy nem tudott utánnam bejönni a szobába. Kint toporgott az ajtó előtt a szerencsétlen.
Még a legelején vagyok a játéknak, de idáig elég zsengék az ellenfelek. Survival fokozatban nyomom, és abba bele se merek gondolni, milyen lehet normál nehézség mellett. Az igazi erejét akkor fogja megmutatni a game, ha kiadják a creation engine-t, és végre megérkeznek a nehezítő mod-ok. Addig ilyen baby módban elbóklászom, megismerem a játék szerkezetét, építgetéssel craft-olgatással simán kihúzok félévet. Őszintén megmondom, játékmenet szempontjából többre számítottam, ám tudjuk, hogy jönni fognak a mod-ok, ezért semmi okunk az aggodalomra.