Hirdetés
- Milyen videókártyát?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HP nyomtatók
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Gaming notebook topik
- Acer notebook topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gabibácsi
őstag
expressone futáros shopnak sose utaljatok előre
-
Bujdy81
aktív tag
válasz
ncc1701 #66567 üzenetére
Csak 180 km-t!
Hát, kell hozzá egy kondíció, ez tény. De ezek profi sportolók, heti 45-50 óra edzéssel. És nem olyan kerójuk van, mint neked vagy nekem.
A durva, hogy nem is bolyoznak.
Láttam egy egynapos országúti versenyző logját, aki 162 km-t tekert 167 wattos átlaggal.Ő nyert. Én Nagyatádon már tekertem 162 wattos átlagot 180 km-en. Ennyit számít az, hogy én 50 kilóval nehezebb vagyok és őt végig vitte a csapatában a boly...
-
Samott
addikt
Orulet mik vannak a youtubeon: Depeche Mode - Just can't get enough - valami francia tv musorban, nagyon a nyolcvanas evek legelejerol. Mint egy gimis zenekar...
-
Bujdy81
aktív tag
válasz
blueboi69 #66562 üzenetére
Egyszer gyere el erre, és megmutatom, mi a titka!
Amúgy két titka van:
1) máshogy, sokkal előrébb "ülsz" a nyergen, gyakorlatilag a fenék két ponton fekszik fel.
2) ilyen nyereg:
Na, az a középső lyuk garantálja a koronaékszer és függő kapcsolatainak az épségét!
(egyébként egy hosszabb triatlon alatt annyi endorfin szabadul fel, hogy bár hulla fáradt az illető a célban, azért van, amire még képes lenne és szeretné!
)
-
-NoVa-
addikt
-
zetor2000
őstag
Az a hír járja, hogy az Olympus kiszáll a fényképezőgépek piacáról. Kár érte.
-
FőDudu
veterán
válasz
zetor2000 #66575 üzenetére
Bevittem, nem is abba amelyikben vettem.
Atvettek, elkuldik, meglatjak mi lesz.Mivel megrendeltem a Napoleon gazos grillt, igy ez tuti nem lesz ujara hasznalva.
Valoszinu szogegyszeru a hofok szabalyzoja - lehet csak egy biztositek ment ki benne.Nem vilagit a lampa rajta ha bedugom - pedig az kikapcsolt allapotban is jelezte, hogy aram alatt van. Szoval valami egyszeru dolog lesz. Mondjuk a futoszalra ramerhettem volna, de ketlem, hogy az kotlott meg.
-
zetor2000
őstag
válasz
FőDudu #66565 üzenetére
Ja, én szemeztem egy ilyennel, csak idehaza még/már nem kapható.
Ha nem melegít, azt talán meg tudom oldani. Másképp nem, rákötöm a cekászra a 230at, azt valami csak melegedni fogDe bízom a Lidlben, meg a garanciájában. Szerintem:
-visszakapod a pénzed
-kapsz egy másikat.[ Szerkesztve ]
-
FőDudu
veterán
-
-
npera
addikt
Nova, valami elképesztően megtréfált a GepRC F7 torony. Összeraktam valamennyire a gépet. Van rajta kamera, meg RX. És a torony össze van dugva és ráforrasztottam az ESC-re a motorokat.
De még csak az alaplap van, semmit nem építettem rá.
Ha csak USB-ra dugom rá az FC-t, akkor az istennek sem akart menni a bind. FrSky XM+ vevő, az a nagyon-nagyon picike cucc. A bind gomb rajta körömheggyel megy csak.
Próbáltam mindenféle módon, a portoknál véltem valamit rosszul beállítani először, de kijavítva sem ment. Végül kínomban Jahno multiméterével (ismét köszönöm!) mértem az 5V-os pontra, meg a földre. És kábé 2V ment oda.
Akkor próbáljunk meg rákötni egy storage charge szintű akksit. És hirtelen volt 5V a lábakon. Húúúúúúb+
Ezek után akksi rá a bindhoz és egyből ment.
Utána beállítottam ARM, flight mode, AIR, és beep kapcsolókat.
Aztán ARM és pörögtek a motorok. Ezt majd lekapcsolom, mert bár a racsingos srácok imádják, hogy pörög a motor ARM-ra, de nekem a füves leszállásaimnál inkább jobb a békesség és álljon le. Ha nagyon advanced akarok lenni, akkor ott az AIR-mód is. STAB, ACRO, ACRO+AIRKövetkező lépés a kamera kipróbálása lesz. Ha az is megy, akkor vélhetően minden megy. Fehér füst még nem jött ki. Ez a Caddx Ratel kamera valami elképesztően liberális a betáppal. 5-40V DC között bármi jó neki....
Most vacsora, aztán nyektetem tovább.....
-
blueboi69
őstag
Jók ezek a cangák, én csak azt nem értem, hogy ha ennyire előre görnyednek és az ülés magasabban van mint a kormány, akkor hogyabánatba tudnak ráülni a vízszintes nyeregre és sokáig úgymaradni, úgy, hogy a végén megmaradjanak a koronaékszerek?
Vagy ezeknek már rég lerohadt a faszuk a doppingtól?
-
FőDudu
veterán
Fejlemenyek:
-visszavittem a Lidlis grillt, atvettek, meglatjuk. Vagy cserelik, vagy Samottnak lesz egy grillje
- a fertozottek szama drasztikusan emelkedik nalunk es a horvat(h)oknal is, holnaptol kotelezo belteren a maszk. Marmint uzletekben, hotelekben, stb...
- a fertozottek szama miatt ujra be akarjak vezetni a kotelezo karantent bizonyos orszagokbol erkezoknek. Horvatoknak nagy szivas ez.
Ma beszelgettem par uzleti partnerrel - egyik jart Splitnel vitorlazni elmult hetvegen, a tankolasnal o volt az elso kuncsaftja a tengeri toltoallomasnak (par honapja).
Allitloag ott lent nincs vendeg egyaltalan (uresek voltak a strandok), nem ugy mint nalunk, hogy meg a csillarrol is lognanak (ha hagynank).- gyereknek veget ert a suli. Jovo hettol lenne tenisz tabor, de a fejlemenyek tukreben nem engedjuk.
- Koperben volt valami nyilvanos rendezveny - eleg sok diak megfertozodott. Raadasul kollegistak...
Holnap statehood day - munkaszuneti nap. Legalabb megunnepeljuk mi is a nyarunnepet...
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Samott #66559 üzenetére
ja
es mennyire nem tudnak errol manapsag semmitbezzeg egy ívó vagy egy véerikszestéi mekkora rally autonak van tartva ugy is, hogy a ket jargany 30+ ev alatt elert rally VB cim gyozelmeinek a szamat osszeadod es megszorzod kettovel, akkor az annyi, mint egy ilyen Integrale-é egyedul
[ Szerkesztve ]
-
Samott
addikt
válasz
hobizoli #66554 üzenetére
Ha mar szobakerultek a szarolaszok: The Lancia Delta Integrale is not (just) a hot hatch
-
Samott
addikt
válasz
Bujdy81 #66551 üzenetére
Okes, szoval magadra vagy utalva es cipelni is kell vele. Igy mar ertem, a touron rogton jon a cserebringa ha barmi gond van es menetkozben adjak fel a frissitest, ott nincs ilyenre gondjuk. (idofutamon megy mogotte a kocsi tetejen a tartalek bicokkal
)
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
nem nagyon volt akkor meg CO2 kvota, amikor a VAG elkezdett bevasarolni...
FIAT is mikor vette meg a Ferrari-t kilora? 50 eve az 500/600-asokbol
aztan megvette a Lancia-t is, meg a Alfa-t stb, pedig mind siman feljebbre pozicionalt gyarto voltak, joval dragabb autokat gyartottak, mint egy szakadvany Uno pl
vagy nezd meg a Rolls-t meg a Bentley-t -
Bujdy81
aktív tag
válasz
Samott #66548 üzenetére
Légellenállás oka van. Ha odaképzeled a nyeregcső meghosszabbítását, ahol nincsen, akkor egy "sima" időfutam bringát kapsz kb. De az a hiányzó nyeregcső darab jópár wattot spórol a tekerésnél. Mivel triatlonban a legfontosabb a konstans sebesség a kerón, ezért minden arra van optimalizálva. Az időfutam gépem (Cervélo P2) kb. 11 kg. Egy országúti az minimum 6,2. Le van kakálva az a plusz öt kiló, mert nem megyünk sokat helyre.
Nem véletlen, hogy ezekről a bringákról nem nagyon találsz képet a neten szemből. Baromi bénán néznek ki úgy. Pár pálcika, pálcika vékony kerék és ennyi. A fékek a villák MÖGÖTT vannak. Az oldalnézetben látott, hajtómű fölötti nagy folt az a víz/izó tartály, hogy a 180 km alatt ne kelljen megállni/lassítani kulacsért. A felső "csövön" lévő doboz az enegiaszeletnek, stb. van. Tartalék kulacs megy a nyereg mögé. Ki van számolva, hogy azt a 4,5 órát, amit a 180 km-en nyeregben kell tölteni, azt végig bírja a user. És akkor többet nyer időben azzal, hogy nem áll meg, mint amit veszít azzal, hogy cipeli végig a 3-4-5 liter folyadékot.
Elektromos a váltás rajtuk és pl. a könyöklőn is van váltógomb, meg a kormányvégen is. Szerinted aerodinamikai szempontból meg van design-olva a gomb?
10k USD-tl indul ez a keró és annyira el van találva, hogy a 2018-ban bemutatott modellt, kb. alig frissítik és még mindig csúcskategória...
(Ez annyira csúcstechnika és drága gép, hogy itthon nem is nagyon látsz, mert egy BMC, amivel mondjuk 2 perccel lehet rosszabb 180-at menni az fele pénzbe kerül. És 2 perccért itthon nem sokan fizetik meg a plusz 1,5-2 milliót. Eddig egy versenyen láttam ilyen kerót, egy vadiúj A7-ből vette elő a fickó, de - hogy is mondjam - neki nem AZ a 2 perc kellett, inkább úgy tűnt hogy megengedheti magának és megvette. Tény, hogy nem tűnt sznobnak az ürge. Ha nekem sem számítana a pénz, lehet én is vennék, hogy röhögjenek rajtam...
)
-
npera
addikt
válasz
Samott #66549 üzenetére
Én azt szoktam csinálni, hogy amikor a "puha részek" elkezdik feladni a küzdelmet az üléssel, akkor lejtőn kilógatom magam oldalra úgy, hogy a combom a felső csövön van (tehát az ülés előtt vagyok). Mivel be vagyok klipszelve, azért simán tudok lógni a pedálon, aztán leereszkedem oldalra mélyre. Akkor a combomban máshogy folyik a vér és leginkább a gentleman sausage (Clarkson után szabadon) kap vért. Így még áramvonalasabb is vagyok, így lehet előzni is másokat, akik csak gurulnak le a lejtőn.
Külön móka, ha kanyarban csinálod és "rossz oldalon" lógatod ki magad, de úgyis leelőzöl valakit és közben megdícséred a bringáját. Olyankor a bringa egész furcsa szögben van bedöntve.
Ez már haladó fokozat a pofátlanságban mondjuk, nem ajánlom mindenkinek....
-
Samott
addikt
-
Samott
addikt
-
ncc1701
veterán
-
npera
addikt
válasz
-NoVa- #66537 üzenetére
Amikor apám télen lemotorozott valami kábé 10-lóerős rettenettel (nem Pannónia volt, erre emlékszem) Kelet-Németországból Magyarországra, akkor ő is eléggé triatlonos testtartásban fagyott rá a motorra. Anyám úgy emelte le egyben és rakta be a fürdőkádba felolvadni, aztán utána lehetett róla lehúzni a bőrruhát, amikor már hajlottak a végtagjai...
-
npera
addikt
válasz
Samott #66535 üzenetére
Úgy kellene, hogy csak robogó és motorkerékpár közlekedhessen rajta. Meg kerékpár. Sem gyalogos, sem autós. És beépíteni az úttestbe locsolókat, amik random spriccelnek ricinusolajat.
És bekamerázni és egy algoritmus automatikusan nyomná föl a crash compilationöket a netre
-
Samott
addikt
Ugy nez ki a lanchidon se lesz sokaig autoforgalom mar: Vitézy: Az autómentes Lánchíd felé lenne érdemes lépni
-
npera
addikt
válasz
Bujdy81 #66526 üzenetére
Nekem egy ilyen klasszikus cucc is álom...
A jelenlegi bringám kábé 9 kg és még sosem éreztem, hogy a bringa lenne a szűk keresztmetszet. Én fogyok el hamarabb.
Szóval még ha lenne pénzem is rá akkor is inkább az egónak szólna a csodagép, mint tényleges műszaki hiányosságot orvosolna.
-
-igu-
addikt
#mithallgatszmost
-
npera
addikt
válasz
blueboi69 #66520 üzenetére
Gratula! A mieink imádták....
-
ncc1701
veterán
válasz
Bujdy81 #66526 üzenetére
Érdekes gép. Az a gond, h nem hiszem, h engem a bicaj fogna vissza, azaz a jelen kategóriájú bicom mondjuk 350-400eft, ha vennék egy pinarello dogmát (mondjuk), fene tudja, mennyivel javulna az időm. Meglepődnék, ha 5% többel. A súlyom kezd nem gond lenni, szerintem pár hét, és 100kg alatt leszek. Majd ilyen 98-99kg-nál elgondolkodom, ha megyek-e lejjebb, vagy tartom.
Ugye reggelente bicózok, meglepően sokan mozognak hajnalban. Akiket látni szoktam futó/bicajozó csajok már köszönnek.
-
Bujdy81
aktív tag
válasz
FőDudu #66522 üzenetére
Az ilyeneken mindig nevetek, hogy nem csak kényelmetlen, ronda, de még drága is...
(persze én nem reklamáljam ízlés dolgokról, mikor legszívesebben egy ilyet tennék a garázsba mondjuk MOST:
Amúgy poén, elmentem edzeni a TT keróval és olyan papásan mentem, ahogy kell. Semmi agresszív fékezés, semmi agresszív gyorsítás. Persze az utazó tempó azért alakult, de csak szépen, komótosan értem el, fékezni meg olyan korán kezdtem, mintha hibrid lenne. Előbbit az indokolja, hogy csökkentsem a csúcsterhelést, utóbbit meg a 125 kg-os menetkész tömeg és a karbon felni + parafa fékbetét indokolja. Lehet nagyot is fékezni vele, csak akkor darálja a betéteket durván. Meghagyom vész esetére a "luxus fékezéseket".
)
-
blueboi69
őstag
Jah, tegnap vettünk bringás utánfutót, amibe bele tud ülni két gyerek. Alig használták 2-3alkalommal, aztért adták el, mert a csajnak olyan kell, ami 3kerekű és tudja használni mint futó babakocsi. Szóval jó bolt volt, eléggé patika állapotban van.
Így legalább a gyerek nem a seggemtől 10centire ücsörög majd -
npera
addikt
-
npera
addikt
válasz
eattila #66510 üzenetére
Az alapmodelleken alig van haszon. Azokból nem lehet a fejlesztéseket finanszírozni. Rettentő sokat adnak el belőle, tehát sok kicsi sokra megy, de az a pénz amiből ténylegesen fejlesztenek és a céget tápláló bevétel van a prémium cuccokból jön, valamint az aftermarket szolgáltatásokból.
A VW sem az 1,4-es tekerős ablakos Golfból tartja el magát, hanem a felülre pozícionált modellekből és márkákból.
-
npera
addikt
válasz
zetor2000 #66504 üzenetére
Ezt semmiféleképpen nem a belépő szintű vagy tömegmodellek esetében lehet eladni. Hanem a kifejezetten vezetési élményt fókuszba helyező prémium márkák felső polcra pozícionált modelleinél.
Olyasmikre gondolok, mint Audi RS-vonulata. BMW M-vonulata. Mercedes-Benz AMG-vonulata. Vagy Polestar modellek régen, amikor még a motorsport részleg volt és eleve sportos modelleket hergeltek tovább.
Ha a prémium irányból továbblépsz még magasabbra a luxus és szupersport irányba, akkor ott sem lehetetlen a dolog. Persze az implementációnak illeszkednie kell a márka adott termékvonalának a filozófiájába. Egy Lamborghini modellben mondjuk Thrust Mode lesz a neve. Egy Aston Martin esetében meg csak valami pályaorientált DBS vagy Volante modellben lesz csak elérhető. Egy Bentleybe meg csak valami R vagy GTR modellbe kerülhet csak bele.
Szóval az esély, hogy egy VW ID.3. ilyet fog csinálni kicsiny. Vagy következő generációs Leaf....
-
zetor2000
őstag
Bizonyos autómárka egyes modelljeiben "ridiculous mode" van, de az messze lehet ettől az érzettől, amit felvázolsz.
Kérdés, hogy mennyire igény, hogy legyen ilyen mód az autókban, ami ennyire "visszautal" a régi időkre - bár nem is voltak ezek olyan régen. Mert a vásárlók egy része bőven megelégszik azzal, hogy az autója elviszi a csomagjaival együtt A-ból B-be. Hogy közben mondjuk a szerpentinen kacskaringózva tekergesse a kormányt, és jobbra balra csúszkálva csapasson, az nem biztos, hogy egy szélesebb közönséget vonz. Ha azonban ezt IS képes csinálni a verda, akkor miért ne?! -
npera
addikt
Ja, Top Gearben mondtak valami számot, hogy hány nap alatt hal meg annyi ember, mint Angliában egy év alatt.
Of these, road collisions accounted for 464,674 collisions which caused 148,707 traffic-related deaths in India. The three highest total number of fatalities were reported in Uttar Pradesh, Maharashtra and Tamil Nadu, and together they accounted for about 33% of total Indian traffic fatalities in 2015.
Statistics on reported road casualties in Great Britain for the year ending June 2018 show there were: 1,770 reported road deaths. 26,610 people killed or seriously injured.
148k vs 1,7k
-
npera
addikt
Jaj, izgalmas! Lehet, hogy elhagyja Los Angelest a csomag? Remélem azért még pár helyen megáll USA-n belül....
Your item departed a transfer airport in INTERNATIONAL, LOS ANGELES, UNITED STATES on June 23, 2020 at 10:37 am. The item is currently in transit to the destination.
Új hozzászólás Aktív témák
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen videókártyát?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Call of Duty: Black Ops 6
- Formula-1
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- További aktív témák...