Hirdetés
- Versenybe hozta magát az új Xeonnal az Intel
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- ATX 3.1-es Seasonic tápok a picit pénztárcabarátabb szegmensben
- Boldog-boldogtalan kézikonzolt akar kiadni, de egyelőre nincs meg a felvevőpiac
- Megszellőztették az MSI Unify-X alaplapsorozat visszatérését
- Asztrofotózás
- Rengeteg memóriával kínálható meg az AMD érkező csúcs-IGP-je
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Milyen processzort vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Kompakt vízhűtés
- Milyen videókártyát?
- Drágul az EU-ban a GeForce RTX 4090
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
ATX 3.1-es Seasonic tápok a picit pénztárcabarátabb szegmensben
ph A felfrissült, teljesen moduláris Core GX sorozat két színben kínálja a 650-től 1000 wattig terjedő palettát.
-
Wooting 80HE teszt
gp Megérkezett a játékos billentyűzetek koronázatlan királyának nagytestvére, a TKL méretű Wooting 80HE, amelyet az elsők között próbálhattunk ki.
-
Sportfülhallgató futott be a Nothingtól
ma A Nothing Ear (Open) a fülre akadó kampós dizájnt hozza, a márkára jellemző átlátszó borítással.
Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
válasz FőDudu #66494 üzenetére
Én ha hot hatchre vágynék (nem vágyok), akkor igazából valami olyasmi érdekelne, aminek van karaktere. Hallgattam párszor legújabb Golf R hangját (nem az R Line optikai csomagos bohóckodásra gondolok, hanem a vérbő R-re).
Programoztak bele gázelvételre szintetikus "brrrr-p-p-p-p" hangot. Sportmódban váltásnál erős gázra is odapukkant szép szintetikusan. DSG-váltóval még tovább lehet fokozni a sterilitást.
Elhiszem, hogy úgy megy, mint a disznó, meg konzisztensen hozza a katalógus számait. Csak az élmény lesz igen steril. Pár gyorsulás után eléggé elvész a varázs. Persze kinek mi az élmény. Biztos erre is van igény.
Én inkább valami olyan hot hatchet szeretnék (nem kell igazából), ami analóg módon tökéletlen, de a menés azért meggyőző benne. Nulla elektronika, lehessen elrontani a váltást gyorsulás közben vagy ha elkezd kimenni a hátulja, akkor gépészkedjél vele. Mint egy régebbi Honda Civic Type-R. Vagy egy még régebbi Renault 5 Turbo. Vagy Renaul Clio V6. Esetleg első generációs Focus RS. Peugeot 205 Gti.
Azok élményautók. Ezek a mai szintetikus cuccok már módjával tudnak felizgatni.
És itt van egy komoly elmaradásban az autóipar. Erről beszélek a kollégákkal is. Ma már szoftveresen egy csomó olyan régi analóg hatást le lehetne modellezni, ami újra adnak karaktert a kocsiknak. Legyen visszadurrogás gázelvételre a belsőégésű gépeken. Random generált paraméterekkel egy bizonyos határon belül. Simán be lehetne kalibrálni és megvalósítani. Drágább lenne, de jobb is. Legyenek többet engedő menetdinamikai módok. Legyen erősebb blow-off sport módban. Legyen leszabályozba belefutó motor. Ilyesmik. Amik adnak karaktert.
Elektromos kocsiknál az inverter kábé röhögve le tudná vezérelni, hogy legyenek sport módban váltási pontokat szimuláló rántások (miközben a hangrendszerből jöhet egyenes fogú váltót imitáló vonyító üvöltés), aztán ha nem váltasz a kormány mögötti fülekkel (amivel normál módban a motorféket állítod), akkor belefut a motor a leszabályozásba és azt a rángatást is le lehetne programozni.
Sőt, ha lenne mondjuk "Insane Mode" a menetdinamikában, akkor simán felül lehetne bírálni a kipörgésgátlót és engedni korlátozott vagy akár korlátlan kerékkipörgést. Ha van több motorod, mint kettő, akkor ezt még meg tudod fejelni egy vagy két tengelyen valós torques vectoringgal, amivel további mókás menetdinamikai effekteket lehet leprogramozni. A Rivian Tank Mode csak a kezdet.
Ha hagynák a menetdinamikai és complete driveline calibration embereket dolgozni az én irányításom alatt, akkor rettentően szórakoztató skandináv modellek jönnének ki kábé 3-4 év múlva.
Olyan lehetőségek vannak egy BEV-ben amire kevesen gondolnak, pedig csak ki kell hajtani rendesen őket.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen