Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zetor2000

    őstag

    válasz eattila #156259 üzenetére

    Picit vitatkoznék, hogy melyik pontosabb, bár lehet, nem vita, csak ismeret átadás:
    A navigációs nyomkövetés az X időnkénti helymeghatározáson alapul. Ilyenkor a mintavételi helyek egy egyenes vonallal vannak összekötve, ez képezi a bejárt utat. Ha a mintavételi idő ritka, akkor elég nagy pontatlanságok is lehetnek. A BKV futár rendszert fejlesztő emberkével volt szerencsém 1x beszélgetni egy cca félórát, és ő említette, hogy fogyasztást ez alapján csak óvatosan lehet becsülni, mert a buszokon elég ritka a mintavétel, és a megtett út alapján napi szinten pár km eltérés összejöhet, ami az előre saccolt fogyasztásra kihatással lehet. Illetve a megtett út is eltérhet a navi rendszerében számolttól, pont ez alapján.

    Szóval szerintem a keréken 1-2 másodpercenként elforduló mágneses jeladó alapján számolt megtett út pontosabb lehet, ha a jeladó és a feldolgozást végző kerékpár kompjúter rendesen van beállítva.

Új hozzászólás Aktív témák