Hirdetés
- Computex 2025: nagyvállalatok felé is nyit az Adata
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Projektor topic
- Házimozi belépő szinten
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Jókora gond volt az ASRock bizonyos alaplapjaival
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
-
PROHARDVER!
A Microsoft Excel topic célja segítséget kérni és nyújtani Excellel kapcsolatos problémákra.
Kérdés felvetése előtt olvasd el, ha még nem tetted.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dolphine
addikt
Sziasztok guruk!
A következő projektre keresek Excel megoldást, már hogyha egyáltalán kivitelezhető
A szitu a következő:
Tanár vagyok, aki jó pár osztályban tanít. A tanítási hetek száma és a heti óraszám fix. Egy olyan táblázat kellene, amiben látom, hogy az adott osztályban tanév végéig hány óra van még hátra és mindezt automatikusan. Pl. Február 15-én látom, hogy június 15-ig mennyi óra van még a 12/B osztályban.
Az már csak hab a tortán, hogyha évközben bele tudok nyúlni óraelmaradás (pl. osztálykirándulás) miatt és ezzel automatikusan változna a hátralévő óraszám.
Van ötlet ennek kivitelezésére?
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó steam/ubisoft/EA/stb. kulcsok Bank/Revolut/Wise (EUR, USD, crypto OK)
- Bitdefender Total Security 3év/3eszköz! - Tökéletes védelem, Most kedvező áron!
- Adobe Előfizetések - Adobe Creative Cloud All Apps - 12 Hónap
- Sea of Thieves Premium Edition és Egyéb Játékkulcsok.
- Kaspersky, McAfee, Norton, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 3000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- AKCIÓ! VALVE INDEX virtuális valóság szemüveg garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone SE (2016), Apple iPhone SE2 (2020), Apple iPhone SE3 (2022)
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro+ 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával