Új hozzászólás Aktív témák

  • Vesa

    veterán

    válasz cOxeR #16401 üzenetére

    Sikerült kiragadni a lényeget... Az enyém nyáron konkrétan 1100km-t írt ki, igaz, hibrid módban, feltöltött akksival és pályán. Sima ICE módban nyilván kevesebbet tud, a lényegen ez nem változtat. Ég világon senkit nem akarok meggyőzni semmiről, ezt magadban raktad össze, én nem írtam ilyet! Sőt, legalább háromszor írtam le, hogy nem is a töltési idővel van bajom hanem a kiszámíthatatlan töltőkkel, de látom az értő olvasással vannak még gondok. Azt is írtam, hogy megfelelő autóval (pl. Tesla, BMW, Audi, Mercedes), ez a probléma kevéssé jellemző, de az emberek többsége nem ilyen EV-kkel jár. Erre leostobázod amit írtam, abból kiindulva, hogy a Teslával neked mi a tapasztalatod. :F Még mindig a nyilvános töltés kínjairól van szó, ami sajnos valid, bárhogy akarjuk úgy beferdíteni, hogy valójában pont olyan kiszmítható egy EV-vel hosszabb távra menni mint ICE-vel. Azt el tudom fogadni, hogy bejáratott útvonalon, ahol ismered a töltőket és van bőven alterantíva a közelben egy esetleges probéma esetén, és/vagy _megfelelő autóval_ el lehet lenni akár probléma nélkül is. De mint a fenti ábra is mutatja, -amiből a thread indult-, meg amivel tele vannak a fórumok és a reddit, sok embernek okoz gondot a nyilvános töltés, az össze-vissza appokkal, a nem induló, hibás, vagy foglalt töltőkkel, főleg, ha ismeretlen terepre, más országba mész. Cseheknél, és a szlovéneknél is futottam bele olyan töltőbe, amit valami helyi garázscég üzemeltetett, a honlapja csak csehül és szlovénül volt olvasható, aztán igazodj ki rajta, hogy merre van az arra, ha nem indítja a kártyád és a saját béna appjával kéne kezdeni valamit cseh nyelven.

Új hozzászólás Aktív témák