Új hozzászólás Aktív témák

  • munky

    őstag

    A kezdeti pesszimizmusom ellenére én is megvettem, pontosabban előrendeltem, ezért tegnap éjfélkor egy rövid konvertálást követően indulhatott is a móka. Eddig 3 órát szórakoztam vele és összességében pozitívak a tapasztalatok.

    - A büntetési rendszer egyelőre jobbnak tűnik mint tavaly.

    - Rövidebbek féktávok és realisztikusabb a végsebesség.

    - Az automatikus gázelvétel pályaelhagyáskor még mindig megvan, viszont ha két kerékkel szélesítek ki egy-egy kanyart, akkor nem veszi el mindig.

    - A motorhangok bár közel sem tökéletesek, de végre egész korrektek lettek. Azért elviselném, ha több mélyláda szaggató effekteket is tartalmaznának, de legalább már nem idegesít… A váltások kifejezetten tetszenek.

    - A színvilág és a sebességérzet talán ebben a részben lett a legjobb.

    - Egy kis mesterséges galiba után (keresztbe álltam a pályán és rálógtam az ideális ívre) végre jött a Safety Car, úgyhogy talán ebben a részben nem lesz annyira fehér holló mint a tavalyiban.

    - Kerékcseréknél egész pofás animáció és motorhang van.

    - A grafika király és maximális részletességgel is folyamatosnak (60fps) tűnik egy középkategóriás gépen.

    Ami nem tetszett, hogy a kerékvetőkön néha tényleg mulatságosan viselkedik az autó. A klasszikus mód jópofa, de őszintén szólva ebben a formában kicsit parasztvakításnak érzem. Nálam pár futamnál több nincsen ebben a játékmódban, mert elsőre érdekesek ezek az autócsodák, de ilyen vegyes felvágott formában és 12 fős futamokban nem érzek benne hosszútávon elég potenciált.

    Ettől függetlenül egyelőre pozitív csalódás a játék. Sokkal inkább megteremti az F1 hangulatot mint az eddigi részek. Érződik rajta a munka és sok szempontból egyértelmű előrelépésnek tűnik. Azért 10-15 óra játék még biztosan kell, hogy az ember jobban kiismerje és az estleges bosszantó hibák a felszínre kerüljenek. (A multival nem is foglalkoztam még eddig.)

Új hozzászólás Aktív témák