- Az Amazon 54 milliárd dollárt pumpál Nagy-Britanniába
- A Tesla és a Google volt mérnökei AI által írt szövegek után kutatnak
- Nehéz helyzetben az SMIC, régebbi chipet használ az új Huawei laptop
- Itt a legkisebb asztali GeForce RTX 50-es VGA
- A ViewSonic új üzleti monitorai megoldják az online kommunikációt is
- Itt a legkisebb asztali GeForce RTX 50-es VGA
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- DUNE médialejátszók topicja
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen házat vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- HTPC (házimozi PC) topik
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
PiE137
senior tag
válasz
Rolly Dy07 #6043 üzenetére
Pontosan mit értetek degresszív - váltással összehangolt - fékezésen?
Milyen technikát alkalmaztok?
Mert én például jártam már úgy is, h a túl gyors visszaváltásoktól befogott a motorfék, és elindult attól is a kocsi hátulja....
A másik, amit nem értek, h ti milyen váltót használtok? Mert a videókon sokszor csak az látszik, h pl. 6 után egyből 2-t ír ki a fokozatra... hogy tudjátok ilyen gyorsan visszadobni?
És amúgy a gép alap gyors setup-jai nem érnek semmit? Mert annyi időm azért nincs, h kitapasztalgassam, h hogyan kell minden pályára magam ráállítani a vasat... -
Rototti
senior tag
válasz
Rolly Dy07 #6043 üzenetére
Azt én is meg tudom erősíteni, hogy az nagyon fontos, hogy még mielőtt bármiféle versenyzés szóba jönne, meg KELL tanulni a pályát. Nem csak 5 kört végigmenni, aztán "ok ezt tudom, haccóljon!".
Én például úgy csináltam, hogy 1 év karriert becsülettel végigtoltam. Szabadedzéseken megismertem a pályát, féktávokat, sebességfokozatokat, majd 40%-os futam. Majd ha ez megvolt, onnantól mentem multira, de csak azokon a pályákon, amin már mentem karrierben versenyt.Setupról csak annyit, hogy szvsz az az utolsó, amivel foglalkozni kell. A legtöbb pályára jó a jobboldali alapsetup, azzal is el lehet verni a multis mezőny nagy %-át.
-
Steady74
addikt
válasz
Rolly Dy07 #6043 üzenetére
Abszolute így van.
A degresszív fékezés és a visszaváltás összhangja nagyon fontos, mert stabil lesz az autó féktávon, és rövidebb is lesz az.
A kigyorsítás segítség nélkül meg kb úgy néz ki nálam - igaz ez autóbeállítástól és pályától függ- hogy kb 3. vagy 4. fokozatig nem tudok padlógázt nyomni, mert vagy annyira kipörög a kerék, hogy 2 kör alatt boxba kell menni, vagy keresztbe állok.Ha gondolod nézd ezt a videót meg. Igaz, időben messze vagyok a nagyoktól (Bence, Rolly, sziszifusz, Vixen.., Sugar ), de heti pár óra játékkal itt tartok.Korea
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Xbox Series X|S
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Jövedelem
- Itt a legkisebb asztali GeForce RTX 50-es VGA
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Apple iPhone 7 128GB, Yettel függő, 1 Év Garanciával
- ZBook Power 15 G10 15.6" FHD IPS i7-13800H RTX A500 32GB 512gb NVMe ujjolv gar
- Újszerű HP Pavilion 14-ec0004nh - 14"FHD IPS - Ryzen 5-5500U - 8GB - 512GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Noblechairs HERO, 1 hetet használt irodai/gamer szék
- Fuji X-S20 2.5 év gari + 18-120 f4 + 33 f1.4 + 25 f1.8
- Kingmax 2x2GB DDR3 1333 RAM eladó
- Honor Magic5 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude E6520 - i7-2760QM I 8GB I 256SSD I Nvidia I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Gari!
- HP Rack szerverek és tartozékok egyben vagy külön-külön
- Samsung Galaxy S23PLUS 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged