Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kompakt vízhűtés
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Mini-ITX
- Apple MacBook
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Androidos tablet topic
Hirdetés
-
PROHARDVER!
Üdvözlünk a Call of Duty: Modern Warfare II (2022) topikban! Kérünk, olvasd el a téma összefoglalót első hozzászólásod megírása előtt, illetve mielőtt kérdést tennél fel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kobe
veterán
válasz
malystryx #5992 üzenetére
Nem az SBMM el van a para, hanem a fegyok veletlenszeru szoraskepe es a z automata sprint bugja eleg szar dolgokat tud peodukalni
pl shoot houseon huzom a shotgunt, kis tavolsagbol 1 loves insta kill. Meccs felenel ez elkezd nem mukodni, es mondjuk kozepen ahol dominationnel a B pont van, olyan kis tavolsagokra gondolj, 2-3 loves kell belole….egy koron belul, felidoben, neztem is mint a lukinyul h wtf
ugyanigy oldalrol kozelrol elkapkm a palanknal kempelo sniperest, nekem kijelzi a talalatot, of course nem hal bele, eszrevesz es lekap kispisztollyal. Killcamben meg latszik hogy semmi impactje annak a talalatnak amit nekem bejelzett
Sprintbol kijove meg a sarkon kibukkano csavot lefele nezve loned fejbe shotival es nem mukodik a loves. Egeret lenyomtad, razoomol es zoomolva nezi a fejet amig a majom leszed…..es ez nem egy fegyvernel fordult elo velem, az autosprint sztem bugos -
malystryx
senior tag
Ugye?
Én is pár napja jöttem rá, nem érdemes idegeskedni meg írogatni nekik, úgysem olvassa a 99%-a, meg nem is érdekli, és hogy az előttem szólókat is idézzem, úgysem fog változni semmit, diktatúra van.
Cserébe ott hagyom őket és elmondom magamban hogy játszogassanak a kispöckükkel, ne velem.Amúgy érdekes mert a hasonszőrű meccseken nem is egy ilyen van, hanem a 6-ból a fele majdnem.
De amúgy már rohadtul tehetnének be új pályát ez édeskevés. Főleg úgy, hogy van amikor 3x ugyanaz jön.
-
rolio1
tag
Shoot house-on mennyire utálják a snipereseket... pár jó lövés lynx-szel és már hozza is be az rpg-t. Megkerülni, azt nem
-
Linem
senior tag
válasz
malystryx #5992 üzenetére
Mostanában ilyen esetben már én is kilépek folyamatosan, és azt látom, hogy mások is ugyanígy. Régebben elítéltem, ha kiléptek, de akkor még másképp láttam a dolgokat, mert volt időm a játékra. Azóta már nincs. Örülök, ha abban a kis időben összejön valami fegyverhúzás, és brutálisan hosszú tud lenni egy meccs, ha semmit nem tudok benne húzni. Vérpistikékre nincs már időm, szórakoztassanak másokat helyettem.
-
malystryx
senior tag
válasz
Szellem. #5980 üzenetére
Most már én is inkább kilépegetek az olyan játékokból amikben nem tudok érvényesülni. A legutóbbi fegyver amit húztam a Vector (Fennec) volt. Azt azért nem hinném el hogy épp ez a fegyver ne ölne közelről az egyik leggyorsabban. Ugyanis kb 2 mp alatt kif*ssa a tárat. Ez is történik, 5 méterről, háttal áll, kitárazok rá, megfordul és megöl. A másik meg, hogy az egyik meccsen van 20-25 esetleg 30 feletti kill, a kövin meg csak 3-4?? Elfelejtettem volna játszani? Sztem óriási bajok vannak a játékkal, kezdve ott hogy pl. elérem a 20-as fegyverszintet, várom a csövet amit már rég fel akartam tenni, és még 23-as szinten is lakat van rajta. Ki kell lépni a játékból hogy megadja.
Meg olyan is volt hogy 18-as a max szint, de nem írta ki hogy kész, és a meccs végén 21-es volt a szintje...
Minden indításnál a napi crash megvan. Olyankor üziben mindig megy valami cukiság nekik. Az az érzésem, és utálom magam emiatt, mindig ráérzek a dolgokra, hogy a jövő évi fizetős új tartalommal fogják arra a szintre terelni ahogy lennie kellett volna az elején.
Más. Kipróbáltam 2-3 hete a kontrollert. Azt tudni kell hogy több mint 1000 órám van különböző játékokkal. For Honor, Horizon 1-2, összes Uncharted, Ghost of Tsushima, stb. De fps-t a Titanfall 2-n kívül nem gyakoroltam. Az irányítás nem idegen, emiatt próbáltam ki, és hogy eloszlassam a kételyeket. Meglepő módon kb hasonló eredményt értem el mint egérrel. Talán picit jobbat is. Közelről, 5-10-15 méter, instant win, mindenki hasal. Mintha lenne némi rásegítés, de azért oda kell vinni a keresztet, jó hogy az xbox kontrolleren elég kemények a karok, az nagy pozitívum, nem fekszik egyből ki mint a ps-é. Na messzire viszont már meghal a történet, ott semmi segítség. Pofozgatom a kart, de hiába.
Gránátdobás dettó, a szélrózsa minden irányában dobáltam.
Szóval nem játszanék kontrollerrel fps-t, ahhoz sokat kéne gyakorolni. Viszont a külföldiek lehet élnek ezzel a makrózással, ez az ő dolguk, én becsületesen kipróbáltam, nehéz, minden tiszteletem a célozni tudóknak
, de a csalók mehetnek a sunyiba. Kilépek inkább.
Volt hogy egy pc-s csávó bejött, 2 perc alatt 32 kill, a végére nem tudom mennyi, de 20,5-ös K/D-je volt. Arra ment a report.
@KaituP, na jó, nálad jobban senki sem várja anime tartalmakat, de én is majdnem annyira.
-
Kobe
veterán
Nah, good to see hogy visszajott a crash
szegyen lett volna ha ennyi penzert 1 patchnel hosszabb ideig maradt volna smooth a game -
Szellem.
nagyúr
válasz
nutella1 #5975 üzenetére
Tudod, sosem célom az és nem erre gerjedek, hogy én legyek az első minden esetben. De ezt is beszéltük személyesen. Viszont az engem piszok módon frusztrál amit Te is írsz, hogy egy "rendszer" azért szopat, mert a gyengébb játékos is jobb legyen nálam a műanyag székében a tesco-s egerével és a tapasztalatlanságával. Érezni lehet, hogy az SBMM-nek nevezett vacak, szándékosan nem enged jobb lenni. Ez nem placebo, hanem tapasztalat. Főleg közel 20 év COD/FPS tapasztalattal. Ezt inkorrektnek tartom. Persze, az sem jó, hogy egyfolytában hentelnék és a gyengébbek meg szívnának. De ahogy Te is írod, leszarom a gyenge játékost. Szerezzen tapasztalatot, gyakorlatot és tanuljon meg játszani, ahogy én is és sokan mások ezt megtették.
De nem akarok erről többet lelkizni, mert úgy sem változik semmi. Marad az a megoldás amit sokan csinálnak kilépni a meccsről és vissza. -
nutella1
őstag
válasz
Szellem. #5969 üzenetére
Undorító. Amíg korábban arról szólt a játék (részekkel ezelőtt), hogy a feladatok teljesítése mellett a stat is jó/kiváló volt, ma erre gyakorlatilag semmi esély. Ahogy beszéltük, nem azért vagy xar bizonyos meccsekben mert épp akkor nem megy a játék, vagy mert béna vagy, hanem a rendszer erőltet és ereszt bele több mint kétes szituációkba. Értem én, hogy az úgynevezett "balance" van akinek a kiadó részéről fontos, de nekem nem, mert jó játékos vagyok és letojom, hogy a gyengébbnek mikor nem megy. Tanuljon meg játszani. Kijátszhatnám a szisztémát Cronussal például, ahogy néhány gerinctelen féreg teszi, de annál több bennem a tartás, mert a tiszta játékot kedvelem és a mellé teszem/tettem is le mindig a voksom.
-
ƵøŁĭ
veterán
50 db bónusz token automatikusan felhasználódik?
-
oriic
HÁZIGAZDA
Nyilván nuke Warzone 2 videót láttatok már többet, de Jackfragsék legutóbbi videója, főleg a végén azzal a zenével szerintem több mint remek lett. Nyilván ez nekünk földi halandóknak esélytelen, alapból az 5win egymás után is lehetetlen
-
Acheron
őstag
Egy darabig én sem fogom elővenni
#5968KaitouP: Én kb egálnak érzem, ez a mostani valamivel kifinomultabban, de ugyanolyan hatékonyan hozza a rontást, amikor úgy érzi, ezt kell tennie.
Csapatjátékban alapból én sem vagyok a kilépkedés híve, sokszor így is végigtolom a játékot, de végül csak a fejemet csóválom utólag, hogy miért is tettem.Az SBMM nem a csapatot, hanem az egyént "öleli a keblére", és amikor nagyon rossz meccsekbe tesz is be (értsd esek - kelek), gyakran látom, hogy a csapattársak statisztikája, XP pontjai az enyémtől függetlenül jók. Ilyenkor inkább csak visszahúzom a csapatot, alig tudok pontot tenni a csapat teljesítményéhez - nem sokat ártok vele nekik, ha kilépek. Magamnak viszont használok, mert nem 4 - 28 arányban ver bucira a rendszer, hanem mondjuk csak 1 - 4 -ben, és később három mínuszt csak könnyebb ledolgozni, amikor épp jó formát enged az SBMM, mint 24 -et.
-
Szellem.
nagyúr
válasz
KaitouP #5968 üzenetére
Igen, ezt én is vallom, hogy az MW2019-ben sokkal jobb volt azaz gyengébb volt az SBMM. A CW-vel már keményebb lett, a Vanguardról ne is beszéljünk és most pedig elkeserítő. Én sem vagyok ez a kilépkedős fajta, de amikor tényleg nem tudod lelőni az embert, mert hamarabb pofánlő és ezt tapasztalod az egész meccsben az elkeserítő tud lenni.
-
KaitouP
nagyúr
válasz
Szellem. #5948 üzenetére
Én is ebben a részben érzem a "legerősebbnek" az SBMM működését. Az MW(19)-ben sok savat kapott, de ott ehhez képest én lightosabbnak tapasztaltam. Annak idején, amíg be nem hozták ez a rendszert, sorra hoztam a 2-es átlag feletti összesített K/D-t, itt alig bírom 1,5 felé tornászni. Ráadásul nem segít rajta az - ami lehet az én hülyeségem -, de még ha nagyon szarul is megy, akkor sem hagyom ott a meccset - utálom a kilépkedést.
-
dunc
nagyúr
válasz
Violka2016 #5949 üzenetére
Én is fegyver húzásra használom a pályát, viszont igyekszek a feladatra is koncentrálni az meg a karakter szempontjából előnyös.
-
omfgk
veterán
válasz
Violka2016 #5949 üzenetére
A fegyver camo challenge tuti ,hogy nem segít.
Mindig lesz legalább 1-2 ember aki éppen a mounted challenge-et vagy a prone kill-t csinálja.
Kis ésszel, például
Kill 50 enemies while you are on the Hardpoint/Flag - Gold vagy Platinum challengenek
Lehetne az embereket terelgetni.Ehelyett inkább prone sniper kill...
A másik meg az ,hogy a TDM nem hoz elég kill-t. Gyorsan vége is lesz.
Domination, Hardpoint körökben sokkal jobban lehet a killeket farmolni, legyen az camo challenge, vagy csak fegyver szintezés.
Ezért mennek sokan eleve oda, TDM helyett. -
dunc
nagyúr
Mi az a SBMM?
-
nutella1
őstag
válasz
Szellem. #5950 üzenetére
Tegnap Shoothouse Dom: 19 capture, persze negatív stat mellett. A többi faxxopó leragadt max. 1-2 foglalásnál, de legalább megnyertem nekik a meccset. 10 meccsből max 1-2 team foglalkozik a feladattal. MIndenki az egyéni küldetésekre koncentrál, játékmódtól függetlenül, ez látszik is. Egyébként az valamilyen szinten bejött, amit vmelyik fórumtárs írt minap, ha szivat a rendszer, lépj ki a meccsből, majd vissza, 1-2 meccsen belül helyre szokott állni a rend.
-
Acheron
őstag
Köszi, rápróbálok erre is. Bár én ezt az LM Aurora 90 barrel -t nem is látom a választhatók között
Tegnap este nagy nehezen sikerült lvl12 -re feltornászni, még egy szint kell, hogy megnyíljon az 556, utána alighanem hagyom addig, amíg az 556 -ot ki nem húzom (Az 556 lvl 16 nélkül nem nyitható meg a RAPP H, amiből szintén lvl 16 kell, hogy a 762 - hez a Romeo FT 16" barrel megnyíljon, ami talán erősebbé teheti a 762 -t.)
Ezek nélkül a dupla killek lehetetlennek tűnnek - 1:1 tűzpárbajban ez a fegyver jelenleg gyakorlatilag esélytelen - sokkal kevésbé pontos és sokkal gyengébb, mint pl az EBR-14. Tegnap estem - keltem vele, pedig rengeteg találatot sikerült bevinni. De sajnos 3 - 4 tiszta találat után is képes az ellenfél vissza- és lelőni. Akkor működik, ha fejre sikerül bevinni kettőt (!).
#5947rolio1: Tipikus SBMM működés... Üdv a klubban
#5950Plag: Nem feltétlenül ad több pontot. Tegnap épp volt egy ilyen esetem, kb egyenlő kill / death számmal (sőt, nekem jóval kevesebb death volt) egy játékostárs az első helyen végzett, én pedig kb ötödik voltam (XP sorrend)- mert ő jóval több időt töltött a ponton. Onnan minden kill több XP -t ér, mint ha foglalás nélkül hoznád ugyanazt. -
Szellem.
nagyúr
válasz
ricogsm #5952 üzenetére
Nekem sem fogadta el, ha a battle.net-en akartam beaktiválni.
Amúgy rafinált, mert amikor rákattintasz, hogy Get Key, akkor ezt dobja fel:
https://profile.callofduty.com/promotions/redeemCode
Itt kell beregisztrálni, ha van COD fiókod. Ha nem akkor csinálj egyet és linkeld az accountjaidat. -
Wans
aktív tag
válasz
Acheron #5942 üzenetére
Szívesen! Az első 2-3 hétben én is emiatt nem álltam neki a fegyverszínezéseket megszerezni. Miután egy nagy csomó fegyvert fölhúztam max szintre utána kezdtem csak el pont emiatt.
Más:
Valaki játszik még rajtam kívül normál módot? A játékban lehet állítani az enemynek, a csapattársnak... stb.-nek a színét. Én pl. élénkebb pirosra állítottam az enemy-ét és szerintem könnyebben észre lehet venni az emberke feje fölött a pöttyöt. De láttam sokan lilára állítják. A csapattárs kék színét meg átállítottam zöldre, mert az zavart (a lobbytárs színét meg sötétkékre.) Egy picit lehet ez is segíthet.
-
rolio1
tag
Ez nem is annyira zavar, pláne 0-24 shoothouse-on, új a game, mindenki mindenhogy fegyvert húz. Ha kill confirm, elő a shotikat, futás, amúgy én is ha olyan fegyver még campelni is szoktam. 19-ben nem könnyebb volt a pajzsos fölé ugrani? Most csak semtex/termite segít ellenük, még nem sikerült megugrani egyet sem.
De ha kapja a stuck-ot akkor is rád fut...az kinek kill? -
Szellem.
nagyúr
válasz
Violka2016 #5949 üzenetére
Az alap sajnos, hogy a TDM-en kívüli játékmódokban nem sokan csinálják a feladatot, hanem ott is a killekre mennek. Addig amig több pontot adnak több killre mint magára a pont foglalásra, stb., addig ez lesz sajnos.
-
Violka2016
tag
Emellett, szerintem ami még bosszanttóbb az az, hogy a csapat 3/4 leszarja az adott meccs feladatait... HQ / Domination stb, TDM-et játszanak teljesen mindegy milyen játékmód van. A legtöbb kill mellett általában 0 capture és 0:00 HQ-n töltött idő van az ilyeneknél. A vesztes meccsek nagyrésze emiatt van, legalábbis én így vettem észre.
-
Szellem.
nagyúr
Tegnap este ugyan ezzel küzdöttem én is. Szombaton 3 órán keresztül játszottam. Nagyon jó meccseket mentem. Tegnap szét szopatott az SBMM. Undorító. Még rosszabb mint ha csalókkal játszanék. Ez eddig a legrosszabb SBMM. De ennek is megvan a maga pszichológiája. Jól felidegesít, odaköt a gép elé. Majd leteszed a gémet és másnap megpróbálod, mert "na nehogy már ilyen szar lennék...", utána bedob jó meccsekbe, nem szól bele a játékodba, és van siker öröm boldogság. Majd megint kezdi. Ez nem arról szól, hogy a gyenge játékosokból pro-t csináljon a jobbakkal szemben, hanem pont arról amiről írtam.
Ez az Activision egyre undorítóbb cég lett. Ricochet nem működik, boldog boldogtalan csal, az SBMM meg tönkreteszi a játékélményt és az idegrendszert. -
rolio1
tag
Láttam szidtátok nagyon az sbmm-et, nekem eddig elfogadható volt, mert elég béna vagyok. Tegnap este-éjjel viszont ragequit lett a vége..
Shoot house elkezdett iszonyatosan szívatni, csak pajzsos, shotis esportoló ellenfelek sok meccsen át..ok, menjünk quick meccseket.
Megszámoltam, 12 meccsbe dobott be, ami félig már le volt játszva és mind masszív bukó. Csak enemy elé vagy chopper alá spawn...
A wotban van ilyen csúnyán belenyúlva balance-ba, átvették volna a rendszert? -
heihachi
addikt
Azert kivancsi lennek honnan veszik azt a boduletes faszsagot a fejlesztok, hogy kessel hamarabb meg lehet valakit olni, mint harom lovessel egy desert eagle szeru szornybol. Kivancsi lennek az elso loves utan is szaladna-e meg felem mint az allat. Elegge ketlem.
-
Acheron
őstag
Köszi a tippet. Még kevés"hozzávaló" van nyitva (eddig haladtam a sniperekkel és a marksmanokkal, de az LM-S -hez már kell ebből az lvl 17). De úgy nézem, hogy ahhoz, hogy jó legyen, előbb egy RAPP H nevű LMG -t is ki kellene húznom... Dícséretes, hogy a fejlesztők szeretnék kipróbáltatni a fegyverek széles palettáját a "hívekkel", de kissé bosszantó is, én nem szeretek így ugrálni a fegyverek között, szépen sorban szeretem megcsinálni őket.
Meglátom, megnézem, melyik vonalon lehet leggyorsabban sikert elérni...
#5936ricogsm: Semmi extra tudományos megközelítést ne várj, pusztán empirikus módon vizsgáltam a kérdéstMivel az ellenfeleknél sosem tudhatom, hogy a találkozásunkig mekkora sebzéssel érkeznek (valaki már eltalálhatta őket korábban), illetve egy "embernek" több sebzési zónája van (fej, törzsek, végtagok), amelyeken különböző sebzési szorzóval veszi figyelembe a találatot a rendszer, így nem lehet könnyen összehasonlítani a különböző fegyverek erősségét. Lehet a fenti Lachmann is csak egy lövés (egy sebesült fickót fejbe találva), de szerencsétlen esetben egy sniperrel is kell bele kettő (egy full életerős figura épp a kezén megcsípve) Ettől még egyértelműen a sniper az erősebb fegyver.
De az égen megjelenő counter UAV (zavaró drón, amitől a mini térkép helyén csak egy maszat látszik) az egy sebzési zónával bír, és mindig ugyanannyi az életereje (amíg más is rá nem lő, de az látszik) így arra egyeslövéseket leadva kb összehasonlítható az egyes fegyverek erőssége. egy snipernek max 2 lövés kell hozzá (páncéltörővel, robbanó lövedékkel egy is elég lehet), a marksmanok 2 - 4, a fenti Lachmann pedig 5 lövésből tudja leszedni.
Én rögtön lelövöm, ha látom, no nem azért, mert feszt mérem a fegyvereket, hanem mert segítség a csapatnak, ha tiszta a térképA "mérés" csak amolyan melléktevékenység
#5940MaddeNNNN: Na igen.
Ez sokkal egyszerűbb (és tényszerűnbb) összehasonlításra ad lehetőséget - de én speciel sajnálom az időt erre. -
nutella1
őstag
Ha valaki tudja, legyen szíves írja meg nekem, miért ment az Experience JXR-be? Hol lehet átállítani, hogy JPEG-be mentsen?
-
Kobe
veterán
ez a rotational aim assist rohadt kemény. Nézegettem hosszabban spectateben meg killcamben egy konzolos csókát, és a rohanás közben 90-110 fokokat halálprecízen ráfordulós téma nagyon durván előjött.Lehet lassna én is rászkokok a box kontrollerre...
-
Kobe
veterán
ezek a cod league-es telibexart búvárruhában seggen csúszó majmok....édes istenem
mint a nyolcvanas évek téliolimpiáiról eltévedt síugrók.... -
Wans
aktív tag
válasz
Acheron #5932 üzenetére
Hosszú fegyvercső, hangtompító, cső alá vmelyik angled grip, ami a visszarúgást csökkenti, a lőszernél p+ és én még egy red dotot vagy egy 4es scope-t teszek rá. A damage jó, viszont lassabban kell vele menni. (Csatához közel már csak normal sprint és a sarkon már célozva nézek ki.) Ha max szinten van lehet tuningolni, úgy az igazi. Nekem így vált be.
-
Acheron
őstag
A Lachmann-762 -t kezdtem el húzni, mert több fegyver is függ tőle.
Van ennek valami normális setupja, amivel használható is valamire? Eddig ez a legrosszabb / leggyengébb fegyver, amivel a játékban találkoztam. A Counter UAV -on szoktam kb lemérni, melyik fegyver mennyire erős, mert annak fix az "életereje" és minden találat ugyanakkora értékkel "sebzi". A Lachmann -ból 5, azaz öt lövés kell, hogy leszedje (még a nem túl erős EBR-14 is megoldja ezt 4 -ből) Sorozatlövésre állítva alapon óriási a recoil, gyakorlatilag csak egyeslövéssel használható, de így, hogy egy emberbe 4 - 5 skuló is kell (még fejbe is kettő), nem egyszerű vele gépészkedni anélkül, hogy az ellenfél ne lőne le közben. Azt hiszem, ennek fogok legjobban örülni (eddig), ha végre meglesz a gold, és letehetem. Hacsak addig valami bomba setupot nem sikerül találni, amivel legalább két lövésből leküzdhető az ellen. A fent említett EBR-14 megfelelő setuppal egy tűpontos kis gyilkológép, szinte sajnáltam letenni, amikor gold lett. -
Linem
senior tag
válasz
nutella1 #5925 üzenetére
A Shoot House sem a régi. Azért ott 20-30 longshot is összejött egy jobb meccsen. Most meg örülhetek, ha pár darab sikerül. Kell a fejbe vagy 5 lövés, a másik gond, hogy nem is akarnak felugrani. Hiába bámészkodom percekig. Régebben öten is lökdöstük egymást, hogy kié legyen a long kill.
Muszáj lesz tier1-be visszamenni longshotot gyűjteni, mert ott legalább pár lövedékből összejön. -
ricogsm
őstag
Aki szeretne Burger King operator skint. Én is vettem egyet
163Ft.
[link] -
ricogsm
őstag
Ma olyan volt játszani mintha vissza lenne fogva a gép. Más is tapasztalt már ilyet?
Nyomnám neki de nem akar csak lassan menni.
60ms körüli pingem volt. gondolom emiatt tűnt lassúnak? -
nutella1
őstag
Egy Museum helyében inkább örülnék, hogy egy elég népszerű játékban reklámoznak. Oda úgyis ugyanannyian, vagy kevesebben mennek a reklám nélkül, mint vele. Helyükben írtam volna egy mailt: "Köszönjük". De azért arra is kíváncsi lennék, mikor lemodellezték magát az épületet a Beta előtt, akkor épp merre járt az azért felelős referens?
Szerintem előbb-utóbb úgyis megegyeznek, a játékban benne lesz.
-
válasz
nincsnév007 #5913 üzenetére
Fentebb írták pár hsz-el.
-
Wans
aktív tag
válasz
KaitouP #5906 üzenetére
Lehetnének rugalmasabbak a fejlesztők is. Ha már egy olyan mapot kellett kivenniük, amiről mindenki tudja, hogy annak járnia kellene a játékhoz, akkor foghatnák magukat és a warzone-os mapon található Quarry közepéből kiszivattyúzzák a vizet és reaktiválják a multiban. Valószínűleg amúgy is ugyanaz lett volna/lesz a sorsa, csak valamikor később.
-
KaitouP
nagyúr
Baromira visszaadhatnák már a múzeumos pályánkat a bétából amúgy.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Mobil flották
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Yettel topik
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- sziku69: Szólánc.
- Parfüm topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 6000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel