Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
alphamooncam
őstag
válasz
carl18 #20123 üzenetére
THX. Végre nem egy ellendrukker.
Kocsiban egy pár érts 2 db. szélessávú hsz. és passz van. Az is halk 80-85dB lehet az érzékenysége. Telefon kihangosítására alkalmas max. másra nem.
Fejegység gyári CD-s, talán Panasonic lehet, és teljesítményéről nincs adat erős a gyanúm hogy csak két csatornás, nem négy.
Komplett új rendszer ára, ami tudná a BB3 teljesítményét még nem kaptam választ az árajánlat kérésemre de alsó hangon 4-500K , és akkor még nincs beállítva, és persze hozzá szét kéne faragni a kocsit, mert nincs gyári helye semminek.
Az ellendrukkereknek: Már BB3 wifi(!) sem játszik mert nem akarom hogy saját alkalmazásán keresztül (Spoti meg amit még kitalálnak ) működjön, hanem csak BT végpontként fog üzemelni, amit persze a BB3 wifi és BB4 is tud, de nekem felesleges, amikor a zenét+navigációt stb. (az agy*) a telefonon szolgáltatja, így a felesleges szolgáltatást nem fizetem meg.
Meg a NAVI sem működne így, ami feltétel!
A WiFI-s BB-kről lefelejtették a 3,5-es Jack bemenetet, ami még jól jöhet, pl. amikor (legközelebb) megmérem a frekvencia válaszát.
-
alphamooncam
őstag
...ez egy bt speakerekkel kapcsolatos topic. lehet, hogy konkrétan Boombox 3-mal kapcsolatban nincs senkinek ilyen jellegű tapasztalata,..
Joggal gondolhatom egy bluetooth hangszórók című topikban nem csak az alsó, középső, hanem felső kategóriában is vannak jártas tagok. Most derült ki hogy szerinted mégsem így van.
Más.
Számtalan esetben segítettem másoknak más topikokban, és ilyenkor próbáltam odafigyelni a kérdező igényeire, és abban segítséget nyújtani, ami a kérdezőt érdekli.
Ezt általában respektálták is. Aki expert, mert ért hozzá, és régóta csinálja az tudja ezt, itt úgy látszik néhány topiklakónál ez nem divat.
Olyan előítéletekkel illették a projektemet, hogy ez neked nem sikerülhet, mert nekem sem sikerült.
Igaz hogy megközelítőleg sem az engem érdeklő kategóriából hoztak példát, de ez senkit sem érdekelt.
Illetve többen is elmondták a véleményüket arról, hogy szerintük miért nem lesz jó ha hátulról szól egy kocsiban a zene, fittyet hányva arra, hogy egyetlen kocsiban sem előttünk, egy-két vagy több méterre vannak a hangszórók, hanem javarészt mellettünk és/vagy mögöttünk jó esetben a műszerfalban, de semmi esetre sem úgy ahogy egy hifiszobában sweetpointban ülve kellene lennie.
Te is közéjük tartozol. [link]
Ez mennyire témája a topiknak ?
Köszönöm az ellendrukkerek hozzászólásait, abból is csak tanultam.
Bocs hogy a lefityfaszoztam a kedvenced, nem személyes volt.
Ezzel is csak azt akartam kifejezni hogy elfogyott a türelmem, hogy csupa indifferens válaszokat kapok, pedig tényleg próbáltam udvariasan visszaterelgetni az engem érdeklő dolgokra, de ez kb. semmit sem ért, addig amíg ki nem fakadtam.
A többieknek meg köszönöm, és elnézést a közjátékért, aminek akaratlanul is a részese lettem.
-
alphamooncam
őstag
válasz
Aprósólyom #20112 üzenetére
Ha ez nekem szólt akkor köszi a tippet.
Ilyenem is van egyébként, egy ( Audio Technika AD900X ), de egyrészt sajnálnék egy 100k-s fejhallgatót napi szinten nyúzni a kocsiban, másrészt a szubbaszus nem ugyanaz az élmény, ha a zsigereinkben is érezzük nem csupán halljuk.
Nem szeretném kihagyni ezt az élményt, de mégegyszer köszi hogy gondoltál rám.
-
alphamooncam
őstag
válasz
francz'70 #20107 üzenetére
Bocsi, de nem ilyen "segítséget" kértem, világosan leírtam, hogy mit szeretnék, alternatívát a kinézett BB3-ra.
Ellenben olyan példák lettek felhozva általad is ami még csak meg sem közelíti azt amit szeretnék, annak ellenére, hogy azt korábban nagyon pontosan megfogalmaztam.
Olyan alternatívákat szerettem volna ami tudja a TELJES SPEKTRUMOT LESUGÁROZNI 40-20000Hz KÖZÖTT ha nem volt eddig világos lehetőleg erőlködés és torzítás nélkül , és ha valaki próbálta ezt kocsiban - nem behányva, hanem normálisan elhelyezve - akkor mondja el a tapasztalatait.
Valamit nagyon "félreérthettél" amikor felhoztad a példáidat, mert a Charge széria teljesen más ligába tartozik, és nem tudom miből gondoltad expert felhasználóként, hogy még csak méretben, tudásban is csak hasonlíthatna hozzá.
Pontosabban úgy került a példádba egy holmi fityfaszméretű játékszer hogy mindezt tudtad, és állításoddal ellentétben valójában nem volt is szándékodban segíteni, de hagyjuk köszönöm a tanácsokat azoknak, akik szívből adták.
-
alphamooncam
őstag
válasz
francz'70 #20105 üzenetére
#20083:Saját példa - az egyik haverom két db charge-ot próbált így... szintén felfüggeszve a fejtámlára, figyu, ...pusztulat volt, csak ordított a basszus meg lepkefing,
#20105:A példám lényege az volt, hogy míg pár nappal előtte egy sütögetéskor a két db charge a fal mellett olyan produkciót nyomott, hogy szájtátva elismerően bólogattunk, addig ugyanez a szett belógatva a hátsó ülésen nagyon másképp szólt.
Rettenetesen pongyolán fogalmazol, az utóbbi hozzászólásodból pl. az hámozható ki hogy igen elégedett vagy a Charge fal melletti szubfrekvenciás teljesítményével, bár erre csak utalsz és nyíltan nem mondod ki.
Szóval ezt teszi az akusztika. Ha megfelelő távolságban teszed le a faltól nem csak kioltásokat, hanem kiemeléseket is kaphatsz, amivel varázsolhatsz olyan plusz decibelleket, amiket valójában nem tud olyan hangnyomáson amit szeretnél, de egy kis csalással még ezt is elő lehet csalogatni.Ha tényleg érdekel annak a háttere, hogy pl. mit és hogyan hallasz akkor itt találsz tananyagot Brukner Viktor hangmérnöktől: [link]
Érzékelés
Mivel nekünk gerilláknak nem állnak rendelkezésünkre komoly mérőberendezések, így leginkább fülünkre kell hagyatkozni. Sajnos ez nem túl jó dolog, mivel hallásunk erősen szubjektív. Nagyban befolyásolja aktuális érzelmi állapotunk, fáradtságunk, és hogy milyen akusztikus körülmények között voltunk a tesztelés előtt. Ezen felül hallásunk könnyen alkalmazkodik a körülményekhez is...
...A mikrofonok minden esetben objektív és állandó módon érzékelik a frekvenciákat....Minden helyiség mutat modális viselkedést, de az állóhullámok csak akkor jelentenek problémát, ha nem egyenletesen helyezkednek el. Szerencsére minél kisebb a szoba, annál kisebb a modális eloszlás, mivel kis méretű helyiségekben csak kevesebb frekvencia lesz egész számú többszörös értékben jelen.
A legrosszabb eset az, amikor a szoba 3 mérete közül kettő, vagy mindhárom azonos, ugyanis ekkor két (-vagy három) esetben is azonos állóhullám alakul ki, amik ha azonos fázisúak erősítik egymást, ha ellenkező fázisúak akkor kioltják.
Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy a hangszóróból kijövő azonos erősségű hangok a terem bizonyos részein és bizonyos frekvenciákon (az állóhullám frekvenciákon) sokkal hangosabban lesznek hallhatóak, vagy teljesen megszűnnek...
[link]
...Az állóhullámok miatt a szoba egyes pontjain nyomás maximumok, másokon nyomás minimumok alakulnak ki. A minimumokon az alacsony frekvenciás hang elhal, mivel nem keletkezik hangnyomás (vagy csak nagyon kicsi), a magas nyomású helyeken ennek ellentéte alakul ki, ott hangosabbnak halljuk ezeket a frekvenciákat. A különbség +/-30dB is lehet!
Tegye ki a haverod a Charge5-öt a mező közepén egy tönkre ott fogja megmutatni a valódi mélységéta tudásának.
Szerintem.
-
alphamooncam
őstag
Azt gondolom, hogy a mérés az egy jó viszonyítási alap, értsd a fizika nem hazudik, de végül úgy is a meghallgatás dönt.
Kolléga amiről beszámolt és amit Te tapasztaltál homlokegyenest üti egymást.
Mivel én nem hallottam, de valamennyire azért tudom értelmezni a frekvencia válasz diagramot, azt gondolom hogy fizikailag is kisebb méretű JBL Charge hangrendszer nem képes akkora energiát megmozgatni, mint ami nekem megfelelne.
A közepe egyértelműen jónak tűnik, de a mély az kevés... szerintem.
Előttem van egy Tascam VL_S3. A "3" benne azt jelzi hogy három collos azaz 7,5 centis.
Megmértem, és hiába írja a gyár hogy 80Hz így meg úgy, az valójában 120Hz-től indul.Imádom a hangját hosszú évek óta, de az alja támogatásra szorult, amit meg is kapott egy szub képében.
Ez sajna a Charge-l nem működhetne.
-
alphamooncam
őstag
de a Boomboxot azért csak be kell kapcsolnod, és a hátsó ülésen lesz, ha jól értettem.
egyébként nem kell bitumenezni ahhoz, hogy jobb minőségben hallgass zenét egy autó (akár) gyári rendszerénGyakorlatilag egy platformhoz a középső fejtámla helyére lesz rögzítve, a háttámla vonala előtt vagy mögött közvetlenül fülmagasságban, majd ahogy kiadja, majd meglátom.
Utólagosan bitumenezni akkor kell, ha az ajtókba teszik a hsz-t ott is azért, hogy egyrészt légtömör legyen, másrészt, hogy a nagy vékony egybefüggő fémfelületeket ne tudja berezonáltatni ill. azok gyorsan lecsengjenek.
Bekapcs nyilván meg megtörténik akkor amikor, az autóban rögzítem a platformjára ugyanakkor.
Fejegység csere nem játszik, szeretném ha gyári kinézete megmaradna, ha esetleg el kell adni akkor két hasonló autó közül biztosan azt fogják választani, ami inkább gyári kinézetű, mint a barkácsoltat.
-
alphamooncam
őstag
válasz
francz'70 #20093 üzenetére
Saját példa - az egyik haverom két db charge-ot próbált így - ok nem BB3 viszont ebből 2db volt - szintén felfüggeszve a fejtámlára, figyu, ...pusztulat volt, csak ordított a basszus meg lepkefing, valahogy nagyon furcsán szólt az egész...
Nem írtad melyik Charge, így a legújabb, 6-osra néztem rá.
( Gondolom jobb mint a korábbi verziók. )Basszus lepkefing írtad, én meg ugyanezt látom a diagramon.
Bal oldali grafikonon elég jól látszik, hogy olyan 175Hz körül kezd magához térni, onnan mondjuk legalább a közepe jó.
Megtámogatva az alját, már egész jó is lehetne, de azt meg nem lehet, megvalósíthatatlan, így elvetendő az egész.
Mivel gyakorlatilag alig van basszusa, szub basszusa pedig egyáltalán nincs, nem csoda, hogy leszerepelt.
-
alphamooncam
őstag
válasz
<Adamsky> #20092 üzenetére
"Őket kérdezted a bluetooth hangszórós ötleteddel kapcsolatban?"
Természetesen nem és nem is fogom, mert nem vagyok troll, ha maguktól nem jönnek rá hogy a hobbijuk milyen költséges és mennyire hiábavaló a fáradozásuk, nem az én tisztem elmondani ezt nekik.A prémium autók bizony gyárilag ki vannak bélelve, bitumenezve.
" ... majd szépen automatikusan felkapcsolódik a telefonomra egyszerre a kocsi audio rendszere ... " – ezt én nem értem. Csak a BB3 lesz használva, nem? Akkor azt bizony kapcsolgatni kell.
Nem jól érted, pedig leírtam, hogy egyszerre kapcsolódik fel a két eszközre.
Telefonom bluetooth beállítsainál be lehet állítani több kapcsolatot beszabályozva azt is hogy a "CARPLAY" csak hívásra legyen használva, minden egyebet a BB3 csinál majd, és automatikus vált bejövő/kimenő híváskor, elhalkul a navi, amikor pl. hívás érkezik.
Alap hifi-re nincs pénzed vagy sajnálod rá, ezért inkább veszel egy drága (ezt a témát ugye még ki se nyitottuk, hogy lehet akadna a BB3-nál ár/teljesítmény viszonyban jobb) bt. hangszórót, ami alapvetően nem autóba való.
Pixx96 is írta, hogy ő bizony próbált már többfélét, és – ha jól értem – az eredmény a rossz és a sz*r között mozgott.Kidobni valóra nincs pénzem, amiről tudom, hogy a végén nem lesz megfelelő.
Olyan hogy alap hifi az micsoda?
Csonka frekvenciaválaszt tudó szerkezet?
Olyat nem akarok.
Pont azért jöttem, ide, mert nem ismerem a bluetoothos piacot, gondoltam Nektek van ilyen irányú tapasztalatotok, és igen kérlek adj tanácsot hogy merre nézelődjek, ha jobb cuccot szeretnék kevesebb pénzért, mint a BB3.
Szeretném, ha olyanok példák jönnének, aminek a frekvencia válaszát lehet ellenőrizni - zsákbamacskát nem szeretnék jeligére.*
Pixx96 kolléga igaz írt, hogy többet is próbált, de nem nevesítette a konkrét tipusokat ÉS a "teszt" körülményeit, így az a feltételrendszer amit felállítottam a hitelesség érdekében, semmilyen szinten nem teljesült.
Mondjuk örülnék neki ha részletesen leírná, hogy miket próbált milyen körülmények között, mert érdekelne...
-
alphamooncam
őstag
válasz
Cyborg #20089 üzenetére
Annyit olvastam, amennyi elég.
Kérdeztél valamit, mindenki megírja, hogy zsákutca, felejtsd el, adnak ötleteket is helyette, de Te ennek ellenére hajtod a saját igazad, kötöd az ebet...
Valamit félreérthettél én konkrétan arra kérdeztem rá, hogy teljes spektrumban, egyenletesen lejátszani képes blúcuccal van-e tapasztalat és az hogy volt elhelyezve.Ilyenre tapasztalat eddig nem volt, csak olyan, ahol vagy az egyik vagy a másik, vagy mindkettő feltétel hiányzott.
Kibeszélt itt hiltiszalagról? Nagyon nem ismersz engem és olyan előítéleteid vannak amik nem igazán állják meg a helyüket.
Olyanokkal szeretnék inkább beszélgetni itt, akik legalább elolvassák azt amit leírtam, parttalan vitáknak nem vagyok híve.
-
alphamooncam
őstag
válasz
Peaceliker #20086 üzenetére
Kösz a választ ránéztem.
Abban a tartományban ahol pl. legérzékenyebb a fülünk a nem igazán, pontosabban pocsékul teljesít az Anker. (1kHz től) A csillogást a cint el lehet felejteni, ez egyértelműen látszik a diagramból. Látványosan tompa, élettelen a cucc.
-
alphamooncam
őstag
az autókba minimum 4, de inkább 6-8-10 speakert pakolnak gyárilag egymástól tisztes távolságra ahhoz, hogy normálisan szóljanak és legyen tisztességes stereo tér is.
Nem tudok árban, és nem is akarok versenyezni a gyári sokhangszórós kiépítéssel, mert nem egy liga, mint írtam az utólagos "ugyanilyen" kiépítési kisérletekkel vannak problémáim - nem is kevés - a tulaj mindíg elégedetlen, aztán ha belefáradt vagy elfogyott lé csak akkor áll le, nem azért mert olyan nagyon elégedett lenne.A hátam mögül jön a hang meg, egy olyan kompromisszum amit már régről ismerek ( Videoton-kalaptartó ) és elfogadtam.
Még egy előre látható hátrány lehet, az pedig a mindennapos hordozás/rögzítés, de mindent összevetve rá kell próbálnom.
Majd beszámolok. Arról is ha nem tetszik.
P.S: Az hogy megfordítod esetleg a jobb meg bal csatornát, úgy hogy közben nincs hozzá tartozó kép az mennyiben zavaró? SZVSZ észre sem veszed, ha nem hívják fel rá a figyelmed.
-
alphamooncam
őstag
válasz
Cyborg #20084 üzenetére
A leírásod tele van hi-fi cuccokkal, tehát biztosan érdekel a minőség, a hifi topikot is olvasod, nem is értem, hogy gondolhatod ezt komolyan, miért kötöd az ebet a karóhoz?
4 éve nem olvasom a hifi topikot
Azt gondolom, hogy az alapszabályok mindenhol működnek, egy kocsiban is.
Egy egyenletes frekvencia menet alap a hifiben.
Javíts ki, de szerintem nem sok olyan bluetooth eszköz volt kipróbálva kocsiban, ami egyrészt 40 és 20.000Hz között viszonylag egyenletes frekimenettel rendelkezett, ÉS nem az ülésre, vagy lábtérbe lett bedobva, hanem fülmagasságban volt elhelyezve és itt fontos mindkét feltétel teljesülése a teljes spektrum megléte és az elhelyezés is.
Ha mégis tudnál ilyet példát felhozni, annak kifejezetten örülnék.
Nem olvastam végig az eszmefuttatásod,ne haragudj, de...
Ezek után, hogy el sem olvasod amit leírok, nem gondolom hogy érdemben előre tudnánk lépni a témában, "a higgy nekem, mert én azt mondom" formula önmagában általában nem alapozza meg a hitelességet, és ezt nem bántásból mondom.
-
alphamooncam
őstag
válasz
Pixx96 #20081 üzenetére
hát én is erről kezdtem el gondolkodni hogy most wtf?
amiről ő beszél az már messze nem zene hallgatás főleg nem boombox szint ezeket autó hifisek használják akik minőségi rendszereket építenek autóba (amit egy boombox se bír még kinti körülmények között se reprodukálni autóba főleg )
Az utólagos hifi komponensek beszerelését azért tartom problémásnak, mert ha jól akarod csinálni, akkor ráköltöd mégegyszer vagy többször az autó árát, és még akkor sem lesz olyan mint egy gyári.Máris mondom miért.
Minél több helyről szól ugyanaz a frekvencia ( sokhangszórós hifi ) annál nehezebb a beállítás.
Értem ezalatt a hangváltók, a különböző frekik szintbehozása, és fáziskésések, kiemelések és kioltások kezelése.
Analog módon frekvencia váltókkal, úgy hogy egymástól fél-egy méterre vannak a közép és magassugárzók lehetetlen jól beállítani, hogy az időzítés - az hogy a hang egyszerre érjen a fülünkhöz a különböző helyeken, és különböző frekvenciákért felelős hangsugárzókból- kb. lehetetlen.
Az illesztetlen kiemelésekről és kioltásokról akkor még nem is beszéltem.
És minél több a hangszóró, annál nagyobb a katyvasz.
Digitálisan, lépésről lépésre mindent kimérve fél-egy év munkájával ki DSP-zve már meg lehet csinálni, de ezt az amatőrök nem fogják tudni összehozni egy életen keresztül sem, a profi meg pénzt kér, nem is keveset, ha egyáltalán vállal ilyet.
Mondjuk időtöltésnek méregetni jó móka lehet, ha valaki ezt szereti, de nem túl hatékony.
A kevesebb néha több.
Egy egydobozos szettet mint például ezt a BB3-at a JBL hangmérnökei már egymáshoz illesztették, beállították, csak jó helyre kell letenni a kocsiban osztjónapot.
Nem kell ajtót farigcsálni, hsz kiemelőket, oszlopborításokat tervezni és legyártani, kábeleket elrejteni, plusz akkunak helyet keresni biztonságosan telepíteni etc. etc.
Kocsiban így éppen annyi hangszóró lesz amennyi kell és elég, se több-se kevesebb.
...autó nem egy csendes környezet mint egy szoba vagy egy kert eléggé elvész a hang ha csak nem egy jó szigetelt 7 es BMW vagy Audi A8 de ezekben alapból olyan hifi van hogy felesleges
Erről írtam fent, meg az előző hozzászólásomban is.
-
alphamooncam
őstag
válasz
<Adamsky> #20080 üzenetére
" ... rezonancia gátlás-bitumen lap ... " – szerinted ilyen hány autóban van?"
Kérdezd meg az autóhifi topikban is, szerintem elég sokan fognak igennel válaszolni.Azért szeretek Veletek beszélgetni, mert hamar felszínre kerülnek a lehetséges buktatók.
Ilyen például a biztonságos rögzítés, és a töltés kérdése is.
Ha nem rögzíted le, akkor mi garantálja, hogy egy fékezéskor (ne adj' Isten baleset esetén) nem fog téged vagy az utasodat úgy fejbe kólintani, hogy ottmaradtok? Megannyi kérdés, amire nincs jó válasz.
Hátsó középső ülés fejtámlája elég stabil rögzítési pont. Erre építek egy platformot, ahova egy-egy acél szalaggal és gyorszárral rögzítem.
Az esetek 80%-ban egyedül utazom, 15%-ban ketten, és csak 5 vagy annál is kevesebb százalékban utazik bárki a hátsó üléssoron, úgyhogy senkit sem fog ott zavarni. Az 5. ülés hiánya (?) meg elenyésző fel sem fog tűnni.
Lakótelepen lakom, éjszakára nem tervezem a kocsiban hagyni így a biztonság és a töltés sem probléma.
Kapcsolgatni szerintem nem nagyon kell, majd szépen automatikusan felkapcsolódik a telefonomra egyszerre a kocsi audio rendszere ( hívás kezelés, kihangosítás ) és a BB3-ra zajkeltés, navigálás okán.
Az a baj, hogy teljesen különböző dolgokat próbálsz összehasonlítani, így nem csoda, hogy más összegek is jelennek meg a végén.
Azt gondolom, hogy sokan nem gondolják át a dolgokat, és nem lesznek/lehetnek elégedettek az összegzéskor, megérte-e, azt kaptam-e amit akartam a pénzemért kérdésre.
Akik olyan autót vesznek, azok kifizetik a 3 hangmérnök 300+ munkaóráját, hogy a gyárból kigördülve úgy szóljon a hifi ahogy kell.
Másik véglet, meg hogy olyan kevés lóvét szánnak a zenére, hogy teljes zenei spektrum lesugárzására képes eszközt nem tudják, vagy nem akarják megfizetni. Aztán persze az nyilván nem is fog jól szólni.
Én egyik hibába sem szeretnék esni.
-
alphamooncam
őstag
"Anno próbáltam Partybox 310-et a kocsiban és minden volt csak jó hangú nem, főleg mivel hátul az ülésről szólt."
Fontos az elhelyezés, sőt szinteket dobhat vissza az élményen, ha az nem optimálisan van.
Én fülmagasságba tenném, nagyon nem csodálkozom, hogy az ülésre téve nem szólt jól.
Anno volt olyan kocsim, amiben a kalaptartón voltak a Videoton hangszórók.
Az mérföldekkel veri a jelenlegi hangzását.
"...bent volt a műszerfalon a Motion Boom zajkeltésre és az sem szólt kellemesen abban a kis térben.
Persze dübörögni tud kis térben, de nálam az alap hangcucc a Focusban kellemesebben szól."
Ha a gyári hifi úgy szólna ahogy kell, eszembe sem jutna ilyen cuccban gondolkodni...
Még nem hallottam szólni, de a BB3-ra az írják, hogy a legtöbb BT hsz-val ellentétben ez három utas.
Volt szerencsém pár JBL-hez az utóbbi 20 évben, és azért mindíg azt kaptam amit vártam.
2025-ben legjobb BT hsz az Rtings szerint a JBL BB3.
Egy diagram önmagában nyilván nem mond semmit a hangzásról, de olyan rossz azért nem lehet, a jelenleginél egészen biztosan jobb lesz, de majd kiderül, mindenesetre köszönöm a választ.
-
alphamooncam
őstag
válasz
Pixx96 #20077 üzenetére
Ha csak annyi lenne, hogy veszek 25k körül egy pár hsz-t össze tenném a kezem.
Kell még beépítő keret, ajtókba rezonancia gátlás-bitumen lap, és teljes kikenés, hogy légtömör is legyen.
Akkor már a kábeleket is cserélni kéne, vmi normálisra.
Egy normális installálás, beszerelés, hogy gyári állapotnak tűnjön, és az a 25 máris 100k.
És akkor még nincs basszus szekció. Ha azt is akarok, akkor az alaphangon még egy 100-as, hogy normálisan nézzen ki, és csak az ülés alá tehetem a szubot, hogy a csomagtartóm is megmaradjon.
Szóval az a 25k, az 200K-tól indul és a határ a csillagos és akkor még fejegységet nem cseréltem...
-
alphamooncam
őstag
JBL Boombox3 -at néztem ki.
Kocsiban szeretném kiváltani vele a benne lévő audiót.
A kocsiban egy db. gyári bluetoothos, CD-s fejegység van (talán Panasonic), az első ajtókban meg egy-egy ilyen szélessávú.
Hangzás pocsék, egyedül a kéz nélküli telefonálás ok, sőt inkább profi.
Osztottam szoroztam, kevesebbe kerülne egy, egyébként egyáltalán nem olcsó JBL Boombox3, mintha megépíttetném az autót, és így minden gyári maradhatna, és még a gettó hangzás sem hiányozna.
Használt már valaki így Boomboxot?
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- VoIP telefonálás
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen okostelefont vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- OLED TV topic
- Bluetooth hangszórók
- Gaming notebook topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Azonnali notebookos kérdések órája
- További aktív témák...
- Apple Watch Series 7 GPS+LTE 41mm
- Asus ROG Strix G713PI 17.3" QHD IPS Ryzen 9 7845HX RTX 4070 32GB 1TB NVMe gar
- Dell Latitude 7400 !!14" full hd, i7 8665U, 16GB RAM, 512 Gb SSD, jó akku, szép állapot!
- Professzionális fotó- és videófelszerelés bérlés
- XPS 7590 15.6" 4K IPS érintő i7-9750H GTX 1650 16GB 512GB NVMe ujjlolv gar
- Wacom Cintiq DTK-2260 digitális rajztábla
- HIBÁTLAN iPhone SE 2020 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2192, 100% Akkumulátor
- Samsung Galaxy Z Flip 4 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3287
- LG 39GS95UE - 39" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest