Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- SSD kibeszélő
- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen pendrive-ot vegyek?
-
PROHARDVER!
Az alábbi téma IT szakmai jellegű kérdezz-felelek topik. Megkérünk benneteket, hogy a nem szakmai kérdéseket az Azonnali (fáradt gőzös) kérdések topikjában tegyétek fel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kezdő vagyok
őstag
válasz Realradical #26298 üzenetére
Akkor visszaállhatott az eredeti,jó állapotra?
Gigabyte DUAL BIOS-a van.
És fogalmam sincs,milyen beállítások voltak benne...Alaplap: GIGABYTE GA-790XTA-UD4
Érintkezési hibája lehetett,mert azóta jól működik,mióta ki/be csatlakoztattam a kábeleket.
Minden jó,foglalkozzak vele?
Külső HDD-nek,pendrive-nak tud valami hibát csinálni?[ Szerkesztve ]
-
unravel
őstag
én guglizzak neked?
Hogy tudom a UPC Chello internethez a routeremet beállítani?
"Összekötöd. A modemből jövő kábel a router WAN portjába dugod, a számítógépet meg LAN1 -el kötöd össze.
Bekapcsolod a router -t majd a gépet.
Előhívod a router webes admin felületét:
http://192.168.2.1
Felh.:admin
jelszó:1234
Elindítod a csatlakozásvarázslót "Quick Setup Wizard"
Az időbeállítások után Cable Modem -et választasz.-->next
Host name -nek nem írsz semmit, viszont klónoznod kell a számítógéped mac címét " Clone MAC Address" gomb. OK.
Ez után lenni kell internetnek. Már csak a Wi-Fi -t és a titkosításosát kell beállítani. HA NEM HASZNÁLOD A WI-FI EGYÁLTALÁN, AKKOR TILTSD LE!.