-
PROHARDVER!
Hasznos információk, fogalommagyarázat
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz
Moleman #9336 üzenetére
A DOD -e is megvan hosszabbitva, es tulajdonkeppen jobb az, ha USB-rol megy, mint 12v -rol. Igy akkor a hatso 12v csatin is marad egy USB hely, amire tudok mast is dugni. Hiaba van 2db usb port az autoban, a konyokloben levot hasznalom mediara, a kesztyutartoban levotol nem tudnek kabelt kivezetni. Kell vennem egy toldot, kb. 10cm hianyzik.
-
Moleman
addikt
válasz
Moleman #9327 üzenetére
Újabb boldog pillanat, a folyamatos low battery szirénázás, ami miatt cserélni akartam az akksit, szoftveresen megszüntethető egy firmware update-tel... Akkor összerakom, frissítem, aztán ha megjön az akksi, lesz egy tartalékom.
(#9328) espista
A G1W-CB és az A118C sokmindenkinél bizonyított, ennyi pénzért jó cuccok. -
-
atua
aktív tag
válasz
Moleman #9292 üzenetére
Nekem pléd van a csomagtartóban
(#9293) Csápájev
Jelen!És a GPS kábele is el van rejtve? Vagy mindenkinek beépített gyári navigációja van?
(#9294) MaCS_70
Nincs is ezzel baj, aki akarja, eldugja, aki nem akarja, nem dugja. Szerencsére ebben sem vagyunk egyformák
De ha egy kamera vásárlása ettől függ, akkor nincs igazán szükségem arra a kamerára. -
poolbig
aktív tag
válasz
Moleman #9272 üzenetére
Ilyenem van nekem is, és ilyet építettem be vele. Szerintem ez nem sokban különbözhet attól (csupán az USB kimenete) amit te is használtál. Az ilyen kütyüket akarom elkerülni, mert attól tartok, ez nyírta ki a kamerát, ezért szeretném a gyári szivargyújtós töltőjét felhasználni. De az is lehet, hogy veszek egy szivargyújtó elosztót, valamilyen vezetékest, oszt' csókolom.
-
KL48
tag
válasz
Moleman #9228 üzenetére
Én a helyedben nem vacakolnék akksi beszerzéssel. Az újjal is előbb-utóbb probléma lesz. Dobj bele egy
ilyen kondit és kész. -
net91
senior tag
válasz
Moleman #9231 üzenetére
Köszönöm a válaszokat.
" és a tükör teljesen kitakarja a látómeződből."
Ezt nem értem. Milyen tükör? Milyen látómezőből?Én valami hasonlóra gondoltam
Itt láttam, hogy kijelzővel vannak a menetrögzítők. Gondoltam, ha ilyen rendelkezne bemenettel, akkor rá lehetne csatlakoztatni egy tolatókamerát.Gab.68:
Nekem ez már túl sokat tud (és valószínűleg drága). Én csak egy egyszerű menetrögzítőt szeretnék, amelyet esetenként kirándulások alkalmával használnék. -
Moleman
addikt
-
-
Degeczi
nagyúr
válasz
Moleman #6484 üzenetére
Jó, hát egy hibásan működő cucc nem tesz haszontalanná egy amúgy nagyon jó feature-t. Én biztosan nem vennék már olyat, amiben nincsen, vagy kívülről nem csatlakoztatható hozzá (zavar szempontjából ez utóbbi szerintem mindegy, hiszen a GPS csak vevő, tehát a feldolgozása kavarhat be nálad)
-
válasz
Moleman #6437 üzenetére
Így van, a vonóhorog sokkal több kárt okoz, mint amennyit véd! Kisebb sebességű utoléréseknél valóban megvédi a lökhárítót, nagyobb csattanásoknál viszont gyakorlatilag áthidalja a gyűrődő részt és az érzékeny, már sokkal drágábban vagy úgy sem javítható részekre közvetíti az energiát. Nem egy erről szóló jegyzőkönyvet, szakvéleményt láttam, nem egyszer fordultak hozzám ilyen ügyben.
Más: a megrendelt A118C-met lenyúlta a Posta... A kézbesítőhöz még eljutott, meg is kaptam a küldeményértesítőt, de maga a csomag már nincs meg.
MaCS
-
-
-
Habell
tag
válasz
Moleman #6070 üzenetére
Mondeo MK4
Igen amúgy ma csináltam téli havas tájas autós felvételeket ahol nagy a fehérség, ott jobban lehet látni a fűtőszálakat a szélvédőben.A feltöltött videó az 1080p
Csináltam pár videót 1080p, 720p és VGA felbontásokban de én különbséget nem láttam rajta.
Amit még majd megnézek ami furcsa maga a kamera tömege, túl könnyű, mintha nem annyi gramm lenne mint amennyit írnak rá...
Eddig a kamera alatt felett található kis led fényeket sem sikerült bekapcsolni nem tudom az bekapcsol e vagy csak dísz... éjszakai üzemmódban nem világít, vagy nem értek hozzá. -
Moleman
addikt
válasz
Moleman #5975 üzenetére
Na tegnap megoldódott a ciripelés, a low end kínai 3 méteres usb kábellel volt a baj, azon jött be a zaj. A saját töltőjével és bármilyen más kábellel csendben van a kamera, de egyrészt nem akartam szivargyújtózni, másrészt nagyon el van méretezve a töltő, magától kiesik a lyukból, így maradt a régi vastag mini USB kábel, micro átalakítóval. Pont befért még a tetőkárpittól.
-
Moleman
addikt
válasz
Moleman #5971 üzenetére
Na tévedtem, ciripelni eddig is ciripelt, az első videókon is, viszont ennyire nem ordított. Nem tudom mi okozza, ha most bekapcsolom, csak magas hangon halkan ciripel, mint régen.
-
Degeczi
nagyúr
válasz
Moleman #5965 üzenetére
Olyan is biztosan lehet, de a panaszok között rengeteg az idén nyári/őszi.
Másrészt a GW1C-t sem kevesebben szidják, és az amúgy szimpatikus kondenzátoros megoldásnak a komoly hátulütője, h még az órája sem kapott elemet, kondenzátorról pedig csak kb. 2 napig bírja...
ez nálam ki is zárja, mert rendszeresen előfordul 4-5 napos autószünet
-
Laca1212
őstag
-
válasz
Moleman #5923 üzenetére
Ugyanerre akartam kilyukadni, mivel speckó szerint a 638 és a 658 csak ebben tér el a 618-tól, hogy más DSP van benne, ami HDR-t tud.
Ennél már csak a sony szenzoros 688 tud jobb lenni (Mio vonalon) képminőséget tekintve, ha tényleg mindben ugyanaz az optika és szenzor van.
0806-ra a lefagyós, nem megbízhatóan működős panaszok azok amik engem eltántorítanak.
Én most abból a helyzetből indultam ki, hogy 618-am most van, de nem vagyok teljesen elégedett a képminőséggel, és ha lenne valami ami jobb ennél 30k körül, arra esetleg lecserélném
Másrészt viszont baleset esetére ez is elég szerintem. Akkor ugyanis elég közel kerül a másik autó hogy azonosítható legyen -
havri1
félisten
válasz
Moleman #5902 üzenetére
Nekem ez van, simán működik 1 biztivel is, de vagy ez, vagy az. Tehát vagy a kamera, vagy az eredeti biztosított áramkör.
Már nem emlékszem, leírás szerint mit biztosít, de az tuti, hogy biztosíték nélkül nem volt olajszint mérés.
Második biztosíték berakása után visszaállt a rend -
-
TBOY2
csendes tag
válasz
Moleman #5883 üzenetére
Így van, a kesztyűtartó jobb felében van, ahol a biztihez is csak specko kiszedővel férni hozzá, tükörrel. Egy igazi fostalicska megoldás, biztos, hogy nem fogok belebonyolódni. Nekem különös érzékem van az ilyesmihez, tuti valami nem fog engedni és eltörik, azt futkározhatok mindenféle szar pattintós alkatrészekért.
Utálom a nőgyógyász munkát, pláne csigazabáló francia fosban -
-
TBOY2
csendes tag
-
-
fransoa.
csendes tag
válasz
Moleman #5787 üzenetére
A megrendelésnél használt mailre jött a több oldalas információt a teendőimmel kapcsolatban.
Mind ez a GLS-nél működő vám csoporttól. Nem tudom, de az EU-n belül esetleg ha úgy nevezett vámraktár,
régen ezt úgy hivták hogy vám szabad terület,ahol csak akkor vonták a terméket vám kezelés alá amikor eladták. Esetleg ilyenek léteznek még, nem tudom. Mert ha ilyen helyről jön, akkor még akár mi is lehet!
Minden estre ez napokon belül kiderül. -
fransoa.
csendes tag
válasz
Moleman #5784 üzenetére
Már csak azért mert nekem korábban jött egy diagnosztikai műszer Hon Kongból.
Hétfőn rendeletem, pénteken már a GLS-nél volt Pesten .Igaz nem volt más választásom csak légi úton eléggé borsos áron. Csak aztán még a sok mellékes papir, pay-pal számla másolat, nyilatkozat,amire aztán kézbesitették, na persze Áfa meg ilyesmi az nem maradt el. Igaz a fizettet dolláros számla is (áru +szállitás )
olyan 150 dollár körül volt.Gondolom ennél a kamera rendelésnél ez nem ilyen macerás. -
-
havri1
félisten
válasz
Moleman #5659 üzenetére
És mennyit mennek?
Ezek fixre vannak kötve, napi elég sok műkdéssel..Aksik 2 hónap és annyi, túlzás nélkül.
Most boxolok BG-vel, simát küldtek C helyett, és ráadásul ez is fókuszhibás.
Nekem nem is tudom milyen kamera kellene. Csak kondis, és 1080p menjen legalább G1W minősében, természetesen mosódás nélkül.
Nem találtam ilyet.. -
L4mie
veterán
válasz
Moleman #5350 üzenetére
C-sre azt írják, hogy igazából H-s mert van benne akku, ezért a lehúzás.
2 értékelést kapott, nem tudom....
Mi a különbség? /[link]/ ez amúgy szimpatikus, de tényleg nem értek hozzá... :Samúgy ahogy nézegettem a fórumot a G1W-k et mondjátok sokszor
ennyivel jobb az ár/érték aránya a többinél?
-
-
Gépötty
senior tag
válasz
Moleman #4885 üzenetére
Én autók közt nőttem fel, talán van valami kis rálátásom és közöm hozzájuk. Winklernek vannak néha olyan kérdései, hogy elcsodálkozom, mit keres még ott, a többiek viszont nagy vonalakban helyen vannak, ha figyelembe vesszük azt is, hogy pont annyira más aspektusból nézik az autókat, mint az egységsugarú felhasználó, vagy a nepper. Winkli jó arc, de sokszor úgy érzem (megrögzött égéstér-hallgató vagyok), mintha már elege lenne egy kicsit ebből a műfajból, és nem érdekli, inkább teher neki ezzel foglalkozni.
A többiek hellyel-közzel maguk is autóbuzik, a tévedéseikkel együtt nincs bajom a felkészültségükkel.
Az Indavideot én is gyűlölöm, de ugye házon belül van, nem véletlenül erőltetik. A TC becsületére legyen mondva, gyakran teszik be a tecső linkeket is az indás mellé. -
pattantyu
tag
válasz
Moleman #4788 üzenetére
Huh. Le tudnád írni kicsit bővebben? Mi az a biztosíték kivezetés, meg az usb táp? A szivargyújtós? Meg a gumikédert se értem annyira. Tehát az ajtó, meg az autó közt kell vezetni?
Céges számlára megy, tehát inkább az a fontos, hogy szép és jó legyen. Persze első körben én is megpróbálhatom.
-
pattantyu
tag
-
Wheelbarrow
aktív tag
válasz
Moleman #4649 üzenetére
Az európai jogrendet ne keverjük az idióta magyarral ahol Fényevő Árpika és Tizenegymillióstandíj Ráhel nem szereti ha a sajtó fotózza. Ezért faragtak egy barom törvényt a "nekamerázzá" 10 IQ-nak beadtak mert jogod van bújkálni, mely szerint közterületen is engedélyt kell kérni még a galamboktól is, hogy szerepelhetnek e a felvételen. Normális országban a nyilvánosságra hozatalnak vannak szabályai. Közterületen számítanod kell arra, hogy valaki esetleg nem téged megfigyelve nem lejárató céllal felvételt készít rólad.
-
Downsampling
senior tag
válasz
Moleman #4652 üzenetére
Hát, hogy melyik munka az, amelyik egy adott embernek jobban fekszik, azt most hagyjuk... az már nagyon offtopik lenne...
Az tény, hogy a kamionozás előtt is olyan munkám volt, hogy simán megvolt akkor is az évi 110-120 ezer kilométer vezetés, főleg személyautóban, de teherautókat is vezettem... Utálom az autópályát, minden tekintetben, többek között pont ezért... így ha majd megtehetem, remélem, hamarosan, személyautónak valami kétszemélyes kis roadstert fogok venni, játéknak, hogy ne az legyen a lényeg, hogy mennyi idő alatt érek valahová, hanem, hogy miként. S messze elkerülöm majd az autópályákat. Ellenben kamionos szemszögből (akármennyire is unalmas) az autópálya a király, mivel ott lehet haladni, ki tudja vezetni az ember a napi 9-10 órás engedélyezett vezetési idejét úgy, hogy haladt is rendesen. Ha lemegy az ember az autópályáról, pláne Nyugat-Európában, kicsi, szűk utak várnak az emberre, rengeteg településsel, 500 méterenkénti körforgalommal, lakott-területen 30-as korlátozással... Na ott a napi 9 óra alatt nem 600-700 kilométert tudsz megtenni, hanem jó ha 250-300-at...
Szerintem kamionban az autópályán is jól jön a fedélzeti kamera, az út nagyrésze persze valóban unalmas, és semmi nem történik, de van egy-két tipikus autópályás helyzet, amiért jó, ha van kamera. Illetve, ahogy már korábban írtam, sokszor, amikor az ember bemegy egy benzinkúthoz, vagy parkolóba a pálya mellett, szintén jó, ha megy éppen a kamera, pláne GPS-szel. Mert sokszor az irányítóm (az operátorom) ugyan látja, hogy hol vagyok a monitorján (a leendő munkáltatómnál meg még ilyen rendszer sincs, tehát nála nekem kell mindent megmagyaráznom), de azt nem, hogy milyen körülmények között. Mi az oka, hogy nem tudok kijönni a parkolóból, s elindulni, vagy éppen milyen parkolóba voltam kénytelen beállni (ami mondjuk nem éppen biztonségos, de mivel elfogyott a vezetési időm, kényetelen vagyok), illetve egy stau (amit szintén rögzít GPS koordinátákkal a kamera) szintén magyarázatra szoríthat, hogy miért kések. Amit vitás esetekben nem igazán tudnék megmagyarázni a munkáltatómnak, illetve esetleg a tachográf adatokkal jóval körülményesebben. -
Downsampling
senior tag
válasz
Moleman #4646 üzenetére
Teljesen egyetértek Macs_70-nel. S ugyanakkor hozzátenném, hogy az ember nyilván nem kamionnal megy a Grossglocknerre kirándulni (szerintem fel sem lehet vele oda menni, legalábbis érdekes lenne egy-két hajtűkanyarban a 13,6 méter hosszú nyergesszerelvénnyel befordulni...)
Meg az az út eleve fizetős... én kétszer jártam ott, azon az úton, teljesen fel, a végéig. Oda inkább márkatalálkozókat szerzveznek, meg egyéb túristaporgramokat, én arra felé még rendőrrel nem találkoztam.
De mint írtam, engem nem érint Ausztria. De azért máshol is elég kemény tud lenni egy-egy kamionkontroll. Ezt a személyautós ember nem is tudja felfogni, hogy mennyire másról szól, s mennyivel többről van szó, mennyire másképp zajlik, mint egy sima közúti igazoltatás. Simán el lehet tölteni a parkolóban, ahova kiintenek, akár egy órát is, még akkor is, ha minden rendben van.
A 10 ezer euro vs kamera valóban nem éppen arról szól, hogy "engem úgysem intenek ki, velem biztosan elnézőek lesznek". Nem, az osztrák rendőrök korrektek, de nem elnézőek. Azt tudom, ha valakikkel lehet egyezkedni, meg magyarázkodni, azok a délebbi országok, pl. a franciákkal már lehet, de velük is ritkán.Jobb a békesség. Ha ez a kamera dolog folymatos konfliktust eredményez majd, akkor a franc fog kamerázni. Mint mondtam, teljesen más éves szinten egyszer-egyszer Nyugat-Európában személyautóval autózni túristaként, mint kamionnal napi szinten azokon az utakon dolgozni. Ami megnyugtat, hogy nem magyar rendszámú szerelvénnyel fogok dolgozni, s ez sokat javít a helyzeten. A magyarokat, románokat, lengyeleket eleve szívesebben intik ki, mert utálnak minket. Nem, nem elsősorban a sofőrt utálják, hanem azt, hogy pl. a nagy magyar fuvarozócégek lelegelik az EU-s piacot a nyomottáras fuvardíjaikkal, ezért már magasabb szinten gondolkodnak azon, hogy kellene visszafogni minket az EU-s országban való tevékenykedéstől. De mi, sofőrök vagyunk azok, akiken először csattan az ostor. Amíg tudsz a rendőrrel pár szót beszélni, látja, hogy rend van a fülkében (a legtöbb magyar kamionosra a piálós életmód, meg a nagy kupi és igénytelenség a jellemző, sajnos), rendben vannak az okmányaid, a tachográban sem talél semmi kirívót, akkor talán nem nézi meg, hogy mi van a raktérben, ahol bizony nagyon sok mindenbe bele lehet kötni. De abban a pillanatban, hogy valami nem szimpi a rendőrnek, máris kezdi sorolni a szbélytalanságokat, s adhatod össze a büntetési tételeket. Mondom, ez nem túristáskodós személyautózás...
Nem értek én sem egyet a kamera-tiltással, de a törvény rám is vonatkozik, s egy 10 ezer eurós tételt nem fogok kockáztatni. Ha Ausztrián keresztül kellene közlekednem, ott biztos leszedném a kamerát. De nekem a belga, luxemburgi, francia tiltás azért nem tűnik annyira komolynak, mert sehol sem sikerült még kiderítenem, hogy ez mennyire hivatalos, és hogy mi a büntetési tétele. Majd meglátjuk... -
válasz
Moleman #4646 üzenetére
Őszintén szólva fogalmam sincs róla. Hozzám nyilvánvalóan a kedvezőtlenül alakuló ügyek híre jut el, meg persze a szakmai rész. Ez az egész őrület a személyiségi jogok szent védelmében megy, minek következtében a felvételen felismerhető személyeknek elvben szintén milliós kártérítési jellegű tételt is kellhet fizetni, de nem tudom, mi a helyzet pl. akkor ha nincsenek személyek (rendszámok) a felvételen, illetve azok nem felismerhetőek, illetve ha nincs folyamatos rögzítés, csak pufferelés és esemény alapján történő rögzítés.
Az európai adatvédelmi jog egyik sarokpontja ugyanis a célhoz kötöttség, azaz tiltott lehet minden tömeges/általános adatkezelés, mint pl. a folyamatosan rögzítő kamera.
Megpróbálok tudakozódni a részletek felől az osztrák kollégánál.MaCS
-
-
pattantyu
tag
válasz
Moleman #4352 üzenetére
Köszi a tippet. Megnéztem a Xiaomit. Van pár pont, ami miatt nem annyira jó. Nincs autó start/stop, nem lehet megfordítani a képét, illetve elég feltűnő a színe. Emellett nincs benne semmi képstabilizációs megoldás. Bringán ez zavaró lehet. Ami még zavaró, hogy nem GoPro kompatibilis a rögzítése.
Különben sokkal jobban tetszik mint az SJ4000, még a Mobiusnál is, ami eddig nálam a befutó volt. Jó, hogy akár 240fps-t tud, bár nem túl jó minőségben, meg a mobil app is meggyőző.
A banggood-tól lehet rendelni úgy, hogy ne EU-ból küldjék? Vagy legalábbis úgy tűnjön?
-
Gépötty
senior tag
válasz
Moleman #4352 üzenetére
Szerintem az annyira ajándék, hogy nem kell, de már keresem az okokat, amivel megmagyarázom magamnak, hogy muszáj vennem egyet.
Azt viszont figyelembe kell venni, hogy arra kell majd valami tok, amitől ütés- és vízálló lesz, ezek pedig még nem jelentek meg (legalábbis én még nem láttam, és nagyon nem is nézegetem, mert egyelőre ez az egyetlen kapaszkodóm, hogy ne nyomjak az 'Order Now' gombra).
-
JJ hunter
aktív tag
válasz
Moleman #4338 üzenetére
A tappancson lévő szilikon hogy bírja? Nem romlott a minősége? Attól félek, ha tappancsolstul szedegetem le, akkor hamar el fogja veszteni az erősségét
(#4339) Gépötty: amúgy az első gondolatom az volt, hogy kicsit megmókolom, hogy praktikus és könnyű legyen
Igazából ha letörik, akkor elég egy "ék", amit írtál is. Annak úgyis csak annyi a funkciója, hogy a helyén tartsa a camot. De majd kitapasztalom még.
-
JJ hunter
aktív tag
válasz
Moleman #4330 üzenetére
En ma reggel meloba jovet tettem fel eloszor a camot, meloba erve leszedtem (tappancs a helyen maradt), de ez a G1WH leszedese a tapirol eleg maceras
Arra jutottam, h csak a memokarit veszem ki ezutan. Este en is garazsban allok, napkozben meg remelem, hogy a ceges parkoloba nem megy be senki feltorni a kocsit
Majd a nagy aruhazaknal leszek meglove, hogy a szuk helyen kiszerencsetlenkedni a tappancsbol...
-
Gépötty
senior tag
válasz
Moleman #4326 üzenetére
Ha elég hideg van, felfagy az!
Télen esélytelen feltenni, szerencsére nem kellett leszedni/nem esett le ősz óta. Már elég rég szeretném újratervezni a felfogatást, mert azért zuhan le nekem mindig, mert kicsit már a szélvédő pöttyözött részén van a talp, ami miatt nem fog rendesen. utálom, hogy ennyire lelóg, kb a kamera magasságával lehetne feljebb, és akkor a sötétítősáv is pont jó helyen lenne, kicsit sötétítene az égbolton, amitől jobban látszana az út. Egyszer csak sor kerül erre is...
(#4327) JJ hunter
Azért van ott, mert az objektív a bal oldalra esik, így elég közel az autó középvonalához. Próbálgattam a helyeket, nekem ez vált be. Játssz vele te is, majd kialakul, hova érdemes szerelni. -
Gépötty
senior tag
válasz
Moleman #4270 üzenetére
Nem olyan buta dolog a kerékcsavar. Ha összekuszálom a menetet, szúrok bele egy másikat, te meg cseréled az agyat. Vagy vegyél kerékőrös anyát, ami biztosan létezik, csak ritkább. Vagy ha alufelnit szeretnél, nem biztos hogy van olyan hosszú a tőcsavar, amin elég menet marad, hogy fogja is a kereket, cserébe hosszabb csavarral kis pogácsa is elmegy. Zsigulikon azért kresz-tartozék a tőcsavaros féltengely, mert ötcentis poginak nem csinálhatsz kerékcsavart
-
Calogero
addikt
-
Gépötty
senior tag
válasz
Moleman #4239 üzenetére
Monitor visszanézéshez, letöltéshez, beállításokhoz kell leginkább, ha már be van állítva merre nézzen.
GPS... Hát, ezt még annak ellenére sem tudom megmondani, hogy kell-e, hogy nekem is tudja az egyik kamerám. Nehézkes használni, az én gépem eléggé fogja is a program, ha egyáltalán működik, és nem omlik össze. Annak nem sok értelme van, hogy ki legyen írva egy olyan sebesség, ami a valóshoz képest öt másodperc késésben van. A program fenti hibájának okán a térképes követést még sosem próbáltam, de igazából nem is érdekel.
A felfogatás konzol kérdése, én pedig salgótarjáni vagyok, mi itt mindent megoldunk a neppertelepen
7:06-tól beszél arról, hogy ha bekapcsolod a 'Loop recording' opciót, ötperces felvételeket készít, ez pipa.
11:53-nál szól arról, hogy bekapcsolva maradt az éjszakai automatika, ami miatt a kamera visszavette a képfrissítést, ezért ilyen szaggatott a felvétel. Kíváncsi lennék egy nem ennyire képregényszerű videóra is, de ha nem dokumentumfilmes céljaid vannak, hanem dvr-nek szánod, és ezzel részletgazdagabb felvételeket érhetsz el, érdemes használni.
Egyedül az automatikus indulás a kérdés, de én már gondolkozom egy olyan Arduinos körítésen, ami mindenféle opciók alapján kapcsolná be-ki a kamerát, amik között a gyújtás csak egy lenne. -
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Dell Precision 5820 XL Tower PC - Xeon W-2123 112GB RAM 512GB SSD 1TB RX 580 8GB Win 11
- Samsung Galaxy S23 Plus 256 GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RX 7600 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- HYNIX 2GB DDR3 RAM eladó
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest