Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- 4 billió dollárt ér a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-cégek
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Géjza
őstag
Guminyomásra és benyára kell figyelni induláskor. És a pit stratégiákra, ha lesz kiállás is.
Majd a kiállás előtt 3-4 körrel érdemes ránézni, hogy minden ok-e a gumikkal (guminyomások rendben vannak, megfelelő szett fog-e felmenni). Néha bugos ez a rész és a default nyomásokat látod ott. Ekkor át kell lökmi másik szettre és majd vissza, ekkor már a korábban beállított nyomásokat kellene látnod ott.És mindezeket a hosszú egyenesekben kell ellenőrizni, ha szükséges állítgatni is, nem pl az aszkáriban
-
biker
nagyúr
Tegnap sikerült a karrier mód első hosszútávú versenyét kettő helyett 4 kiállással abszolválni, első helyről 3mp-el gyorsabban 2 kör hátrány
Elsőre elcsesztem az előregyártott boxkiállásokat, és elsőre nem tankolt csak gumi/pilóta, ezt észrevettem de nem működött a buttonboxom, ezért boxkiálláskor ki/be megjavult.
Másodikra egy gyors kiállást terveztem 2l tankolással, majd utána a harmadik megoldja, de ekkor véletlen bent maradt a pilótacsere
harmadikra egy teljes csere de szar guminyomást rakott be nem a tervezettet mert a harmadik szett nem volt beállítva, na de a legvégére 3 perccel a vége előtt lejárt a pilóta 30perce, és még egy pilótacserére kiállhattamÉs itt kezdtem el gondolkozni, miért nem lehet beszélni a boxhoz mint a crewchiefhez? Életben se a kocsiban gombokat nyomogatva ba..akodik a pilóta, hanem szól rádión. Ha a crewchief megérti amit mondok, ez is megérthetné igazán. És akkor kicsit jobban lehetne a vezetésre figyelni.
-
mmdms
addikt
Tegnap este egy idomero utan mikor a versenyre valtana a jatek, kidobott a szerver, azota Disconnectedet latok a multi resznel, mi a mano tortent, router restart megvolt, tuzfal kikapcsolva, mit probaljak meg h online gurulhassak?
Jart mar igy vki?
-
mmdms
addikt
A fekek az egyenesekbe visszahulhetnek halvanyzoldre, vagy ugy celszeru a nyilast beallitani hogy a teljes koron mindig zold legyen? Hogy a legjobb? Eddig az utobbi szerint lottem be, de az egyes jelolesu fekek sokkal jobban melegednek, aztan gyorsabban is kihulnek.
-
Géjza
őstag
válasz
csucsu52 #2982 üzenetére
Ha sokat csinálod kitanulod, hogy adott hőingadozáshoz mennyivel kell a nyomással utánamenni. Kb 2 fokonként szoktam adni neki +/- 0.1-et. Autó súlyától is függ a guminyomás. Telitanknál magasabb lesz, és ahogy fogy, úgy kezd el kicsit csökkeni.
Brake duct-tal is lehet játszani. Minél nagyobb a duct, annál több levegő megy át a fékeken, ezáltal több levegő hűti a felnit, ami meg hűti a gumit. Azaz ha nagy duct-tal mész, kicsit emelned kell a guminyomáson. És fordítva is igaz.
Nagyon sok összetevős a dolog és nekem igazából ez tetszik nagyon benne (a vezetésen kívül). Nincs még egy olyan futam, ahol bitre ugyanazzal a setuppal lehetne menni (jó, persze lehetne, de akkor elmásznának a guminyomások és az meg köridőben fog fájni).
CP szervereken azt bírom, hogy az FP az csak 5 perces és rohadtul más időpontban van, mint a Q és a race. Ott azon tesztelni, beállítani sok mindent nem lehet. Max arra szoktam használni, hogy megnézzem, hogy a guminyomások kb egyenlőek-e minden keréken. És aztán jön a kvali, teljesen más hőmérséklet viszonyok mellett és lehet matekozni, tippelni, hogy mennyire is kellene belőni.
Mivel a kvali is rövid, így ha mellényúltál, akkor a kvalit majdhogynem buktad is, nem lesz jó a köridőd. De legalább versenyre már lesz fogalmad, hogy kb hogy kellene tovább módosítani azokat. Csak ott meg az jön be, hogy általában teletankkal kell indulni és időszorzót is előszeretettel szeretnek CP-re rárakni. 4-es szorzó esetén 1 órás futamnál az már 4 óra lesz, és ha hozzávesszük, hogy este 6-kor rajtoltatnak el, akkor este 10 lesz mire befutsz és lehet tippelni, hogy hány fokos lesz akkor a pálya, mikor már lement a nap és milyen lesz a guminyomásod.
És ha ez nem lenne elég, akkor párszor esős futammal (vagy kvalival) lepnek meg.
Kedvencem 1 órás Monza futam kötelező kiállás nélkül.
Csurig tankolod az autót, de a motor módokkal is sakkozni kell, mert legerősebb módban nem bírja ki.
Ügye teljes felvezető kör van (az is elvesz 2-3 litert még legmagasabb map-on is), és ha az elsőt olyan ütemben intik le, akkor a 60 percből akár 62 is lehet. Legrosszabb esetben tehát kb 65 percre kell elégnek lennie a nyálnak (jobb esetben 63-ra), ami elég cselenging.
Futam vége előtt 1-2 körrel elkezd durván belassulni pár delikvens, mert már porzik a tankjuk és visszaveszik (durván) a map-et és a legjobb, mikor 5 kanyarral a kockás zászló előtt félreállnak, mert kifogyott a nafta.
Úgy kell spórolnod, hogy közben gyorsnak is kell lenned.
Epic, qrvára szeretem, folyamatosan agyalni kell kb mindenen.
Pl. egy Le Mans 24h futamon egy komplett mérnöki csapat van a versenyzők mögött, akik mindent kiszámolnak, belőnek az autón, nekik szinte csak vezetniük kell. Itt ACC-ben egyszemélyben kell mindenről gondoskodnod (autó beállítás, taktika, vezetés, minden).
-
csucsu52
aktív tag
A guminyomásokkal vagyok némileg gondban, ha fpactice még optimum 22fokos pályán van, arra beállítom 27,9körülre és tökéletes.
De a qualy már fasten és 19fokosn, a verseny pedig greenen és 16fokoson nem találom el mennyit kell változatni, általában alul lövöm, kevés lesz a nyomás.
Van erre is esetleg (telefonos) app, vagy bármi más, mint az üzemanyagra?
Vagy egy számítási metodika azon kívül, hogy 1fok celsius kb 1klikk a csúszkán. -
mmdms
addikt
Az még kevesebbet ír, 14,9°-ot. Kb semmit nem látni, mintha egy objektíven keresztül nézegetnék vezetés közbe:
Az autóval nem mozdultam. Nem hiszem el h ezzel így lehetne játszani. A távolságot a szememtől kell mérni, vagy a kormánytól?
#2978 Géjza: Monzában ugyebár minimumon van a hátsó szárny, így +2,9 re lőttem be az aerot, így tetszik. Amúgy pont ez az agresszív preset. Egyes hátsó szárnyal jobban szeretem a viselkedését, úgy +2,2 viszont mindenki lehagy az egyenesbe. (GTR 2018, sajna csak négy lépcsőbe állítható a rear wing )
-
Géjza
őstag
Akkor még alulkormányzott is az autód
Aero értéked mennyi szokott lenni általában (setup utolsó ablakban írja)? Ha mínuszos, akkor alulkormányzottan, ha plusszos, akkor túlkormányzottan viselkedik az autó. Vezetési stílustól függ, hogy kinek melyik a jobb és mennyire. A neked megfelelő balanszt kell megtalálni és akkor tudsz gyors lenni (mondjuk alulkormányzott setuppal mega időkre nem nagyon kell számítani). De pl nálam Hungaroringre -3.5%-ra van belőve - azaz durván alulkormányzottra -, mert a mansell tetején amúgy mindig eldobná a seggét tempónál. De nagyon nagyrészt plusszosak a setupjaim (túlkormányzottak). -
mmdms
addikt
Eddig azt hittem mikor jobban alatekerem akkor tul gyorsan megyek es tolja az orrat, azert nem fordul tovabb, ereztem h valami turpissag van. Mivel 40-es fovval jatszok igy ki kell kapcsolnom a kormany lathatosagat kulonben nagyobb kanyarokban kitakarja a kepernyo 70%-at a babum keze.
Amugy tovabbi 4 tizedet hozott monzaban az egyesre allitott fek, koszkeee
-
Géjza
őstag
Driverben és a gaméban is 900 fokot állíts be és akkor szinkronban lesz a te kormányod mozgása az autóban lévővel (már ha olyan nézetből vezetsz, ahol látszik a kormány). Ferrarinál pl 480 fok van, tovább is tudod tekerni a kormányodat, de az autóban már koppon van, azaz semmi nem fog történni. Ugyanez porkában 800 fok felett fog megtörténni. Így valósághű.
-
vlevi
nagyúr
válasz
csucsu52 #2971 üzenetére
Már régóta úgy működnek ezek a játékok, hogy a driverben érdemes meghagyni a gyári alapot (900, vagy 1080, hol mennyi), mert majd a játék az egyes autókhoz korlátozza az elfordulási szöget.
Utoljára talán a Race07 sorozat volt, ahol állítgatni kellett.
Asseto Corsa, Project Cars már az autóhoz állítja.
pl. Asseto Corsaban, ahol van utcai autó, túraautó, GT, F1, szóval mindeféle kategória, kész agybaj lenne, ha 1-1 autó kipróbálásához ki kellene lépni a játékból, és a Logitech Driverben állítgatni. -
csucsu52
aktív tag
válasz
SoldierL #2966 üzenetére
Szintén TMX, Xbox Series X.
A kormányszög minden autónál más (pl: ferrari 480fok, aston,Lexus 640fok, stb), vab erről számtalan weboldal, google a barátod.
A lényeg, hogy ha elteketed 90fokkal, a tvn is ugyanebben a szögben álljon a kormány, próbáld ki,de itt egy kép róla:
A force feedback pedig gain:100%, minimun force 12%, dynamic damping 70%, road 20% nálam, tökeletes visszajelzés, ferrarival megyek csak. -
SoldierL
senior tag
Sziasztok! Vajon az miért van, hogy xbox-on a 900 fokos Tmx kormányomat csak félig-meddig ismeri fel? 640 fokra állitja be automatikusan és nem irja ki a kormány nevét sem a beállitások-controls menüben. A másik meg az, ha gyárin hagyom a force feedback-et olyan mintha apró kavicsokat szórtak volna a kormányom fogaskerekei közzé miközben tekerem. Amúgy ez el is ronthatja szerintem. Mit tudtok erről a problémáról? Játszik itt valaki xbox-on ezzel a szimulátorral?
-
Géjza
őstag
Az a húsdaráló
A fehér a széle általában, amin belül kell lenned - legalább 1 kerékkelDe a rázóköveket, pályaszélesítéseket maximálisan ki kell használni, ha javulni akarsz időben is.
Legalább 2-3s-et fog hozni az 1-es fék
Most jövök CP1-es szeróról, Spa, ezt mindenki csukott szemmel keni, ha kiugrasztják az ágyból akkor is, sok jóra nem számítottam a 18 alja legjobb köridőmmel (ez max középmezőny végére jó, 16-ra kvaliztam 22-ből). 1-es rajtszámmal jött a csávó (CP-ben ő jelenlegi legjobb), na mondom ez jó lesz, megnézzük mit tud az arc. 45 perces futam, végig 17-es köröket dobált
Na ez az élien, nem én
Ja és nem csak ő adta elő ezt a produkciót, hanem a top 5 is. Laza 14-re be is hoztam a ferrárimat, igazi alien teljesítmény volt ez tőlem valóban
Mondjuk az igaz, hogy kipörgettek, másik barom megpördülő elém tolatott vissza természetesen, esélyem nem volt kikerülni, így a kötelező boxkiálláskor bő 10s-et buktam a javítások miatt is. De enélkül sem lettem volna előrébb, mint 10. De az már részemről eredmény, hogy mostanában az 1-es CP szerverre hajigál be, ami a legerősebb. Itt még kismiska vagyok, itt örülök, ha a top10-be odaérek véletlen.
-
mmdms
addikt
Hat ez valtozo. Olyan 2-10 hely kornyeke, attol fugg hany alien van a szeron. Az elobb monzaban pole, de csak 1:49.199 es idom volt. Ez amugy az uj PBm itt.
Track guidot akkor meglesem, de akkor se szimpi h nem a feher vonal a palya szele.Wow, hat eddig csak es kizarolag a 2-el mentem, mivel nem tudtam mi ez, holnap kiprobalom, marha kivancsi vagyok.
hatha olyan alien leszek en is mint te
-
Géjza
őstag
Hova szoktál kvalizni általában? Mezőny elejébe, végébe? Mezőny 2. felében jellemzőek inkább ezek a kamikázék, akik az 1. kanyarban akarják mindig megnyerni a versenyt.
Spa-ban ismerni kell a track limits-eket és maximálisan ki is kell azokat használni (órúzsban is). Nézz track guide-ot, hogy meddig lehet bünti nélkül vágni.
Azzal a fék fajtáját tudod beállítani:
1: rövid versenyekre (talán 6-8h-s versenyekre, de majd kijavítanak), jobban fog, jobban kopik (ezzel megyek mindig)
2: hosszútávú, sokórás versenyekre, kevésbé fog, kevésbé kopik
3: esőre
4: ha jól rémlik vagy extrém kopása van vagy az elkopott féket szimulálja, pár kör alatt vége van, felejts elGyakorlatban van 1-essel vagy 3-assal megyek (időjárás függvényében)
-
mmdms
addikt
Hát, egyre vegyesebb gondolataim vannak online játék alatt. Pölö én mi a fenéért küszködök hogy közel padlógázon megcsináljam az orúzst, én vok az egyetlen marha az első tízből aki minden kanyart be szeretne venni, rajtam kívül elemelés nélkül megy át rajta mindenki, igaz nem a pályán de ez úgy nézem senkit se zavar. A mindentis megpróbálok csávóktól már a falra mászok. Ha nem első kanyarban, de még ugyanabban a körben tuti kilök. Legtöbbször már inkább elengedem, pár kanyar max 2 kör és a falba van úgyis...
A fogyasztás feletti két 1-4-ig állítható érték az első és a hátsó fékre az micsoda? -
biker
nagyúr
kipróbáltam az assetto mobile-t, mondjuk kipróbáltam hogy nektek már ne kelljen
ekkora foschtalitshchka programot ritkán látni.
végtelen betöltési idők egy iphone 12 max pro ultra getzi telefonon, progresszív és nemállítható kormányzás a gyro érzékelőn, így az első 25fokban késik is és alig mozdul a kormány, onnan meg agresszíven túlforgatja, játszhatatlan, mondom ezt úgy, hogy a realracing3-ban van pár száz órám (mondjuk kb fél-egy éve nem játszottam, most azt is frissítették, és a menü bazárimajom lett)
Szóval kerüljétek, ha jót akartok. -
Géjza
őstag
Steamen akciósan 16 juró az ACC, ennyiért ez ajándék! Hajrá!
-
Géjza
őstag
Competition szerverek között hogy osztja el a game a sofőröket? Aki regisztrált az adott eventre, azok a közül a legjobb ratinggel (Elo, CP, akármi) rendelkezők mennek az 1-esre, a sorban következők mennek a 2-esre és a sor végén kullogók mennek a 3-4-es szerverre (vagy nem tudom hányat indítanak mindig)?
Tegnap az 1-es szerverre rakott be, miközben hatszázakármennyi volt a rajtszámom (ami 0-900 között oszt ki Elo, CP akármi függvényében - 900 fölé is oszt ki -, minél kisebb a rajtszámod, akkor elvileg annál erősebb, jobb pilóta vagy a rendszer szerint), szóval emiatt elbizonytalanodtam, hogy hogyan kerültem be arra a szerverre, amin azért volt jópár 100 alatti rajtszámmal induló pilóta is (azaz elvileg elég erősek), de volt jópár 900 feletti is.
Szóval hogy működik ez az egész ACC alatt? iRacingben (ahogy tudom) kb minden futamra szintre koppra azonos tudású embereket hoz össze, emiatt iszonyat nagy csaták vannak ott. Itt meg tegnap az első (egy alien) 45 perc alatt adott a 2-nak több, mint 40s-et, szóval pöppet gyorsabb volt mindenki másnál (kvalit talán 1s-sel nyerte meg). És voltak, akik az átlagnál is messze lassabbak voltak. Nem tűnt annyira kiegyenlítettnek a mezőn (az első 6 volt egymáshoz elég közel egész versenyen - az elsőt leszámítva -, ott jókat csatáztunk).
-
Win-T
őstag
Akkor annyi volt a nagy bejelentés, hogy jön a next gen upgrade?
-
dino_m
senior tag
Csak az SRO és a Fanatec GT World Challenge égisze alatt futó bajnokságokra van licensze az 505 Games/Kunosnak. Nem minden GT3-ra. A Le Mans a WEC-hez tartozik, a Nord 24h az ADAC Totalhoz. A Blancpain név változott át GT World Challenge-re.
-
vlevi
nagyúr
válasz
adrian360 #2940 üzenetére
Eredetileg az ACC a Blancpain sorozatra készült.
De amióta van British GT DLC, stb, azóta bármi elképzelhető :)
A német VLN sorozatban GT3 autókkal (is) mennek a Nordschleifen, szóval akármi is lehet.
AC-hez megvan a lazer scannelt pálya, nem kellene nulláról megcsinálniuk.
Lemans már más tészta, a GTE autók teljesen mások, mint a GT3. -
Win-T
őstag
DTM pakk is esélyes lehet szerintem ha már ott is GT3-ra váltottak.
-
tusi_
addikt
Tegnap nyomtam egy kicsit, jon Le Mans, ra kell hangolodni a kocsi versenyekre.
Na nem 2 secet lassulatm, csak 1-et. A BMW egyszeruen qrva szar, vagy egy nagyon jo setup kell neki. Bentleyvel 1 sec vagy tobbel gyorsabb vagyok.
Pedig teccik a bömös... -
mmdms
addikt
Hahoooo
Az elmentett replayt hogyan tudom lejatszani?
-
Patrick
addikt
Az előbb mentem 3 kört, Zolder, 1:36.000. Beállítás nuku, billentyűzettel. Ellenem játszhattok, nyerni fogtok.
-
mmdms
addikt
Ma delutan en is leszek, tegnap is gurultam egyet onlany, mindharomszor kiloktek, egyszer otodik helyrol egy lekorozott, ott hetediknek ertem be, egyszer a 11helyrol, 22-rol feljottem a 12helyre, egyszer meg az elso kanyarba, ezt fel is adtam, rommatort a kocsi. Tenyleg online sokkal jobban lehet tanulni, javitottam az eddigi rekordomon zolderen, 1:31.4 volt eddig a legjobb, most 1:30.06.
Torok fel mint a talajviz
-
biker
nagyúr
Raceroom Hungary, HVML, SimracingCompany, mindhárom helyen eredeti névvel kell menni.
Én különösen azért megyek saját névvel, mert büszke vagyok az eredményekre, és minimális tisztelet egy bajnokságban a saját neved felvállalni."Dagadt sem Jardier néven tekeri a kormányt, hanem Jaroslav Honzik-ként, meg Tortellinii is valami lengyel csávó (Malinowski vagy mi az igazi neve)."
Meg DDF racer Daniel D Finney
Nem tök jó valódi személyek ellen menni? Nem polkamolka33?
RRE Rankeden jönnek a fantázianeves emberek, lépek is a szerverről. -
adrian360
őstag
Nem csak acc hungary-n, nagyon sok ligában ez előírás. én AC-ben szoktam simracingsystem.com-on játszani, ott is mindenki saját néven játszik.
Benne van az is hogy nem tudsz egy fake név mögé bújva balhézni lökdösődni, ez már egy kis visszatartó erő, hogy egyből tudják ki vagy. nyilván sokakat ez sem érdekli, de ha már pár emberrel kevesebb van már az is jó
-
Géjza
őstag
ne bassz...
Ha már a nevek: ACC-ben miért majdnem mindenki a rendes nevén megy? (én persze baxok erre
). Azt tudom, hogy ACC Hungary-nél ez előírás (meg facse account is kell ugyanazzal a névvel - nekem fácsém sincs), de ez akkor is furcsa. Minden más gaméban nick-kel mennek a népek, nem névvel.
Dagadt sem Jardier néven tekeri a kormányt, hanem Jaroslav Honzik-ként, meg Tortellinii is valami lengyel csávó (Malinowski vagy mi az igazi neve).
-
biker
nagyúr
"Meg lett végülis a dupla dobogó zolderben?"
Igen, eEER (nemtomki de innen) meg Rico volt, eeer lett tán az első én a harmadik ha jól rémlik, de lehet fordítva, Rico nyert, de igen PH! 1-3
A Dagadt az Jardier? vagy ki? Nekem most default setuppal 2:24 spa, csak a trackmedalra mentem, szóval nem is kockáztattam annyit. Megoldható a 2:20 szerintem.
Zolderben is safe setup és csak guminyomás volt belőve, azzal lettem 3.
-
Géjza
őstag
Jobbulást! Egy megoldás van: dobd ki fanát és vegyél egy ilyet: [link]
ez tuti nem teszi gallyra a könyöködAz erőkifejtéstől durran be vagy szimplán a mozgástól? Személykocsi kézi váltójához olyan rettentő nagy erő nem kell. Vagy a szimezéstől durrant be a személykocsi csak hab volt a tortán?
-
Géjza
őstag
ez a lényege
sosem bennünk van a hiba, hanem a pályában, az ellenfelekben, a setupban, mi mind tökéletesek vagyunk amúgy
Meg lett végülis a dupla dobogó zolderben?
Utána este még toltam egy 45 perces CP futamot Monzában. Damperek persze a monza setupomban is xarok voltak, kb helyre raktam őket, utána a CP kvalin egyből jött a 47.7-es kör. P1 voltam 4 tizeddel (hotlap-on majd megnézem mennyi lesz az alja, 47 alja, 46 vége meg kéne legyen szerintem)
Csak a rajtot elóvatoskodtam, visszaestem 5-nek, 2 kör alatt P2 voltam, az első 5-6s-re volt már. De pár kör alatt felértem rá (48.0-48.3-as tempót tudtam menni). És innéttől indult a vonat, majd fél órát mentem mögötte pár tizedre, de jól védekezett és nem nagyon hibázott. Pár hibát csináltam mögötte a dirty air-ben, ilyenkor leszekadtam 1-2s-re, de gyorsan felértem rá mindig. Tempó alapján nyernem kellett volna, csak nem mindig a leggyorsabb nyer.
Most megy Spa 24h dagadtékkal, hát kemény... Folyamatosan 2:17.5-2:18.5 között mennek, de nem csak ők, hanem kb a top 15/20 csapat ezt a tempót tolja. Xarrá tankolt autókkal vagy kopott gumikkal is. Pff....
-
tusi_
addikt
Tenisz könyök. Sajnos nem nagyon müködik semmi. 2 honapig kenegettem, massziroztam.... nem segitett. Akkor elmentem orvoshoz, aki mondta, hogy ez kb egy ev, HA KIMELEM!!!
Mivel jatszottam most egy csomot, ezert a kimelest el is felejthetjük.
Doki szerint ha lekötözi, hogy meg sem tudom mozditani - mint ami töreseknel jatszik - akkor kb 2 honap es teljesen rendbe jön.
Egyik kollegam nem foglalkozott vele es 3 evig is eltartott a gyogyulas.
Azt mondom, inkabb 2 honap teljes szunet, mint 3 ev szenvedes.Gyakorlashoz, akarmilyen benanak is tunik, tegyetek be az idealis ivet, onnan latszik, hol kene menni. Ha ez megvan, akkor kezdhetitek felmerni, hol lehet szelesebbre menni, illetve mennyire, hogy ne legyen meg track cut.
Detroit become human annyira lekot most, hogy nem is nagyon jatszanek autokkal. Most veszem meg a beyond two souls, remelem van olyan jo, mint a human
-
biker
nagyúr
No hamán' ilyen fontos a játékban a track medal, akkor nekiálltam összeszedni őket, 9x3 már megvan, 7x3 hátravan, brit pack meg nincs még meg.
-
biker
nagyúr
csukló vagy könyök? Illetve ha izületi gond, akkor a fixálással rontasz hosszútávon, mert betokosodik.
Gyógytorna, krém, inkább.
nekem csukló szokott beszarni, mikor még kéziváltós kocsit vezettem, volt hogy a fájdalomtól függően vagy csak páros vagy csak páratlan fokozatokat tudtam használni.Egyébként jöhetnél spectate módban és akkor mondanád a dolgokat. Legalább te, ha nem vezetsz, nem nyavalyogsz hogy nem tapad a pálya
-
tusi_
addikt
En viszont asszem hosszabb időre kiszallok megint. Majdnem fájdalom mentes voltam mar, most megint szinte ugyanolyan, mint volt februárban.
Következő lepes, begipszeltetem 2 honapra es akkor levan a gond -
biker
nagyúr
Jó futam volt, csak a töméntelen nyavalygás
-
tusi_
addikt
Menjetek ma skacok, en pihentetem a karom.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S25 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- HATALMAS AKCIÓK! GARANCIA, SZÁMLA - Windows 10 11, Office 2016 2019 2021,2024, vírusírtók, VPN
- Honor 200 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- AKCIÓ! Microsoft Surface 5 13,5 notebook - i5 1235U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe IGP 27% áfa
- Samsung S23 Ultra 8/256GB Jótállás: 2027.02.16.-ig
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest