Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- 4 billió dollárt ér a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-cégek
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Géjza
őstag
Allcore 4.7GHz.en ment nálam, ACC-vel nem volt gond, sosem szállt el. CB meg általában 1 kört sem bírt ki, mert a gyengébb core-ok nem voltak stabilak ekkora sebességen. PBO-val (jól belőtt CO-val) meg nyugodtan elküldheti az erősebb core-okat majd 4.8GHz-ig is, ACC ezt köszöni is szépen.
VGA-t meg inkább UV/UC-zem.
Csak 1860-on járatom 0.825V-on, így is elkéri a 250-275W-ot. Nélküle 2000 fölé is megy, de akkor a fogyi már 370-400W-on jár, ami pöppet sok. Így is +30fps-t hoz uwqhd-ban a maxig húzott 6800-hoz képest.
És hogy on is legyek picit, tegnap végre hazai pálya (Hungaroring) volt terítéken a CP szervereken. Sikerült eddigi legjobb eredményemet elérni: 2. lettem az 1-es szerón (ratingem is örült neki
), a lelátón tombolva ünnepelte a hazai közönség a hazai versenyzőt.
-
tusi_
addikt
En most totalisan az allcore setuppal megyek. Teljesitmenyben akarmit allitok a cpu-n, ugyanz az az eredmeny, jatekok leszarjak. GPU tuning sokkat tobbet er, mint a cpu.
ACC alatt van ertelme a PBO tuningnak, mert oda kokemeny egyszalas power kell, mindenhol mashol akarmi is jo.
2 ev boven benne van ebben a zen3 ban, esetleg vga frissites, ha kijonnek a dupla magos AMD Gpu-k.
-
Géjza
őstag
Meglátjuk majd a 3d-t (gondolom az ára is szép lesz).
Sok mag nem kell nekem (csak ezzel a vacakkal megyek), 24-re ígérik AC 2-t, legkorábban ott változhat ez. 6 magossal 2 évig el tudnék lenni könnyedén.
Nálam +125MHz-re van belőve PBO (150-175Mhz bugos, ezeknél is +200-zal engedi el őket), azaz elvileg 4775-ig kéne elengendie a magokat, de 1-2 napja 4800-4850-es órajeleket is látok (4850 a max a lapommal). Nem tudom mi van, biosba be kell kukkantanom, hogy wtf van.
-
tusi_
addikt
felejtsd el a 3d-t, nem lehet majd kapni sem!
Zen2 -> zen3 nalam kb 20% uplift volt benchek alatt, jatekokban akar 30% is. ACCban meg tobb, mert ott nem csak az IPC meg az orajel szamit, hanem a kesleltetes is es abban az 1 ccd-s megoldas sokat hozott.
Tobbi jatek nem single core ra van kihegyezve, rgo nem hoz olyan sokat. Igazabol az egytlen jatek, ahol latom az 5000 Mhz-s turbo clockot az az Ac es ACC, a tobbiben olyan 4700 korul megy, mert tobb magra terhel.
DDR5 felejtos meg, szvsz 1-2 ev, mire lesz normalis sebessege es kesleltetese. (meg ára )
-
Géjza
őstag
5800xv3D (vagy micsoda) lesz érdekes. Főleg, hogy egy bios frissítéssel mehet bele a mostani lapomba is.
5600x bőven jó, nem panaszkodom. Már kerestem videókat AL-es ACC-vel, de annyira új, hogy még semmi értelmes összehasonlítás nincs még. Zen2 és Zen3 között nem tudom single core performance-ban mekkora ugrás volt, de ez az AL elég jónak néz ki ebből a szempontból.
Vicc, hogy DDR4-gyel jobb eredményeket hoz AL, mint DDR5-tel. De még a DDR4-es lapok is horror áron vannak (ezt a 80-tól induló árazást marhára nem értem, mi a faccom kerül rajtuk annyiba... Tomahawk B450-em volt vagy 35k, amin baxó PWM van, AL-nél 80 körül inkább csak beugrólapokat kaphatsz, itt pl a Tomahawk 110-120k...). Hiába relatíve olcsó az AL CPU, ha lapra meg ki kell adnod 2x annyit, mint egy normális AM4-esre.
Zen4-re én is kiváncsi leszek majd mit gurít.
-
Géjza
őstag
CP-n újfajta xopatás kezd eluralkodni.
Van kötelező boxkiállásos CP futam is, na ezeken előszeretettel "elviszik" az 50-es táblát a box elejéről, ezért aki nem vágja pontosan, hogy hol kell 50-re visszavenni a tempót, az nagyon faxán beleszalad és már kapja is az SG30-akat. A "tettes" meg előrekerül akár jópár hellyel is, így növelve a ratingjét... Csomóan belefutnak ebbe.
Minap imolában kettőt is összeszedtem, mert elsőre egy autó mögött mentem közvetlen, mondom amikor ő fékez, az jó lesz nekem is (amúgy is kitakarta a pálya nagy részét). Hát nem jókor fékezett (de mint kiderült nem véletlen). Köv körben tisztán mentem be letölteni a büntimet, mondom na most jól fogom látni, hol van az a qrva 50-es tábla. Hát nem volt sehol, megint SG30...
Most már, ahol nem tudom pontosan, hogy hol van a jelzés, a 3 perces FP-n csak egy kört megyek és a végén be a boxba, hogy lássam hol is kell befékezni. Ekkor még meg van a tábla.
-
v2
senior tag
Ez egy érdekes oldal [link] érdemes tanulmányozni.
-
v2
senior tag
Üdv. Ezt valaki megfejti nekem [link] mit kell csinálni a mivel? Egy árva szót nem értek belőle.
-
Gtaati
őstag
Helló Mindenki!
Érdeklődni szeretnék, hogy a Assetto Corsa Competizione - Intercontinental GT Pack (DLC) XBOX ez most teljes játék lehet vagy csak a dlc? Ahogy keresgetek kódokat xbox-ra számomra ellentmondásosak az oldalak, hogy teljes játékot vagy csak dlc-t adnak. Köszönöm!
-
Géjza
őstag
Szerintem teljesen jó 1.8 is.
Tegnap monzában olyan befutónk volt, hogy 6 tizeden belül volt az első 4.
Végig gyilkolászás ment kellemesen gyors tempó mellett (48 legaljákat mentünk, volt aki 47-eket néha), de volt respect, még touch sem nagyon volt, pedig volt jópár rizikós manőver (3-an egymás mellett az ascariba menet és hasonlók). Természetesen én lettem a 4., epekedve vártam mikor ütik ki egymást a parabolikában, de baxták megtenni ezt a szívességet nekem a kötsögök.
Sokkal közelebb ne merészkedj hozzá szerintem
-
Rico33
aktív tag
Az 1.8 óta kb 2x inditottam el. Sztem kivárom az 1.9-et
meg hamarosan költözés, már csak 200 km-re lesz egyszemű -
Géjza
őstag
Hogy valami nincs rendben a toe beállításokkal, mintha elcsúsznának. Szélsőséges beállításokkal extrém módon kellene viselkednie az autóknak, ehhez képest jópár tizedet hoz köridőben ez a beállítás. Elvileg M4-et nem érinti, pár autónál meg azt hadoválják, hogy a beállított -4.0 a a gyakorlatban csak pl. -1.0-et jelenthet.
Valami szétcsúszott/elbaxták, majd jön a peccs.
-
v2
senior tag
[link] A csodálatos ACC fizika
Nem gyorsultam, de atom stabil a Lexi. Tegnap Aris elötem indult Audi-ban egy 20 percesen.
-
Géjza
őstag
Búék vszont!
Igen lenni áz
(szerkesztés után lusta voltam átolvasni még1x a mondatot
)
Tök jól elmagyarázza ezeket a technikai dolgokat (amiket nem csak ACC-ben tudsz kamatoztatni). És kötelezően megnézetném minden onlány huszárral pl a pár napos (nem rövid, 2 órás) videóját, hogy hogyan is kellene versenyezni, viselkedni a pályán.
-
Géjza
őstag
Tudom, Tusi szidni szokta Aris-t
(aki ügye ACC fizikájáért felel) , de nagyon bírom a videóit, stream-jeit, technikai guide-jait (és pláne azt, hogy Kunos egyik fejeseként csinálja ezeket, részemről qrva nagy respect neki
). Érdemes belenézni a nagyon régi videóiba is: [link]
Pl. ma néztem meg a differential preload-os videóját. Eddig fingom sem volt róla, hogy pontosan mi a faxt is csinál az, csak néha ide-oda klikkelgettem a Nm-ekre aztán vártam a csodát.
De fogalmam nem volt róla, hogy mit csinálok, milyen következménye lesz annak, hogy feljebb/lejjebb állítom. Ha under vagy oversteer-em volt, az biztos, hogy ezt nem nyektettem. Inkább nyúltam aero balance-hoz vagy antiroll bar-okhoz, ha ki akartam gyomlálni valamelyiket. Most már legalább tudom, hogy a diff preload-nak is rettentő sok köze van ezekhez. Este jöhetnek a játék a preload-dal.
-
-
mmdms
addikt
Reverb 2-t ha nem natív felbontáson akarom használni nagymértékben romlik a képminőség?
VGA-t szeretnék fejleszteni, egy rtx2060 evga xc ultra mennyire lenne vr-ra elég? Jelenleg is fhd tökminimumon játszok, annyira nem aggaszt a látvány, de egy jó közepes/magas beállításra elég lehet? Ha nem, mi az ajánlott minimum vr-ra? -
Géjza
őstag
Racelab-ot használ valaki ACC-vel?
-
Géjza
őstag
45 perces futamon 25. kört megkezdtétek egyáltalán?
Kicsit komolyabban: gumikopást nézted a futam után? Nem ette meg a hátsókat?
Valamint az aero balance is változhat, nem mindegy, hogy félig van a tank vagy porszáraz. 45 percre már kell legalább 90 liter Monzában (lehet 100 is), az meg már jelentős, majdnem full tank.
-
biker
nagyúr
válasz
19ati93 #3452 üzenetére
Most mentem egy 45percest m4 monza, éjjel
Hát… elsőnek a csl base baccott ki velem, qualin keresztbeállt a kormány, le kellett lőni a baset, utána nem volt ffb, acc restart kellett. Szerencsére visszaértem versenyre. A lesmo2-t rendre alig bírtam bevenni, 1:51.4 a best lapom, az rleje 1:48-at ment, és igen, 25kör után a parabolikában random kidobta a seggét a belső falra kentem magam -
v2
senior tag
válasz
19ati93 #3452 üzenetére
Nevetséges az M4. 24-es szerveren 17 db M4 volt és a 90% agyhalott idióta. Azt nem értem, hogy a faszba tudnak 70-80 SA pontot összerakni. Az Assetto-ban volt egy tökjó húzás online, ha valaki hülye volt a többiek szavaztak és kib@szták. Ezt itt miért nem lehetett megcsinálni?
-
19ati93
senior tag
válasz
papirzsepi93 #3449 üzenetére
Nem tudom de az M4 valami nagyon könnyen vezethető szinte minden pályán. Elég kedvencem lett.
-
v2
senior tag
válasz
Kean_Sorbo #3450 üzenetére
1000% hogy valami nem jó. 10 kör tök egyforma, 1-2 tized a difi, aztán a 11 körben egyszer csak elrepül a hátulja ahol eddig semmi gond nem volt és nem lehet megfogni. A fizikához semmi köze az autó mozgásának ilyenkor.
-
Kean_Sorbo
őstag
Azt nem tudom, hogy bugos-e, de én nem tudom megfejteni ezt az új fizikát. Igaz nem is vagyok egy született szimulátoros.
Viszon én AC-ban "nőttem" fel, ott kb. tudom hogy mit és mikor rontok el. A setup módosításokat is viszonylag jól eltalálom, ha egy autó nem úgy viselkedik ahogyan én szeretném.
Az új fizikáig szinte tizedre ugyanazokat az időket futottam GT autókkal mindkettőben.
Most pl. 3-5 másodpercet lassultam SPA-n (ezek a legjobb köreim, az átlag rosszabb), szinte utasnak érzem magam. Tényleg. Sokszor nem tudom mi fog történni, miért tör ki az autó hátulja számomra véletlenszerűen és teljesen kontrollálhatatlanul, ez viszont nagyon frusztrál.
Ha a CC-nek megfelelően vezetek akkor lassú vagyok ( +5 mp), ha úgy megyek mint eddig, akkor "csak" 3 másodperccel vagyok lassabb az eddig is gyenge eredményemtől 2:21, viszont a CC szabadesésbe megy át. Az SA-t meg nem is nézem, mert most már az offline versenyeken is rendszeresen kitórpedóznak hátulról, mintha ott sem lennék.Az AC-ban most szereztem be az AURIEL 90-GTO-t. Ez egy elektronika nélküli 700 lóerős, kéziváltós érdekesség. Ebben szinte mindig tudom, hogy mi fog történni, pedig nagyon nehéz vezetni, sokat kell pedálozni a kormány is lassan elkopik, de nincs benne meglepetés. Ha néha elindul keresztbe, akkor gáz és kilinccsel előre, de kezelhető (pl. SPA-n stabilan 2:16 körül megyek, pedig csak kb. 30 köröm van benne, és sokat kell még gyakorolni). Ezzel szemben itt egy GT autó számomra küzdelem, szó szerint esek-kelek.
Persze látom, hogy Jardier-ék kenik vágják, de valami nekem itt akkor sem kerek.
Kívácsiságból ránéznék egy Rfactor/IRacing-ra, hogy azok az AC-hoz vagy az ACC-hez állnak közelebb? -
-
v2
senior tag
Ezzel a Spa-val valami nem kerek nekem, szerintem bugos. Minden más pályán nagyon jól lehet érezni a féket, de itt olyan mintha taknyon mennék. Össze vissza csúszkál, alig van tapadás. Most én vagyok ilyen szerencsétlen béna, vagy ez másnak is ilyen?
-
tusi_
addikt
Nekem az AC jobban bejon, eleve sokkal tobb a tartalom benne, palyak, autok, classok....
Grafikailag a MODokkal nagyon kozel van az ACC-hez - sot nalam bizonyos ertelemben neha tul is szarnyalja - fizikailag is nagyon jo, hangok szvsz jobbak is - szinten moddolt hangokrol beszelek.
Egyikkel sem losz melle. Ha olineozni akarsz, akkor viszont ACC, szvsz AC szerverek kihaltak mar. -
tusi_
addikt
Van egy Gold Saw nevu fritz srac, aki controllerrel nyomja, de olyan szinten, hogy meg a dagadtat is megszorongatja neha.
"Nothing is inpossible"
-
Benir8
senior tag
Sziasztok!
Melyiket érdemes megvásárolni először a Assetto Corsa vagy a Competizione?
Kezdetleg Xbox kontrollerrel játszanék vele. -
mmdms
addikt
Jatszik itt valamelyikunk ps en? Ma athivott a szomszedom kiprobalhattam egy t300 at, aki tegnap vette meg az acc-t, kis segitseget kert mi micsoda a setupban.
De a jatek verzioszama nem frissul 1.7.2 nel ujabbra, ez normalis? Meg a regi fizika fut alatta, de a jatek azt irja a legfrissebb. -
Kean_Sorbo
őstag
Nekem no time gain esetében is. Régebben ha köröztem és már közelemben nem volt autó, akkor is 1-2 körönként növekedett. Most ha nem tiszta a köröm, akkor lefelé megy.
Már csak a CC van bekapcsolva és annak megfelelően vezetek, mert ha az nem zöld szektoronként, kb. minden pontszámom csökken.
Szóval nekem most ez egy küzdelemmel felér.
Persze elhiszem, hogy vannak itt olyanok akik 1 óra után is tökéletes köröket futnak, de én nem ilyen vagyok. Ha más nem, a családból biztos van valaki, akinek akkor van egy "fontos" kérdése, amikor megpróbálok a legpontosabban vezetni. -
Géjza
őstag
válasz
Kean_Sorbo #3432 üzenetére
Csak warning esetén von vagy no time gain elhagyáskor is? Utóbbinál faxság lenne, elöbbinél meg eleve ott van a warning, a 4-nél meg jön úgyis a DT. Remélem csak valami bug (és nem feature), amit javítanak.
-
Géjza
őstag
Ha közel van, akkor mindig időben levédem belsőt, hogy meg se forduljon a fejében, hogy oda bedobja. Külső ívre mehet, aztán szép lassan húzom vissza én is, terelem a pálya széle felé (de nem a fűre), hogy érezze, hogy ott mellettem nem fog elmenni.
Kamikaze ellen persze nem oszt, nem szoroz. De ha 1-2 kört jött mögötted, akkor kb tudod, hogy idióta kamikaze vagy inkább óvatos az illető. És akkor te is úgy állsz hozzá.
Fordított helyzetben, ha erősen védi belsőt (pl monzában parabolicából kifelé ráfordul egyböl a palánkra), akkor az keményebb dió lesz. Ha marad végig külsőn és nem védekezik, akkor sima liba.
-
Géjza
őstag
válasz
Kean_Sorbo #3423 üzenetére
Track limitsnél von SA-t? Sima pályaelhagyáskor nem hinném. Igazából egyiket sem vettem észre (bár minimális track limits-em szokott lenni).
-
-
v2
senior tag
Ez az SA rendszer valami nagyon sz@r.
-
Kean_Sorbo
őstag
-
v2
senior tag
Mesemondó kisfiú anyukája reggel bekiált a fiának a szobába: -kisfiam ágyban vagy még? - Benne de kelek! Bocsánat
-
tusi_
addikt
válasz
Yahhher #3416 üzenetére
Halli.
altalanossagban az agressivet toltem be, aztan gumi allitas az aktualis palyahoz, plusz esetleg camber/toe illetve arb. A tobbihez nem nagyon ertek, igy azt nem piszkalom.
Az m6 monza setupom nilstol van, meg regebbrol. Ott magasan volt a hatulja, gondolom az ascari miatt tette feljebb, hogy ne akadjon fel a tepsi a kanyarban, ha atkuldi rajta...
-
GalaHU
addikt
válasz
Kean_Sorbo #3414 üzenetére
Ez mióta van? Szinte soha nem koccolok de a 91-es SA-m elolvadt 86 körülire, mert gyakran lemenekülök a pályáról hogy elkerüljem az idiótákat. Ez azért marhára nem fair…
-
biker
nagyúr
Fura mikor megvan a setupom, amivel 3 napja 1:50-et ostromoltam, és most 1:52 alá nem tudok menni. Lehet rakészülés kérdése is... Vagy valamit nem vettem észre a pálya változásában.
-
tusi_
addikt
válasz
adrian360 #3410 üzenetére
Senkit nem akarok teriteni - es igen, vega vagyok
- csak egyszeruen mentem egy par kort adelaiden es spaban es pl spa-ban leesett az allam, mennyivel jobban nez ki a palya, mint ac/acc ben. Ha megnezed a kerekvetoket, beszaras milyen reszletes. MIndezt kisebb gepigeny mellett. Hangok nagyon jok, rsr porsche hangja olyan, mint ac ben a moddolt, a 911 gt3 r merfoldekkel jobban szol, mint az ACC-s porsche...
Viszont ezek a fagyasok idegesitoek....
En az online reszet pont lekullantom, bar tudom, sokaknak ez meghatarozo.
Meg szentelek neki kis idot...
ACC vel az a bajom, hogy unalmasak mar a kocsik, palyak. -
adrian360
őstag
no offense, de nekem az automobilista kezd a simulátorok vegánságává válni. aki megvette állandóan téríteni próbálja az embereket, mintha önigazolást keresne, és ha már elköltött rá egy csomó pénzt ne az üres szerverek bámulja, de nem véletlen hogy ennek ellenére is kihaltak a szerverek.
-
Yahhher
aktív tag
Én szoktam vele menni.
Azt csináljuk haverokkal, hogy nyitok "lobby-t", aztán egymás ellen nyomjuk. Olyankor valahogy mindig megjelenik egy csomó idegen, nem is értem hogy egyébként miért olyan hektikus az online rész telítettsége... Egyébként nagyon jó kis game, nem csak az marha erős verdákkal lehet jókat menni.Üdv B.
-
mmdms
addikt
Probald ki 66-54el, igy pont 1,5 lesz az aero, nekem ugy fexik legjobban monzaba, 7es front es 3 as rear ARBal, rugok elol 173000N hatul 156000N, elol a Bumpot 10 rol 12 re rebound 15 rol 17 re, hatul 15 rol 14 re, reboundot 25 rol 22 re. Amugy sztem elirtad mer 65 a minimum hatso magassag. Kb ezek a lexus setupomba a lenyegesebb valtoztatasok erre a palyara perpill, bar ez neg alakuloban van, 48,8-49,5 igy megvan.
-
tusi_
addikt
Na simracsesok. Probaljatok ki az Automobilista2 t, ISZONYAT FUN A JATEK!!!
A szokvanyos gt3,gte nem vmi nagy szam, de pl a stock car bajnoksag, illetve prototypeok eszmeletlenek. Iszonyat jol meg van csinalva, persze csak addig, amig ki nem fagySajnos nalam 2x is hasalt, csak alt tab mentett meg. De ha ez egyszer beerik, nalam tutti befuto
-
Géjza
őstag
Lexusos tapasztalatok alapján lehet xar a ferrarim setupja. Alapból 70-56 a lexus magassága aggressive setupban. Így mentem pár kört, tök jó stabil volt. Megpróbáltam leültetni (55-53) és valami iszonyat lett az irányítása. Ferrarim is porig van ültetve, lehet ezért annyira küzdős. Kipróbálom emeléssel, hátha segít.
Bàr lehet màr csak 30a körül keveredek kormány elé a nagy ünnepi jövés-menések közepette.
-
v2
senior tag
Ez az SA rendszer nem bugos kicsit? Most úgy vett el két pontot, hogy nem volt a közelemben senki. Meg az az új agyrém, hogy rajtrácson a felvezetésen előznek. Ezt miért nem bünteti DQ-val?
-
tusi_
addikt
Nils setupja
47 vege nalam is meg lehetne, roggiababn kicsit megindult a hatulja, liftelnem kellett, hogy at tudjam forditani es gazra allni, illetve a lesmok es az ascari nem tiszta meg. Parabilica itt jo, de amugy kicst le szoktam csuszni, meg most is van kicsi szitalas a fektavon, lehet latni, hogy kicsit megindul a kocsi.Meghat en nem jatszottam a gameval vagy fel evig, kell ido, mire vissza alla az ember. Most Automobilistat probalom majd, de meg nem joutottam a jatekhoz, mindig van vmi, - asszony - ami/aki hatraltat
HA atkuldod a Ferrari setupot, kiprobalnam azt is. Meg meg a lexust is...
Új hozzászólás Aktív témák
- Surface Laptop 7 Business edition - Intel Core ultra 5 236V energiahatékonyabb az intelnél! -olvass
- Lenovo ThinkPad X13 G2 multitouch
- Felsőkategóriás Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I9 13900K / RTX 4080 / 32GB / 1TB SSD
- Xiaomi Redmi 9 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest