Hirdetés
- Újra nekifeszül az asztali konzolok piacának a Valve
- Mini-ITX
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Melyik tápegységet vegyem?
- SteamOS gyere már PC-re! Nem, még nem jött el az idő.
- Milyen monitort vegyek?
- OLED TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
-
PROHARDVER!
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
batyuska100
senior tag
Sziasztok!
Megjöttek a cuccok az első projektemhez, viszont ahogy szokott lenni - nem úgy mennek a dolgok ahogy gondoltam..
Adott egy Arduino Uno és egy 16x2-es kijelző I2C vezérlővel, egy CPU/GPU vagy RAM monitort szeretnék csinálni belőle 5.25-ös helyre számítógépbe. Találtam egy videót, ahol pixelesen, de megmutatja hogy mit hogyan kell (teljesen kezdő vagyok), de neki működik a cucc, nekem nem. Az Arduino kódot sikerült feltölteni a vezérlőre, a kijelzőn meg is jelenik a csodálatos német szöveg hogy a jelre vár, de a program amivel kommunikálnia kellene nem viselkedik rendesen. [Videó]
Ezen a Win10-es laptopon is ez az üzenet, meg a Win11-es asztali gépemen is. Az utóbbin néha az Arduinos kódot sem sikerült feltölteni.
Bárkinek bármi ötlet? Nem ragasztkodok ehhez a kódhoz és programhoz, akinek van hasonló ami bevált jöhet az is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Újra nekifeszül az asztali konzolok piacának a Valve
- Assetto Corsa Rally
- Mini-ITX
- Elon Musk billiomos lesz, ha kitör a gépek forradalma
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Feltörték a regisztrációmat vagy elvesztettem a belépési emailcímet, 2FA-t
- Futás, futópályák
- Napelem
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...
- HP ZBook Studio G8 i7 32GB RAM 1TB SSD RTX A3000/Garancia
- Precision 5560 27% 15.6" FHD+ IPS i7-11800H T1200 32GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar