Hirdetés
- Milyen videókártyát?
- Milyen monitort vegyek?
- Senki sem töröl ennél jobban
- Pendrive probléma
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- DUNE médialejátszók topicja
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Meghalt a Windows 10, éljen a Windows 10!
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
Aktív témák
-
Dottore
addikt
válasz
spiritex
#43372
üzenetére
Az Extreme Digital lehet, hogy csupán forgalmazó és a javítás márkaszervizben történik (ez az esetek nagy részében így van), de neked mint vásárlónak ehhez semmi közöd. A jelenlegi fogyasztóvédelmi törvények alapján az érvényes jótállással rendelkező termék garanciáját kötelesek a vásárlás helyén érvényesíteni és ezután az ED lezongorázza a szervizzel. Ellenben javasolhatják neked (ahogy az meg is történt), hogy egyenesen fordulj a márkaszervizhez, de ezt nem vagy köteles elfogadni.
Összefoglalva tehát ami a kérdésed illeti, a garanciás feltételekkel kapcsolatban nem követtek el semmiféle hibát. A ködösítést és a hiányos tájékoztatást egyenlőre nem büntetik.
Cserekészüléket kötelesek biztosítani számodra, ha az szerepel a jótállás feltételei között, semmiféle indokot nem kell meghallgatod arról, hogy miért nem tudják ezt megtenni. Ami nagyon fontos. Minden panasz esetén jegyzőkönyvet kell írni, vagy panaszkönyv, de ha nincs írásos nyoma a problémának akkor az kezelhetetlen.
Ami az aláírásodban lévő kérdésre illeti.
Elsőre ötletes szójáték de másodikra már logikailag hibás.
Aktív témák
- GYÖNYÖRŰ iPhone X 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3586, 100% Akkumulátor
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 3600 / GTX 1080 8GB / 32GB DDR4 / 512 SSD!
- Lenovo ThinkPad P15 Gen 1 Intel i7-10875H 32GB 512GB Nvidia Quadro RTX 3000 1 év garancia
- Samsung Galaxy A54 5G /8/128GB / Kártyafüggetlen / 12HÓ Garancia /
- Logitech G29 SE Driving Force PC/PS4/PS5
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest


