Hirdetés
- Milyen monitort vegyek?
 - Kormányok / autós szimulátorok topikja
 - Hogy is néznek ki a gépeink?
 - iPad topik
 - Pánikban a világ a Radeon RX 5000 és 6000 sorozat támogatása miatt
 - Minőségi ugrást hozhat a One új médiaboxa?
 - Apple MacBook
 - Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
 - VR topik (Oculus Rift, stb.)
 - Gaming notebook topik
 
- 
			
						PROHARDVER!
▼▼▼ ANDROIDOS TABLETEK ▼▼▼
(A további hasznos tudnivalókért és az ajánlott modellek listájáért kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2025. október 
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			
						szabopeter73
csendes tag
válasz
							
							
								kurtuzov
							
							
								#54145
							
							üzenetére
						Pár nappal ezelőtt itt a fórumon írtam, hogy az alábbi gondom van a tablettel:
"Olyan gondom van a tegnap érkezett cube u27gt tablettel hogy a kijelzőjén egy idő után elmegy a kép vagyis fehér háttér keresztbe hosszában fekete vonalakkal csíkokkal. Ilyenkor a kijelző nem reagál csak kikapcsolni lehet. Visszakapcs után kiszámithatatlan idő után a probléma ismét előáll."
Két levélváltás után - miután fényképet küldtem nekik és a youtubéra is felraktam videót kérésükre a helyzetről - az alábbi levelet kaptam a kedves tinydealtól:
1. Remove the battery and restart the device.
2, Press the power key and the volume""+"",enter to factory mode ,select clear eMMC when it is in off status.
3, Display cable defect, please replace another cable.
4. Display screen is defective, please replace another display screen.
5. Return it for repair service.Most akkor mi van?
Ad 1. Fogalmam sincs, hogy egyáltalán el lehet-e távolítani az akksit, sőt abban sem vagyok biztos, hogy én le tudnám-e szedni a hátulját fizikai károsodás nélkül, ugyanis nem látok rajta olyan helyet, ahol meg lehetne bontani a tabletet.
Ad 2. Oké azt értem, hogy ez lehet a factory reset - legalábbis gondolom - de ez erre a típusra vonatkozik, vagy minden androidos eszközre érvényes? Testvérem mondta szintén, hogy csináljak rajta egy ilyet, de ő mintha többlépcsős, bonyolultabb eljárást említett volna.
Ad 3. és 4. Ez most komoly, hogy a garancia ideje alatt én gondoskodjak a kábel, vagy a kijelző cseréjéről?
Ad 5. Ezt jól értem, hogy az utolsó lehetőség, hogy visszaküldöm szervízelni?
Olyan fel sem merült bennük, hogy kicserélnék, pedig szerintem ez volna az alap, vagy rosszul gondolom.
Az első két pont vonatkozásában tud valaki tanácsot adni?
Köszönöm.
 
Új hozzászólás Aktív témák
- Mielőtt kérdeznél, olvasd el a téma összefoglalót!
- A warez minden formában tiltott!
- Alkalmazást keresel? Ide kattints!
- Lenovo Tab4 (TB-8504x) tablet leárazás !!AkciÓÓ!
 - BESZÁMÍTÁS! Apple iPad Pro 13 2024 M4 16GB/2TB WiFi tablet garanciával hibátlan működéssel
 - iPad Air 5 256GB M1 Cellular Hibátlan/1-3 hónap gar./Akku 95%/p4517
 - Samsung Galaxy Tab A7 Lite 8,7" 3/32GB Wifi (SM-T220) szürke színben
 - Újszerű Samsung Galaxy TAB S9 5G 8GB/128GB - TAB S11 5G 12GB/128GB
 
- Jo Nesbo: LEOPÁRD (nem olvasott)
 - BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Air 15 M4 24GB RAM 1TB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
 - Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
 - BESZÁMÍTÁS! Asrock B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB THERMALTAKE VERSA H17 600W
 - GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3898, 95% Akkumulátor
 
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
						
								
							
 Dr.NX

