Új hozzászólás Aktív témák

  • Shing

    őstag

    válasz FollowTheORI #40617 üzenetére

    PC only fejlesztések inkább az átlagos laptopos tömegekre mennek, ott pedig szintén nincs kraft.

    Ott a Planetside 2, ami már 2012-ben több száz fős csatákat mutatott be elég durva grafika mellett. Aztán keservesen elkészítették PS4-re és bizonyos újításokat már bele sem pakoltak (pl. építkezés) mert nem bírja a hardver.
    Star Citizen/Squadron 42, ahol láthatod hogy mik az elképzelések. Bejárható bolygók, valós időben ki-be mászkálás egy bolygóról az űrbe, nulla töltőképernyő. NPC-k egyedi életet élnek, stb.

    Pl. Battlefield-nél, Battlefront-nál is megakadtunk az 50-64 fős csatáknál, relatív kis pályákon. Már láttuk 15-20 éve is kb, de újított fizika/grafika mellett már nem bírnak a játékmechanikán is javítani, mert nincs hardver. Battlefrontban már olyan ezer fős csatákat kéne átélni mint amilyeneket az előzményfilmekben láttunk. Teljesen megállt a fejlődés, na majd a nextgen.

Új hozzászólás Aktív témák